Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Single parents  (gelezen 1236 keer)

Offline TeD-StaR

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Unbreakable....
Single parents
« Gepost op: 22 november 2011, 23:52:33 »
Hoe reageert jou omgeving hierop?
Krijg je door je situatie wel eens een voorkeursbehan deling of juist niet?
Worden je kids ook anders behandeld. (eerder zielig gevonden bijvoorbeeld)?
Hoe ervaar je deze situatie?
Ik weet dat de hindustaanse gemeenschap nogal op de normen en waarden zijn gesteld.

Ben zelf een single parent en mijn omgeving wil mij zo snel mogelijk weer aan een vrouw hebben(ikzelf ben daar niet zo happig op omdat me kleine op mijn eerste plaats komt en daarna evt een nieuwe partner). Velen vinden dit raar…..
MoNeY TalKs & B*LLsHiT WalKs!!

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Single parents
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2011, 00:01:29 »
Ik vind het vrij logisch wat je doet... Je kind is je vlees en bloed die staat voorop.. Dat mensen hier raar naar kijken is toch hun probleem. Jij moet er gwn voor zorgen dat je kind een plezierige opvoeding krijgt ondanks jij en je ex partner niet meer bij elkaar zijn.. Die vrouw komt van zelf wel een x

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
« Reactie #2 Gepost op: 23 november 2011, 11:28:55 »

ik kan deze post niet zien !!!

wat staat er ?
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Offline TeD-StaR

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Unbreakable....
« Reactie #3 Gepost op: 24 november 2011, 00:05:27 »
Ik vind het vrij logisch wat je doet... Je kind is je vlees en bloed die staat voorop.. Dat mensen hier raar naar kijken is toch hun probleem. Jij moet er gwn voor zorgen dat je kind een plezierige opvoeding krijgt ondanks jij en je ex partner niet meer bij elkaar zijn.. Die vrouw komt van zelf wel een x

ja helemaal mee eens ;-)

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 24 november 2011, 00:05:27 »

Offline Chocomel

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 2
  • De Enige Echte
« Reactie #4 Gepost op: 24 november 2011, 09:25:02 »
Je bent goed bezig. De kleine staat voorop. Een vrouw opdringen is het slechtste wat je/je omgeving kan doen.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 24 november 2011, 09:28:10 »
ik kan deze post niet zien !!!

wat staat er ?
Er staat dat jij een grote nono bent.

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Wat je zaait zal je oogsten
« Reactie #6 Gepost op: 24 november 2011, 09:58:23 »
Het is helemaal niet raar, het is logisch dat je zo denkt.
je kind is belangrijker is staat op de eerste plek, en een andere relatie kan altijd nog.

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 24 november 2011, 10:13:09 »
Je kind komt altijd op 1. Dat lijkt me logisch
Ik ben ook een single parent, en natuurlijk zijn er mensen die opmerkingen maken dat het een schande is. Of dat je zsm aan de man moet en dat ze dan met allerlei vage figuren komen. En er zijn ook mensen die allerlei opmerkingen naar je toe maken van je bent leuk, jammer dat je een kind hebt.  Maar het is een beslissing die jij zelf moet maken wanneer JIJ er aan toe bent. Laat je iig niet dwingen. Doe alleen iets wanneer JIJ daar klaar voor bent.

Verder, voordelen van een single parent zijn.. Enige wat ik kan opnoemen is dat ik nu een Ooievaarspas kan aanvragen (waardoor in in Dh korting krijg op bijv sport en spel) maar meer niet. Het is allemaal precies hetzelfde alleen een stukje zwaarder. Je hebt minder rust vind ik.

Citaat
"I went to a bookstore and asked the saleswoman, "Where's the self-help section?" She said if she told me, it would defeat the purpose." ~George Carlin

Offline pritilata

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 24 november 2011, 14:29:21 »
Natuurlijk is je kind belangrijk.
Maar je hebt ook je eigen leven. Dus je mag gerust wel daten of verder kijken of je weer een geschikte partner kunt vinden. En je hebt niet altijd de eerste keer beet.
Was het maar zo gemakkelijk.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 24 november 2011, 14:31:16 »
Maar je hebt ook je eigen leven. Dus je mag gerust wel daten of verder kijken of je weer een geschikte partner kunt vinden. En je hebt niet altijd de eerste keer beet.

ik denk toch dat het moeilijker is ....als je allenstaande papa bent om een serieuze relatie te krijgen.
tenzij je natuurlijk zo knap bent als ik :-)
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 24 november 2011, 14:32:30 »
Ik ben ook een single parent, en natuurlijk zijn er mensen die opmerkingen maken dat het een schande is. Of dat je zsm aan de man moet en dat ze dan met allerlei vage figuren komen. En er zijn ook mensen die allerlei opmerkingen naar je toe maken van je bent leuk, jammer dat je een kind hebt.  Maar het is een beslissing die jij zelf moet maken wanneer JIJ er aan toe bent. Laat je iig niet dwingen. Doe alleen iets wanneer JIJ daar klaar voor bent.

Verder, voordelen van een single parent zijn.. Enige wat ik kan opnoemen is dat ik nu een Ooievaarspas kan aanvragen (waardoor in in Dh korting krijg op bijv sport en spel) maar meer niet. Het is allemaal precies hetzelfde alleen een stukje zwaarder. Je hebt minder rust vind ik.

jouw avatar rulezzzzzzzzzz zzzzzz

big time !
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 24 november 2011, 15:31:49 »

klopt je hebt ook een eigen leven maar ik denk dat het ook meetelt of je aanstaande vriendin/vrouw je kind wel accepteerd.
en voor een kind is dat ook heel moeilijk om te accepteren dat je vader een nieuwe vrouw heeft.

Offline pritilata

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #12 Gepost op: 24 november 2011, 15:47:11 »
Maar het moet toch niet zo zijn dat je omwille je kinderen maar alleen blijft.
Als de kinderen groot zijn kijken ze niet om naar hun vader of moeder.
Ik vind dat je niet daarvoor je zelf moet oppofferen voor je kinderen.
Maar goed ik heb geen kinderen, misschien dat ik daarom zo denk... weet niet!

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 24 november 2011, 16:24:23 »

ik snap wat jij bedoelt, als de kinderen groot zijn is het anders.
maar als je kleine kinderen hebt.
je moet jezelf ook niet opofferen maar zou het wel doen als me kinderen kleine zouden zijn.
tenzij je iemand tegenkomt die je kinderen accepteerd en ook goed met je kinderen om kan gaan.
Als de kinderen groter zijn en op hun zelf zijn dan kan je doen wat je wilt je hoeft geen rekening met thuiswonende kinderen te houden.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 24 november 2011, 20:43:03 »

ouders KIEZEN voor kinderen ....
dat is het verschil
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 24 november 2011, 21:31:55 »

Ik weet niet wat voor een kid jij bent, maar ik kijk nog steeds om naar mn ouders en mijn ouders naar die van hun..
Zoals ik het lees heeft niemand gezegd dat je omwille van je kinderen alleen moet blijven, maar dat je kind gewoon op 1 staat.

Zou jij je kind dan maar wegdoen omdat degene die jij interessant vind je kind niet moet? Dan ben je echt een loser, sorry day ik het zeg
Citaat
"I went to a bookstore and asked the saleswoman, "Where's the self-help section?" She said if she told me, it would defeat the purpose." ~George Carlin

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 24 november 2011, 21:32:26 »
jouw avatar rulezzzzzzzzzz zzzzzz

big time !

muhahahhaa thanks, is al zo lang ik lid ben mn avatar..
Citaat

Offline TeD-StaR

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Unbreakable....
« Reactie #17 Gepost op: 25 november 2011, 00:01:35 »
Je bent goed bezig. De kleine staat voorop. Een vrouw opdringen is het slechtste wat je/je omgeving kan doen.
thnx!!

Offline TeD-StaR

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Unbreakable....
« Reactie #18 Gepost op: 25 november 2011, 00:08:02 »

denk dat er wel  meer positieve dingen zijn dan alleen een Ooievaarspas. Vooral omdat je uit een relatie bent gestapt die niet werkte om welke reden dan ook.. geeft je enigsinds wel rust en de mogelijkheid om 100% voor je kids te gaan.
ik vind het eerlijkgezegd ergens ook wel prettig dat ik me volledig kan focussen op mijn kleintje.

Offline TeD-StaR

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Unbreakable....
« Reactie #19 Gepost op: 25 november 2011, 00:18:30 »
ik denk toch dat het moeilijker is ....als je allenstaande papa bent om een serieuze relatie te krijgen.
tenzij je natuurlijk zo knap bent als ik :-)

als single dad zijn er meerdere dingen die afspelen bij een date. je gaat toch andere soort vragen stellen omdat het van cruciaal belang is dat je kleine nergens in wordt benadeelt. vaak komt het over als veeleisend maar dat heeft mijn inziens veel redenen.

en als iemand hiermee kan schakelen wordt er echt serieus nagedacht over een vervolgactie.. .
Ik ben ook van mening dat dit soort gedrag leidt tot het feit dat single ouders elkaar eerder opzoeken dan singles zonder kinderen.
Best krom maar het feit dat de ander al kind(eren) hebben geeft veiligere indruk voor jouw als partner met kind(eren)

Offline TeD-StaR

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Unbreakable....
« Reactie #20 Gepost op: 25 november 2011, 00:20:33 »
klopt je hebt ook een eigen leven maar ik denk dat het ook meetelt of je aanstaande vriendin/vrouw je kind wel accepteerd.
en voor een kind is dat ook heel moeilijk om te accepteren dat je vader een nieuwe vrouw heeft.

blijft altijd een gok hoe je eigen kind hiermee om zal gaan. op een of andere manier moet je er toch proberen het beste van maken.

Offline TeD-StaR

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Unbreakable....
« Reactie #21 Gepost op: 25 november 2011, 00:27:57 »

ik voel me tot op zekere hoogte verantwoordeli jk voor mijn kind en alles wat ik doe zal reflecteren op de opvoeding die ik meegeef aan mijn kind. als ouder wil ik zo eerlijk mogelijk zijn tegen mijn kind.  ik voel ook niet dat ik me opoffer als ik geen relatie heb. ik vind ook niet dat ik minder geniet van het leven. Het is alleen anders.
denk dat je als ouder een andere kijk op het leven krijgt (ongeacht single of niet)

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #22 Gepost op: 25 november 2011, 08:14:39 »
als single dad zijn er meerdere dingen die afspelen bij een date. je gaat toch andere soort vragen stellen omdat het van cruciaal belang is dat je kleine nergens in wordt benadeelt. vaak komt het over als veeleisend maar dat heeft mijn inziens veel redenen.

en als iemand hiermee kan schakelen wordt er echt serieus nagedacht over een vervolgactie.. .
Ik ben ook van mening dat dit soort gedrag leidt tot het feit dat single ouders elkaar eerder opzoeken dan singles zonder kinderen.
Best krom maar het feit dat de ander al kind(eren) hebben geeft veiligere indruk voor jouw als partner met kind(eren)

Tegenwoordig is het zo dat als je er redelijk uit ziet , goeie baan, middelklasse auto eigen woning hebt. dan nog is het lastig om iemand te strikken...
en een kind erbij maakt het er niet makkelijker op, maar 1 ding is zeker wanneer jouw kleine ouder wordt krijg je je respect wel..en liefde natuurlijk , liefde...waar geen vrouw aan kan tippen.
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 25 november 2011, 09:05:34 »
blijft altijd een gok hoe je eigen kind hiermee om zal gaan. op een of andere manier moet je er toch proberen het beste van maken.

dat is waar het is altijd een gok hoe je kind ermee omgaat, maar de tijd zal het leren.
ik zou zeggen laat het gewoon op je afkomen en tegen die tijd zie je het wel

Offline pritilata

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #24 Gepost op: 25 november 2011, 09:41:37 »
Ik zeg alleen dat je risico's moet nemen in het leven.
Zo leer je nooit iemand anders kennen.

Ik ken iemand met kids die had paar jaar relatie maar dat niet durde te vertellen aan zijn kids. Ook partner nooit kennis laten maken met zijn kids.
Ik vind dat gewoon belachelijk. Het zal misschien lastig zijn in het begin, maar als je helemaal geen moeite doet om het kenbaar te maken vind ik je een loser.

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 25 november 2011, 11:15:06 »
denk dat er wel  meer positieve dingen zijn dan alleen een Ooievaarspas. Vooral omdat je uit een relatie bent gestapt die niet werkte om welke reden dan ook.. geeft je enigsinds wel rust en de mogelijkheid om 100% voor je kids te gaan.
ik vind het eerlijkgezegd ergens ook wel prettig dat ik me volledig kan focussen op mijn kleintje.

Ohh die voordelen, ja klopt. ik dacht de financiele voordelen.
Ik hoef me niet druk te maken om commentaar van anderen over de manier hoe ik mijn kind opvoed bijv.
Mijn huis, mijn regels. Net zoals bij zijn papa.
Sowieso geeft het meer rust, ook in mn hoofd. Heleboel dingen waar ik me voorheen druk om maakte zijn weg waardoor ik me nog beter kan focussen op mijn zoontje.
Citaat

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 25 november 2011, 11:18:07 »

Tegenwoordig is het zo dat als je er redelijk uit ziet , goeie baan, middelklasse auto eigen woning hebt. dan nog is het lastig om iemand te strikken...
en een kind erbij maakt het er niet makkelijker op, maar 1 ding is zeker wanneer jouw kleine ouder wordt krijg je je respect wel..en liefde natuurlijk , liefde...waar geen vrouw aan kan tippen.

Mannen en vrouwen tegenwoordig stellen vreselijke eisen, huisje boompje beestje is niet meer genoeg. Dat is tenminste wat ik om me heen zie.

Een meisje dat ik ken, heeft een single dad aan de haak geslagen, heeft een ontzettende hekel aan zijn dochtertje. Maar is expres zwanger geworden omdat hij rijk is en een dikke auto heeft :/..
Het gaat tegenwoordig nergens meer over.

En mannen, pff in de afgelopen 1,5 jaar heb ik al zoveel opmerkingen gehoord en gelezen.. Lijkt net alsof je als gescheiden moeder minderwaardig bent aan andere vrouwen.
Citaat

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #27 Gepost op: 25 november 2011, 11:24:08 »
Mannen en vrouwen tegenwoordig stellen vreselijke eisen, huisje boompje beestje is niet meer genoeg. Dat is tenminste wat ik om me heen zie.

Een meisje dat ik ken, heeft een single dad aan de haak geslagen, heeft een ontzettende hekel aan zijn dochtertje. Maar is expres zwanger geworden omdat hij rijk is en een dikke auto heeft :/..
Het gaat tegenwoordig nergens meer over.

En mannen, pff in de afgelopen 1,5 jaar heb ik al zoveel opmerkingen gehoord en gelezen.. Lijkt net alsof je als gescheiden moeder minderwaardig bent aan andere vrouwen.

laat staan hoe een gescheiden vader wordt gezien door single vrouwen
die vaders hebben helemaal nix meer te bieden, tenzij je rijk , knap , en gehoorzaam bent aan je nieuwe vriendin .
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #28 Gepost op: 25 november 2011, 11:28:01 »
laat staan hoe een gescheiden vader wordt gezien door single vrouwen
die vaders hebben helemaal nix meer te bieden, tenzij je rijk , knap , en gehoorzaam bent aan je nieuwe vriendin .

Nou ik zie toch wel om me heen dat vrouwen makkelijker iemand accepteren met een kind dan andersom hoor..
Er zijn ook een aantal topics over dit onderwerp geweest hier op kaise, en de meeste mannelijke reacties waren toch wel dat mannen liever een "ongebonden"  vrouw hadden.

Citaat

Offline TeD-StaR

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Unbreakable....
« Reactie #29 Gepost op: 26 november 2011, 14:16:46 »
ik vind het eigenlijk best onnozel als je iemand beoordeelt op het feit dat die kinderen heeft of niet. dat zegt niets over de persoonlijkhei d van hem/haar.

het is de situatie waar me mee kunt leven of niet.

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 26 november 2011, 14:16:46 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: