Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: wie heeft er echt plezier in zijn/haar werk ?  (gelezen 1353 keer)

Iph0ne en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
wie heeft er echt plezier in zijn/haar werk ?
« Gepost op: 27 september 2011, 13:52:09 »
ik niet hoor zit hier puur voor die doekoezz ....
zit de hele dag aan sex te denken ..die ik niet zal krigen  :smile027:
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat je zaait zal je oogsten
Re: wie heeft er echt plezier in zijn/haar werk ?
« Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2011, 15:28:23 »
ik heb echt plezier in me werk.
heb variatie in me werk

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2011, 15:32:02 »
heb variatie in me werk

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Music is the heart of our Soul
« Reactie #3 Gepost op: 19 oktober 2011, 15:40:48 »
Meestal wel.. soms irriteer ik me wel aan lange reistijd of aan administratief werk.. wat ook op zn tijd moet gebeuren.. rompslomp hehehe
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl | BB PIN: 25F88AC3

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 19 oktober 2011, 15:40:48 »

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #4 Gepost op: 19 oktober 2011, 18:19:30 »
heb variatie in me werk

Offline Sensuous Gold

• Global Moderator
  • Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 26 oktober 2011, 10:46:50 »
Sinds een tijdje heb ik een nieuwe baan bij een andere werkgever en ik vind het super! Echt wat ik altijd wilde, in de korte tijd dat ik er zit heb ik al zoveel geleerd. Enige wat ik wel minder vind is dat het geen 9 tot 5 baan is, het komt regelmatig voor dat ik dagen van 10 of 12 uurtjes maak. Dan heb ik wel wat minder tijd voor andere leuke dingen. Maar goed, ik kies er dan ook zelf voor en ik krijg wel leuke extras in ruil daarvoor.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 26 oktober 2011, 17:05:13 »
Sinds een tijdje heb ik een nieuwe baan bij een andere werkgever en ik vind het super! Echt wat ik altijd wilde, in de korte tijd dat ik er zit heb ik al zoveel geleerd. Enige wat ik wel minder vind is dat het geen 9 tot 5 baan is, het komt regelmatig voor dat ik dagen van 10 of 12 uurtjes maak. Dan heb ik wel wat minder tijd voor andere leuke dingen. Maar goed, ik kies er dan ook zelf voor en ik krijg wel leuke extras in ruil daarvoor.

Eindelijk die baan bij de AH, ik ben echt blij voor je  :P
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline Dingens

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #7 Gepost op: 26 oktober 2011, 19:38:37 »
Ja heb der wel plezier in anders zou ik er niet meer zitten denk ik.

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #8 Gepost op: 27 oktober 2011, 10:14:03 »
Zodra je geld voor iets verdient, doe je het in eerste instantie voor je brood. Het is de kunst om plezier te hebben in wat je doet.
(dit geldt natuurlijk niet voor topsporters)
Ik verdien liever iets minder en ga met plezier naar het werk, dan dat ik meer verdien en met tegenzin naar werk ga.
Ik heb veel variatie in mijn werkzaamheden, dus ben er wel blij mee.
Olifantje in het bos, laat je mama's staart niet los

Online kishan_4ever

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 3 november 2011, 11:03:58 »
Zodra je geld voor iets verdient, doe je het in eerste instantie voor je brood. Het is de kunst om plezier te hebben in wat je doet.
Ik verdien liever iets minder en ga met plezier naar het werk, dan dat ik meer verdien en met tegenzin naar werk ga.
Haterszz haten je niet ze haten zichzelf dat ze niet beter zijn dan jou!!

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 3 november 2011, 11:53:48 »

en als je het nou echt naar je zin hebt op je werk , maar je komt elke maand net uit met je geld ..bv. dat je niet eens lekker op vakantie kan gaan.
wat dan ?
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 3 november 2011, 14:00:13 »
en als je het nou echt naar je zin hebt op je werk , maar je komt elke maand net uit met je geld ..bv. dat je niet eens lekker op vakantie kan gaan.
wat dan ?
Dan moet je echt je administratie/maandelijkse uitgaven checken.

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #12 Gepost op: 4 november 2011, 09:04:18 »
wat dan ?

Dan ga ik wat proberen te regelen met de werkgever. Loonsverhoging, met behulp van extra taken o.i.d.
Plezier is wel een combinatie van die factoren, als je maar nčt uitkomt, zal je plezier wel wat minder zijn.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 4 november 2011, 09:13:36 »

Makkelijk gezegd Popsy.. we verdienen niet zoveel als jij  :P

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 4 november 2011, 09:38:24 »
Makkelijk gezegd Popsy.. we verdienen niet zoveel als jij  :P
Met betrekking tot ieder jaar nog vakantiegeld te ontvangen en als je dan nog niet met vakantie kan gaan ook al verdien je minder maar heb wel plezier in je werk dan doe je iets niet goed volgens mij.

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 4 november 2011, 10:40:38 »

ja maar tegenwoordig is alles duur, alles gaat omhoog behalve je salaris.
dus je komt wel uit maar net precies

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 4 november 2011, 11:16:15 »
Met betrekking tot ieder jaar nog vakantiegeld te ontvangen en als je dan nog niet met vakantie kan gaan ook al verdien je minder maar heb wel plezier in je werk dan doe je iets niet goed volgens mij.

Leven is duur.. Vooral mensen die geheel zelf voorzien in alle onkosten. Ik kan me best voorstellen dat veel mensen net wel of net niet uitkomen met hun salaris, als ik zelf ook niet oplet blijft er niet zoveel over.  En zoals mijn voorganger (varisha) terecht ook opmerkt.. van alles om je heen wordt steeds duurder, maar je salaris stijgt niet evenredig.. voor veel mensen lijkt het dus of ze er elk jaar wat op achteruit gaan.. Denk dat dat voor mezelf ook wel zal gelden de komende jaren.

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 4 november 2011, 11:38:57 »
Leven is duur.. Vooral mensen die geheel zelf voorzien in alle onkosten. Ik kan me best voorstellen dat veel mensen net wel of net niet uitkomen met hun salaris, als ik zelf ook niet oplet blijft er niet zoveel over.  En zoals mijn voorganger (varisha) terecht ook opmerkt.. van alles om je heen wordt steeds duurder, maar je salaris stijgt niet evenredig.. voor veel mensen lijkt het dus of ze er elk jaar wat op achteruit gaan.. Denk dat dat voor mezelf ook wel zal gelden de komende jaren.
ja maar tegenwoordig is alles duur, alles gaat omhoog behalve je salaris.
dus je komt wel uit maar net precies
Ik snap jullie allebei de standpunten. Maar benoemen jullie dit met/zonder de jaarlijkse vakantiegeld die je ontvangt?

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #18 Gepost op: 4 november 2011, 12:00:51 »

Volgend jaar gaat de zvw premie omlaag van 7,75% naar 7,1%.
Dan denk je we kunnen blij zijn, maar de nominale verzekering gaat wel met wat euro's omhoog, dus dan heb je nog niets. :(

Ik snap jullie allebei de standpunten. Maar benoemen jullie dit met/zonder de jaarlijkse vakantiegeld die je ontvangt?

Vakantiegeld is ook niet echt veel, aangezien je soms bijna de helft inlevert aan de belastingdiens t.

Daabij komt vaak dat rond die tijd van mei er voor mensen met een koophuis allerlei jaarfacturen komen van gemeentelijke belastingen, waterschapsbel asting, sommige dingen weet je niet eens precies waarvoor je betaalt, maar je betaalt ze wel.
Vakantiegeld is tegenwoordig niet echt meer voor vakantie bedoeld.
Maar zoals ik het al eerder zei, je moet het leuk maken voor jezelf.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #19 Gepost op: 4 november 2011, 12:08:57 »

Een beetje ook wat LolSmurf zegt.. tegenwoordig wordt dat budget meer gebruikt om bepaalde vaste hoge lasten mee te betalen.. zoals de genoemde belastingen.. en eerlijk gezegd doe ik dat zelf ook vaak. Sparen voor vakantie doe ik dan wanneer het me eens wel uitkomt..  of als ik eens een financiele meevaller krijg. Ik doe zelf ook niet elk jaar een hele dure vakantie meer.. vorig jaar en dit jaar nog wel.. maar komend jaar ga ik binnen Europa blijven heb ik me voorgenomen. Vakantie's kosten echt een behoorlijke duit.
Maar volgens mij heb jij een ander onkostenplaatj e en kun je gewoon elk jaar echt genieten van je salaris en je vakantiegeld wordt dan ook echt gebruikt voor een welverdiende riante vakantie. Daar kun je dik tevreden mee zijn, het is eigenlijk ook daarvoor bedoeld en je zult je happy voelen als je het jezelf kunt permitteren. :)

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #20 Gepost op: 4 november 2011, 12:14:44 »
Een beetje ook wat LolSmurf zegt.. tegenwoordig wordt dat budget meer gebruikt om bepaalde vaste hoge lasten mee te betalen.. zoals de genoemde belastingen.. en eerlijk gezegd doe ik dat zelf ook vaak. Sparen voor vakantie doe ik dan wanneer het me eens wel uitkomt..  of als ik eens een financiele meevaller krijg. Ik doe zelf ook niet elk jaar een hele dure vakantie meer.. vorig jaar en dit jaar nog wel.. maar komend jaar ga ik binnen Europa blijven heb ik me voorgenomen. Vakantie's kosten echt een behoorlijke duit.
Maar volgens mij heb jij een ander onkostenplaatj e en kun je gewoon elk jaar echt genieten van je salaris en je vakantiegeld wordt dan ook echt gebruikt voor een welverdiende riante vakantie. Daar kun je dik tevreden mee zijn, het is eigenlijk ook daarvoor bedoeld en je zult je happy voelen als je het jezelf kunt permitteren. :)

Het voordeel van vliegangst ;)

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 4 november 2011, 12:21:45 »
:(

Vakantiegeld is ook niet echt veel, aangezien je soms bijna de helft inlevert aan de belastingdiens t.

