collapse

Auteur Topic: Triest  (gelezen 3555 keer)

koekebakker

• Gast
Re: Triest
« Reactie #30 Gepost op: 4 januari 2012, 23:39:44 »
Noord-Korea is zeker gevaarlijk maar ik denk dat Big Brother China wel een oogje in het zeil houd en ook invloed heeft op hen.
Ik erger me wel aan de arrogantie van Pakistan. Wat laat deze mensen denken dat ze ook maar een schijn van kans hebben?
Ze hebben zuiver geluk met een vreedzame buur als India die hen tolereert en zoveel pikt. Of is het toch lafheid? Ik weet het niet.

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 4 januari 2012, 23:39:44 »

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #31 Gepost op: 4 januari 2012, 23:40:39 »
Noord-Korea is zeker gevaarlijk maar ik denk dat Big Brother China wel een oogje in het zeil houd en ook invloed heeft op hen.
Ik erger me wel aan de arrogantie van Pakistan. Wat laat deze mensen denken dat ze ook maar een schijn van kans hebben?
Ze hebben zuiver geluk met een vreedzame buur als India die hen tolereert en zoveel pikt. Of is het toch lafheid? Ik weet het niet.
Denk dat het meer een politiek spelletje is....

koekebakker

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 4 januari 2012, 23:48:26 »
Pakistan blaast hoog van de toren maar zij moeten niet vergeten dat India gekozen heeft voor het naleven van een vreedzame ideologie. Pakistan kan economisch gezien helemaal niet meekomen met India en ook hun leger is veel kleiner. China beschermd Pakistan daarom doen ze stoer. Maar zou China echt zo dom zijn om Pakistan te willen beschermen vanwege de strategische ligging? Ik heb nix tegen de Chinezen ik snap niet waarom de Chinezen de Indiers zouden moeten aanvallen om zo een waardeloos en niets producerend volk als Pakistan te beschermen. Of misschien is dat juist de oorzaak , China wil India militair en economisch overheersen en voorbijstreven . Ik denk niet dat de Chinezen daar Pakistan voor nodig hebben , ze kunnen dat prima in hun eentje af. Eerlijk is eerlijk de chinezen zijn slimmer en productiever als ons , ook eerlijker. Indiers zijn corrupt en afgunstig naar mekaar.

Offline suripak

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #33 Gepost op: 5 januari 2012, 01:08:06 »
Het heeft niks met emotioneel te maken. Ik ga niet discusseren.

Waarom zou ik me gek moeten maken en woede uiten, zoals jij dat doet.

Je bent silly dat is wel een feit, want met je grote bek heb je nergens gelijk in.

En die andere sukkel ook niet.

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #34 Gepost op: 5 januari 2012, 02:00:09 »
Omg suripak.. Ik wil me nergens mee bemoeien.. Maa je opent een topic in discussie en opiniepeiling. . Dat houdt in dat je juist hier kan discussieren.. En jij bnt eigen degene die te laf is om in het openbaar fatsoenlijk te discussie met TGS en berlusconi.

Offline suripak

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #35 Gepost op: 5 januari 2012, 11:45:40 »
Ik begon met de youtube clips en niet met wat anders?
Vervolgens wordt mijn vaderland beledigd.
Dat zien jullie natuurlijk niet.

Dus dan ga ik niet in discussie.

2 gasten die hier mensen wijs willen maken
Met hun verhaaltjes, die dingen van internet opzoeken en zelf in propaganda geloven.
Waarom zou ik moeten discusseren?

Ik heb nergens gezegd dat ik wil discusseren.

En je zegt je wilt niet meebemoeien.
Waarom reageer je dan?

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #36 Gepost op: 5 januari 2012, 17:32:46 »
Ik begon met de youtube clips en niet met wat anders?
Vervolgens wordt mijn vaderland beledigd.
Dat zien jullie natuurlijk niet.

Dus dan ga ik niet in discussie.

2 gasten die hier mensen wijs willen maken
Met hun verhaaltjes, die dingen van internet opzoeken en zelf in propaganda geloven.
Waarom zou ik moeten discusseren?

Ik heb nergens gezegd dat ik wil discusseren.

En je zegt je wilt niet meebemoeien.
Waarom reageer je dan?
je zit op een forum.. dat zegt al genoeg toch...

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #37 Gepost op: 5 januari 2012, 21:37:01 »
Pakistan blaast hoog van de toren maar zij moeten niet vergeten dat India gekozen heeft voor het naleven van een vreedzame ideologie. Pakistan kan economisch gezien helemaal niet meekomen met India en ook hun leger is veel kleiner. China beschermd Pakistan daarom doen ze stoer. Maar zou China echt zo dom zijn om Pakistan te willen beschermen vanwege de strategische ligging? Ik heb nix tegen de Chinezen ik snap niet waarom de Chinezen de Indiers zouden moeten aanvallen om zo een waardeloos en niets producerend volk als Pakistan te beschermen. Of misschien is dat juist de oorzaak , China wil India militair en economisch overheersen en voorbijstreven . Ik denk niet dat de Chinezen daar Pakistan voor nodig hebben , ze kunnen dat prima in hun eentje af. Eerlijk is eerlijk de chinezen zijn slimmer en productiever als ons , ook eerlijker. Indiers zijn corrupt en afgunstig naar mekaar.
Tijdens de koude oorlog werd Pakistan beschermd door de VS. Omdat India aan de kant van de Sovjet Unie stond.
Nu worden ze al dan in mindere mate dan vroeger nog steeds gesteund door de VS een groot deel van het begrotingsteko rt van Pakistan wordt gecompenseerd door geld van de Amerikanen.

Over de Chinezen heb je gelijk zij steunen Pakistan puur om India te zieken. Immers India is in Azi momenteel hun grootste concurrent.

Pakistan kan dus alleen zo hoog van de toren blazen omdat zij eigenlijk de marionetten van de Amerikanen en in mindere mate van de Chinezen zijn. En daarom kan India moeilijk iets tegen ze doen uit angst voor eventuele conflicten met de VS (een grote export markt voor India) en China.

Pakistan is een staat die zware begrotingsteko rten heeft en is voor ongeveer 25% afhankelijk van buitenlands geld.

De enige die nu profiteren in Pakistan zijn eens stel corrupte hielenlikkers van buitenlandse grootmachten.

Dit artikelen leggen de situatie van Pakistan een beetje uit.
http://www.khilafah.com/index.php/concepts/general-concepts/6728-pakistan-budget-2009-a-budget-of-foreign-dependency

http://www.khilafah.com/index.php/concepts/general-concepts/6728-pakistan-budget-2009-a-budget-of-foreign-dependency

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #38 Gepost op: 5 januari 2012, 21:37:40 »

Offline rakesh2012

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • There Is No Fate But What We Make
« Reactie #39 Gepost op: 13 januari 2012, 01:32:19 »
laat die torris gaan ;)

wat wil je ertegen doen.. je kan niks doen,
je word deployed naar een land waar je nooit in je leven wilt gaan je blijft er 3 jaar wat gebeurd er, je krijgt alleen haat voor burgers.. en dan gebeuren deze dingen.
je gaat je woede op iets africhten ;)

http://www.youtube.com/watch?v=w8UFaf8VnUI&feature=related <-- chopter 2

roesland

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 13 januari 2012, 10:58:36 »
Jij bent zelfde als hem.
Wat bedoel je met gelijk?

Je mag je mening uiten dat is geen probleem.
Maar niet beledigen! Je mag geen porkistan of andere FKINg dingen zeggen! Dat is geen mening maar belediging!!!!
Dus gene die beledigd is het zelf!!!!
porkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
DAT VINDDDDDDD IK
VIND DUS EEN MENING

EN IK VIND PAKIES VIEZERIKKEN... SCUMBAGS :banana:

EN ALS JE NIET TEGEN EEN MENING KAN...DAN VIND IK DAT JE MOET OPROTTEEEEHHHH NAAR (VIND IK) PORKIESTAAAAAN N

koekebakker

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 13 januari 2012, 22:18:35 »
ach laten wij ons niet druk maken om pakistan en pakistanen , dat land zal zichzelf vernietigen terwijl India zal rijzen. Ik snap ook niet wat pakistanen bij ons zoeken en hangen , ik zei het jaren geleden al. Ze gaan met ons om en alles maar ze haten ons , sommigen van ons zijn gewoon te goedgelovig en zien dat simpelweg niet in. Die zullen er op de harde manier achterkomen.

Kaise.nl

« Reactie #41 Gepost op: 13 januari 2012, 22:18:35 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: