collapse

Auteur Topic: apk zwart keuren?  (gelezen 21482 keer)

Offline rakesh2012

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • There Is No Fate But What We Make
Re: apk zwart keuren?
« Reactie #30 Gepost op: 26 januari 2012, 00:42:50 »
nee :(

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 26 januari 2012, 00:42:50 »

Offline Dingens

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Man
« Reactie #31 Gepost op: 7 juli 2012, 15:53:48 »
De laatste keer afgelopen jaar, 1500 euro aan onkosten gehad maar voordat alles was gemaakt was t al 3 weken verder. Dus moest opnieuw laten keuren, ben niet meer naar die bakra APK bedrijf geweest (voordat ie met andere dingen zou komen) maar naar een turk, die keek ff op alles was gemaakt en keurde hem goed voor 50 euro extra. Auto had in die 3 weken wel stil gestaan.

The Godfather Of The Netherlands
Willem Holleeder

dattarwa pildees

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 7 juli 2012, 20:32:42 »
De laatste keer afgelopen jaar, 1500 euro aan onkosten gehad maar voordat alles was gemaakt was t al 3 weken verder. Dus moest opnieuw laten keuren, ben niet meer naar die bakra APK bedrijf geweest (voordat ie met andere dingen zou komen) maar naar een turk, die keek ff op alles was gemaakt en keurde hem goed voor 50 euro extra. Auto had in die 3 weken wel stil gestaan.
mendoza was een goede voetballer he

time for action

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 18 juli 2012, 04:06:58 »
kent er ie,amd nog 1 in rdam of omgeving of den haag SPOED!!!!!! Danku

rtl boulevard

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 18 juli 2012, 18:41:21 »
Steek je neus niet in andermans zaken. Ik vraag HEM wat. Jou word niks gevraagd. Heb je geen manieren geleerd?

en dat zegt mr. bemoeialQ! Bwhahahahahaha

je wordt met de dag grappiger

Ali BMW

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 20 juli 2012, 17:15:58 »
Ik laat gwn bij dealer keuren... paar centjes meer of minder maakt me niet uit... Beter goed goed, dan halfgaar... bovendien mag ik Turken niet zo.... (ik ben JaZlee)
Trwns... die monteur die mijn auto de laatste keer deed, was een Nigeriaan?... zwarter dan dat kun je ze niet krijgen... :smiley_yo:

Kaise.nl

« Reactie #35 Gepost op: 20 juli 2012, 17:15:58 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: