Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: WAT VINDEN JULLIE VAN DE SITE... MAMJO? NEGERS HAAT TEGEN HINDOES  (gelezen 3939 keer)

Offline Goldielox

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Re: WAT VINDEN JULLIE VAN DE SITE... MAMJO? NEGERS HAAT TEGEN HINDOES
« Reactie #30 Gepost op: 17 november 2011, 20:09:57 »
ik hoop dat dit jullie ogen opent. Vooral die negerwannabe koelies die zich kleden en gedragen als negers. Negers zijn jaloers op ons , omdat we slim zijn , omdat we succesvol zijn , omdat we mooie vrouwen hebben. Ik moet ze niet en het laat me koud wat ze over ons zeggen ,ze kunnen niet aan ons tippen.
Hahahha dit doet me denken aan iemand.
Iemand die normaal met je converseert, maar uit het niets een neger-accent tevoorschijn tovert zodra diegene wordt gebeld door 1 van de negervriendjes . Hilaaaarisch gewoon  :banana:

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #31 Gepost op: 17 november 2011, 23:02:22 »
Ach daar ga je toch niet wakker van liggen!
dan ben je echt een soepkip

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #32 Gepost op: 18 november 2011, 13:58:05 »
ik hoop dat dit jullie ogen opent. Vooral die negerwannabe koelies die zich kleden en gedragen als negers. Negers zijn jaloers op ons , omdat we slim zijn , omdat we succesvol zijn , omdat we mooie vrouwen hebben. Ik moet ze niet en het laat me koud wat ze over ons zeggen ,ze kunnen niet aan ons tippen.

Mee eens, Hindoestanen zijn succesvol in Suriname en het verste van al die andere volken. Als negers niet zouden haten &       niet lui zouden zijn, zou Suriname nog verder zijn. Zonder de negers redt Suriname het ook met gemak.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
« Reactie #33 Gepost op: 18 november 2011, 14:26:04 »
Mee eens, Hindoestanen zijn succesvol in Suriname en het verste van al die andere volken. Als negers niet zouden haten &       niet lui zouden zijn, zou Suriname nog verder zijn. Zonder de negers redt Suriname het ook met gemak.

ze moeten terug met de boot naar Spanje  allemaal :-)
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Kaise.nl

« Reactie #33 Gepost op: 18 november 2011, 14:26:04 »

Baviaan

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 9 december 2011, 02:10:57 »
De allereerste Hindoestanen die in Suriname aankwamen werden al gehaat door de negers daar. Don't ask me why. Hun houding tegenover ons is altijd al vijandig geweest. Hindoestanen werden altijd al geintimideerd en belachelijk gemaakt door negers. Moet wel zeggen dat het tegenwoordig meevalt. Nu zijn het vooral mocros die met koelie dit en koelie dat komen..

Vroeger was het nog erger. Vraag je ouders maar. Die hebben een diepgewortelde haat tegenover negers.

dewanand2

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 9 december 2011, 12:00:12 »
namaste kaiselanders en hindoelanders,

Interessant is om de ontmenselijkin g van negers te onderzoeken sinds zij overheerst werden door arabieren en blanken. Dit was een proces met veel bloed en moorden van ruim 1400 jaar. Heel interessant. Eigenlijk zijn Hindoes ook 1400 jaar overheerst door Arabieren en blanken, maar zij zijn niet totaal ontmenselijkt omdat zij nog beschikten over een eigen taal, cultuur, heilige boeken en een schrift. 

Hindoes en negers zijn de kleurlingen en zwarten die op wrede wijze zijn gemarteld en overheerst gedurende de afgelopen 1400 jaar. Vergis je niet he, want ook in India kwam slavernij voor, maar dan wel verkapt en tientallen miljoenen mensen zijn gewoon doodgehongerd. De Islamitische overheersers van India hebben ruim 90 miljoen  hindoes uitgemoord en ruim 100 miljoen hindoemeiden verkracht, gemarteld en geislamiseerd.

dus de negers en de Hindoes hebben dezelfde bloedige geschiedenis meegemaakt sinds de opkomst van islam en de christelijke koloniale naties.  Dit zijn de gekleurde en zwarte rassen op de wereld en zij waren altijd dus underdogs. India was vroeger voor de komst van islam wel een van de rijkste landen ter wereld en het was toen al dichtbevolkt.  Afrika was minder ontwikkeld maar er waren geen hongersnoden.  Genetisch gezien zijn Hindoerassen verwant aan negers, en hun penis en vagina zijn zwart met gekruld haar.

Feitelijk zouden negers hun slachtofferrol moeten veranderen en moeten leren van hun broedervolk, de Hindoes.  Meestal zie ik dat succesvolle negers veel overgenomen hebben van Hindoes en soms in het Hindoeisme geloven.

Nu begrijp ik beter waarom de neger ontworpen is door Altecrea en wat er met hun zal gebeuren in de verre toekomst. Vergeet niet dat diverse Afrikaanse landen nu flink groeien en in Nigeria bouwt men zelfs een hypermoderne zaken centrum, eko atlantic en dit wordt de motor van deze hele regio.

Ik vind het goed als Hindoemeisjes met negers seksen en trouwen, uit liefde  en zo een nieuw ras ontwikkelen. Sommige negers vind ik wel mooi, en ja, als ik een meisje was met een grote vagina dan zou ik zeker een neger nemen. 

Liefde en seks tussen rassen brengt wereldvrede en een nieuw verbeterd mensenras, dus hierom promoot ik rasvermenging in het dewanisme. Het Hindoeras is fysiek gezien gewoon inferieur en heel zwak en hierom moeten zij mixen met blanken en negers. Dit is de taak van miljoenen Hindoemeiden en hierom leer ik ze om flink uit te naaien met lekkere negers en blanken. Kleine zwakke domme en laffe Hindoe jongens moeten maar homo worden of een zelfmoordpil slikken.

dewanand

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #36 Gepost op: 9 december 2011, 15:40:57 »
Hoelang blijven wij hindoeboys het nog pikken dat negers zich opdringen aan hindoestaanse meisjes en ermee weglopen? Waarom vormen wij geen keiharde kern net als de Molukkers die zijn ook niet groot in aantal maar daar houd men wel rekening mee. Ik ben er zo ziek van al die media die de negers op hyped. Zo ziek van al dat politiek correctie gelul in voordeel van de neger terwijl de waarheid gewoon als een paal boven water staat.

Ik ben zo ziek van al die vieze koeliemeids die ons zo omlaag halen en met negers weglopen. Dit komt omdat wij bang zijn en er niets van durven te zeggen! Marokkanen en Turken zijn echte mannen , die pikken en slikken nix van de minderwaardige neger en beschermen hun vrouwen hiertegen. Je moet meisjes beschermen tegen hun eigen naïviteit en onwetendheid. Tegen vertekende media en leugens.

Hindoeboys met ballen moeten een keiharde kern gaan vormen timmer die kankernegers in mekaar als de submensen die het zijn en zorg dat ze met hun smerige tengels van hogere hindoemeisjes afblijven. Ik sta in me eentje , help mij laten we een kern gaan vormen. Vergeet niet wij koelieboys moeten geen she-boons (negerinnen) , de neger ziet een weerloos en minder mentaal weerbaar meisje als een upgrade.

Ik ben niet volledig tegen rasmening maar dit minderwaardige subras moet gewoon ver bij ons vandaan blijven.

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
« Reactie #37 Gepost op: 9 december 2011, 16:07:01 »
Hoelang blijven wij hindoeboys het nog pikken dat negers zich opdringen aan hindoestaanse meisjes en ermee weglopen? Waarom vormen wij geen keiharde kern net als de Molukkers die zijn ook niet groot in aantal maar daar houd men wel rekening mee. Ik ben er zo ziek van al die media die de negers op hyped. Zo ziek van al dat politiek correctie gelul in voordeel van de neger terwijl de waarheid gewoon als een paal boven water staat.

