Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: WAAROM HEBBEN HINDOESTANEN GEEN EENHEID?  (gelezen 1312 keer)

Offline deepack

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • ........
Re: WAAROM HEBBEN HINDOESTANEN GEEN EENHEID?
« Reactie #30 Gepost op: 17 november 2011, 14:09:02 »
lekker professioneel ben jij zeg..

Emotioneel handelen wint het bij mij van rationeel handelen. En zolang een hindoestaan voldoende gekwalificeerd heb help ik deze persoon maar al te graag.

Jai Hind !

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat je zaait zal je oogsten
« Reactie #31 Gepost op: 17 november 2011, 14:31:07 »
het probleem bij hindoestanen is dat ze het een ander niet beter gunnen.
als de 1 een auto koopt moet de andere ook een auto maar dan groter en duurder.
en zo gaat het verder.
heb het zelf een beetje gezien in de fam.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Music is the heart of our Soul
« Reactie #32 Gepost op: 17 november 2011, 14:35:53 »
het probleem bij hindoestanen is dat ze het een ander niet beter gunnen.
als de 1 een auto koopt moet de andere ook een auto maar dan groter en duurder.
en zo gaat het verder.
heb het zelf een beetje gezien in de fam.

Hmm bij ons in de fam is dat niet zozeer het geval. Ik zie het wel bij andere families.. zoals bij auto's is het ook met huizen. Ze moeten steeds groter en duurder gaan wonen, ook al kunnen ze het niet of nauwelijks veroorloven.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl | BB PIN: 25F88AC3

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
« Reactie #33 Gepost op: 17 november 2011, 14:49:01 »
Hmm bij ons in de fam is dat niet zozeer het geval. Ik zie het wel bij andere families.. zoals bij auto's is het ook met huizen. Ze moeten steeds groter en duurder gaan wonen, ook al kunnen ze het niet of nauwelijks veroorloven.

en dan maar zeiken over de hoge ziekenFONS
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Kaise.nl

« Reactie #33 Gepost op: 17 november 2011, 14:49:01 »

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #34 Gepost op: 17 november 2011, 15:03:30 »
Dat soort acties maak ik me ook 'schuldig' aan. :woopwoop:
Ja, ik trek Hindoestanen voor in de meeste situaties. :banana:
lekker professioneel ben jij zeg..

Emotioneel handelen wint het bij mij van rationeel handelen. En zolang een hindoestaan voldoende gekwalificeerd heb help ik deze persoon maar al te graag.

Jai Hind !
jaa maar als de kwaliteiten van een ander soort volk/ras beter zijn .. waarom kies je daarboven nog een hindustaan ''omdat hij een hindustaan is'' dat is toch dan je eigen bedrijf(?) zelf naar beneden halen.. je wilt toch alles van hoge kwaliteit.. dus dan zou je beter iedereen als gelijke moeten behandelen.. en de beste kiezen en niet op grond van ras

Offline deepack

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • ........
« Reactie #35 Gepost op: 17 november 2011, 15:05:15 »
en dan maar zeiken over de hoge ziekenFONS

ziekenfonds is al in 2006 afgeschaft mang !

Offline deepack

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • ........
« Reactie #36 Gepost op: 17 november 2011, 15:08:29 »
jaa maar als de kwaliteiten van een ander soort volk/ras beter zijn .. waarom kies je daarboven nog een hindustaan ''omdat hij een hindustaan is'' dat is toch dan je eigen bedrijf(?) zelf naar beneden halen.. je wilt toch alles van hoge kwaliteit.. dus dan zou je beter iedereen als gelijke moeten behandelen.. en de beste kiezen en niet op grond van ras

Er bestaat ook nog zoiets als sociale betrokkenheid, in het bedrijfsleven vaak csr genoemd. Natuurlijk wil je alleen samenwerken met iemand met iemand
die bovengekwalifi ceerd is, maar als ik een Hindoestaan de kans kan geven zich te ontwikkelen (mits hij/zij die instellingen) heeft dan krijgt ie mijn voorkeur.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
« Reactie #37 Gepost op: 17 november 2011, 15:11:39 »
ziekenfonds is al in 2006 afgeschaft mang !

duhhh...
geef niet hoor ...staat niets voor niets FONS
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Wat je zaait zal je oogsten
« Reactie #38 Gepost op: 17 november 2011, 15:15:12 »

ja niet iedereen van onze fam is zo maar je hebt er altijd eentje tussen zitten die moet uitsteken.
klopt het is wat jij zegt het moet groter en duurder ookal kunnen ze het bijna niet betalen.
vindt het gewoon jammer dat het allemaal zo moet gaan

Offline GOVINDA

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #39 Gepost op: 17 november 2011, 17:31:58 »
Er is geen eenheid tussen niet en niemand,
puntje bij paaltje staan we allemaal op ons zelf, het leven is een individueel proces
en zullen zelfs onze dierbaren er niet meer voor ons zijn.

Ok nu to the point,
In elke ras wordt er gevochten, bij ons hindoestanen heerst er teveel haat en nijd, jaloezie en afgunst zo komen we nooit ver,
als een Hindoestaan het ver schop, zal niemand anders dan een andere HINDOESTAAN daar een stokje voor steken.

Zelfs in de Mandirs vechten de pandits als katten en honden met elkaar,
en wordt er flink geconcurreerd, weet niet of iemand van jullie ooit van de Hindoeraad heeft gehoord,
maar al die koelies vullen hun zakken, zonder iets voor het geloof te doen noch voor de gemeenschap of de aanhangers ervan.

het zou fijn zijn als we konden samenwerken en er eenheid zou zijn,
maar verwacht er niet al te veel van...

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #40 Gepost op: 18 november 2011, 13:30:57 »
Er is geen eenheid tussen niet en niemand,
puntje bij paaltje staan we allemaal op ons zelf, het leven is een individueel proces
en zullen zelfs onze dierbaren er niet meer voor ons zijn.

Ok nu to the point,
In elke ras wordt er gevochten, bij ons hindoestanen heerst er teveel haat en nijd, jaloezie en afgunst zo komen we nooit ver,
als een Hindoestaan het ver schop, zal niemand anders dan een andere HINDOESTAAN daar een stokje voor steken.

Zelfs in de Mandirs vechten de pandits als katten en honden met elkaar,
en wordt er flink geconcurreerd, weet niet of iemand van jullie ooit van de Hindoeraad heeft gehoord,
maar al die koelies vullen hun zakken, zonder iets voor het geloof te doen noch voor de gemeenschap of de aanhangers ervan.

het zou fijn zijn als we konden samenwerken en er eenheid zou zijn,
maar verwacht er niet al te veel van...

Helemaal mee eens.

Offline Yaara

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #41 Gepost op: 18 november 2011, 14:08:14 »
Die zogenaamde eenheid begint al bij Kaise forum ;)

Offline Ramta_Sopiram

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #42 Gepost op: 18 november 2011, 20:36:48 »
Hindoestanen hebben wel eenheid alleen individueel helaas!

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #43 Gepost op: 19 november 2011, 04:44:38 »
idd ik merk hier op kaise al enorme afkeer en haat tegen mij als forum gebruiker van bepaalde mensen , dus ja in eenheid geloof ik ook niet meer zo.

dewanand2

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 20 november 2011, 14:46:59 »
namaste Berlusconi,

Man ik vind jou gewoon onderontwikkel d en een nephindoe. Mail mij want ik wil eens weten wat je gelooft en wat je weet over de zuivere Hindoe filosofie en geloof. Ik zie alles hindoe fundamentalist isch he en denk intelligent en extreem.  Maar Berlusconi, weet jij wel wat voor halfapenland India is tegenwoordig? Ga eens de Gandhi politiek onderzoeken en ontdek wie de Hindoes heeft vernietigd sinds het het begin van de Tweede Wereldoorlog en sinds 1917.  Ken je Nehru de eerste koelie president van India?  Weet jij waarom nu Hindoes hun eigen grote vernietiger aanbidden als heilige halfgod?

Gisteren nog vertelde een pandit uit India mij dat Hindoes gewoon voetballen zijn geworden in India zelf. En die koelienisten genieten daarvan om in hun reet gepakt te worden door moslims, blanken en negers. Je hele Hindoegeloof is een aapachtige anale religie geworden man, dus zeik niet meer zoveel.

Gisteren tijdens de lezing van de Swami Dayanand Leerstoel en lezing was het goed klote. De stomme Stephen Pikaar en Nanda uit het bestuur legden mij uit van ja, je moet je bek houden verder bij het jongeren congres over seksualiteit en ik dacht van ja rot maar op. Schold ze flink uit en liep maar weg. Ik mailde ze hoop keer maar geen enkele reactie van deze stomme koelienisten club. Spelen hogere kaste koelies. Bij de mantra recitatie van Stephen Pikaar gisteren was er echt niemand die zijn gezeik kon begrijpen en hij gaf ook geen vertaling. Ja die taal kwestie is gewoon shit. 99 procent van koelie jongeren kent geen Hindi en Sankriet en die hogere kaste koelienisten blijven toch in deze talen zeiken. zo sterft alles verder uit en over tien jaar is alles van koelie cultuur gewoon dood.  Stom laf zwak en aapachtig koelievolk, ik begin ze te haten en hoop dat er in Amerika en Europa maar sociale gaskamers voor ze worden gebouwd in de toekomst, om het hier maar koelievrij te maken.   

Wie kent die Swami Dayanand leerstoel en lezing? Wie was gisteren bij hun jongeren congres in concordia? Ging over homoseksualite it en Indra Boedjarat had leuke dingen gezegd over seksualiteit van koelies.  Jammer genoeg gaf ze geen praktijk demonstraties.

dewanand

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #45 Gepost op: 20 november 2011, 20:58:29 »
Ik vind trouwens de hele vraag rond waarom hebben Hindoestanen geen eenheid overbodig.
Hindoestanen zijn een etniciteit die verdeeld zijn in vele verschillende religies.

De vraag moet zijn waarom hebben HINDOES geen eenheid ongeacht van welk ras of etniciteit zij komen.

Jai Sanathan Dharm!
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #46 Gepost op: 21 november 2011, 17:06:03 »
SCHIJ TOCH UIT MAN :hump:
Do a Wish

Offline GOVINDA

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #47 Gepost op: 22 november 2011, 16:49:22 »
Ik vind trouwens de hele vraag rond waarom hebben Hindoestanen geen eenheid overbodig.
Hindoestanen zijn een etniciteit die verdeeld zijn in vele verschillende religies.

De vraag moet zijn waarom hebben HINDOES geen eenheid ongeacht van welk ras of etniciteit zij komen.

Jai Sanathan Dharm!

Hindoes vechten al eeuwen met elkaar...

dewanand2

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 22 november 2011, 18:05:25 »
wat een zieke topic.

Honden hebben toch geen eenheid en wist je dat alle Hindoes nu gewoon dood zijn en dat er alleen HONDoes bestaan en die vechten met elkaar als hogere en lagere kasten, aan het lijntje van hun hogere blanke afgoden. 

wist je dat 90 procent van hele Hindoecultuur dus al dood is in nederland en suriname?

Wist je dat in India nu Hindoes gewoon voetballetjes zijn geworden en vluchtelingen in hun eigen land.

Wist je dat het Vaticaan nu feitelijk heel Hindoeistisch India bestuurt en anti hindoe wetten maakt?

Wist je dat in India een Hindoe student een hoger collegegeld moet betalen bij officiele universiteiten?

Wist je dat het zelfmoord cijfer onder Hindoes de hoogste is van de hele wereld?

Wist je dat zelfhaat en minderwaardigh eids complexen de grootste psychische ziekten zijn van Hindoes wereldwijd? Zowel bij meisjes als bij jongens.

Wist je dat Hindoes een blank volk willen zijn, terwijl alle blanken op hun schijten als lagere lik en pijpslaafjes?

Wist je dat hele Hindoeisme een verzinsel is van blanke britten in India?

Wist je dat er niet veel verschil is tussen een Hindoe en een baviaan?

Wist je dat 99 procent van de Hindoes nooit iets gelezen heeft uit enig Vedisch geschrift, zoals Bhagavad Gita, Puranas, Vedas, Ramayan enz en er nog nooit iets over gehoord heeft?

Wist je dat er een Hindoe Holocaust was in India vanaf 7de eeuw tot late 19de eeuw gepleegd door islamieten en blanke christenen, met ruim 150 miljoen doden en misschien wel 200 miljoen verkrachtingen en martelingen van Hindoemeisjes? Nu weet 99,999 procent van Hindoes hier niets over en in India staat hier niets over in de geschiedenis boeken. 

Wist je dat over tien jaar ruim 90 procent van alle Hindoe geestelijken (pandits swami yogi) in nederland en suriname totaal uitgestorven zal zijn en dat dan hele fundament van Hindoeisme ook dood zal zijn?

Wist je dat hele wereld nu anti hindoe is? De VN wil niets weten en horen over rechten van Hindoes die vermoord, verkracht en gemarteld worden. Een hindoe is lager dan een hollandse hond op deze wereld.

lees mijn tekst
collectieve zelfmoord hindoestanen
http://www.dewanand.com/wfor1271.htm
en boek alvast je warme plekje in een crematorium.

dewanand
hindoe fundamentalist

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #49 Gepost op: 22 november 2011, 20:22:00 »
Hindoes vechten al eeuwen met elkaar...
Helaas wel ja.
Dit heeft er mee te maken dat Hindoes in de loop van de geschiedenis veroveraars verkozen boven hun eigen volk.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #50 Gepost op: 25 november 2011, 20:06:29 »
Tja ze denken alleen aan zichzelf en wie ze kunnen gebruiken om er beter van te worden. Veel hindoestanen gaan letterlijk over lijken en helpen een mede hindoestaan niet eens als ze zien dat er nix te halen valt. Valt me ook op dat velen teveel in familieverband leven en een ander (buitenstaander) niet eens echt willen toelaten in hun leven. Want ze hebben het te druk met hun eigen familie.

Studentje

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 18 januari 2012, 16:16:12 »
Zo, die dewanand is wel erg hard maar zegt de waarheid.
Punt is dat wij (de verwesterde mens, dus niet hindoes alleen) alleen luisteren en kijken naar dingen die onbeschoft, vies, beledigend zijn?
Stel dewanand zou op een rustige nette manier (wat hij zeker wel kan) alles uitleggen, zouden jullie uberhaupt deze topic bekijken?
Antwoord: NEEN!
Pas als hij uitscheld, gaan jullie lezen wat hij schrijft.

Ik vind met name het volgende best gruwelijk hard maar na onderzoek (door gewoon te googelen en je hersenen te gebruike), blijkt dit gewoon KEIHARD waar te zijn:

-Wisten jullie (wij hindoes dus), dat het woord Hindoeisme een verzinsel is?
-Wisten jullie (wij hindoes dus), dat inderdaad, als je naar India kijkt, het hindoeistisch leven (wat dus vedische leven is) aan het uitsterven is en dat daar een "middenklasse" opkomt die net als verwesterde "koellies" doen?
-Zoek eens op: Lord Macaulay. Hij is de "vader" van het huidige Indiase educatiesystee m. Check eens wat zijn uitspraak was mbt vedische en islamitische geschriften.
-Kennen jullie de Bhavagad Gita? Wisten jullie dat er vele commentaren erover zijn geschreven door vele niet-spiritueel levende mensen? Maar er is ook commentaar geschreven door een spirituele guru, ene AC Srila Bhaktivedante Swami Prabhupada?

Waarom stellen jullie (wij hindoes) dus deze vragen niet?
Antwoord: Omdat wij het te druk hebben met onze materialistisc he, niet-spirituele (dus niet aardig, niet lief, geen liefde maar gierige, hondenstyle) leven. Kijk maar eens goed naar je zelf en omgeving. Iedereen dissed elkaar en je roddelt achter elkaar rug om. Alleen maar omdat je jaloers bent en veel haat hebt.
Ik weet, want ik kijk nu in de spiegel. Ik heb nu een aantal maanden geen werk. Daarvoor was alles goed, ben afgestudeerd, heb HBO diploma en heb na mijn afstuderen 5 jaar gewerkt. Totdat je eens een keer voor de waarheid gaat.

Een vraag en zeg eerlijk: Zijn jullie jezelf op je werk? Acteren jullie nooit? Werken jullie de volle 8 uur of werk je 9 uur (zogenaamd geen 9 tot 5 mentaliteit)? Waarom doe je dit? Voor de zaak? Of omdat je zo aardig bent?
Antwoord: NEEN! Je doet dit omdat je BANG bent. Bang dat je ontslagen wordt, geen geld hebt en daarna NIKS maar dan ook NIKS waard ben in deze maatschappij.

Onthoud: In een materialistisc he maatschappij MOET je liegen en HEB je geld nodig. Zonder dit, je red het niet. Hierdoor HAAT je en ben je JALOERS.
In een sprituele maatschappij, KAN je NIET liegen, want spirtitualitei t is geluk, liefde en respect. Het is vooruitgang. Je hebt GEEN geld nodig om te leven en je houdt van iedereen.

Vertel, welk land doet de ene en welk de ander? Iedereen doet nu materialistisc h. We zijn idd in de Kali Yuga!

Succes met alles.

En aan dewanand: Tja, je hebt gelijk, maar hoe ga je ons geconditioneer de zielen wakker schudden? Misschien een uitdaging voor jouw, om na alle woorden toch een poging te wagen om deze materialisten (niet alleen de verkaasde koellies, die geen eens hun eigen alfabet, de devanagri schrift kunnen lezen en schrijven maar ook nederlanders en anderen) het goede pad te laten zien, namelijk geen materialistisc he maar spirituele pad.

Kaise.nl

« Reactie #51 Gepost op: 18 januari 2012, 16:16:12 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: