collapse

Auteur Topic: Hoe belangerijk zijn de sociale media voor jou?  (gelezen 1161 keer)

Offline Klavertje_4

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Hoe belangerijk zijn de sociale media voor jou?
« Gepost op: 21 september 2011, 08:56:46 »
En wat zijn volgens jou de plus en de min punten hiervan?
Scars remind us that the past is real!!

Kaise.nl

Hoe belangerijk zijn de sociale media voor jou?
« Gepost op: 21 september 2011, 08:56:46 »

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Hoe belangerijk zijn de sociale media voor jou?
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2011, 22:22:53 »
ik vind et best leuk om et bij te houden zolang de socialbwebsite ook actief is ben ik dat ook.
het is ook wel handig af en toe

Offline jajah!

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2011, 10:21:35 »
het kan op zn tijd vermakelijk zijn en verder vind ik het wel handig om contacten te onderhouden.

daar tegenover staat dat men soms zo op gaat in deze cyberwereld dat men klakkeloos alles op het net zet. daarnaast kan men ook zo bezig zijn hiermee dat het een realiteit uit het oog verliest. bijv. in het OV zit iedereen naar zn tel te staren, geen besef wat erom zich heen gebeurd. of bijeenkomsten die nauwelijks meer worden bezocht, want een ieder is immers 'online' te vinden en te spreken.

Offline Chocomel

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 2
  • Geslacht: Man
  • De Enige Echte
« Reactie #3 Gepost op: 18 oktober 2011, 10:25:45 »
Niet belangrijk.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2011, 11:11:07 »
het kan op zn tijd vermakelijk zijn en verder vind ik het wel handig om contacten te onderhouden.

daar tegenover staat dat men soms zo op gaat in deze cyberwereld dat men klakkeloos alles op het net zet. daarnaast kan men ook zo bezig zijn hiermee dat het een realiteit uit het oog verliest. bijv. in het OV zit iedereen naar zn tel te staren, geen besef wat erom zich heen gebeurd. of bijeenkomsten die nauwelijks meer worden bezocht, want een ieder is immers 'online' te vinden en te spreken.

.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Sapna...

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 18 oktober 2011, 12:44:40 »

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #6 Gepost op: 18 oktober 2011, 12:54:52 »
kan best vermakelijk zijn, maar heeft veel "duistere" kanten... mense die zomaar dingen over je komen te weten terwijl jij het niet wil, foto's die je erop zet worden misbruikt, anderen denken "leuk" te zijn door foto's/video's van jou erop te zetten waarvan jij niet wilt dat iemand t ziet... en alles wordt minder persoonlijk(vind ik)
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #7 Gepost op: 18 oktober 2011, 12:58:27 »
Gewoon wat van beiden. Sociale media zijn goed voor oppervlakkig contact met veel mensen.. Familie, kennissen en vrienden die je niet vaak ontmoet kun je op deze manier toch mee blijven communiceren en je blijft op de hoogte van de leuke en belangrijke gebeurtenissen die zij meemaken en vice versa. Ik heb echter ook in het weekend gewoon vrij veel contact met familie en kennissen, een beperktere kring, maar wel mensen met die ik samen veel kan doen.. Zowel leuke dingen als dat we elkaar helpen wanneer het nodig is. Op deze manier combineer ik mijn 'echte leven' met mijn virtuele wereld.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #8 Gepost op: 18 oktober 2011, 13:05:49 »
Gewoon wat van beiden. Sociale media zijn goed voor oppervlakkig contact met veel mensen.. Familie, kennissen en vrienden die je niet vaak ontmoet kun je op deze manier toch mee blijven communiceren en je blijft op de hoogte van de leuke en belangrijke gebeurtenissen die zij meemaken en vice versa. Ik heb echter ook in het weekend gewoon vrij veel contact met familie en kennissen, een beperktere kring, maar wel mensen met die ik samen veel kan doen.. Zowel leuke dingen als dat we elkaar helpen wanneer het nodig is. Op deze manier combineer ik mijn 'echte leven' met mijn virtuele wereld.

vinod ik zag een rare foto van jou jongoe... op twitter...

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #9 Gepost op: 18 oktober 2011, 13:09:59 »
vinod ik zag een rare foto van jou jongoe... op twitter...

welke foto?
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #10 Gepost op: 18 oktober 2011, 13:14:13 »
welke foto?

khikhi
je had m zelf gepost... die ene waarop je die sok in je mond hebt en je trui aan 1 kant omhoog

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #11 Gepost op: 18 oktober 2011, 13:14:25 »
ehm... je had m zelf getweet bedoel ik

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #12 Gepost op: 18 oktober 2011, 14:01:03 »
Dat wat ViNoD zegt. En verder denk ik wel even na wat ik wel via sociale media deel.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Dat elkaar citaten worden veranderd naar gayberichten zegt wat over het vermogen van members om zich te verplaatsen in de gedachten van homo's.

Kaise.nl

« Reactie #12 Gepost op: 18 oktober 2011, 14:01:03 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: