Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Waarom zijn hindoestanen zo bekrompen ?  (gelezen 1036 keer)

Chantell

• Gast
Waarom zijn hindoestanen zo bekrompen ?
« Gepost op: 17 januari 2012, 15:43:24 »
Eey, eten jullie me niet gelijk op hoor. Ik heb het niet over alle hindoestanen maar velen zijn zo bekrompen als wat. Ik ga echt éentje klappen als ze me nog eens lullen met hun eeuwige klaagzang. Mark my words! En hallooo trouwens. .Tijdje niet geweest. Hopelijk kunnen jullie mij nog wel en anders pech gehad.

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
Re: Waarom zijn hindoestanen zo bekrompen ?
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2012, 15:51:19 »
Wil je lul in je kut?

Chantell

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2012, 17:48:57 »
Wat, je bent ook bekrompen?

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2012, 21:17:58 »
Wat, je bent ook bekrompen?
juist niet.. Jij wel?

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2012, 21:17:58 »

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #4 Gepost op: 17 januari 2012, 22:03:06 »
Eey, eten jullie me niet gelijk op hoor. Ik heb het niet over alle hindoestanen maar velen zijn zo bekrompen als wat. Ik ga echt éentje klappen als ze me nog eens lullen met hun eeuwige klaagzang. Mark my words! En hallooo trouwens. .Tijdje niet geweest. Hopelijk kunnen jullie mij nog wel en anders pech gehad.

definieer eens wat je onder bekrompen verstaat?

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #5 Gepost op: 17 januari 2012, 23:06:30 »
wat is bekrompen in jou ogen dan?

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • De Mosselman......
« Reactie #6 Gepost op: 17 januari 2012, 23:09:40 »
me lollo is gekrompe....    :free-sexy-smileys-947:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 

lekkere dude

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2012, 09:02:50 »

ik ben niet bekrompen. mag ik met je naar bed?

Chantell

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 18 januari 2012, 19:58:31 »
Ik heb nu geen tijd om er uitgebreid op in te gaan, maar ik bedoel het echt niet rot hoor het is gewoon een waarneming van me.

Neem bijvoorbeeld dit onderzoek :

AMSTERDAM - Zelfmoordpogin gen komen meer voor bij Turkse en Surinaams-Hindoestaanse meisjes dan bij Nederlandse meiden. Dat blijkt uit onderzoek van sociologe Diana van Bergen. Op 25 juni promoveert zij op dit onderwerp aan de Vrije Universiteit (VU) Amsterdam.

Van Bergen nam ongeveer vijfduizend middelbare scholieren uit Rotterdam onder de loep. Zij ontdekte dat bijna een op de vijf Surinaams-Hindoestaanse meisjes ooit een zelfmoordpogin g had gedaan. Van de Turkse meisjes had een kleine 15 procent geprobeerd zich van het leven te beroven. Bij de Nederlandse meisjes lag dit aandeel net onder de 10 procent.

Marokkaanse meisjes doen juist minder vaak een zelfmoordpogin g dan Nederlandse meisjes; 'slechts' 6,2 procent van hen gaf aan ooit een zelfmoordpogin g te hebben gedaan.

Om achter de redenen te komen waarom de meisjes zelfmoord wilden plegen, interviewde Van Bergen vijftig vrouwen die een zelfmoordpogin g hadden overleefd.

In de levensverhalen van de migrantenvrouw en bleek vooral de strijd met de familie over belangrijke keuzen in hun leven centraal te staan. Bij de Nederlandse meisjes was er vaak juist sprake van verwaarlozing door de familie.

''Van Surinaams-hindoestaanse gezinnen dacht ik altijd dat zij erg warm en hecht waren. Uit de gesprekken die ik voerde, bleek echter dat de thuissituatie bij hen die een zelfmoordpogin g hadden gedaan juist hard en koud was'', aldus de onderzoekster.

Veel Turkse en Marokkaanse vrouwen gaven aan dat zij door hun ouders en familie gedwongen werden dingen te doen die zij achteraf eigenlijk niet wilden; zo werden meisje bijvoorbeeld van school gehaald om te trouwen met een man die door de familie was uitgezocht. Ondanks deze overeenkomst tussen de Marokkaanse en Turkse vrouwen, laten de Rotterdamse cijfers zien dat Marokkaanse meisjes veel minder vaak een zelfmoordpogin g ondernemen. Mogelijk komt dit doordat Marokkaanse meisjes tegenwoordig sneller de strijd aangaan met hun familie, denkt Van Bergen. (ANP)

Hoe denken jullie dat dit komt? Wat mij zelf opvalt is dat in veel hindoestaanse gezinnen meiden heel erg onderdrukt worden en vaak een hoerenstempel krijgen als ze een beetje tegendraads zijn. (voor hun doen dan hé) en als je broers hebt dan ben je helemaal de lul, want die doen vaak alsof je een bezit van hun bent. Walgelijk om te zien. Sorry! En vooral de oude generatie hindoestanen zijn zo vastgeroest in hun denkwijze, als die iets in hun hoofd hebben zie het daar dan maar eens uit te krijgen! Gaat niet.. Ik heb sterk het vermoeden dat er hier op Kaise ook een heleboel rond lopen dus vandaar dat ik er een topic over open. Ik ben benieuwd naar jullie visie hierop.

Offline Relize

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 18 januari 2012, 20:03:39 »
whahahahahahah ahahhahaah je lolo is bekrompen helemaal gelijk XD

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #10 Gepost op: 19 januari 2012, 16:05:01 »
Ik heb nu geen tijd om er uitgebreid op in te gaan, maar ik bedoel het echt niet rot hoor het is gewoon een waarneming van me.

Neem bijvoorbeeld dit onderzoek :

AMSTERDAM - Zelfmoordpogin gen komen meer voor bij Turkse en Surinaams-Hindoestaanse meisjes dan bij Nederlandse meiden. Dat blijkt uit onderzoek van sociologe Diana van Bergen. Op 25 juni promoveert zij op dit onderwerp aan de Vrije Universiteit (VU) Amsterdam.

Van Bergen nam ongeveer vijfduizend middelbare scholieren uit Rotterdam onder de loep. Zij ontdekte dat bijna een op de vijf Surinaams-Hindoestaanse meisjes ooit een zelfmoordpogin g had gedaan. Van de Turkse meisjes had een kleine 15 procent geprobeerd zich van het leven te beroven. Bij de Nederlandse meisjes lag dit aandeel net onder de 10 procent.

Marokkaanse meisjes doen juist minder vaak een zelfmoordpogin g dan Nederlandse meisjes; 'slechts' 6,2 procent van hen gaf aan ooit een zelfmoordpogin g te hebben gedaan.

Om achter de redenen te komen waarom de meisjes zelfmoord wilden plegen, interviewde Van Bergen vijftig vrouwen die een zelfmoordpogin g hadden overleefd.

In de levensverhalen van de migrantenvrouw en bleek vooral de strijd met de familie over belangrijke keuzen in hun leven centraal te staan. Bij de Nederlandse meisjes was er vaak juist sprake van verwaarlozing door de familie.

''Van Surinaams-hindoestaanse gezinnen dacht ik altijd dat zij erg warm en hecht waren. Uit de gesprekken die ik voerde, bleek echter dat de thuissituatie bij hen die een zelfmoordpogin g hadden gedaan juist hard en koud was'', aldus de onderzoekster.

Veel Turkse en Marokkaanse vrouwen gaven aan dat zij door hun ouders en familie gedwongen werden dingen te doen die zij achteraf eigenlijk niet wilden; zo werden meisje bijvoorbeeld van school gehaald om te trouwen met een man die door de familie was uitgezocht. Ondanks deze overeenkomst tussen de Marokkaanse en Turkse vrouwen, laten de Rotterdamse cijfers zien dat Marokkaanse meisjes veel minder vaak een zelfmoordpogin g ondernemen. Mogelijk komt dit doordat Marokkaanse meisjes tegenwoordig sneller de strijd aangaan met hun familie, denkt Van Bergen. (ANP)

Hoe denken jullie dat dit komt? Wat mij zelf opvalt is dat in veel hindoestaanse gezinnen meiden heel erg onderdrukt worden en vaak een hoerenstempel krijgen als ze een beetje tegendraads zijn. (voor hun doen dan hé) en als je broers hebt dan ben je helemaal de lul, want die doen vaak alsof je een bezit van hun bent. Walgelijk om te zien. Sorry! En vooral de oude generatie hindoestanen zijn zo vastgeroest in hun denkwijze, als die iets in hun hoofd hebben zie het daar dan maar eens uit te krijgen! Gaat niet.. Ik heb sterk het vermoeden dat er hier op Kaise ook een heleboel rond lopen dus vandaar dat ik er een topic over open. Ik ben benieuwd naar jullie visie hierop.

jullie denken dat jullie bakarnies zijn met jullie donkerzwarte kutten

geef jullie 1 vinger en jullie willen de hele hand hebben ,stelletje losgeslagen snollen

mogen jullie niet het sletje uithangen van je pa of broer dan willen jullie je polsen doorsnijden

Bakraas gaan in jullie voordeel lullen om onze cultuur minderwaardig te maken , er komt jullie nix tekort aan liefde ,zorgzaamheid en aandacht maar jullie zijn ondankbaar en opstandig en hoerig.

Offline Ramta_Sopiram

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 19 januari 2012, 17:24:42 »

geef jullie 1 vinger en jullie willen de hele hand hebben ,stelletje losgeslagen snollen

mogen jullie niet het sletje uithangen van je pa of broer dan willen jullie je polsen doorsnijden

Bakraas gaan in jullie voordeel lullen om onze cultuur minderwaardig te maken , er komt jullie nix tekort aan liefde ,zorgzaamheid en aandacht maar jullie zijn ondankbaar en opstandig en hoerig.

Kuch boleh tu .....

UnieTollieKaas

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 19 januari 2012, 17:30:59 »
Volgens mij sjor jij ook in NL?
Waarom jezelf afgeven op Hindoestanen omdat jij het toevallig ook? bent?
Heb je problemen? Genoeg treinrailsen die lekker liggen...

Tering man... hou van elkaar...

« Laatst bewerkt op: 19 januari 2012, 22:52:08 door Soenderpopo »

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #13 Gepost op: 19 januari 2012, 19:17:05 »

ik ben ook hindustaans.. maar zo gedraag ik me absoluut niet..

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 19 januari 2012, 19:31:28 »
heb je last van verschroeide schaamlippen??

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #15 Gepost op: 19 januari 2012, 20:18:59 »
ik ben ook hindustaans.. maar zo gedraag ik me absoluut niet..

ach jij niet schat maar de meeste wel. Hindoestaanse meisjes zijn een aflopende torie , bepaalde families proberen nog hun dochters goed op te voeden ,maar die bitches zien vriendinnen en nichten losgeslagen leventjes lijden en zijn ondankbaar voor hun beschermde opvoeding en willen ook zo worden. Dat maakt hen depressief en daarom willen ze zelfmoord plegen.

welke koulo ras in de randstad heeft koeliemeids al niet gehad???? WELKE NIET?

allemaal , noem maar op , turk ,marokkaan , hollander , antilliaan , werkelijk alles en iedereen lust en naait koeliemeids uit. Koeliemeids zijn worthless. Er is nix aan een Hindoestaans meisje 2012 wat nu nog bijzonder is.

en dat terwijl wij Hindoestaanse mannen zo hard werken , leren , ons best doen , vrijheden geven , integratie toestaan en alles en kijk hoe wij door die kutsletten worden behandeld. Ze denken dat ze gewild zijn , organiseren missverkiezing en over zichzelf en leven in een volstrekte waanzin wereld. Maaja misschien is het ook aan onze eigen lafheid te wijten.

Ik ben klaar met Hindoestaanse meiden , ik kom hier om een beetje te praten en lol te maken. In het dagelijks leven negeer ik ze. Ik heb een paar aardige vriendinnen die zijn wel cool ,de rest kan de tering krijgen. Vieze negerhoeren.

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 19 januari 2012, 20:42:49 »

+1
ach jij niet schat maar de meeste wel. Hindoestaanse meisjes zijn een aflopende torie , bepaalde families proberen nog hun dochters goed op te voeden ,maar die bitches zien vriendinnen en nichten losgeslagen leventjes lijden en zijn ondankbaar voor hun beschermde opvoeding en willen ook zo worden. Dat maakt hen depressief en daarom willen ze zelfmoord plegen.

allemaal , noem maar op , turk ,marokkaan , hollander , antilliaan , werkelijk alles en iedereen lust en naait koeliemeids uit. Koeliemeids zijn worthless. Er is nix aan een Hindoestaans meisje 2012 wat nu nog bijzonder is.

en dat terwijl wij Hindoestaanse mannen zo hard werken , leren , ons best doen , vrijheden geven , integratie toestaan en alles en kijk hoe wij door die kutsletten worden behandeld. Ze denken dat ze gewild zijn , organiseren missverkiezing en over zichzelf en leven in een volstrekte waanzin wereld. Maaja misschien is het ook aan onze eigen lafheid te wijten.

Ik ben klaar met Hindoestaanse meiden , ik kom hier om een beetje te praten en lol te maken. In het dagelijks leven negeer ik ze. Ik heb een paar aardige vriendinnen die zijn wel cool ,de rest kan de tering krijgen. Vieze negerhoeren.

+10
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Chantell

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 19 januari 2012, 21:03:13 »

Ik kan mezelf hier helemaal niet in vinden. Integenstellin g tot wat jij van mij denkt ben ik in het echt een hele nette meid die zich niet laat gebruiken als sletje of what so ever en dat is ook niet waar de topic over gaat. Tenzij jij het idee hebt dat hindoestaanse vrouwen/dames onderdrukt MOETEN worden omdat het anders geheid hoeren worden?

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #18 Gepost op: 19 januari 2012, 21:07:10 »

allemaal , noem maar op , turk ,marokkaan , hollander , antilliaan , werkelijk alles en iedereen lust en naait koeliemeids uit. Koeliemeids zijn worthless.  Vieze negerhoeren.
*no comment*

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #19 Gepost op: 19 januari 2012, 21:13:19 »

ik denk dat dit zich voornamelijk in de randstad afspeelt.. zoals den haag.. ze zijn daar meer beïnvloedbaar.. ik woon in het oosten en hier komt et echter niet voor... ik ken ook een aantal meisjes van den haag die denken geen kans te maken bij de boys.. dus kleden ze zich alsof ze geen geld hadden voor fatsoenlijke kleren of ze dragen het topje onder hun BH bijna...

voor je tekst een 10 want he klopt wel...

maar onthou.. er zijn wel hindoestaanse meisjes die echt keihard aan hun toekomst werken.. die wel alles op alles zetten om hun studie te behalen.. en keihard werken voor hun geld

Offline rakesh2012

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • There Is No Fate But What We Make
« Reactie #20 Gepost op: 19 januari 2012, 21:14:06 »
ene kant heeft hij wel gelijk :)
je ziet vooral in randstad zulke dingen maargoed waarom is de vraag

je hebt hindoestaanse meisjes doe gewoon waardeloos zijn ik ken er zoveel
maar je hbt ook mensen die genoeg in hun leven hebben bereikt..

ik zelf trek altijd alle hindoestanen naar voor(racist? ja :) ) waarom? omdat wij een verschil moeten uitzoeken in hoe en wat..

ene kant geef ik hem gelijk andere kant denk ik.. je bent te laat :)
//

Offline rakesh2012

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 19 januari 2012, 21:15:51 »
echt gewoon randstad..

den haag
rijswijk
moerwijk
al die buurten maarja..

den haag zelf is ook een lage stad vind ik..
ik woon zelf wassenaar, maar wat ik zie hoe ik hindoestaanse meisjes zie?

ik heb vaak ruzie met hun :) vaak genoeg.. ik zie meisjes met kort dingen aan alles ik zeg er gewoon wat van dan word ik player uitgemaakt ns boeit me niet enzo gaat om hun zelf toch
//

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #22 Gepost op: 19 januari 2012, 21:24:01 »
ik denk dat dit zich voornamelijk in de randstad afspeelt.. zoals den haag.. ze zijn daar meer beïnvloedbaar.. ik woon in het oosten en hier komt et echter niet voor... ik ken ook een aantal meisjes van den haag die denken geen kans te maken bij de boys.. dus kleden ze zich alsof ze geen geld hadden voor fatsoenlijke kleren of ze dragen het topje onder hun BH bijna...

voor je tekst een 10 want he klopt wel...

maar onthou.. er zijn wel hindoestaanse meisjes die echt keihard aan hun toekomst werken.. die wel alles op alles zetten om hun studie te behalen.. en keihard werken voor hun geld

je kan mij niet overtuigen over Hindoestaanse meisjes, ik ken ze. Je kan jongens die elke dag het smerige hoerengedrag van Hindoestaanse meisjes zien echt niet meer overtuigen.Hie r in Den Haag en Rotterdam zijn het de grootste hoeren onder de allochtone bevolking. Er zijn wat uitzonderingen op de regel dat wel maar meeste zijn ook gewoon weinig waard en lijden aan zelfoverschatt ing. Turkse meisjes vind ik niet erg aantrekkelijk maar ik heb wel diep respect voor hun trouw aan hun mannen en cultuur. Marokkaanse meiden zijn wat ondeugender en doen ook wel hun shit maar men overdrijft ook over de schijnheilige aard van Marokkaanse meisjes. De meeste moeten namelijk niets hebben van negers. Dat het wel zo is is gewoon een mythe ,zo af en toe zal het gebeuren maar ze zijn niet zo schaamteloos en respectloos als koeliemeids.
Koeliemeids worden suicidaal om niet te mogen hoereren, dat zegt wat.

ik zal er nu maar mee ophouden , ik heb me punt wel gemaakt.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 19 januari 2012, 21:25:20 »
Leuk he oogkleppen op doen wanneer het jou uitkomt Berlusconi?

Offline rakesh2012

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #24 Gepost op: 19 januari 2012, 21:27:32 »
elke ras heeft zo zijn schande, je moet erin zitten wil je het uitgebreid weten.. je kan ook een turkse kaise.nl bezoeken dan lees je nog ergere bullshit..

het ligt er aan hoe je zelf bent.. willen die dames hun blanke baas afzuigen voor een hoggere baan so be it.

willen ze hun hoofddoek uitdoen voor de cam zodat ze hun zin krijgen ( weet ik wat voor rednenen) so be it..

jij leeft.. laat hun leven zoals ze leven als je weet je bent gelukkig alles, trek je geen ene moer aan.. mensen vragen aan mij wat voor afkomst ben je ookal gebeuren deze dingen ik zeg Hindoestaanse. . :)
//

Offline rakesh2012

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 19 januari 2012, 21:27:57 »
is meer zo een nasa ding van hem :p
//

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 19 januari 2012, 21:55:15 »
Je kan het goed praten ,dat kan altijd. Je kan alles met de mantel der liefde bedekken en je ogen afwenden van de realiteit. Je kan maatschappelij k gewenst praten ,doe dat vooral , het leed is toch al geleden. De Hindoestanen staan al bekend als een laf achterbaks volk waar je alles bij kunt flikken. En daar hebben Hindoestaanse meisjes gewoon hard hun bijdrage aan geleverd. De hoeren.

@ Nadeem ,je ben een aardige gozer maar over dit soort dingen zit ik gewoon niet met jou op 1 lijn. Jij zou je  dochter nog weggeven aan een Somalier. Sorry je bent echt zo een hippie type die nergens een mening over heeft en iedereen en alles gelijkwaardig vind. We zijn niet hetzelfde en we zijn niet gelijkwaardig , er zijn grote verschillen tussen mensen. Erken dat en zie dta nou eens in. Het bewijs zal komen , vroeg of laat gaat de hel hier los barsten in het westen. Links vs Rechts. Blanken zijn het ook al zat , die misselijkmaken de linkse gedachte waarbij lagere mensen genieten ,misbruiken en schade aanrichten ten koste van de hogere mensen. Ben je Hindoestaan of niet lulll? Dan ben je een hoger mens en moet je niet zo links lullen.
Bla bla bla.

Je kent mij niet en je kan ook niet in de toekomst kijken. Wie zegt mij dat ik een dochter krijg? En wie zegt mij dat ik mijn dochter weggeef aan een Somaliër? Jij? 1. Je hebt te weinig mensen kennis om zulke conclusies te trekken. 2. Je kent mij niet eens. Dus je kan niet eens oordelen over hoe en waarom ik op een bepaald manier denk.

Hippie type? Geen eigen mening? Lolbroek. Als ik GEEN eigen mening zou hebben, waarom ga ik dan met jou in discussie? Juist als ik GEEN mening zou hebben zou ik iedereens z'n dikke reet gaan likken op dit forum inclusief die van jou. Dat doe ik dus niet. Dus ik heb een eigen mening.

Iedereen en alles is gelijkwaardig. Behalve degenen die moorden. Die staan wat mij betreft laag op de ladder.

Blanken zijn 'moslims' zat. Ze zijn negers niet zat. Je moet niet zomaar dingen in je eigen belang gaan verdraaien.

Er is 1 verschil in dit land. Autochtonen en Allochtonen. En hoe je het draait of keert. Wij Hindoestanen behoren in de ogen van die kaaskoppen tot allochtonen. Voor hun kan het niks schelen dat wij rondlopen met het Nederlands paspoort.

Berlusconi, ik vind jou ook een relaxte persoon. Maar als je iemand betitelt als lul, negervriendje omdat hij/zij niet dezelfde ideeën als jou heeft. Dan zegt dat meer over jou dan over die zogenaamde negervriendjes van je.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #27 Gepost op: 19 januari 2012, 22:22:16 »
Suriname is het land waar mijn ouders zijn geboren. Daarom haal ik die vlag niet weg alleen omdat jij dat zegt.

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #28 Gepost op: 20 januari 2012, 00:46:17 »
Berlusconi kom een x naar het oosten en je zal een wereld van verschil zien..  Ik heb et idee dat jij een aantal keren ee blauwtje hebt gelopen en geen leuke hindoestaanse vrindin kan vinden.. En dat je drm alles en iedereen over 1 kam scheert.. Als je verder wilt komen op deze wereld moet je vooral zo doorgaan met je denkwijze.. Dan haal je de lente nog niet eens;)

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #29 Gepost op: 20 januari 2012, 00:49:20 »
Berlusconi kom een x naar het oosten en je zal een wereld van verschil zien..  Ik heb et idee dat jij een aantal keren ee blauwtje hebt gelopen en geen leuke hindoestaanse vrindin kan vinden.. En dat je drm alles en iedereen over 1 kam scheert.. Als je verder wilt komen op deze wereld moet je vooral zo doorgaan met je denkwijze.. Dan haal je de lente nog niet eens;)

hoe kom je bij deze onzin? Ik wil niet eens een hindoestaanse vriendin dus wat praat je , al jaren niet.  En hoezo haal ik de lente niet... je voelt je gewoon aangesproken. Ik heb nix te zoeken in het oosten.

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 20 januari 2012, 00:49:20 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: