collapse

Auteur Topic: HIndoestaanse vereniging oprichten  (gelezen 580 keer)

dewanand

• Gast
HIndoestaanse vereniging oprichten
« Gepost op: 30 september 2011, 11:52:39 »
Namaste Hindoelanders van kaise,

Ik wil eens mijn leven veranderen en doe jullie hier een serieus voorstel.

MOrgen ontmoet ik enkele leden van studiegroep hindoeisme en die zijn nu allemaal bejaard. Zij zoeken nu jonge mensen die de zaak willen overnemen.

Maar tijden zijn nu veranderd en de hindoestaanse jeugd heeft leiding nodig om niet te ontsporen of om te verloederen. Wij moeten wat doen.

Ik ben nu bezig een samenwerking  te starten met het Multiculturele netwerk en hoop dat zij mij accepteren als hindoeschrijve r van niet blanke afkomst. In dit netwerk zitten voornamelijk lichtgekleurde migranten en ik moet nog goed onderzoeken wat zij vinden van bruine en zwarte mensen.

mbt hindoestanen in Nederland heb ik een idee nu.

Stel dat wij een nieuwe hindoestaanse vereniging oprichten in Nederland, gericht op de jonge generatie, compleet geintegreerd met het cyber web technologie en een open gratis lidmaatschap. Het moet een massa beweging worden en kaise kan hierbij een grote rol spelen. Ik geloof dat er nu behoefte is hieraan om de massa te sturen en om ons hindoeras te empoweren. Wij moeten vooral niet vergeten dat ons grote moederland, India nu de sterkste economie is van de wereld en daar wonen onze superieure rasgenoten. Ik had al in een eerdere tekst duidelijk gemaakt dat wij hindoerassen onszelf moeten globaliseren om sterk te staan tegenover de langere en agressievere blanke barbaren met hun superieuriteit s syndroom (shit wat zijn ze stom he). 

Iedereen die dit idee goed vind kan mij mailen dan kunnen wij  onderzoeken hoe wij het gaan uitvoeren. OOk de leiding van kaise wil ik hierover spreken want zij moeten ook meedoen.

Aub alleen serieuze dingen in deze topic. Persoonlijke dingen over mij kan je het beste direct naar mij mailen dan stuurt Wieroe wel een antwoord.

Hindus will rule the world.

Altecrea will bless you with divine knowledge from Krishnaloka.

India must become a Hindu super power state.

dewanand
delft
waldo@ziggo.nl

ps
niet lang, niet blank zijn en geen titel hebben is gewoon hetzelfde als zelfmoord moeten plegen als hindoestaanse man omdat je dan gewoon echt niets waard ben, dus minderwaardig. Je zal dan zwaar moeten lijden en die blanken gaan je  misbruiken en doodpikken. Dit is mijn harde verleden en nu heb ik overleefd. Wat ik kan, kan een lange superieure blanke man echt niet hoor.  Ik kom op deze planeet voor een heilige oorlog in naam van Altecrea en de lange superieure blanke man moet mijn voeten likken.

Kaise.nl

HIndoestaanse vereniging oprichten
« Gepost op: 30 september 2011, 11:52:39 »

dewanand

• Gast
Re: HIndoestaanse vereniging oprichten
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2011, 11:36:16 »
Waarom is er geen enkele reactie? Is alles van hindoestanen nu dood in Nederland en Suriname? Hebben jullie allemaal zelfmoord gepleegd? Zijn jullie zo laf, zwak en dom?

ik snap er niets van meer.
Mail mij als je wil meewerken aan de oprichting van een hindoestaanse vereniging.

dewanand

Kaise.nl

Re: HIndoestaanse vereniging oprichten
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2011, 11:36:16 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: