Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Als het aan mijn moeder ligt wilt ze elke dag langskomen...  (gelezen 1414 keer)

Offline Yaara

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 7
Re: Als het aan mijn moeder ligt wilt ze elke dag langskomen...
« Reactie #30 Gepost op: 17 januari 2012, 17:29:46 »
jij bent kaolo xxxx die zo over haar moeder denkt.
en die k0etta van jouw ook.

dat mensen zo over hun moeders denken heb ik geen goeie woorden voor over. als die xxxxxx van jouw, jouw straks in de steek laat, tab djaike apen maaike gaar me roodj ghoesye
werkelijk!!!

Anyway koester je mams, nu heb je haar nog. Als ze overlijdt ga je terugdenken aan deze periode... Dan ga je spijt hebben dat je hier zo moeilijk over deed. Ik snap dat het lastig is, maar je ma is je ma en zij is degene die je gaat steunen in moeilijke tijden. Je man kan met alle winden meedraaien.

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #31 Gepost op: 17 januari 2012, 19:54:00 »
Ze gaf al aan dat ze enig kind is. En ze heeft waarschijnlijk geen man thuis. Dus ze zit alleen thuis. Heeft geen mogelijkheid om iets te ondernemen. Al is het me nog steeds niet duidelijk hoe het met de overige familie zit. Dat weet de TS wel beter denk ik zo.
kijk bij is het zo!! mijn kids en vrouw zijn alles voor mij.
families zijn bijzaken. dus hecht er gewoon geen waardes aan hun.  de genen die mij waardeerd, krijgt de zelfde waardering weer terug.

dus op de oude dag zou ik toch de aandacht bij mijn kinderen zoeken, als mijn vrouw niet meer zou zijn.

Offline dhr.ros

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #32 Gepost op: 15 februari 2012, 16:48:35 »
Hoi...

Ik ben onlangs 1 een jaar getrouwd...

Ik woon een half uur van me moeder vandaag en zie haar zoiezo elke week 1x .... nu lijkt het alsof ze me steeds meer claimd..
elke dag belt ze me en vraagt wat ik ga doen en of ik langs wil komen anders komt zij langs...

ik bel haar elke dag...  me man zegt er niks van maar ik merk dat hy het niet leuk vind dat ze zovaak komt...

Ik vind het heel moeilijk om te zeggen dat ze niet zovaak langs moet komen.. ook voel ik me schuldig dus verzin k soms dingen als ik ben er niet of moet dingen doen...

wil haar niet onnodig kwetsen... maar snap niet hoe ik deze situatie zonder ruzie of te kwetsen moet oplossen..

is toch raar als je tegen je moeder zegt: je moet niet zovaak langs komen...

wie heeft dit ook weleens meegemaakt? en hoe opgelost?

Ze wil weten of ze oma gaat worden. Als het je niet lukt heb ik een oplossing voor je. pb maar
dan hoor je het wel

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat je zaait zal je oogsten
« Reactie #33 Gepost op: 16 februari 2012, 12:24:50 »
het is ook moeilijk ik begrijp wel dat je je eigen leven nu lijdt en je privacy wilt hebben.
maar het is hoe dan ook je moeder je kan niet tegen haar zeggen dat ze niet elke dag over de vloer mag komen.
ze heeft er mischien moeite mee dat je het huis uit bent en dat is even wennen voor haar.
probeer gewoon 1 keer in de zoveel tijd ook vrij voor haar te maken dat jullie samen wat gaan doen.
je zegt ook niet hoe oud je bent, mischien ben je jong en onervaren en wilt ze gewoon voor je klaar staan.

als ik je een tip mag geven, ookal ben je getrouwd je moeder blijft belangrijk laat haar ook nooit in de steek.
als ze er straks een dagje niet meer is dan ga je spijt hebben dat je geen tijd met haar hebt doorgebracht toen ze er nog wel was.

ik ben al een aantal jaren het huis en nog steeds bellen me moeder of vader elke dag en soms om de dag alleen maar om me stem te horen en te kijken hoe het gaat.
me man had er in het begin moeite mee maar dat heeft hij maar te accepteren.

Kaise.nl

« Reactie #33 Gepost op: 16 februari 2012, 12:24:50 »

Offline DJ Kavi

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • DJ KAVI
« Reactie #34 Gepost op: 16 februari 2012, 13:19:28 »
Relaties tussen je familie moet je nooit verwaarlozen. We hebben elkaar nodig.
Behoud de contact maar niet zodanig dat je dagelijks op elkaar schoot zit (figuurlijk).
Denk persoonlijk dat het niet gezond is voor de relatie zelf (van beide kanten). Zo kunnen er frustraties ontstaan.
Doe het met mate.

DJ KAVI

Voor al uw besloten feesten:
Trouwerij, Bhatwaan, Receptie, Moeran, Verloving & Verjaardag

johan derksen

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 7 maart 2012, 13:40:06 »
ik wil ook een keer achterlangs je moeder komen

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #36 Gepost op: 13 maart 2012, 10:51:17 »
Gaat niet om slecht over hun moeder denken. Ze denkt helemaal niet slecht over haar moeder. Ze vind het alleen niet fijn dat ze elke dag over de vloer komt. En dat is toch helemaal niet verkeerd?
Iedereen heeft z'n eigen leven. Je wilt toch ook weleens gewoon iets leuks met alleen je partner/kids doen zonder meer mensen erbij?

1x in de week is een familie dag al voldoende. Vergeet niet dat doordeweeks werken al vermoeiend is. In het weekend wil je zoveel mogelijk ontspannen met of zonder je gezin.

Sommige mensen spacen zwaar demnzz. Gaan ze lopen schelden alles. Ik zou het ook vreemd vinden als mijn ma elke dag zou willen komen. Dan is er wat mis, of ze is eenzaam, of ze heeft niks beters te doen. Mijn ma heeft al moeite om 1 keer per jaar te komen volgensmij :p.

Normale mensen werken doordeweeks, dan zit je niet op visite te wachten die maar blijft hangen. Als mijn schoonma elke dag zou komen zou ik ook denken wtf. Hou je ons in de gaten ofzo. En ik heb een goede band met der, dus daar gaat het niet om.

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #37 Gepost op: 13 maart 2012, 10:55:50 »
Kan zien dat Hindoestanen niet sporen, check die reacties. Vooral van de mannelijke members, zeker mama kindjes noh?

Zo heb ik vele reacties kapot zien gaan. Moeder die elke dag bij hun zoon kwamen hangen, zoon die elk weekend naar zen moeder moest gaan. Vrouw verwaarlozen etc. Dan waarom ben je uit huis gegaan als je je moeder niet kan loslaten, en je eigen gezin start? Blijf dan lekker bij je moeder wonen, dan kan een partner ook niet eronder lijden. Idiots.

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #38 Gepost op: 13 maart 2012, 10:57:40 »
En het gaat er niet om dat je geen respect hebt voor je moeder of schoonmoeder, maar je bent uit huis gegaan om je eigen leven en gezin te starten. Dan hoeft je moeder niet elke dag te komen hangen en bemoeien.

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #39 Gepost op: 13 maart 2012, 13:33:59 »
Kan zien dat Hindoestanen niet sporen, check die reacties. Vooral van de mannelijke members, zeker mama kindjes noh?

Zo heb ik vele reacties kapot zien gaan. Moeder die elke dag bij hun zoon kwamen hangen, zoon die elk weekend naar zen moeder moest gaan. Vrouw verwaarlozen etc. Dan waarom ben je uit huis gegaan als je je moeder niet kan loslaten, en je eigen gezin start? Blijf dan lekker bij je moeder wonen, dan kan een partner ook niet eronder lijden. Idiots.
shit jongoe, wat praat jij nouw weer voor poep. Als je een beetje met je gezonde verstand probeerd na te denken wat de mensen (voornamelijk ik ermee bedoel) dan kijk je anders er tegen aan.
 een iemand die alle liefde en aandacht van ouders hebben geha en ook een goeie band zal altijd zo gaan reageren, dan een iemand die geen lekker leven bij hun ouders hebben gehad.
als je uit huis ben gegaan betekend dus voor jouw dus je ouders kort houden. maar als je relatie stuk gaat dan verwacht je van je ouders dat ze achter je staan??

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #40 Gepost op: 13 maart 2012, 14:16:57 »
shit jongoe, wat praat jij nouw weer voor poep. Als je een beetje met je gezonde verstand probeerd na te denken wat de mensen (voornamelijk ik ermee bedoel) dan kijk je anders er tegen aan.
 een iemand die alle liefde en aandacht van ouders hebben geha en ook een goeie band zal altijd zo gaan reageren, dan een iemand die geen lekker leven bij hun ouders hebben gehad.
als je uit huis ben gegaan betekend dus voor jouw dus je ouders kort houden. maar als je relatie stuk gaat dan verwacht je van je ouders dat ze achter je staan??

Waarom moet dat nou gelijk poep zijn, alleen omdat het een andere mening is dan de jouwe? :) Zelfs al krijg je alle liefde van je ouders en heb je een goede band met ze, dan nog kun je -met gezond verstand- iets zien in Crazyrays punt.

Weleens bij stil gestaan dat een beetje [!] loslaten de band juist kan versterken? En dat je als stel, individu en ouders ook wat time alone kunt gebruiken? Als ouder is het toch mooi als je je kinderen dat kunt geven en tegelijkertijd ook wat meer tijd voor jezelf hebt?

Als je ouder zich eenzaam voelt, is die er dan wel gebaat bij elke dag bij jou thuis komen? Misschien help je hem of haar daar niet eens zo optimaal mee en is hij of zij er meer bij gebaat gestimuleerd te worden zich op zichzelf te richten of sociale activiteiten ondernemen, de kennissen- en vriendenkring uit te breiden, etc.

Begrijp me niet verkeerd hoor, als mijn ouders het zouden wensen [which they don't] zou ik ze later met alle liefde in huis nemen. De dingen zijn zo rechtlijnig niet, probeer eens wat nuance. :)

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #41 Gepost op: 13 maart 2012, 14:42:10 »
Waarom moet dat nou gelijk poep zijn, alleen omdat het een andere mening is dan de jouwe? :) Zelfs al krijg je alle liefde van je ouders en heb je een goede band met ze, dan nog kun je -met gezond verstand- iets zien in Crazyrays punt.

Weleens bij stil gestaan dat een beetje [!] loslaten de band juist kan versterken? En dat je als stel, individu en ouders ook wat time alone kunt gebruiken? Als ouder is het toch mooi als je je kinderen dat kunt geven en tegelijkertijd ook wat meer tijd voor jezelf hebt?

Als je ouder zich eenzaam voelt, is die er dan wel gebaat bij elke dag bij jou thuis komen? Misschien help je hem of haar daar niet eens zo optimaal mee en is hij of zij er meer bij gebaat gestimuleerd te worden zich op zichzelf te richten of sociale activiteiten ondernemen, de kennissen- en vriendenkring uit te breiden, etc.

Begrijp me niet verkeerd hoor, als mijn ouders het zouden wensen [which they don't] zou ik ze later met alle liefde in huis nemen. De dingen zijn zo rechtlijnig niet, probeer eens wat nuance. :)
kijk maar hoe je het wilt zien. zo te zien hebben de meesten een glazenbol voor hun scherm om te zien dat als een iemand van uit een ander oogpunt ziet dan gelijk mamas kindjes zijn.

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #42 Gepost op: 13 maart 2012, 14:48:44 »
kijk maar hoe je het wilt zien. zo te zien hebben de meesten een glazenbol voor hun scherm om te zien dat als een iemand van uit een ander oogpunt ziet dan gelijk mamas kindjes zijn.

Ow, nee ik geloof niet gelijk dat je dan moeders kindje bent hoor.

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #43 Gepost op: 13 maart 2012, 14:52:18 »
Ow, nee ik geloof niet gelijk dat je dan moeders kindje bent hoor.
dus als je de bovenste reacties leest is dan een reactie op een actie geweest.
vanuit welke hoek jij ineens aan kwam karren, vraag ik mij steeds af :roflol:

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #44 Gepost op: 13 maart 2012, 14:56:28 »
dus als je de bovenste reacties leest is dan een reactie op een actie geweest.
vanuit welke hoek jij ineens aan kwam karren, vraag ik mij steeds af :roflol:
Haha, ja ik had op de eerste pagina al gereageerd. Maar had hier wat duidelijker moeten aangeven met welke punten ik het eens was. Gaat om de strekking hiervan iig:

Citaat
Dan waarom ben je uit huis gegaan als je je moeder niet kan loslaten, en je eigen gezin start? Blijf dan lekker bij je moeder wonen, dan kan een partner ook niet eronder lijden. En het gaat er niet om dat je geen respect hebt voor je moeder of schoonmoeder, maar je bent uit huis gegaan om je eigen leven en gezin te starten.

Daar zit toch wel wat in, of denk je van niet? :)

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #45 Gepost op: 13 maart 2012, 15:33:24 »
Haha, ja ik had op de eerste pagina al gereageerd. Maar had hier wat duidelijker moeten aangeven met welke punten ik het eens was. Gaat om de strekking hiervan iig:

Daar zit toch wel wat in, of denk je van niet? :)
dat laatste: eerlijk gezegd hou ik en  mijn partner netzoveel van bijde moeders.
voor ons is er geen verschil. alhoewel wij zoveel van beide moeders houden en ook erbij een goeie band hebben, hebben we wel geen last van van hun. en natuulijk omdat ze tot nu toe ook vertrouwen in ons beiden beiden hebben, waardoor wij geen last van hun hebben.
 dus zo kan het ook toch??
dus jah mensen vliegen wel naar alle hoeken van hun scherm, maar weet natuurlijk niet waar de bezorgdheid van 1 van de ouders komt. dus het kan veel redenen hebben. dus als je een goeie band met je moeder hebt, moet je haar ook kunnen vragen waarom ze zo doet waardoor een gesprek uit kan vloeien.
 en niet als pangpang mars hier vragen lopen stellen en de ouders de schuld lopen geven terwijl ze misschien nieteens hun eigen boontjes kunnen doppen.

het zou ook labiele kinderen kunnen zijn waardoor de moeder een oogje in de zeil willen houden. maar dat vertellen deze mensen het niet.

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #46 Gepost op: 13 maart 2012, 16:12:52 »

Jij praat poep gast. Je kan niet eens normaal communiceren, maar reageerd als  een gefrustreerde gozer die begint te schelden.

Sowieso heb ik geen goede band gehad met mijn ouders, misschien dat ik daarom anders ernaar kijk.

Ik zie genoeg gevallen in mijn omgeving die zoveel contact hebben/hadden met hun moeder, dat hun relatie zelfs is verpest. Je kan goed omgaan met je ouders, je kan ze elke dag gaan bellen, maar elke dag komen en bemoeien kan gewoon niet.

En het is gewoon zo, als ouders elke dag komen gaan ze nog bemoeien met van alles straks, en dat moet een partner zeker leuk vinden? Ik ieder geval niet.

Je kan zoveel houden voor ouders, maar als je uit huis gaat, en een partner hebt moeten ze je gewoon loslaten, en accepteren dat je hun kleine jongen/meisje niet meer bent. Ieder ouder met een gezond verstand zou dat ook doen. Ik bel mijn ma ook dagelijks, niks mis mee.

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #47 Gepost op: 13 maart 2012, 16:14:25 »
dat laatste: eerlijk gezegd hou ik en  mijn partner netzoveel van bijde moeders.
voor ons is er geen verschil. alhoewel wij zoveel van beide moeders houden en ook erbij een goeie band hebben, hebben we wel geen last van van hun. en natuulijk omdat ze tot nu toe ook vertrouwen in ons beiden beiden hebben, waardoor wij geen last van hun hebben.
dus jah mensen vliegen wel naar alle hoeken van hun scherm, maar weet natuurlijk niet waar de bezorgdheid van 1 van de ouders komt. dus het kan veel redenen hebben. dus als je een goeie band met je moeder hebt, moet je haar ook kunnen vragen waarom ze zo doet waardoor een gesprek uit kan vloeien.
 en niet als pangpang mars hier vragen lopen stellen en de ouders de schuld lopen geven terwijl ze misschien nieteens hun eigen boontjes kunnen doppen.

het zou ook labiele kinderen kunnen zijn waardoor de moeder een oogje in de zeil willen houden. maar dat vertellen deze mensen het niet.

En dit is fucking forum gast. Denk aan je hart, dalijk ga je dedde.

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #48 Gepost op: 13 maart 2012, 21:51:42 »
En dit is fucking forum gast. Denk aan je hart, dalijk ga je dedde.
wehehehe no spang ik heb scheit aan iedereen.
dus ik zeg gewoon alles waar het op staat. en hoe ikhet wil zeggen is het aan mij.
iedereen heeft gelijk zoals hij/ zij het ziet.

dus jah no spang. jouw meening respecteer ik ook. het is maar een discussie

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #49 Gepost op: 13 maart 2012, 22:32:16 »

Mooi. :)

Ik geloof ook dat het goed kan gaan hoor. Maar letterlijk elke dag je [schoon]ouders op visite, lijkt me in een normale situatie gewoon niet gezond. We weten idd niet wat de beweegredenen van de moeder van TS zijn, heeft ook geen zin om over te speculeren. :)

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #50 Gepost op: 14 maart 2012, 00:46:46 »
Mooi. :)

Ik geloof ook dat het goed kan gaan hoor. Maar letterlijk elke dag je [schoon]ouders op visite, lijkt me in een normale situatie gewoon niet gezond. We weten idd niet wat de beweegredenen van de moeder van TS zijn, heeft ook geen zin om over te speculeren. :)
dus dat

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #51 Gepost op: 14 maart 2012, 11:29:48 »
Iedereen moet zelf weten, en denkt er anders over. Je kan mensen niet gaan aanvallen omdat ze er anders over denken.

Ik heb dan wel geen band met mijn ouders gehad, en misschien is het dan makkelijk praten voor mij, maar beter ook. Ik zou geen mama kindje willen zijn, zoals vele gasten die ik ken. Dat hun ma ze elke week nog belt om boodschappen samen te doen, terwijl ze zelf een man thuis hebben. En terwijl zoon zelf een gezin heeft. Vreemde boel.

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #52 Gepost op: 14 maart 2012, 11:32:54 »
hoe veel ik van mijn moeder en vader hou, zou ik het ook niet echt prettig vinden als ze elke dag over de vloer bij mij kwamen als ik uit huis ben.. je bent immers niet voor niets uit huis gegaan. paar keer per week vind ik wel oke.. ligt natuurlijk aan de afstand hoever ik ga wonen etc.

Kaise.nl

« Reactie #52 Gepost op: 14 maart 2012, 11:32:54 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: