Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Steekpartij Hindustaanse Bruiloft ALIANS, WIE KENT DEZE JONGEN ??  (gelezen 4616 keer)

POLITIE HAAGLANDEN

• Gast
Steekpartij zalencentrum Fruitweg
Den Haag • Bij zalencentrum Opera, bestaand uit de Opera-zaal en de Alians-zaal, werd in de vroege uren van zaterdag 28 augustus een 18-jarige Hagenaar neergestoken.

Bij zowel de Opera-zaal als de Alians-zaal was de avond van vrijdag 27 augustus een Hindoestaanse bruiloft gaande, waarbij de gasten ook over en weer liepen. Toen de bruiloften op hun einde liepen, vond er in het halletje van de Alians een ruzie plaats tussen het latere slachtoffer en een aantal jongens die hij eerder op de avond al was tegengekomen. De ruzie verplaatste zich naar buiten, waar het slachtoffer op de stoep gestoken werden. De jongen mag van geluk spreken: hij werd vlakbij zijn hart gestoken, maar overleefde het incident.

Nadat de jongen gestoken werd, liep hij met zijn vrienden weg in de richting van de Viaductweg en werd daarbij nog een stukje gevolgd door de dader.
Van de verdachte zijn beelden beschikbaar van het moment dat hij de Alians-zaal binnen komt.

Van de verdachte was het volgende signalement bekend:

* Hindoestaanse man
* tussen 25 en 30 jaar oud
* tussen 1.60 en 1.75 m lang
* donker haar, achter lang tot over zijn schouders, bovenop zeer kort geknipt
* blauw/grijs overhemd
* donkere broek

(Her)kent u de man de op beelden? Neem dan contact op met de recherche van Bureau De Heemstraat via nummer 070 - 424 1500. Blijft u liever anoniem, bel dan met M. via 0800-

« Laatst bewerkt op: 13 oktober 2011, 10:17:42 door ViNoD »

Offline Mister Versace

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Mister Versace Entertainment
Re: Steekpartij Hindustaanse Bruiloft, WIE KENT DEZE JONGEN
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2011, 11:02:05 »
Wat is dat tegenwoordig met zalen? Zal dit steekpartij nu ook consequenties hebben voor de opening van deze zalen?

FOLLOW DFCRW
www.DIRTYFAME. biz

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • Geslacht: Vrouw
  • ..Woman..
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2011, 12:02:07 »
Zo zie je maar waarom veel eigenaren hun zaal niet willen verhuren aan Hindoestanen. Altijd is er wel wat. Hindoestanen verpesten het allemaal zelf. En welke debiel gaat iemand neersteken op een trouwerij jemig.

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2011, 12:03:39 »
Ohw en ik hoop dat die zielige debiel die het heeft gedaan gepakt zal worden.

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2011, 12:03:39 »

Offline Ludo Sanders

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
Re:
« Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2011, 12:11:37 »
Alsof alleen hindoestanen dit doen zo praten jullie
Ouwe kennis  (??. ?????

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #5 Gepost op: 11 oktober 2011, 12:13:27 »
Alsof alleen hindoestanen dit doen zo praten jullie

Hahaha, nee niet alleen Hindoestanen doen dit. Maar Hindoestanen staan er wel bekend om, dat ze dronken lopen te vechten op bruiloften, dansavonden etc.

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #6 Gepost op: 11 oktober 2011, 15:14:08 »
Ja vind hem maar in Den Haag. Volgens mij past 90% van alle Hindoestaanse jongens in Den Haag in dat signalement met dat slechte kapsel.
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
« Reactie #7 Gepost op: 11 oktober 2011, 15:17:52 »
Den Haag • Bij zalencentrum Opera, bestaand uit de Opera-zaal en de Alians-zaal, werd in de vroege uren van zaterdag 28 augustus een 18-jarige Hagenaar neergestoken.

Bij zowel de Opera-zaal als de Alians-zaal was de avond van vrijdag 27 augustus een Hindoestaanse bruiloft gaande, waarbij de gasten ook over en weer liepen. Toen de bruiloften op hun einde liepen, vond er in het halletje van de Alians een ruzie plaats tussen het latere slachtoffer en een aantal jongens die hij eerder op de avond al was tegengekomen. De ruzie verplaatste zich naar buiten, waar het slachtoffer op de stoep gestoken werden. De jongen mag van geluk spreken: hij werd vlakbij zijn hart gestoken, maar overleefde het incident.

Nadat de jongen gestoken werd, liep hij met zijn vrienden weg in de richting van de Viaductweg en werd daarbij nog een stukje gevolgd door de dader.
Van de verdachte zijn beelden beschikbaar van het moment dat hij de Alians-zaal binnen komt.

* Hindoestaanse man
* donker haar, achter lang tot over zijn schouders, bovenop zeer kort geknipt * blauw/grijs overhemd
* donkere broek

(Her)kent u de man de op beelden? Neem dan contact op met de recherche van Bureau De Heemstraat via nummer 070 - 424 1500. Blijft u liever anoniem, bel dan met M. via 0800-

Is dit een steekpartij uit 1990?
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Offline pritilata

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 11 oktober 2011, 15:20:38 »
Nee zeker geboren in 1990  :lol (2):

Vreemd dat hij nog niet gepakt is.

Jigga!

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 11 oktober 2011, 16:09:11 »
Pictures please. Ik kan ze niet zien.

Offline sjonniestylo

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 11 oktober 2011, 18:33:13 »

http://www.politie.nl/haaglanden/opsporing/2809twsteekpartijzalencentrumfruitweg.asp

* Hindoestaanse man
* donker haar, achter lang tot over zijn schouders, bovenop zeer kort geknipt
* blauw/grijs overhemd
* donkere broek

bob nodig?
ga je vaak met de taxi en wil je goedkoper vervoer? pb me!! omg rotterdam.

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #11 Gepost op: 11 oktober 2011, 19:20:12 »

Van de verdachVan de verdachte zijn beelden beschikbaar van het moment dat hij de Alians-zaal binnen komt.Van de verdachte zijn beelden beschikbaar van het moment dat hij de Alians-zaal binnen komt.te zijn beelden beschikbaar van het moment dat hij de Alians-zaal binnen komt.

tering laNgharige pleuristuig... hopelijk wordt die snel gepakt....
ik denk al dat ze weten wie deze mafkees is....die wordt straks dood ergens gevonden ofzo...

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #12 Gepost op: 11 oktober 2011, 23:08:22 »
om te beginnen met dat kapsel..
pff broekie

Offline Ramta_Sopiram

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 12 oktober 2011, 09:25:12 »
Ik hoop altijd dat zulke daders dood gevonden worden!

Offline Bluesky

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #14 Gepost op: 12 oktober 2011, 10:38:54 »
28 aug viel op een zondag en geen zaterdag.... :a078:

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #15 Gepost op: 12 oktober 2011, 17:33:58 »
28 aug viel op een zondag en geen zaterdag.... :a078:

dat wilde ik net reageren :P
vorig jaar was het op een zaterdag...
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Offline Bluesky

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #16 Gepost op: 12 oktober 2011, 19:45:42 »
dat wilde ik net reageren :P
vorig jaar was het op een zaterdag...

cker een herinnering ofzo vorig jaar?....

Offline gast met verstand

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 14 oktober 2011, 18:58:11 »
Ja vind hem maar in Den Haag. Volgens mij past 90% van alle Hindoestaanse jongens in Den Haag in dat signalement met dat slechte kapsel.

je hebt gelijk!
1.60 tot 1.75, zo klein XD
ik hoop dat ie in ieder geval wordt opgepakt

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
Re: Steekpartij Hindustaanse Bruiloft ALIANS, WIE KENT DEZE JONGEN ??
« Reactie #18 Gepost op: 18 oktober 2011, 17:50:18 »
cker een herinnering ofzo vorig jaar?....

nou vorig jaar was ik daar op die datum, maar heb dr niks van gemerkt eerlijk gezegd...
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Selecta

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:25:42 »
Die jonegen is gepakt hij zit binnen. Veilig achter slot en grendel.

bhatiaan

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:43:19 »
Hahaha, nee niet alleen Hindoestanen doen dit. Maar Hindoestanen staan er wel bekend om, dat ze dronken lopen te vechten op bruiloften, dansavonden etc.
ze vechten om 1 m0tjo waar jij steeds komt.

JanWijdbeens

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 30 oktober 2011, 23:48:05 »
Wejoooooowww!!
Als ik zo klein zou zijn en zo'n raar kapsel zou hebben... dan zou ik ook gaan djoeken.. :roflol:

Maar hoe gaat het met het slachtoffer? :smiley_shithap pens:
Allesjjjjj komt goeeeeeeee!!!

sandoppie

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 1 november 2011, 18:48:52 »
1,60 tot 1,75 klein? Zeker 90% van de hindoestaanse jongens is niet langer dan 1,75....
Maarre...die foto's zijn verwijderd van die site?

Peter R.

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 8 november 2011, 05:03:20 »
Volgens mij was het Nadeem...

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #24 Gepost op: 8 november 2011, 12:30:47 »
Volgens mij was het Nadeem...
:roflol: :roflol: ik lijk niet eens op zo'n boitie koelie.... :roflol:

kishe

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 17 november 2011, 18:04:43 »
Zo zie je maar waarom veel eigenaren hun zaal niet willen verhuren aan Hindoestanen. Altijd is er wel wat. Hindoestanen verpesten het allemaal zelf. En welke debiel gaat iemand neersteken op een trouwerij jemig.

JIJ zal vast een relatie met een bakra hebben of ooit een relatie met een bakra beginnen. misselijkmaken mensen als jij die zo over hun eigen volk praten. marokkanen komen tenminste voor elkaar op, ook al zijn tuiger dan hindoesten. hoe vaak komt in het nieuws voor dat hind. aan criminaliteit doen?!? juist, zelden! ga jij maar lekker bij die geweldige bakras van je. wat doe je eigenlijk op een hind. site? ga lekker naar partyflock ofzo. daar heb je leuke bakras. trut.

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #26 Gepost op: 20 november 2011, 20:25:16 »
JIJ zal vast een relatie met een bakra hebben of ooit een relatie met een bakra beginnen. misselijkmaken mensen als jij die zo over hun eigen volk praten. marokkanen komen tenminste voor elkaar op, ook al zijn tuiger dan hindoesten. hoe vaak komt in het nieuws voor dat hind. aan criminaliteit doen?!? juist, zelden! ga jij maar lekker bij die geweldige bakras van je. wat doe je eigenlijk op een hind. site? ga lekker naar partyflock ofzo. daar heb je leuke bakras. trut.

Ga jij maar lekker je frustraties ergens anders uiten. Je doet nu net alsof je mij kent. Je kent mij niet eens en je weet dus dan al helemaal niet wat mijn smaak is etc. Ten eerste ik heb geen relatie met een bakra. En ten tweede ik val al helemaal niet op bakra's. Dus je kan beter je smoel houden want je praat onzin. Weet je wat misselijkmaken d is? Mensen zoals jou en van die achterlijke Hindoestanen die lopen te vechten op trouwerijen/feesten etc. DAT NOEM JE PAS MISSELIJKMAKEN D.  En ik denk dat je net pas uit je hol bent komen kijken. Want heel wat mensen weten dat zalen bijna niet meer worden verhuurd aan Hindoestanen. Want vaak genoeg zijn er vechtpartijen. En het is gewoon schandalig dat iemand zoiets doet op een trouwerij.

Dus ga jij maar weer lekker terug je hol in.

Ciao..

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #27 Gepost op: 21 november 2011, 11:15:49 »
Ga jij maar lekker je frustraties ergens anders uiten. Je doet nu net alsof je mij kent. Je kent mij niet eens en je weet dus dan al helemaal niet wat mijn smaak is etc. Ten eerste ik heb geen relatie met een bakra. En ten tweede ik val al helemaal niet op bakra's. Dus je kan beter je smoel houden want je praat onzin. Weet je wat misselijkmaken d is? Mensen zoals jou en van die achterlijke Hindoestanen die lopen te vechten op trouwerijen/feesten etc. DAT NOEM JE PAS MISSELIJKMAKEN D.  En ik denk dat je net pas uit je hol bent komen kijken. Want heel wat mensen weten dat zalen bijna niet meer worden verhuurd aan Hindoestanen. Want vaak genoeg zijn er vechtpartijen. En het is gewoon schandalig dat iemand zoiets doet op een trouwerij.

Ciao..

VIND IK LEUK

Je ma

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 10 januari 2012, 17:14:09 »

Ciao..

Maar niet alleen Hindoestanen doen dit... Want volgens mij zijn er veel meer Marrokanen die in Rotterdam een vechtpartij veroorzaken.. En in Den Haag zijn het meestal de Hindoestanen, omdat daar veel Hindoestanen wonen..

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #29 Gepost op: 10 januari 2012, 19:08:19 »

en toch ga je naar elke dansavond die er maar gegeven word.

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 10 januari 2012, 19:08:19 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: