namaste,
In deze topic wil ik een discussie starten over de beestachtige zelfmoord cultuur van Hindoestanen. Vertel wat je erover weet. Hindoestanen willen om elk probleem zelfmoord plegen en het zit gewoon in hun cultuur en denkwijze. Veel pandits vertellen ook van het is je karma en je moet lijden dus pleeg maar zelfmoord.
Wie weet wat de heilige boeken van hindoes zeggen over zelfmoord?
Heeft iemand hier ooit gedacht aan zelfmoord of een zelfmoord poging gedaan?
Hoe zou je als Hindoestaan feitelijk op de beste manier zelfmoord moeten plegen? Kan je dit aan een pandit vragen die dan een zelfmoordpil voor je koopt en een paar mantras opzegt voor je zelfmoord?
onder staat een lange analyse van mij over de hindoestaanse zelfmoord cultuur. Jammer genoeg wil geen enkele hindoe organisatie iets met mij te maken hebben en niemand heeft enige notitie genomen van mijn tekst. Misschien willen zij allemaal dat ik zelfmoord pleeg, want feitelijk ben ik al dood verklaard door hen. Nu ben ik de meest gediscrimineer
de en totaal verstoten gekleurde hindoeschrijve
r van middeleeuws blank Nederland en dat voelt aan als een stille dood.
dewanand
hindoe fundamentalist
Zelfmoord hindostanen sterk toegenomen, een brede analyse
Offeraar Dewanand
Offercode wfor1255
Offerdatum 4 juni 2008
Go to previous Epage ... Go to next Epage
Om het zelfmoord probleem onder Hindostanen in Nederland en Suriname eens te onderzoeken, besloot ik om een webresearch te doen naar dit thema. Uit vele bronnen op internet vindt u hieronder een verslag. Iedereen die het betoog wil aanvullen kan mij (anoniem) mailen,
waldo@wanadoo.nlInhoudsopgave
1. Binnen elke familie al een zelfmoord
2. Reactie 1, Ranjita,
www.panditregi ster.nl3. Pandits bevorderen zelfmoorden
4. Reactie 2, Chayaa, forum
www.kaise.nl5. Reactie 3 , Gunda, forum
www.hindustani .nl6. Hieronder een fragment uit een publicatie van Riagg over dit Hindostaans zelfmoordprobl
eem.
7. Hieronder een citaat van de website bijeen.nl over dit delicate thema. Hierin wordt de maagdelijkheid
eis wat onderzocht.
8. Hieronder een reactie op een discussiesite van NOS Headlines over zelfmoord bij hindostanen.
9. Hieronder een oud artikel over het zelfmoordprobl
eem onder hindostaanse meisjes, vanuit de site hindipunt.nl.
10. Hieronder enkele fragmenten van een expertmeeting over opvoeding binnen Hindostaanse gezinnen op 14 juni 2007 in het Sarnamihuis te Den Haag
11. Betoog Dewanand over zelfmoord hindostanen
12. Slot betoog zelfmoord Hindostanen
13. Overige nuttige informatie over zelfdoding Hindostanen op Kritisch Podium Dewanand
1. Binnen elke familie al een zelfmoord
bron kritisch podium dewanand
http://www.dewanand.com/wfor1255.htm