Daabij komt vaak dat rond die tijd van mei er voor mensen met een koophuis allerlei jaarfacturen komen van gemeentelijke belastingen, waterschapsbel asting, sommige dingen weet je niet eens precies waarvoor je betaalt, maar je betaalt ze wel.
Vakantiegeld is tegenwoordig niet echt meer voor vakantie bedoeld.
Maar zoals ik het al eerder zei, je moet het leuk maken voor jezelf.

klopt is ook zo tegenwoordig is je vakantiegeld ook niet veel, de helft gaat naar de belastingdiens t.
maar me vakantiegeld zet ik opzij voor andere rekeningen zoals de watereschapbel asting of iets anders.
en voor de vakantie sparen we wel als we weg willen.
je moet ook altijd wel wat apart hebben stel dat er iets stuk gaat in huis bv je wasmachine of koelkast iets wat je gelijk nodig hebt.
dan moet je dat geld ook hebben ervoor.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #22 Gepost op: 4 november 2011, 13:14:10 »

vakantiegeld stelt nix voor , wasmachine or tot auto tooth gai tab kaha se bharye ? >>dan heb je eht geem LOL meer op't werk hoor als je met je ongewassen kleding daar zit.....je kan dan administreren wat je wilt maar geld gaat er niet komen.
(Ik verdien trouwens redelijk, maar heb t niet echt naar mijn zin ..mijn eerste opmerking naar LOL was een algemene vraag)
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 4 november 2011, 13:34:27 »
vakantiegeld stelt nix voor , wasmachine or tot auto tooth gai tab kaha se bharye ? >>dan heb je eht geem LOL meer op't werk hoor als je met je ongewassen kleding daar zit.....je kan dan administreren wat je wilt maar geld gaat er niet komen.
(Ik verdien trouwens redelijk, maar heb t niet echt naar mijn zin ..mijn eerste opmerking naar LOL was een algemene vraag)
Duidelijk!!

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #24 Gepost op: 4 november 2011, 13:34:52 »
Duidelijk taal!!!!

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 4 november 2011, 14:01:18 »
Conclussie ...beter kan je net als ik tijdens je werk op kaise zitten , en nog betaald worden ook :-)

BTW...Vinod en LOL maken er een drama van ...maar hier in ned. is niemand arm ..als je een pc kan kopen+ internet is dat al een luxe op zich...wie heeft er tegenwoordig nog een grote bak van een TV staan in de huiskamer..all emaal luxe waar ik zelf ook aan schuldig ben.

we zouden allemaal meer voor de maatschappij moeten doen, ik stel voor dat ik voor alle mooie vrouwen zorg die het nodig hebben ...en jullie pakken de rest aan.
Jami Jispe Sab Nigaahen

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 4 november 2011, 14:04:09 »
Conclussie ...beter kan je net als ik tijdens je werk op kaise zitten , en nog betaald worden ook :-)

BTW...Vinod en LOL maken er een drama van ...maar hier in ned. is niemand arm ..als je een pc kan kopen+ internet is dat al een luxe op zich...wie heeft er tegenwoordig nog een grote bak van een TV staan in de huiskamer..all emaal luxe waar ik zelf ook aan schuldig ben.

we zouden allemaal meer voor de maatschappij moeten doen, ik stel voor dat ik voor alle mooie vrouwen zorg die het nodig hebben ...en jullie pakken de rest aan.

We hebben het ook niet over arm.. niemand lijdt hier honger ofzo. Maar je moet op de centen letten wil je luxe kunnen permitteren en niet met torenhoge schulden opgescheept zitten. Tijden worden moeilijker.. duidelijk merkbaar en voelbaar.. ook in je portemonnee.

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #27 Gepost op: 4 november 2011, 14:06:57 »
We hebben het ook niet over arm.. niemand lijdt hier honger ofzo. Maar je moet op de centen letten wil je luxe kunnen permitteren en niet met torenhoge schulden opgescheept zitten. Tijden worden moeilijker.. duidelijk merkbaar en voelbaar.. ook in je portemonnee.

sorry idd verkeerde woordkeuze...
ja idd , ik zeg eerlijk ik heb geen schulden...er zijn tijden dat alles tegelijk komt en dat ik idd eind van de maand mijn creditcard moet gebruiken ...maar dit is alleen omdat ik andere lasten/kosten tussendoor krijg ..denk aan reparatie auto..of iets dergelijks. Mensen die schulden nemen voor een lcd of plasma of iets anders ..tja die verdienen het dan ook om elke eind van de maand te creperen.
Jami Jispe Sab Nigaahen

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #28 Gepost op: 4 november 2011, 22:58:21 »
ik heb misschien niet een top salaris.. maar ik als thuiswonende student verdien genoeg in de maand om er leuke dingen mee te doen

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #29 Gepost op: 4 november 2011, 23:48:32 »
ik haat me werk... ik wou dat ik huisvrouw was :hump:
Do a Wish

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 4 november 2011, 23:48:32 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: