collapse

Auteur Topic: Stelling: zwarte piet is rasisme?  (gelezen 9943 keer)

Offline Yaara

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 7
Re: Stelling: zwarte piet is rasisme?
« Reactie #30 Gepost op: 9 december 2011, 14:28:51 »
Hindoestanen waren officieel contractarbeid ers maar hebben in werkelijkheid gewerkt alsof ze slaven waren....

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 9 december 2011, 14:28:51 »

koekebakker

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 9 december 2011, 16:56:01 »
Hindoestanen waren officieel contractarbeid ers maar hebben in werkelijkheid gewerkt alsof ze slaven waren....

Gelull en gebrabbel

Hindoestanen werden niet geketend , werden niet brandmerkt , werden niet met zweepslagen gecorrigeerd! Leefden niet in negerhutjes. Werden niet gelynched en verbrand.

Hindoestanen werkten volgens werktijden en kregen salaris. Erbarmelijke werkomstandigh eden maar niets ongewoons voor die tijd sinds in blank europa ook op die manier met arbeiders werd omgegaan. Volgens hedendaagse normen waren de omstandigheden niet acceptabel maar dat was hij voor de gemiddelde blanke arbeider in de industriele revolutie ook niet!

Dat Locolady hier al jaren die meest domme en achterlijke onzin verkondigt ben ik inmiddels al gewend maar van jou Savitri ( op je politiek correcte gezeik na) ben ik een iets hoger niveau gewend.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #32 Gepost op: 9 december 2011, 17:02:50 »
Berlusconi oke ze waren contractarbeid ers
En werden iets netter behandeld dan de slaven, maar ze deden ondertussen wel al dat werk.

Waar t mij gewoon om ging is dat hindoestanen zich over t algemeen helemaal niet aangesproken voelen
Door zwarte piet ed.
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

koekebakker

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 9 december 2011, 17:19:58 »
Berlusconi oke ze waren contractarbeid ers
En werden iets netter behandeld dan de slaven, maar ze deden ondertussen wel al dat werk.

Waar t mij gewoon om ging is dat hindoestanen zich over t algemeen helemaal niet aangesproken voelen
Door zwarte piet ed.

Hindoestanen voelen zich idd nooit aangesproken als zwarte piet omdat Hindoestanen een volwaardig menselijk ras zijn en ook door alle andere menselijke rassen op aarde als volwaardig gerespecteerd en geaccepteerd wordt. Hindoestanen zijn nooit geen slaaf geweest en het word zelfs verondersteld dat de eerste moderne mens vanuit west-azie ( India)  is getrokken en vandaar uit door ge-evolueerd is tot de Cro-magnon mens en daarna tot de moderne blanke europeaan.

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #34 Gepost op: 9 december 2011, 17:53:30 »
Gelull en gebrabbel

Hindoestanen werden niet geketend , werden niet brandmerkt , werden niet met zweepslagen gecorrigeerd! Leefden niet in negerhutjes. Werden niet gelynched en verbrand.

Hindoestanen werkten volgens werktijden en kregen salaris. Erbarmelijke werkomstandigh eden maar niets ongewoons voor die tijd sinds in blank europa ook op die manier met arbeiders werd omgegaan. Volgens hedendaagse normen waren de omstandigheden niet acceptabel maar dat was hij voor de gemiddelde blanke arbeider in de industriele revolutie ook niet!

Dat Locolady hier al jaren die meest domme en achterlijke onzin verkondigt ben ik inmiddels al gewend maar van jou Savitri ( op je politiek correcte gezeik na) ben ik een iets hoger niveau gewend.

Ga je geschiedenis leren ellendige lamlul. Onze voorouders wonden in dezelfde slavenhutjes als die niggers. en kregen dezelfde 'poenale sancties' als die niggers. De behandeling van onze voorouders door die bakra's was ook de reden van een aantal opstanden destijds o.a. onder leiding van Ramjanee en Mathura.

Mensen als jij zouden een doodschop moeten verdienen. Je voorouders zullen zich omkeren in hun graf. Schaam je diep!
Kaske kaske!

koekebakker

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 9 december 2011, 18:36:51 »
Ga je geschiedenis leren ellendige lamlul. Onze voorouders wonden in dezelfde slavenhutjes als die niggers. en kregen dezelfde 'poenale sancties' als die niggers. De behandeling van onze voorouders door die bakra's was ook de reden van een aantal opstanden destijds o.a. onder leiding van Ramjanee en Mathura.

Mensen als jij zouden een doodschop moeten verdienen. Je voorouders zullen zich omkeren in hun graf. Schaam je diep!

Ik heb hierover gepraat met een Hindoestaanse Geschiedenis geleerde en deze kennis van hem afgekregen. Hij heeft een graad behaalt in Geschiedenis als je wilt kan ik je zijn gegevens doormailen zodat je zelf kunt nagaan dat het zeker waar is dat wij nooit slaven geweest zijn.

De omstandigheden waren erbarmelijk en zullen ongetwijveld wel tot opstanden geleid hebben net zoals in Europa de arbeidersklass e ook in opstand kwam. Conclusie de gemiddelde arbeider in die tijd waar ook ter wereld werd zeer slecht behandeld maar nog steeds verrrrrrrrr weg van wat een echte slaaf was. Die waren als beesten behandeld. Kapotgetrapt en vernederd als dieren. Dat is onze soort nooit overkomen.

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #36 Gepost op: 9 december 2011, 18:52:53 »

Ik heb hierover gepraat met een Hindoestaanse Geschiedenis geleerde en deze kennis van hem afgekregen. Hij heeft een graad behaalt in Geschiedenis als je wilt kan ik je zijn gegevens doormailen zodat je zelf kunt nagaan dat het zeker waar is dat wij nooit slaven geweest zijn.

De omstandigheden waren erbarmelijk en zullen ongetwijveld wel tot opstanden geleid hebben net zoals in Europa de arbeidersklass e ook in opstand kwam. Conclusie de gemiddelde arbeider in die tijd waar ook ter wereld werd zeer slecht behandeld maar nog steeds verrrrrrrrr weg van wat een echte slaaf was. Die waren als beesten behandeld. Kapotgetrapt en vernederd als dieren. Dat is onze soort nooit overkomen.

Noem je bron. Ik heb dit uit boeken van onze hoogleraar C. Choennie. Daarnaarst heb ik hierover gesproken met Sandew Hira en nog een persson van wie ik de naam even niet weet. Hij heeft hier laatst nog een boek over gepubliceerd.
Kaske kaske!

koekebakker

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 9 december 2011, 19:04:18 »
Noem je bron. Ik heb dit uit boeken van onze hoogleraar C. Choennie. Daarnaarst heb ik hierover gesproken met Sandew Hira en nog een persson van wie ik de naam even niet weet. Hij heeft hier laatst nog een boek over gepubliceerd.

Ik wil geen naam typen.
ik kan je zijn gegevens mailen (facebook) , hij verzekerde mij en heeft mij destijds ook bronnen gegeven waaruit blijkt dat wij feitelijk nooit slaven geweest zijn. Slechte omstandigheden kun je op vele manieren interpreteren en liggen gevoelig. Ik snap dat het emoties kan opwekken , maar ik zou zover niet willen gaan om te zeggen dat wij slaven zijn geweest. Ik heb hem er ook al 1x bijgehaald in een hevige discussies met creolen op hyves die hij met keiharde bronnen de mond heeft gesnoerd.

Wat is een slaaf? Iemand die zonder geld te krijgen .volledig tegen zijn eigen wil in moet werken voor een persoon die hem bezit. Dus hij is eigendom. Zijn eigenaar is vrij om hem te zwepen , en te lynchen als hij dit wil. Hindoestanen zijn slecht behandeld ,zonder twijvel , maar slaaf??? Nee man dat nooit.

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #38 Gepost op: 9 december 2011, 23:15:55 »
Ik wil geen naam typen.
ik kan je zijn gegevens mailen (facebook) , hij verzekerde mij en heeft mij destijds ook bronnen gegeven waaruit blijkt dat wij feitelijk nooit slaven geweest zijn. Slechte omstandigheden kun je op vele manieren interpreteren en liggen gevoelig. Ik snap dat het emoties kan opwekken , maar ik zou zover niet willen gaan om te zeggen dat wij slaven zijn geweest. Ik heb hem er ook al 1x bijgehaald in een hevige discussies met creolen op hyves die hij met keiharde bronnen de mond heeft gesnoerd.

Wat is een slaaf? Iemand die zonder geld te krijgen .volledig tegen zijn eigen wil in moet werken voor een persoon die hem bezit. Dus hij is eigendom. Zijn eigenaar is vrij om hem te zwepen , en te lynchen als hij dit wil. Hindoestanen zijn slecht behandeld ,zonder twijvel , maar slaaf??? Nee man dat nooit.

Ik heb niet geschreven dat ze slaven waren. De omstandigheden waren echter vergelijkbaar. Ze zaten nota bene in dezelfde slavenhutten op de plantages.
Kaske kaske!

koekebakker

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 9 december 2011, 23:27:06 »
Ik heb niet geschreven dat ze slaven waren. De omstandigheden waren echter vergelijkbaar. Ze zaten nota bene in dezelfde slavenhutten op de plantages.

wat huisvesting betreft misschien , wij werden niet gelynched , geslagen , gezweept , in de fik gestoken , opgehangen , ontwricht etc Wij zijn geen slaaf geweest , nooit niet , gewoon slecht behandelde contractarbeid ers die salaris kregen.

de omstandigheden voor die tijd waren erbarmelijk en slecht maar niet slechts voorbehouden aan contractarbeid ers , in europa zelf hadden fabrieksarbeid ers bijv het ook enorm slecht moeten 12 uur op een dag werken soms meer en hadden geen goede arbeidsvoorwaa rden. Daardoor ontstonden op een gegeven moment ook vakbonden.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #40 Gepost op: 9 december 2011, 23:46:52 »
Berlusconi, ik adviseer je om het boek "Het dagboek van Munshi Rahman Khan." te lezen. Dan zul je begrijpen dat ook al werden de Hindoestaanse contractarbeid ers betaalt voor hun werkzaamheden toch werden ze vaak als vuil behandeld. Totdat de arbeiders (waaronder Munshi Rahman Khan.) in opstand kwamen op hun eigen manier. En zo hun eigen rechten verworven.

koekebakker

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 10 december 2011, 00:03:10 »
Berlusconi, ik adviseer je om het boek "Het dagboek van Munshi Rahman Khan." te lezen. Dan zul je begrijpen dat ook al werden de Hindoestaanse contractarbeid ers betaalt voor hun werkzaamheden toch werden ze vaak als vuil behandeld. Totdat de arbeiders (waaronder Munshi Rahman Khan.) in opstand kwamen op hun eigen manier. En zo hun eigen rechten verworven.

zal best maar we zijn geen slaven geweest. :)

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #42 Gepost op: 10 december 2011, 00:05:03 »
zal best maar we zijn geen slaven geweest. :)
*zucht* begrijpend lezen is ook een vak he.
We waren contractarbeid ers, maar we werden behandeld als slaven. Als je het nog niet snapt. Tsja, dan ligt dat toch echt aan jou....

Mijn punt is gemaakt en verder ga ik geen woorden aan vuil maken.

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #43 Gepost op: 10 december 2011, 00:24:46 »
wat huisvesting betreft misschien , wij werden niet gelynched , geslagen , gezweept , in de fik gestoken , opgehangen , ontwricht etc Wij zijn geen slaaf geweest , nooit niet , gewoon slecht behandelde contractarbeid ers die salaris kregen.

de omstandigheden voor die tijd waren erbarmelijk en slecht maar niet slechts voorbehouden aan contractarbeid ers , in europa zelf hadden fabrieksarbeid ers bijv het ook enorm slecht moeten 12 uur op een dag werken soms meer en hadden geen goede arbeidsvoorwaa rden. Daardoor ontstonden op een gegeven moment ook vakbonden.

Lul, onze voorouders zijn ook onderworpen aan dezelfde lijfstraffen. Lees eens een boek man. Ik noem toch de 'poenale sancties'.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Poenale_sanctie
Kaske kaske!

koekebakker

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 10 december 2011, 00:30:39 »
Lul, onze voorouders zijn ook onderworpen aan dezelfde lijfstraffen. Lees eens een boek man. Ik noem toch de 'poenale sancties'.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Poenale_sanctie

onzin ,bullshit , lariekoek , gebral en geouwehoerrrr

nix vergeleken bij de echte lijfstraffen die de echte slaven kregen

ik vertel jou nu misschien iets intiems , mijn zeer strenge vader heeft mij ook welleens op deze wijze gestraft

maar ben er wel een keiharde vent door geworden en jij een mietje die van zoiets onder de indruk is

poenale sancties hahaha kap nou , wat ben je voor mietje man

slaven werden doodgeslagen letterlijk.

koekebakker

• Gast
« Reactie #45 Gepost op: 10 december 2011, 00:32:42 »
*zucht* begrijpend lezen is ook een vak he.
We waren contractarbeid ers, maar we werden behandeld als slaven. Als je het nog niet snapt. Tsja, dan ligt dat toch echt aan jou....

Mijn punt is gemaakt en verder ga ik geen woorden aan vuil maken.

we werden beter behandeld als slaven en kregen zelfs salaris

slechte behandeling , maar geen slavenbehandel ing.

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #46 Gepost op: 10 december 2011, 00:37:09 »
onzin ,bullshit , lariekoek , gebral en geouwehoerrrr

nix vergeleken bij de echte lijfstraffen die de echte slaven kregen

ik vertel jou nu misschien iets intiems , mijn zeer strenge vader heeft mij ook welleens op deze wijze gestraft

maar ben er wel een keiharde vent door geworden en jij een mietje die van zoiets onder de indruk is

poenale sancties hahaha kap nou , wat ben je voor mietje man

slaven werden doodgeslagen letterlijk.

Volgens mij snap je het niet. Het waren slaven. Ze waren eigendom van de planter voor de duur van het contract. Daar doet het feit dat ze vier dubbeltjes per dag verdienden niets aan af.

Dat je vader je vroeger heeft mishandelt zal me een worst wezen.

Als poenale sancties werden dezelfde straffen gegeven als die aan de slaven werden gegeven. Het feit dat ze die straffen mochten geven had nota bene een wettelijke basis.

Ik denk dat ik meer weet over die straffen dan jij trouwen. Misschien is het handig als je eerst eens een boek leest over je eigen geschiedenis voordat je komt praten. Begin met het boek van Anton de Kom, Wij slaven van suriname, zal ik zeggen.
Kaske kaske!

koekebakker

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 10 december 2011, 00:41:45 »
Volgens mij snap je het niet. Het waren slaven. Ze waren eigendom van de planter voor de duur van het contract. Daar doet het feit dat ze vier dubbeltjes per dag verdienden niets aan af.

Dat je vader je vroeger heeft mishandelt zal me een worst wezen.

Als poenale sancties werden dezelfde straffen gegeven als die aan de slaven werden gegeven. Het feit dat ze die straffen mochten geven had nota bene een wettelijke basis.

Ik denk dat ik meer weet over die straffen dan jij trouwen. Misschien is het handig als je eerst eens een boek leest over je eigen geschiedenis voordat je komt praten. Begin met het boek van Anton de Kom, Wij slaven van suriname, zal ik zeggen.

ONZIN!

je praat wartaal , je interpretatie van de behandeling die de contractarbeid ers kregen speelt teveel op je vrouwelijke gevoel in. Het was slechte behandeling maar het was geen slavernij.

Geen brute barbaarse slavernij zoals de afroos die hebben gehad.
dat is het laatste wat ik erover zeg.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #48 Gepost op: 10 december 2011, 01:15:47 »
Lees het boek toch maar Berlusconi, dan zal je beseffen dat het toch veel erger was dan je denkt.
En dat boek is niet fictief, maar realiteit. Want deze meneer was een geleerd persoon voor die tijd en heeft alles kunnen opschrijven. Dan tonen ook de brieven aan.

koekebakker

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: 10 december 2011, 01:20:09 »
Lees het boek toch maar Berlusconi, dan zal je beseffen dat het toch veel erger was dan je denkt.
En dat boek is niet fictief, maar realiteit. Want deze meneer was een geleerd persoon voor die tijd en heeft alles kunnen opschrijven. Dan tonen ook de brieven aan.

is goed ik zal het lezen , en lees jij hem ook nog een keer en meteen daarachteraan de Negerhut van Oom Tom en vertel me dan het verschil maar.

dewanand2

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 10 december 2011, 11:45:07 »
namaste

interessant, Berlusconi houdt vol dat de voorouders van hindoestanen geen slaven waren en dat klopt dus niet.

mbt afghanistan:
de islamieten veroverden afghanistan en moordden het grootste deel van de hindoebevolkin g dus uit. Miljoenen hindoes werden uitgemoord en tot slaaf gemaakt. Miljoenen Hindoemeisjes werden gemarteld en tot seksslavinnen gemaakt voor  moslimmannen en zo werd heel afghanistan binnen honderd jaar geislamiseerd. Zoek eens informatie over de Hindu kush gebergte dan zal je ontdekken wat een slachting van  hindoemannen dat was in die tijd.

mbt india
na de verovering van India door moslims werden miljoenen hindoemannen uitgemoord en tot slaaf gemaakt. Tientallen miljoenen hindoemeisjes werden verkracht, gemarteld en tot seksslavin gemaakt door de grotere en sterkere moslimmannen.  Dit zal jullie wel bekend zijn.

Toen de britten kwamen in india:
Na de verovering van India door blanke britten ontstond er een totale vernietigingss trijd van heel India en de hele economie van dit land werd vernietigd door britse wetten. Katoen mocht niet worden bewerkt in India en zout mocht niet worden gewonnen uit de zee. Miljoenen Hindoes werden gewoon doodgehongerd en al deze cijfers zijn geheim nu. De blanke britten misbruikten de Hindoes als goedkope slaven die een slavenloon kregen en in concentratie kampen moesten werken, met zware lijfstraffen. 

Nu zal je wel snappen dat het geven van een slavenloon wel degelijk slavernij is. De negerslaven kregen geen echt loon maar moesten afval eten en rotte bananen op de plantages die feitelijk gewoon concentratie kampen waren met dwangarbeid.

Suriname:
Nederland tekende een koelietractaat met Engeland en hiermee begon de import van Indiers in suriname rond 1870. Elke Indier tekende een kontrakt voor vijf jaar werk in suriname en het loon dat hij/zij kreeg was de allerlaagste van heel suriname. De Indiers werden opgevangen in dezelfde slavenbarakken als uit de tijd van de slavernij.  Ze mochten de plantages niet verlaten en moesten echt heel hard werken. Duizenden zijn gestorven door zich dood te werken en dit is bekend. Sandew Hira had dit onderzocht geloof ik. Er waren gewoon lijfstraffen en loon werd ingehouden bij ziekte of verzuim. In de praktijk kregen de Indiers altijd minder loon dan het kontrakt voorschreef.  Indiase meisjes werden verkracht door de blanken op de plantages en dit leidde tot grote vechtpartijen en opstanden. De blanke hollanders wilden het hele Hindoehuwelijk verbieden om deze zwarten uit INDia te ontmenselijken, maar na felle vechtpartijen en moorden op blanken werd het Aziatisch huwelijk officieel erkend en zo werd de hele Hindoecultuur gered van de dood. 

Jullie Hindoestanen zijn zwarten en kleurlingen dus besef dit nou maar eens goed. Je bent niet blank en je bent hierom lager en minderwaard dan elke blanke, al hoe laag  hij ook is. Er was al 600 jaar apartheid in blank nederland en dit is nog steeds niet veranderd.  Je bent niet blank en dit is je straf en vloek. De blanke zal jou altijd als minderwaardige zwarte beschouwen en je dochters uitnaaien als lage wilde sletjes. 

Ga maar de blanke aanbidden en laat hij je uitnaaien in al je gaten als lagere zwarte. Het is lekker en daarna kan je een zelfmoordpil slikken of springen van de zestiende verdieping in mijn zelfmoordflat.

Je bent niet blank en dat is je straf en vloek tot je dood.

nog wat
Rond 1963 na de afschaffing van de negerslavernij in suriname was dit land feitelijk een harde kastenmaatscha ppij met radicale rassenscheidin g, dus er was gewoon een apartheid en rassenhierarch ie, gebaseerd op huidskleur en blanke genen.  De Indiers die binnen kwamen waren direct de allerlaagste kaste in deze surinaamse apartheidsstaa t en de blanke hollanders hebben rassenhaat gezaaid in deze kolonie en de negers dus geleerd om Hindoestanen te haten en te discrimineren.  Tot op heden is dit gebleven in suriname en dit heeft dit land totaal vernietigd. EN weet je wie de winnaar is? Ja hoor, de vieze blanke man is de grote winnaar, want hij heeft nu een gouden kans om al die lage vieze Hindoemeiden uit te naaien als bruine bountie koeliehoertjes, die geen identiteit en geloof meer hebben en zo geniet hij dubbel terwijl hij ons hogere Hindoeras kapot naait in alle gaten. 

Dit is de collectieve zelfmoord van alle Hindoes in nederland en suriname.

neem snel een zelfmoordpil als je niet in alle gaten uitgenaaid wil worden door blanke barbaren met een grote witte penis.

De totale dood van alle Hindoes is niet ver meer in Nederland en Suriname.

dewanand
hindoe fundamentalist

koekebakker

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 10 december 2011, 13:58:24 »
wreedheden tegen de mensheid is iets van alle tijden. Ook tegen Hindoestanen. Jah Hindoestanen zijn ook slecht behandeld , zoals elk ander ras slecht behandeld is geweest in de tijd dat blanken superieur waren. Hindoestanen onderling behandelen mekaar ook als stront. Kastenstelsel etc.

ik ben een kleurling maar ik ben geen neger. Ik ben me goed bewust van mijn bescheiden pigmentatie. Maar als het erop aankomt voel ik me blank aanverwant. Ik zou ook alleen maar mixen met een blanke vrouw als ik al zou willen mixen.

Negerslaven zijn het wreedst , het onmenselijkste en het dierlijkste behandeld. Zij werden niet als mensen gezien , wij wel.

Nogmaal denigreer ons volk niet zo laag om te stellen dat wij slaven zijn geweest! Kap hier onmiddelijk mee. Stop met leugens vertellen!  Dat is niet zo , contractarbeid ers die als shit behandeld zijn geen dierlijke negerslaven. 

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #52 Gepost op: 10 december 2011, 15:04:35 »
is goed ik zal het lezen , en lees jij hem ook nog een keer en meteen daarachteraan de Negerhut van Oom Tom en vertel me dan het verschil maar.
Je moet je jou mening niet aan mij opdringen als je je niet kan openstellen dat anderen een andere mening heeft.

Ben ook geen kontenlikker wat dat betreft.

koekebakker

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: 10 december 2011, 15:29:21 »
Je moet je jou mening niet aan mij opdringen als je je niet kan openstellen dat anderen een andere mening heeft.

Ben ook geen kontenlikker wat dat betreft.

ik dring niemand wat op. hindoestanen houden van zielig doen en het slachtoffer spelen

laf zwak achterbaks bang kan.kervolk

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #54 Gepost op: 10 december 2011, 23:03:10 »
ik dring niemand wat op. hindoestanen houden van zielig doen en het slachtoffer spelen

waarom moet jij telkens met k.anker schelden? heb je enig idee hoeveel mensen er lijden aan deze ziekte.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #55 Gepost op: 11 december 2011, 00:27:47 »

Spreek voor jezelf.....

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #56 Gepost op: 11 december 2011, 02:33:32 »
Geen enekele van die pieten spreekt spaans....sint evenmin en dan moeten allochtonen hier wel ABN leren!  :lol (2):
Borstvergrotin g door handoplegging 250,-
Niet goed,geld terug!

koekebakker

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: 15 december 2011, 15:41:30 »
waarom moet jij telkens met k.anker schelden? heb je enig idee hoeveel mensen er lijden aan deze ziekte.

wil jij aub kappen met mij steeds op de vingers te tikken !

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #58 Gepost op: 15 december 2011, 21:28:52 »
wil jij aub kappen met mij steeds op de vingers te tikken !
als je eens niet met een ziekte gaat schelden.. je bent verdomme volwassen je weet donders goed dat het een ernstige ziekte is.. en jij gaat er doodleuk ff mee schelden..

dan kan ik maar 1 ding zeggen als je het zelf heb.. zullen we wel zien wie er gelijk heeft :) dan scheld je niet meer met xxxx

koekebakker

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: 16 december 2011, 13:03:32 »
als je eens niet met een ziekte gaat schelden.. je bent verdomme volwassen je weet donders goed dat het een ernstige ziekte is.. en jij gaat er doodleuk ff mee schelden..

dan kan ik maar 1 ding zeggen als je het zelf heb.. zullen we wel zien wie er gelijk heeft :) dan scheld je niet meer met xxxx

je zeurt

Kaise.nl

« Reactie #59 Gepost op: 16 december 2011, 13:03:32 »