Ik ben zo ziek van al die vieze koeliemeids die ons zo omlaag halen en met negers weglopen. Dit komt omdat wij bang zijn en er niets van durven te zeggen! Marokkanen en Turken zijn echte mannen , die pikken en slikken nix van de minderwaardige neger en beschermen hun vrouwen hiertegen. Je moet meisjes beschermen tegen hun eigen naïviteit en onwetendheid. Tegen vertekende media en leugens.

Hindoeboys met ballen moeten een keiharde kern gaan vormen timmer die kankernegers in mekaar als de submensen die het zijn en zorg dat ze met hun smerige tengels van hogere hindoemeisjes afblijven. Ik sta in me eentje , help mij laten we een kern gaan vormen. Vergeet niet wij koelieboys moeten geen she-boons (negerinnen) , de neger ziet een weerloos en minder mentaal weerbaar meisje als een upgrade.

Ik ben niet volledig tegen rasmening maar dit minderwaardige subras moet gewoon ver bij ons vandaan blijven.
Dikgedrukte... .  +1

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #38 Gepost op: 9 december 2011, 16:39:51 »
Ok Boys .. jullie weten het... geen agga bitches meer lulle..

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #39 Gepost op: 9 december 2011, 16:55:27 »
T kan toch oook een boy met een niet hindoestaanse zijn geweest en het daarna
In de hindoestaanse gemeenschap heeft gebracht ...

.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #40 Gepost op: 9 december 2011, 16:57:38 »
T kan toch oook een boy met een niet hindoestaanse zijn geweest en het daarna
In de hindoestaanse gemeenschap heeft gebracht ...

Hindoeboys doen het niet met negers , hindoemeiden wel!
Hindoeboys zijn geen homo's of verslaafden. Het is meer dan duidelijk waar die AIDS vandaan is gekomen.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #41 Gepost op: 9 december 2011, 17:04:53 »
Hindoeboys doen het niet met negers , hindoemeiden wel!
Hindoeboys zijn geen homo's of verslaafden. Het is meer dan duidelijk waar die AIDS vandaan is gekomen.
homo's en verlsaafden genoeg onder hindoestanen en ook veel jongens hoor:s

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #42 Gepost op: 9 december 2011, 17:09:59 »
homo's en verlsaafden genoeg onder hindoestanen en ook veel jongens hoor:s

jah jonko en alcohol verslaafden wel zeker, maar geen heroine en die laatste is een beruchte verspreider van HIV omdat het een drug is waar naalden/injecties aan te pas komen.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #43 Gepost op: 9 december 2011, 17:13:54 »
jah jonko en alcohol verslaafden wel zeker, maar geen heroine en die laatste is een beruchte verspreider van HIV omdat het een drug is waar naalden/injecties aan te pas komen.
ja ok die vallen wel mee, maar toch best veel homo's ook onder hindoestanen

Ach ja, je kan er niet veel aan doen dan voor jezelf en je nazaten te zorgen
Je kan anderen moeilijk dwingen.

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #44 Gepost op: 9 december 2011, 17:24:45 »
ja ok die vallen wel mee, maar toch best veel homo's ook onder hindoestanen

Ach ja, je kan er niet veel aan doen dan voor jezelf en je nazaten te zorgen
Je kan anderen moeilijk dwingen.

daar zit wat in , toch blijft het pijnlijk om te zien hoe slecht Hindoevrouwen zijn. Hoe laag ze kunnen zijn.

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #45 Gepost op: 9 december 2011, 17:29:49 »
Ze zullen altijd al een hekel aan hindoestanen hebben alleen al om t feit dat hindoestanen , mooi echt, puur natuur haar hebben en er altijd beter uitzien.

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #46 Gepost op: 9 december 2011, 21:06:11 »
@Berlusconi wat Antillianen betreft die zonder schaamte kinderen maken bij iedereen en niet eens de moed nemen om er voor te zorgen en verspreiders van SOA's zijn daar kan ik me enigszins in vinden.

Wat je alleen niet moet vergeten is dat er ook in Afrika Sudan, Egypte en Ethiopië er al sinds de prehistorie toch een mate van ontwikkeling was. Dus om ze als submens te beschouwen vind ik wel een brug te ver.

Ik denk dat de ontvoering uit Afrika en de scheiding van families op de plantages ervoor gezorgd heeft dat de Surinaamse en Antilliaanse neger minder normen en waarden heeft dan bijvoorbeeld de Hindoestaanse of Javaan.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #47 Gepost op: 2 januari 2012, 23:36:38 »
http://www.mamjo.com/forum/index.php?PHPSESSID=db44e8b61335c88987326682c9b941e1&topic=396771.0

Dit is het meest belachelijke topic dat ik ooit gezien heb :roflol:

Mamjo trekt wel debielen aan serieus....

Shaerna

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 13 februari 2012, 22:59:21 »
Wat zijn jullie allemaal triest zeg. Schaam je diep!! Praten over negers alsof het geen mensen zijn?! Besef even hoe veel haat je bij je moet dragen om te ontkennen dat wij mensen, donkerzwart, massalageel, papierwit ,weet ik het, allemaal gelijkwaardig zijn en ten slotte allemaal behoren tot het MENSELIJK RAS!! Ik als medemens en tevens negroide schaam me voor jullie, deze haatdragende teksten hebben mij diep verontwaardigd en gekwetst!

En nee ik ga inhoudelijk niet in op deze flauwekul, pure bullshit! Sorry maar vraag jezelf ff af wanneer de laatste keer is geweest dat jij (daadwerkelijk) op onderzoek bent uit gegaan om die zogenaamde ''theorie'' van je te ondersteunen? Of wanneer je deze, zelf uitgeroepen, ''feiten'' hebt nagetrokken?! Pure haatzaaierij dit!

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #49 Gepost op: 14 februari 2012, 10:31:12 »
Wat zijn jullie allemaal triest zeg. Schaam je diep!! Praten over negers alsof het geen mensen zijn?! Besef even hoe veel haat je bij je moet dragen om te ontkennen dat wij mensen, donkerzwart, massalageel, papierwit ,weet ik het, allemaal gelijkwaardig zijn en ten slotte allemaal behoren tot het MENSELIJK RAS!! Ik als medemens en tevens negroide schaam me voor jullie, deze haatdragende teksten hebben mij diep verontwaardigd en gekwetst!

En nee ik ga inhoudelijk niet in op deze flauwekul, pure bullshit! Sorry maar vraag jezelf ff af wanneer de laatste keer is geweest dat jij (daadwerkelijk) op onderzoek bent uit gegaan om die zogenaamde ''theorie'' van je te ondersteunen? Of wanneer je deze, zelf uitgeroepen, ''feiten'' hebt nagetrokken?! Pure haatzaaierij dit!
lieve kaphanie van me... Eerlijk er is echt geen onderzoek voor nodig om te ontdekken of bevestigen dat negers n dom volkje zijn,, kijk op mamjo en oordeel zelf.. Kijk maar naar ieder land dat door negers wordt bestuurt.. De enige slimme neger die ik ken is blank met een afgezakte broek.. Een wannabe nigga dus.. Die zich dommer voordoet dan ie is.. Alleen maar om als n neger over te komen.. :p

Offline rakesh2012

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • There Is No Fate But What We Make
« Reactie #50 Gepost op: 14 februari 2012, 11:01:35 »
wel trieste site.. overal lees ik van boy`s : GROTE NEGER PIN 325442B ofzo :/
das een site wat ik niet meer ga bezoeke
//

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #51 Gepost op: 14 februari 2012, 18:39:53 »

Ik vind niet dat Negers geen mensen zijn.

Ik vind alleen dat de Mamjo leden achterlijke debielen zijn.

Silvio

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: 22 februari 2012, 20:49:51 »

Negers zijn submenselijk. Kijk goed naar Afrika , kijk naar de US waar de negers er een potje van maken en de blanke bevolking flink ziek van ze begint te worden . Kijk naar de riots in Engeland verleden jaar. Kijk naar Haiti die door de negers tot voodoo-aids eiland gemaakt is. Kijk naar Zuid-Afrika waar de negers er na vertrek van de blanken meteen weer een 3rth world country van gemaakt hebben. Kijk naar elke plek op aarde waar deze half primaten rondlopen en vertel mij wat je ziet.

Maak er een totaal plaatje van en vraag je eens af? En dan zijn we zeker gelijk aan negers? Yeah right! I dont buy that liberal shit! Als Obama niet opnieuw verkozen wordt dit jaar kun je de klok erop gelijk gaan zetten , geweldige riots gaan er uitbreken.

Jij hoeft je niet te schamen voor ons , jij moet je schamen voor je eigen soort. Diep schamen. Wat zoek je eigenlijk hier bij ons Hindoestanen? Vergeet jij soms dat jouw soort het ons in Suriname onmogelijk heeft gemaakt en nog steeds onmogelijk maakt. Verkrachting , moord ,beroving , beestialiteit , Aids , kannibalisme allemaal inherent aan jou soort , schaam je daar maar voor en niet voor ons wij zijn niets van jou. In de verste verte niet verwant aan jou walgelijke soort.

Je kunt niet inhoudelijk ingaan op deze teksten ,daar ben je niet intellectueel toe in staat. Valt nix tegenin te brengen. Het is geen haatzaaierij het is de waarheid probeer dat in die dikke primaten schedel  van je te krijgen ja.

Zeg over mocros wat je wil , ik leef nog veel liever tussen hen dan tussen negers. Mocros zijn gewoon mensen met normen en waarden. Negers zijn onvoorspelbare lagere half mensen die op een dood eind in de evolutie zitten.

En nu opdonderen hier.

rautad

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: 27 februari 2012, 10:46:33 »
Ik wil niet generaliseren, maar merk wel dat negers een diepe wrok koesteren jegens andere rassen.
Wellicht heeft dat zn roots uit de slavernijtijd en is dat generatie op generatie over gebracht.
Daarnaast zijn andere volkeren over het algemeen maatschappelij k gezien succesvoller, wat wellicht ook een bepaalde mate van jaloezie opwekt.

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #54 Gepost op: 27 februari 2012, 11:26:44 »
Ik wil niet generaliseren, maar merk wel dat negers een diepe wrok koesteren jegens andere rassen.
Wellicht heeft dat zn roots uit de slavernijtijd en is dat generatie op generatie over gebracht.
Daarnaast zijn andere volkeren over het algemeen maatschappelij k gezien succesvoller, wat wellicht ook een bepaalde mate van jaloezie opwekt.

Dat is wel zo.

Ik vraag me af waarom zij minder snel succesvol worden dan andere volkeren in Suriname.

Het valt me trouwens op dat de Nigerianen wel succesvol zijn maar dat Surinamers, Somaliers en Antillianen er een potje van maken.

Heeft het misschien iets met mentaliteit te maken?

rautad

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: 27 februari 2012, 11:56:55 »

Negers zijn submenselijk. Kijk goed naar Afrika , kijk naar de US waar de negers er een potje van maken en de blanke bevolking flink ziek van ze begint te worden . Kijk naar de riots in Engeland verleden jaar. Kijk naar Haiti die door de negers tot voodoo-aids eiland gemaakt is. Kijk naar Zuid-Afrika waar de negers er na vertrek van de blanken meteen weer een 3rth world country van gemaakt hebben. Kijk naar elke plek op aarde waar deze half primaten rondlopen en vertel mij wat je ziet.

Maak er een totaal plaatje van en vraag je eens af? En dan zijn we zeker gelijk aan negers? Yeah right! I dont buy that liberal shit! Als Obama niet opnieuw verkozen wordt dit jaar kun je de klok erop gelijk gaan zetten , geweldige riots gaan er uitbreken.

Jij hoeft je niet te schamen voor ons , jij moet je schamen voor je eigen soort. Diep schamen. Wat zoek je eigenlijk hier bij ons Hindoestanen? Vergeet jij soms dat jouw soort het ons in Suriname onmogelijk heeft gemaakt en nog steeds onmogelijk maakt. Verkrachting , moord ,beroving , beestialiteit , Aids , kannibalisme allemaal inherent aan jou soort , schaam je daar maar voor en niet voor ons wij zijn niets van jou. In de verste verte niet verwant aan jou walgelijke soort.

Je kunt niet inhoudelijk ingaan op deze teksten ,daar ben je niet intellectueel toe in staat. Valt nix tegenin te brengen. Het is geen haatzaaierij het is de waarheid probeer dat in die dikke primaten schedel  van je te krijgen ja.

Zeg over mocros wat je wil , ik leef nog veel liever tussen hen dan tussen negers. Mocros zijn gewoon mensen met normen en waarden. Negers zijn onvoorspelbare lagere half mensen die op een dood eind in de evolutie zitten.

En nu opdonderen hier.
De blanken hebben in het land van de indianen, ons hindoestanen, de negers en chinezen gebracht. Al deze rassen stonden toendertijd onder het blanke volk.
Toen Suriname uiteindelijk onafhankelijk wilde worden, gold het recht van de sterkste. De negers (in de meerderheid) roken hun kans om de macht te grijpen waardoor zij zodoende niet langer onderdanig waren jegens een ander ras. Daar waar de overige rassen dachten politiek te gaan bedrijven.
Dat het hun aan capaciteiten laakt is duidelijk, maar we kunnen het vergeten dat hun ooit de machtspositie die ze nu hebben zullen opgeven aan andere volkeren.
Afgezien van aids en kannibalisme gebeuren eerder genoemde daden ook in India en Pakistan. Daar verminkt men elkaar ook om de meest uiteenlopende redenen.
Rassen/groepen proberen elkaar altijd te domineren. Men gaat werkelijk tot het uiterste om dat te bewerkstellige n. Binnen de rassen zijn het groeperingen. Binnen de groeperingen zijn het weer allerlei subgroepen.
Waarom heeft de mens zo een dominatiedrang vraag ik mijzelf af?

rautad

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: 27 februari 2012, 12:04:47 »
Dat is wel zo.

Ik vraag me af waarom zij minder snel succesvol worden dan andere volkeren in Suriname.

Het valt me trouwens op dat de Nigerianen wel succesvol zijn maar dat Surinamers, Somaliers en Antillianen er een potje van maken.

Heeft het misschien iets met mentaliteit te maken?
Hun achtergrond is heel anders.
Daar waar Aziaten al eeuwenlang handelden. Was het negroide volk heel anders ontwikkeld.
Het zijn jagers en landbouwers. Die geen kennis hadden van politiek, maatschappelij k leven en structuur.
Tijdens de slavernij zijn dat soort zaken ook nauwelijks ontwikkeld.
Kortom ten opzichte van anderen volkeren hebben hun een achterstand. Maar qua fysiek weer een voorsprong. Dit komt hedendaags ook duidelijk naar voren als we kijken naar de sportwereld.

Fenerbace

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: 2 maart 2012, 10:26:38 »
Ik ben turks en woon in schiderswijk en daar weten dat die negers beter niet lopen met turkse of marokkaanse meisjes want dan hebben ze een zwaar probleem die niggers.

Ik kijk altijd op een vieze manier naar die negerhoeren ook naar die hindoestaanse negersletten en ze worden gelijk bang en beseffen opeens dat ze fout bezig zijn.

Ik scheldt ze gewoon uit in een volle randstadtram. Lekker voorschut zetten die hoertjes.

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #58 Gepost op: 2 maart 2012, 11:05:42 »
Amanakghoyum...

Fenerbace

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: 2 maart 2012, 12:55:37 »
Amanakghoyum...
Zeg dat voor een turks gezicht. Jullie koelies weten dat turken sterker zijn. In den haag jullie zijn in de meerderheid maar toch slopen turken en marokkanen jullie.

Je ziet altijd hindoe meisjes met turken en mocros nooit een koelie met turkse meisje.

Kaise.nl

« Reactie #59 Gepost op: 2 maart 2012, 12:55:37 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: