Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Zwart zijn is een straf en vloek van God  (gelezen 1517 keer)

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: Zwart zijn is een straf en vloek van God
« Reactie #60 Gepost op: 25 december 2011, 01:33:16 »
En blank zijn is een positieve blijk van waardering door God? Waar vallen de andere huidskleuren onder?
Borstvergrotin g door handoplegging €250,-
Niet goed,geld terug!

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #61 Gepost op: 25 december 2011, 20:30:53 »
En blank zijn is een positieve blijk van waardering door God? Waar vallen de andere huidskleuren onder?

untermenschen

hindoestanen zijn de donkere counterpart van blanken , maar wel veel minder ontwikkeld en intelligent.

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #62 Gepost op: 25 december 2011, 21:39:54 »
untermenschen

hindoestanen zijn de donkere counterpart van blanken , maar wel veel minder ontwikkeld en intelligent.
http://www.hinduwisdom.info/Education_in_Ancient_India.htm

Lees deze link.

Dan zal je zien dat wij helemaal niet minder ontwikkeld zijn dan de blanken. Wij hadden rond 700 BC al instituten voor hoger onderwijs in India. Bij de blanken begon dat pas ten tijden van Aristoteles rond 300-400 BC.

Ook ontwikkelde het besef van wiskundige concepten zich eerder bij gekleurde volken als Babyloniers, Egyptenaren, Indiėrs, Nubiėrs en Chinezen dan bij de Noord en West Europeanen.

Het is pas rond 1492 dat de West/ Noord Europese beschavingen echt op zijn gaan komen en dominante spelers in de wereldpolitiek zijn geworden. Daarvoor waren het vooral Zuid Europeanen (Grieken, Romeinen) en Aziaten/ Noord Afrikanen die geavanceerde beschavingen hadden.

Dus denigreer ons volk aub niet door zonder kennis rare uitspraken te doen.

ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

rautad

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: 26 december 2011, 15:16:00 »
de blanken werkten eerder gegroepeerd. waardoor men de gekleurde bevolking kon domineren.

Kaise.nl

« Reactie #63 Gepost op: 26 december 2011, 15:16:00 »

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #64 Gepost op: 31 december 2011, 16:19:46 »
http://www.hinduwisdom.info/Education_in_Ancient_India.htm

Lees deze link.

Dan zal je zien dat wij helemaal niet minder ontwikkeld zijn dan de blanken. Wij hadden rond 700 BC al instituten voor hoger onderwijs in India. Bij de blanken begon dat pas ten tijden van Aristoteles rond 300-400 BC.

Ook ontwikkelde het besef van wiskundige concepten zich eerder bij gekleurde volken als Babyloniers, Egyptenaren, Indiėrs, Nubiėrs en Chinezen dan bij de Noord en West Europeanen.

Het is pas rond 1492 dat de West/ Noord Europese beschavingen echt op zijn gaan komen en dominante spelers in de wereldpolitiek zijn geworden. Daarvoor waren het vooral Zuid Europeanen (Grieken, Romeinen) en Aziaten/ Noord Afrikanen die geavanceerde beschavingen hadden.

Dus denigreer ons volk aub niet door zonder kennis rare uitspraken te doen.

wees nou niet zo hardnekkig en eigenwijs. Ik denigreer me eigen volk niet , ik zeg alleen de waarheid.

Wie heeft alles uitgevonden ?? Wie de wereld zo gemaakt zoals hij is? Geen van die volken die jij noemt. Je hoeft geen kontenlikker te zijn maar je kan dingen wel zeggen zoals ze zijn. Gewoon een beetje eerlijkheid.

Geen enkele Indier heeft ook maar 1 uitvinding gedaan die ''beneficial'' was voor de mensheid. Geen enkele!

Blanken hebben alles gemaakt en uitgevonden en zijn veruit superieur aan welk ander volk dan ook. Elektriciteit , de verbrandingsmo tor , het vliegtuig , de ruimteraket alles vriend alles. Alle grote denkers , Einstein , Newton ,Semmelweis etc etc. De eerste grote vooruitgangen in de medische wereld. De ontdekking van quantumfysisch e elementen en het Heelal.

De enige die de intelligentie vindingrijkhei d en wetenschappeli jke vermogen van de blanken kunnen evenaren en misschien zelf overtreffen is het Japanse volk.

Indiers hebben potentie om zich te ontwikkelen en geavanceerd te worden maar dat is niet zo moeilijk als de zaken zelf uitvinden. Zij zijn veel intelligenter als wij daar kun je niet omheen.

Indiers zitten vol van zichzelf en vinden zichzelf zo slim maar de lelijke waarheid verteld dat ze echt niet zo ver zijn als ze denken.

dewanand2

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: 7 februari 2012, 16:27:50 »
Hindoestanen plegen nu massaal zelfmoord omdat zij lager zijn dan de lange, grote en potente blanken en dit is de genocide van Hindoestanen in Nederland. Wij leven nu al tien jaar in de Koude Holocaust en het doel is totale vernietiging van alles wat niet blank is in de hele wereld. Nazi blanken hebben nu de macht in Nederland en Europa en die willen als eerste alle hindoerassen vernietigen en verkrachten.

Ja, zwart zijn is echt een straf en vloek van God want lijken van zwarten worden niet geteld en niemand geloof in een zwarte.  Laatst mailde een rijke blanke man mij van ja jongen, als je wit was dan had hij wel geinvesteerd in mijn boeken en dit is keihard om mee te maken. Ik als zwarte Hindoeschrijve r ben tienmaal lager dan een blanke schrijver en dit is het nazisme op onze wereld.

Hindoestanen zelf vernietigen zichzelf overal ter wereld omdat zij lijden aan een zwaar minderwaardigh eidscomplex en zelfhaat en omdat het hele hindoeisme een zelfmoord cultuur is.

Pandits zeggen mij altijd van:

jongen dewanand, het is je karma, je moet lijden, dus is er geen hoop voor jou als zwarte, pleeg maar zelfmoord en jagen mij dan weg of leggen telefoon neer.

Dewanand, de meest gediscrimineer de kasteloze paria hindoeschrijve r van Nederland en Suriname. Dewanand is Niet blank dus is hij vervloekt en gestrafd door de blanke afgoden.  Zijn enige hoop is zelfmoord nu dus doneer snel voor zijn crematie in India en om zijn as uit te laten strooien in de heilige Ganges.  De dood is de enige hoop voor Dewanand, dus bidt elke dag dat hij snel dood zal gaan door zelfmoord.

Slimmerikje

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: 12 februari 2012, 15:43:27 »
namaste Kaiselanders en kaise tigers,

Ik heb nu een bepaalde inzicht bereikt in de theorie van rassen. Het zou best waar kunnen zijn dat het een straf en vloek van god is als je niet blank bent, dus bruin of zwart. Hindoestanen zijn niet blank en kijk hoe zij verloederen, wegrotten en lijden overal ter wereld. Kijk hoeveel ellende en verdriet er niet is in zwart India. Vaak merk ik dat het grootste deel van de niet blanken zichzelf gewoon haten, omdat zij eigenlijk blank wilden zijn en als blanke geboren wilden zijn.

Wist je dat blank of Europees eruit zien de norm is in alle zwarte landen overal ter wereld? Toppunt hiervan is India waar je als zwarte koelie gewoon lager en minder waard bent en het nooit ver zal schoppen. In India is een witte kleur gewoon het allerhoogste en dan ben je automatisch van een hogere kaste en men zal je aanbidden. India is het ultieme land van rassenhaat en rassen discriminatie. India is echt een koelieratten land en 80 procent van de zwarte bevolking daar leeft in bittere ellende en armoede. Dalit zijn in India is echt lijden tot je dood, want het hele koelie kastenstelsel is hard, bitter en hatelijk.  Alles bij koelies is discriminatie en haat, als je niet licht van kleur bent of niet blank genoeg. Hierom sterft alles uit van Hindoes overal ter wereld.

Tientallen miljoenen Hindoemeisjes die niet licht gekleurd zijn lijden aan een extreme vorm van zelfhaat en uit protest gaan zij vaak uitnaaien met een heleboel grote en sterke blanke mannen, om hun lage koelie genen eens flink te laten kapot naaien en hun ras te vernietigen. Minderwaardig voelen is echt een aangeboren koelie ziekte denk ik en het is echt iets dat ik overal bij hindoestanen zie. Helaas zijn hindoestanen te laf, te zwak en te dom om hier zelf iets aan te veranderen en zij blijven gewoon doorgaan om de hogere kaste blanke man te likken en te aanbidden als hogere afgod. Dit is echt de collectieve zelfmoord van alle niet blanke hindoestanen, overal ter wereld en zo sterft ook alles van het hindoeisme dus totaal uit. Ja, over tien jaar is er dus niets meer over van het Hindoeisme en is alles gewoon dood en uitgenaaid.

Enige hoop voor een niet blanke hindoe is dus zelfmoordpil, een touw, grammaxone om dan zo te hopen dat hsij in een volgend leven zal reincarneren als hogere kaste blanke man. Pandits vertellen altijd aan mij van ja, sorry er is geen hoop voor jou, want je bent niet lang, niet blank en je hebt geen titel dus je karma is toch om te lijden en om te kiezen voor minderwaardigh eid en zelfmoord, in bittere armoede en eenzaamheid. Pandits geloven dus echt dat de blanke man de hoogste kaste is en dat het een straf en vloek van God is als je geboren bent als niet blanke. 

Hoe denken jullie over dit probleem van niet blanke Hindoes?
Wie gelooft echt dat het een straf en vloek is van god zelf als je geboren bent als niet blanke?

aub serieus houden he en persoonlijke dingen direct naar mij mailen, waarna Wieroe jou wel antwoord mailt.

dewanand
hindoe fundamentalist
delft
 :banana: :banana: :banana:
ps
Wieroe leert mij nu om mijzelf te accepteren als niet blanke hindoe en Wieroe is mijn guru nu. Wieroe kent de Vedas en hij miauwt altijd in zuiver Sanskriet en mediteert de hele dag op een van de 70 miljoen  heilige Hindoeistische mantras.
Wieroe houdt elke week open spreekuur en het tarief is twee bakjes kattenbrokjes per uur. KOm langs als je met Wieroe wilt praten over je problemen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Charles_Darwin

Slimmerikje

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: 12 februari 2012, 15:53:38 »
wees nou niet zo hardnekkig en eigenwijs. Ik denigreer me eigen volk niet , ik zeg alleen de waarheid.

Wie heeft alles uitgevonden ?? Wie de wereld zo gemaakt zoals hij is? Geen van die volken die jij noemt. Je hoeft geen kontenlikker te zijn maar je kan dingen wel zeggen zoals ze zijn. Gewoon een beetje eerlijkheid.

Geen enkele Indier heeft ook maar 1 uitvinding gedaan die ''beneficial'' was voor de mensheid. Geen enkele!

Blanken hebben alles gemaakt en uitgevonden en zijn veruit superieur aan welk ander volk dan ook. Elektriciteit , de verbrandingsmo tor , het vliegtuig , de ruimteraket alles vriend alles. Alle grote denkers , Einstein , Newton ,Semmelweis etc etc. De eerste grote vooruitgangen in de medische wereld. De ontdekking van quantumfysisch e elementen en het Heelal.

De enige die de intelligentie vindingrijkhei d en wetenschappeli jke vermogen van de blanken kunnen evenaren en misschien zelf overtreffen is het Japanse volk.

Indiers hebben potentie om zich te ontwikkelen en geavanceerd te worden maar dat is niet zo moeilijk als de zaken zelf uitvinden. Zij zijn veel intelligenter als wij daar kun je niet omheen.

Indiers zitten vol van zichzelf en vinden zichzelf zo slim maar de lelijke waarheid verteld dat ze echt niet zo ver zijn als ze denken.

Als je iets verder had gekeken dan je neus lang is, had je misschien kunnen bedenken dat het misschien te maken heeft met monetaire benodigdheden. Wetenschap is van alle tijd. Ook is het van alle tijd dat wetenschap 1 van de kostbare dingen zijn. Wetenschap heb je pas, als voorzien kan worden aan alle levensbehoefte n van een volk/natie. Als een land floreert, zullen uiteindelijk ook KUNST en WETENSCHAP floreren.

Waarom denk je dat in India en andere landen van Azie zoveel kunst en uitvindingen zijn, vooral uit het verleden? JUIST, toen waren daar de wereldrijken, oftewel het GELD.

Dat jij alleen uitvindingen van de laatste 500 jaar kan opnoemen, is misschien omdat je in een westers land bent opgegroeid en dus voornamelijk westerse geschiedenis voorgeschoteld krijgt jongeman. Misschien denk je ook dat de stelling van Pythagoras van Pythagoras afkomstig is? Ook in de Veda's staat deze (Pythagoras was niet eens geboren) en zelfs bij de Babyloniers was deze bekend.

Google, Harappa. Wat dacht je van de koperen vaas met azijn uit de pyramides? ik bedoel 'de batterij'.

Ach geloof wat je wilt geloven, iedereen bepaalt voor zichzelf wat hij of zij wil geloven: rode of blauwe pil.

PS. Er zijn zelfs mensen die denken dat Iran kernbommen wil maken. Wat als Amerika weer iets uithaalt om een oorlog te rechtvaardigen? De wapens van Irak waren verzonnen door een vrouwelijke journaliste. Zullen we haar Eva noemen en Alle amerikanen, Adam?...

dewanand2

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: 12 april 2012, 17:42:07 »
namaste kaise losers en hindoestaanse zelfmoordenaar s,

Ik vraag mij af of er  hier hindoestanen zijn die eigenlijk zichzelf haten en verafschuwen, omdat zij niet lang, blank en potent zijn? Dit probleem was het doel van deze topic en ik zie geen echte onthullingen hier. Kijk hier ben je anoniem, dus je mag hier best over je innerlijke prive problemen praten en je hoeft je niet te schamen. 

Ik ben als lage kaste koeliehond opgevoed sinds mijn jeugd. Later in mijn leven geloofde ik echt heilig dat blanken een hoger goddelijk ras zijn en echte mensen zijn. Ik geloofde zelfs dat blanken de wetten van Newton hadden gemaakt en dat blanken de gravitatiekrac ht van de aarde hadden ontwikkeld. Dus ik had echt geleerd op school uit de vele boeken dat blanken de goden zijn en absoluut superieur. Mijn eigen zwarte voorouders waren in mijn wereldbeeld gewoon lage, domme, waardeloze halfaapjes die in bomen woonden en om het vuur dansten als lage wilden uit de jungle. 

Dit is mijn verleden en ik verklaar dit naar waarheid onder ede zelfs, want ik wil niet dat mensen na mijn dood leugens gaan vertellen over mijn levensdrama. Mijn kennis, geest, lichaam, hersenen, penis en ballen wil ik aan de wetenschap schenken na mijn dood.

Bidt elke dag tien keer tot de miljoenen Hindoe goden en godinnen dat ik snel mag sterven als arme, kasteloze paria kleurling hindoeschrijve r  en verlost raak van alle pijn en leed van het leven in een beestachtige blanke meerderheidsst aat, vol lange kille koude barbaarse en grootgeschapen blanken met lange scherpe hoektanden en duivelse katachtige ogen.  De blanken gaan juichen als ik dood ben en jullie zwarten verder martelen, uitnaaien, verkrachten, misbruiken en laten lijden als lage bruine en zwarte koeliehondjes. 

Geloof in Altecrea en drink de romige melk uit de heilige Bhagavad Gita, wordt zo als man een perfecte Gitastani en als meisje een zuivere Gitarani.  Dan pas zal je de lange, potente en beestachtige blanke man kunnen overwinnen.  Strijd hiervoor tot de dood en geloof in je heilige oorlog in naam van Altecrea.

Bereid je nu voor op de laatste jihad tegen de asurische beestachtige blanke man. Bewapen je met kennis uit Krishnaloka en koop een werpschijf zoals Krishna die had.

Dewanand
Hindoe fundamentalist

Tijd voor ban?

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: 12 april 2012, 18:18:41 »

Misschien moet jij eens naar dit nummer luisteren: http://www.youtube.com/watch?v=EeOZazExfUs

Dan zul je zelf inzien wat India allemaal betekend heeft. Of versta je alleen Nederlands en geen Hindi? Jammer dan en succes met je blanke maatjes.

dr. FREUD

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: 12 april 2012, 20:01:33 »
namaste kaise losers en hindoestaanse zelfmoordenaar s,

Ik vraag mij af of er  hier hindoestanen zijn die eigenlijk zichzelf haten en verafschuwen, omdat zij niet lang, blank en potent zijn? Dit probleem was het doel van deze topic en ik zie geen echte onthullingen hier. Kijk hier ben je anoniem, dus je mag hier best over je innerlijke prive problemen praten en je hoeft je niet te schamen. 

Ik ben als lage kaste koeliehond opgevoed sinds mijn jeugd. Later in mijn leven geloofde ik echt heilig dat blanken een hoger goddelijk ras zijn en echte mensen zijn. Ik geloofde zelfs dat blanken de wetten van Newton hadden gemaakt en dat blanken de gravitatiekrac ht van de aarde hadden ontwikkeld. Dus ik had echt geleerd op school uit de vele boeken dat blanken de goden zijn en absoluut superieur. Mijn eigen zwarte voorouders waren in mijn wereldbeeld gewoon lage, domme, waardeloze halfaapjes die in bomen woonden en om het vuur dansten als lage wilden uit de jungle. 

Dit is mijn verleden en ik verklaar dit naar waarheid onder ede zelfs, want ik wil niet dat mensen na mijn dood leugens gaan vertellen over mijn levensdrama. Mijn kennis, geest, lichaam, hersenen, penis en ballen wil ik aan de wetenschap schenken na mijn dood.

Bidt elke dag tien keer tot de miljoenen Hindoe goden en godinnen dat ik snel mag sterven als arme, kasteloze paria kleurling hindoeschrijve r  en verlost raak van alle pijn en leed van het leven in een beestachtige blanke meerderheidsst aat, vol lange kille koude barbaarse en grootgeschapen blanken met lange scherpe hoektanden en duivelse katachtige ogen.  De blanken gaan juichen als ik dood ben en jullie zwarten verder martelen, uitnaaien, verkrachten, misbruiken en laten lijden als lage bruine en zwarte koeliehondjes. 

Geloof in Altecrea en drink de romige melk uit de heilige Bhagavad Gita, wordt zo als man een perfecte Gitastani en als meisje een zuivere Gitarani.  Dan pas zal je de lange, potente en beestachtige blanke man kunnen overwinnen.  Strijd hiervoor tot de dood en geloof in je heilige oorlog in naam van Altecrea.

Bereid je nu voor op de laatste jihad tegen de asurische beestachtige blanke man. Bewapen je met kennis uit Krishnaloka en koop een werpschijf zoals Krishna die had.

Dewanand
Hindoe fundamentalist

Tijd voor je pilletje knul!

Offline Ramta_Sopiram

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #71 Gepost op: 12 april 2012, 21:53:23 »
Blanken zijn de joden van de toekomst!

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #72 Gepost op: 12 april 2012, 22:06:51 »
En daarna de Eskimo's.

Kaise.nl

« Reactie #72 Gepost op: 12 april 2012, 22:06:51 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: