Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: WAAROM HEBBEN HINDOESTANEN GEEN EENHEID?  (gelezen 1312 keer)

Bhaat

• Gast
WAAROM HEBBEN HINDOESTANEN GEEN EENHEID?
« Gepost op: 10 november 2011, 15:14:15 »
Ik vind het zo jammer dat ons cultuur geen eenheid kent.
als ik naar andere rassen kijk bv mocro's en turken dan zie je gewoon dat ze alles voor elkaar doen ook al zijn ze geen familie van elkaar.

Jammer dat ons cultuur het niet heeft niemand gunt elkaar iets ... het is meer zoiets van ieder voorzich en god voor ons allen :smile003:

Aan de ene kant snap ik het ook wel omdat we in een andere tijd leven iedereen heeft haast alles moet snel niemand heeft tijd iedereen staat onder druk er heerst veel verdriet geldproblemen dus ik snap het wel. Wij hindoestanen hebben zo een MOOI CULTUUR vol spiritaliteit en historie en onze wijsheden. Discriminatie onder de hindustanen komt veel voor hoe lichter hoe mooier hoe donkerder hoe lelijker. Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik zelf niet op hindoestaanse mannen val of negers maar dat wil niet zeggen dat ik discrimineer.

Ik vind ons cultuur boeiend mooi dan welk ander cultuur dan ook .. en nee ik ga niet zeggen: IK BEN TROTS DAT IK EEN HINDOESTAAN BEN... dat klinkt zo cliche pff iedereen zegt het. Ik ben trots dat ik ook mag genieten van al het moois dat deze cultuur heeft.

:smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015:

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
Re: WAAROM HEBBEN HINDOESTANEN GEEN EENHEID?
« Reactie #1 Gepost op: 10 november 2011, 17:08:57 »
als ik naar andere rassen kijk bv mocro's en turken dan zie je gewoon dat ze alles voor elkaar doen ook al zijn ze geen familie van elkaar.

Jammer dat ons cultuur het niet heeft niemand gunt elkaar iets ... het is meer zoiets van ieder voorzich en god voor ons allen :smile003:

Aan de ene kant snap ik het ook wel omdat we in een andere tijd leven iedereen heeft haast alles moet snel niemand heeft tijd iedereen staat onder druk er heerst veel verdriet geldproblemen dus ik snap het wel. Wij hindoestanen hebben zo een MOOI CULTUUR vol spiritaliteit en historie en onze wijsheden. Discriminatie onder de hindustanen komt veel voor hoe lichter hoe mooier hoe donkerder hoe lelijker. Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik zelf niet op hindoestaanse mannen val of negers maar dat wil niet zeggen dat ik discrimineer.

Ik vind ons cultuur boeiend mooi dan welk ander cultuur dan ook .. en nee ik ga niet zeggen: IK BEN TROTS DAT IK EEN HINDOESTAAN BEN... dat klinkt zo cliche pff iedereen zegt het. Ik ben trots dat ik ook mag genieten van al het moois dat deze cultuur heeft.

:smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015: :smile015:

ben je een lekker wijf ...dan komt het wel goed tussen ons ..ik gun jou het beste ...JaZlee
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2011, 17:19:16 »

Wat MArokkanen betreft sla je de plank volledig mis, Arabieren en Berbers kunnen elkaars bloed wel drinken.
Turken hebben een gemeenschappel ijke taal + religie+Nationalisme dat ze bindt.

Wij hebben een minderheid die we sowieso niet als leden van onze gemeenschap moeten beschouwen evenals verraders die zich tot het Christendom bekeerd hebben nadat ze naar Nederland gekomen zijn om een wit voetje bij de bakras te halen.

Ook wordt de Hindoestaanse taal niet meer of in meerdere varianten gesproken. Sommige Hindoestanen met name de jeugd beheersen alleen nog het Nederlands. De generatie van 30'ers spreekt vooral een mix van Nederlands en Negerengels en de oude generaties spreken nog wel het Hindoestaans.

Hoe kan jij verwachten dat er onder zo'n volk eenheid is?
Ik lach je uit!

Pas wanneer het Hindoeïsme thuis aan de kinderen doorgegeven wordt samen met de Hindoestaanse taal zal er eenheid zijn anders kun je voor altijd verder blijven dromen.

ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

dewanand2

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 10 november 2011, 20:13:19 »
namaste Bhaat,

Zo te zien ben je een hindoestaanse vrouw en ik vraag mij af waarmee jij je verbonden voelt? Ben je HIndoe en hoe voel je je feitelijk in Nederland als niet blanke? Of ben je gewoon een Bounty in hart en nieren?

Hele hindoeisme en de Hindoe cultuur zijn nu al voor 90 procent dood in Nederland en Suriname. Hier kan je niets meer aan doen. Momenteel is de hele geestelijke groep pandits al bejaard en als zij dan over tien jaar dood zijn dan is dus ook 99 procent van deze groep Hindoes weg he.  Ja, dan zal het wel echt voorbij zijn met alles van Hindoes in Nederland en alle Hindoestanen zijn dan likkende slaafjes van blanken en dus bounties. Ok, ze zullen wel trouwen in bling bling maro's maar leven en denken als blanken, en verder gewoon niets meer weten over Hindoeisme enz. Sad to say. 

Eenheid onder Hindoestanen? Hhahhahaha elke aap in het bos klimt in een hoge boom en gooit banaantjes naar de andere apen al kwetterend en springend, en dit is precies ook het typische gedrag van jou geweldig domme Hindoestaantje s en koelienisten. 

Veel hoop is er niet meer voor Hindoestanen, want ze zijn gewoon te dom en te laag ontwikkeld en kiezen zelf voor hun eigen zelfmoordpille tjes met massalasmaak.

Beter is dus dat jij maar een blanke man neemt en lekker gaat genieten van een stevige lange dikke blanke lul en je hele apengeloof als hindoestaan maar dumpt in je toilet he. JE blanke man is dan gewoon je lekkere hogere afgod en je geniet dan ook nog van lekkere orgasmen. Maar wacht even, beter idee, zoek vijf blanke mannen en ga eens genieten als Draupadi die gewoon in een maro trouwde met vijf potente mannen tegelijk he.

HIndus are dead in Holland and Surinam. 

Vele jaren geleden zeiden de hindoestaanse meisjes mij al van ja, als jij dood gaat dewanand dan sterft het hele HIndoeisme gewoon uit he, en ze joegen mij weg als een lage koeliehond om daarna hun blanke mannelijke afgoden te gaan aflikken en te aanbidden.

Beste is dus meer crematoria laten bouwen voor de uitstervende Hindoes.

dewanand

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 10 november 2011, 20:13:19 »

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #4 Gepost op: 11 november 2011, 01:02:29 »
Er is wel degelijk eenheid.. Maar dan binnen je eigen grenzen dus de mensen die kent.. Maar achteraf is er alleen maar jaloezie en haat..

daarom kiezen veel hindustanen voor zichzelf, want aan de anderen heb je niks omdat ze je uit eindelijk toch niet mogen..

Bhaat

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 11 november 2011, 10:55:05 »
 :spank:
namaste Bhaat,

Zo te zien ben je een hindoestaanse vrouw en ik vraag mij af waarmee jij je verbonden voelt? Ben je HIndoe en hoe voel je je feitelijk in Nederland als niet blanke? Of ben je gewoon een Bounty in hart en nieren?

Hele hindoeisme en de Hindoe cultuur zijn nu al voor 90 procent dood in Nederland en Suriname. Hier kan je niets meer aan doen. Momenteel is de hele geestelijke groep pandits al bejaard en als zij dan over tien jaar dood zijn dan is dus ook 99 procent van deze groep Hindoes weg he.  Ja, dan zal het wel echt voorbij zijn met alles van Hindoes in Nederland en alle Hindoestanen zijn dan likkende slaafjes van blanken en dus bounties. Ok, ze zullen wel trouwen in bling bling maro's maar leven en denken als blanken, en verder gewoon niets meer weten over Hindoeisme enz. Sad to say. 

Eenheid onder Hindoestanen? Hhahhahaha elke aap in het bos klimt in een hoge boom en gooit banaantjes naar de andere apen al kwetterend en springend, en dit is precies ook het typische gedrag van jou geweldig domme Hindoestaantje s en koelienisten. 

Veel hoop is er niet meer voor Hindoestanen, want ze zijn gewoon te dom en te laag ontwikkeld en kiezen zelf voor hun eigen zelfmoordpille tjes met massalasmaak.

Beter is dus dat jij maar een blanke man neemt en lekker gaat genieten van een stevige lange dikke blanke lul en je hele apengeloof als hindoestaan maar dumpt in je toilet he. JE blanke man is dan gewoon je lekkere hogere afgod en je geniet dan ook nog van lekkere orgasmen. Maar wacht even, beter idee, zoek vijf blanke mannen en ga eens genieten als Draupadi die gewoon in een maro trouwde met vijf potente mannen tegelijk he.

HIndus are dead in Holland and Surinam. 

Vele jaren geleden zeiden de hindoestaanse meisjes mij al van ja, als jij dood gaat dewanand dan sterft het hele HIndoeisme gewoon uit he, en ze joegen mij weg als een lage koeliehond om daarna hun blanke mannelijke afgoden te gaan aflikken en te aanbidden.

Beste is dus meer crematoria laten bouwen voor de uitstervende Hindoes.

dewanand

HAHAHA LEUKE REACTIE :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Beste Dewanand2

Heb de reden al gezien waarom er geen eenheid is binnen de hindoestaanse cultuur, jij hebt het effe goed bevestigd. Ik ben een hindoestaanse vrouw en ik spreek hindoetaanse en ik bid en doen mijn hindoestaanse dingen omdat IK dat belangrijk vind.

oh en ik hoef jou niet te laten vertellen wat ik doe in mijn priveleven en welke lul ik nou weer eens ga uitproberen. Ik moet gewoon lachen om je verhaal :lol (2):

Bounty ben ik niet en ik lik niemands reet :spank:

RAM RAM AUR NAMASTE :10:

Bhaat

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 11 november 2011, 11:02:11 »
Wat MArokkanen betreft sla je de plank volledig mis, Arabieren en Berbers kunnen elkaars bloed wel drinken.
Turken hebben een gemeenschappel ijke taal + religie+Nationalisme dat ze bindt.

Wij hebben een minderheid die we sowieso niet als leden van onze gemeenschap moeten beschouwen evenals verraders die zich tot het Christendom bekeerd hebben nadat ze naar Nederland gekomen zijn om een wit voetje bij de bakras te halen.

Ook wordt de Hindoestaanse taal niet meer of in meerdere varianten gesproken. Sommige Hindoestanen met name de jeugd beheersen alleen nog het Nederlands. De generatie van 30'ers spreekt vooral een mix van Nederlands en Negerengels en de oude generaties spreken nog wel het Hindoestaans.

Ik lach je uit!

Pas wanneer het Hindoeïsme thuis aan de kinderen doorgegeven wordt samen met de Hindoestaanse taal zal er eenheid zijn anders kun je voor altijd verder blijven dromen.

Ik lach je uit!

Ik verwacht niks het is meer een gedachte een vraag.

Ik ben een moeder en ik ben hindoestaans opgevoed met de hindoestaanse normen en waarden maar mijn ouders hebben nooit gezegd dat ik met een hindoestaanse man MOET trouwen of uitgehuwelijkt word. En ik geef mijn dochtertje ook de hindoestaanse cultuur mee.

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 11 november 2011, 15:18:05 »
Ik lach je uit!

Ik verwacht niks het is meer een gedachte een vraag.

Ik ben een moeder en ik ben hindoestaans opgevoed met de hindoestaanse normen en waarden maar mijn ouders hebben nooit gezegd dat ik met een hindoestaanse man MOET trouwen of uitgehuwelijkt word. En ik geef mijn dochtertje ook de hindoestaanse cultuur mee.
Onzin je dochter'tje zal van haar blanke vader lekker rund en varken te eten krijgen en leuke verhalen over Jezus.

ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Bhaat

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 11 november 2011, 15:53:44 »
Onzin je dochter'tje zal van haar blanke vader lekker rund en varken te eten krijgen en leuke verhalen over Jezus.

uuuuuh rund kan ik niet koken en er wordt geen rund gekookt door mij en niet gegeten door mijn dochtertje. Als hij dat wilt eten mag dat van mij.

Oh en wat varken betreft ik ben geen moslim dus ik eet gewoon een heerlijk speklapje lekker peper gemarineerd hmmmm

Offline Jason Bourne

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 11 november 2011, 20:53:23 »
ik weet het ook niet, ik zie zelf eenheid tot op bepaalde hoogte, je hebt wel die band, maar het lijkt wel alsof er ruzie ontstaat. misschien  zit het wel in de genen, ik weet het niet. het is altijd al zo geweest. vroeger in india was ook altijd rivaliteit tussen de stammen. india is bijna nooit een staatkundig geheel geweest, altijd vechten met elkaar, daardoor zijn ze ook binnengevallen . hedentendage is dat nog steeds zo in india. en die kleur bullshit wordt ik ook schijtziek van. tis allemaal vergane glorie.

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • De Mosselman......
« Reactie #10 Gepost op: 12 november 2011, 13:36:39 »
ze eten te veel dhaal.....    :woopwoop:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 

Truth

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 13 november 2011, 17:48:54 »
Je geeft het antwoord zelf al.

De een gaat liever met andere volken om, de ander houdt meer van die andere geloof, de ander houdt meer van die andere cultuur, de ander houdt meer van die andere huidskleur, de ander neukt liever met die andere 'ras'.

Blijkbaar wordt de eigen cultuur, 'ras' enz. minder gevonden. En over smaak valt niet te argumenteren. Je vindt iets gewoon aantrekkelijk of niet aantrekkelijk.

Dus er is geen eenheid omdat Hindoestanen hun eigen volk op bepaalde gebieden minder vinden. De een op het ene gebied, de ander weer op een ander gebied.

Daarnaast is er een grotere diversiteit aan talen, religies, en culturen dan bijv. bij Turken.

Offline Madhuri

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #12 Gepost op: 13 november 2011, 22:03:58 »
Wij hindoestanen hebben zo een MOOI CULTUUR vol spiritaliteit en historie en onze wijsheden. Discriminatie onder de hindustanen komt veel voor hoe lichter hoe mooier hoe donkerder hoe lelijker. Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik zelf niet op hindoestaanse mannen val of negers maar dat wil niet zeggen dat ik discrimineer.

Wat een ONZIN staat hierboven!!
Je bent hopelijk slim genoeg om te lezen dat je jezelf TEGENSPREEKT.. ........

Offline deepack

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • ........
« Reactie #13 Gepost op: 14 november 2011, 10:13:12 »
Er is wel degelijk een Hindoestaanse eenheid. Als ik een een Hindoestaanse zakenpartner zie/ken dan ben ik eerder geneigd hem een opdracht te gunnen dan een ander persoon

Bhaat

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 14 november 2011, 10:46:23 »
Wat een ONZIN staat hierboven!!
Je bent hopelijk slim genoeg om te lezen dat je jezelf TEGENSPREEKT.. ........

Lieve Madhuri,

Dat mag jij vinden. Maar ben jij zo slim om het te begrijpen???

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 14 november 2011, 15:16:55 »
Er is wel degelijk een Hindoestaanse eenheid. Als ik een een Hindoestaanse zakenpartner zie/ken dan ben ik eerder geneigd hem een opdracht te gunnen dan een ander persoon

wat voor werk doe je dan ?
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline Goldielox

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 14 november 2011, 15:19:45 »

En het waren Hindoestanen die me hier uitscholden en bedreigden  :banana:

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 14 november 2011, 15:20:28 »
En het waren Hindoestanen die me hier uitscholden en bedreigden  :banana:

sommige mensen verdienen het , niet jij ..maar sommige mensen
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline Goldielox

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #18 Gepost op: 14 november 2011, 15:25:16 »
sommige mensen verdienen het , niet jij ..maar sommige mensen

Maar geen eenheid dus.
Soms wel hoor.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #19 Gepost op: 14 november 2011, 15:26:13 »
Maar geen eenheid dus.
Soms wel hoor.

iedere hindoestaan die geen familie is van elkaar moet maar even chode !!!
Jami Jispe Sab Nigaahen

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #20 Gepost op: 16 november 2011, 10:04:31 »
lekker professioneel ben jij zeg..

Offline Madhuri

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 16 november 2011, 11:57:19 »
Discriminatie onder de hindustanen komt veel voor hoe lichter hoe mooier hoe donkerder hoe lelijker.
Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ik zelf niet op hindoestaanse mannen val of negers
maar dat wil niet zeggen dat ik discrimineer.

Lieve Bhaat,

Discriminatie is 'uitsluiten'.
Je valt niet op Hindoestanen.
Maar je discrimineert niet?? :spank:

Snap je het? :smiley_samurai:

Offline Madhuri

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #22 Gepost op: 16 november 2011, 11:59:37 »

Dat soort acties maak ik me ook 'schuldig' aan. :woopwoop:
Ja, ik trek Hindoestanen voor in de meeste situaties. :banana:

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 16 november 2011, 13:33:59 »
Dat soort acties maak ik me ook 'schuldig' aan. :woopwoop:
Ja, ik trek Hindoestanen voor in de meeste situaties. :banana:

jij trekt en ik ben hindoestaan ...zie je de link ? :-)
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline Madhuri

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #24 Gepost op: 16 november 2011, 14:17:46 »
Nee.
Ik zie geen link.

Maar je hoeft het niet uit te leggen, hoor. :spank:

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 16 november 2011, 14:43:47 »
Nee.
Ik zie geen link.

Maar je hoeft het niet uit te leggen, hoor. :spank:

hodde , hoelaat ga je trainen ?
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline Madhuri

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 16 november 2011, 15:00:53 »
hodde , hoelaat ga je trainen ?

Ha, mang, abe jaila!!! :spank:

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #27 Gepost op: 16 november 2011, 15:33:29 »
Ha, mang, abe jaila!!! :spank:

niet zo agressief man ....
raat ke bataije toch resultaat
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #28 Gepost op: 16 november 2011, 19:16:08 »
Omdat we teveel achtergestelde imbecielen binnen onze kringen hebben voor wie het teveel moeite is om bepaalde biassen uit hun gedachten te filteren en zo op een objectieve manier naar andere volkeren te kijken. Ze zien dagelijks 3 of 4 Marokkanen een overval plegen en denken meteen "Marokkanen hebben veel eenheid", terwijl als ze verder zouden kijken, ze zouden zien dat er in andere groepen (op de Turken na, dat zijn gewoon ubernationalis tische weirdos) precies dezelfde gebitch te horen is.
Marokkanen klagen ook dat zij te verwesterd zijn en dat hun meisjes met andere volkeren neuken. Bij mocros krijgen ze alleen meteen en klap voor de kop en bij ons is het meer gedogen of we stoten ze af.
Bij de mocros durven ze niet te klagen omdat ze weer een klap voor de kop krijgen.
Maar onze verstotelingen hebben wel gewoon vrijheid, die gaan veel bitchen en hun eigen volk neerhalen. Neerwaartse spiraal.
Daarom.
Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #29 Gepost op: 16 november 2011, 19:47:17 »
het zit mij ook al jaren dwars maar zo langzaam aan heb ik het geaccepteerd. Iets zegt me dat je nog vrij jong bent. Op jongere leeftijd had ik er ook veel meer moeite mee dan nu. Bepaalde mensen in onze groep hebben wel die eenheidsmental iteit ,maar de meeste niet en daarom gaat het nooit goed komen met ons volk.

Iemand hier zei ook al vooral bij Marokkanen moet je de eenheid niet overschatten. Ze hebben wel eenheid maar ook weer niet zo als je denkt. Turken zijn idd uitermate nationalistisc h. Moet je dat willen? Ik vind van niet. Op die manier creeer je een ''wij tegen hun gedachte ''. Dat is heel gevaarlijk in dit land.

Ik vind wel dat we wat leuker met mekaar moeten omgaan , wat hartelijker en warmer. En ik vind dat onze meiden ons echt flink te schande zetten en ons ook wel pijn doen. Althans mij wel. Zo slecht zijn we nou ook weer niet toch?

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 16 november 2011, 19:47:17 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: