Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Single parents  (gelezen 1236 keer)

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Single parents
« Reactie #60 Gepost op: 29 november 2011, 23:38:15 »
Vele vinden zoveel raar. Maar vele kunnen niet voor jou beslissen. IK vind het echt top van jou dat je zo toegewijd bent aan de opvoeding van je kind. Echt dat meen ik. Wees er gewoon lekker voor je kind en doe zoveel mogelijk leuke dingen met je kind want voor je het weet is je kind groot. Die vrouw komt wel. Ik vind het zo vervelend als mensen zeuren over een partner. Je red je prima zonder. En waarschijnlijk heb je je handen vol aan het opvoeden van je kind. Echt respect.

Trouwens een single daddy heeft wel wat. Veel vrouwen voelen zich enorm aangetrokken tot een alleenstaande vader. Maar dat even terzijde.

Offline TeD-StaR

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Unbreakable....
« Reactie #61 Gepost op: 30 november 2011, 21:01:58 »
Vele vinden zoveel raar. Maar vele kunnen niet voor jou beslissen. IK vind het echt top van jou dat je zo toegewijd bent aan de opvoeding van je kind. Echt dat meen ik. Wees er gewoon lekker voor je kind en doe zoveel mogelijk leuke dingen met je kind want voor je het weet is je kind groot. Die vrouw komt wel. Ik vind het zo vervelend als mensen zeuren over een partner. Je red je prima zonder. En waarschijnlijk heb je je handen vol aan het opvoeden van je kind. Echt respect.

Trouwens een single daddy heeft wel wat. Veel vrouwen voelen zich enorm aangetrokken tot een alleenstaande vader. Maar dat even terzijde.

ja ben ik het helemaal mee eens!!
ik snap vaak niet wat de toegevoegde waarde voor een ander persoon zal zijn als je eindelijk weer een nieuwe partner hebt. ik kan me voorstellen dat je het beste wordt gegund maar dat betekend toch niet dat je meteen overal op moeten duiken zodat het voor de ''buitenwereld'' lijkt dat het goed met je gaat...

persoonlijk vind ik het helemaal niet erg om single te zijn..

dank je voor het compliment btw!!
MoNeY TalKs & B*LLsHiT WalKs!!

Zohra

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 12 april 2012, 13:45:24 »

Tegenwoordig is het zo dat als je er redelijk uit ziet , goeie baan, middelklasse auto eigen woning hebt. dan nog is het lastig om iemand te strikken...
en een kind erbij maakt het er niet makkelijker op, maar 1 ding is zeker wanneer jouw kleine ouder wordt krijg je je respect wel..en liefde natuurlijk , liefde...waar geen vrouw aan kan tippen.

Ow ja...dat zeker. Het is idd niet makkelijker maar zeker wel mooier dan een leven met een partner maar zonder kind. Voor de bekrompen en one-minded mensen die je beoordelen op het feit dat je een kind hebt....daarte gen wil ik zeggen: PRAAT DAN NIET MET MIJ! Dat ik gescheiden ben met een kind wilt niet zeggen dat er iets mis aan mij is. Degeen die ons heeft verlaten die spoort juist niet. Als ik geen kind zou hebben en toevallig een man tegenkom die wel goed voor mij is, maar wel met kind, kies ik liever voor die man, dan eentje die geen kind heeft maar mij als een hond behandelt.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
« Reactie #63 Gepost op: 12 april 2012, 15:19:40 »
Ow ja...dat zeker. Het is idd niet makkelijker maar zeker wel mooier dan een leven met een partner maar zonder kind. Voor de bekrompen en one-minded mensen die je beoordelen op het feit dat je een kind hebt....daarte gen wil ik zeggen: PRAAT DAN NIET MET MIJ! Dat ik gescheiden ben met een kind wilt niet zeggen dat er iets mis aan mij is. Degeen die ons heeft verlaten die spoort juist niet. Als ik geen kind zou hebben en toevallig een man tegenkom die wel goed voor mij is, maar wel met kind, kies ik liever voor die man, dan eentje die geen kind heeft maar mij als een hond behandelt.
IDD

paas me je msn ....
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Kaise.nl

« Reactie #63 Gepost op: 12 april 2012, 15:19:40 »

Zohra

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: 12 april 2012, 15:27:53 »
Whahaa....msn??? Zo dat ben ik allang ontgroeid...

Zohra

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: 12 april 2012, 15:33:21 »
hoe je het draait of keert, heel je leven heb je nog met je ex partner te maken.
je kan het elkaar moelijk maken of makkelijk, de keuze aan jou

Daar ben ik het niet mee eens dat je je hele leven lang met je expartner te maken hebt. Dat geldt alleen indien de ouders een omgang met elkaar hebben, al dan wel niet vastgelegd op papier.
Ik ben van mening dat als er niks is vastgelegd op papier ik helemaal niet mijn expartner op de hoogte moet stellen over opvoeding en school. Maar dan spreek ik voor mezelf uit eigen ervaring. Niet namens anderen of voor anderen. Iedere "case" is niet met elkaar te vergelijken.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #66 Gepost op: 12 april 2012, 17:08:28 »
Whahaa....msn??? Zo dat ben ik allang ontgroeid...

ben je boven de 30?
Jami Jispe Sab Nigaahen

Zohra

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: 12 april 2012, 17:13:21 »

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #68 Gepost op: 13 april 2012, 10:13:07 »
Jami Jispe Sab Nigaahen

zohra

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: 15 april 2012, 02:11:43 »
boven de 35 ?

nee dat ook weer niet...nog ff nie hoor ;-)

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #70 Gepost op: 16 april 2012, 09:27:07 »

nee dat ook weer niet...nog ff nie hoor ;-)

oke beter joh
Jami Jispe Sab Nigaahen

Kaise.nl

« Reactie #70 Gepost op: 16 april 2012, 09:27:07 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: