Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Zelfmoord cultuur hindoestanen, beestachtig  (gelezen 508 keer)

dewanand

• Gast
Zelfmoord cultuur hindoestanen, beestachtig
« Gepost op: 6 september 2011, 15:20:24 »
namaste,

In deze  topic wil ik een discussie starten over de beestachtige zelfmoord cultuur van Hindoestanen. Vertel wat je erover weet. Hindoestanen willen om elk probleem zelfmoord plegen en het zit gewoon in hun cultuur en denkwijze. Veel pandits vertellen ook van het is je karma en je moet lijden dus pleeg maar zelfmoord.

Wie weet wat de heilige boeken van hindoes zeggen over zelfmoord?
Heeft iemand hier ooit gedacht aan zelfmoord of een zelfmoord poging gedaan?

Hoe zou je als Hindoestaan feitelijk op de beste manier zelfmoord moeten plegen? Kan je dit aan een pandit vragen die dan een zelfmoordpil voor je koopt en een paar mantras opzegt voor je zelfmoord?

onder staat een lange analyse van mij over de hindoestaanse zelfmoord cultuur. Jammer genoeg wil geen enkele hindoe organisatie iets met mij te maken hebben en niemand heeft enige notitie genomen van mijn tekst. Misschien willen zij allemaal dat ik zelfmoord pleeg, want feitelijk ben ik al dood verklaard door hen.  Nu ben ik de meest gediscrimineer de en totaal verstoten gekleurde hindoeschrijve r van middeleeuws blank Nederland en dat voelt aan als een stille dood.

dewanand
hindoe fundamentalist

Zelfmoord hindostanen sterk toegenomen, een brede analyse

Offeraar       Dewanand
Offercode      wfor1255
Offerdatum     4 juni 2008

Go to previous Epage ... Go to next Epage

Om het zelfmoord probleem onder Hindostanen in Nederland en Suriname eens te onderzoeken, besloot ik om een webresearch te doen naar dit thema. Uit vele bronnen op internet vindt u hieronder een verslag. Iedereen die het betoog wil aanvullen kan mij (anoniem) mailen, waldo@wanadoo.nl

Inhoudsopgave

1. Binnen elke familie al een zelfmoord
2. Reactie 1, Ranjita, www.panditregi ster.nl
3. Pandits bevorderen zelfmoorden
4. Reactie 2, Chayaa, forum www.kaise.nl
5. Reactie 3 , Gunda, forum www.hindustani .nl
6. Hieronder een fragment uit een publicatie van Riagg over dit Hindostaans zelfmoordprobl eem.
7. Hieronder een citaat van de website bijeen.nl over dit delicate thema. Hierin wordt de maagdelijkheid eis wat onderzocht.
8. Hieronder een reactie op een discussiesite van NOS Headlines over zelfmoord bij hindostanen.
9. Hieronder een oud artikel over het zelfmoordprobl eem onder hindostaanse meisjes, vanuit de site hindipunt.nl.
10. Hieronder enkele fragmenten van een expertmeeting over opvoeding binnen Hindostaanse gezinnen op 14 juni 2007 in het Sarnamihuis te Den Haag
11. Betoog Dewanand over zelfmoord hindostanen
12. Slot betoog zelfmoord Hindostanen
13. Overige nuttige informatie over zelfdoding Hindostanen op Kritisch Podium Dewanand

1. Binnen elke familie al een zelfmoord

bron kritisch podium dewanand
http://www.dewanand.com/wfor1255.htm

Offline Chocomel

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 2
  • Geslacht: Man
  • De Enige Echte
Re: Zelfmoord cultuur hindoestanen, beestachtig
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2011, 16:40:51 »
Gay

dewanand

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 6 september 2011, 20:08:21 »
Wie kent een hindoestaan die zelfmoord heeft gepleegd of dit van plan was?

dewanand

dewanand

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 18 september 2011, 11:09:12 »
zijn er hindoestanen hier die aan zelfmoord denken? Vertel wat je lekkerder vind: een zelfmoordpil met massala smaak, een stevig touw van gamma of springen van de zestiende verdieping in de delftse zelfmoordflat waar ik woon. Anders kan je jouw pandit vragen wat het beste is volgens het  hindoeisme.

zelfmoord kan een oplossing zijn voor al je problemen, dus overweeg het serieus en maak een goed zelfmoordplan. Mail mij anders dan help ik je wel.

dewanand

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 18 september 2011, 11:09:12 »

dewanand2

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 18 februari 2012, 18:18:19 »
door de zelfmoord van anil ramdas is de zelfmoordcultu ur van hindoestanen nu actueel denk ik. aub zinnige reacties hier zetten.

wie hier heeft ooit aan zelfmoord gedacht?
hoe wilde je zelfmoord plegen?
waarom wilde je zelfmoord plegen als hindoestaan?
heb je er met iemand over gesproken?
waarom heb je nog geen zelfmoord gepleegd?
Ken je een hindoestaan die zelfmoord gepleegd heeft?

HOe moet een  hindoestaan zelfmoord plegen en wat zou je tegen zo iemand willen zeggen om deze de dood in te praten?

geloof je als hindoe dat het je karma is, en dat je moet lijden, dus is er geen enkele hoop en is zelfmoord de beste oplossing? Heeft een pandit dit ooit aan jou verteld toen je in problemen zat?

Waarom denk je dat je als hindoestaan toch minderwaardig bent dan een lange, superieure blanke man en hierom toch liever dood kan gaan, omdat je niets waard bent en moet lijden tot de dood als inferieure zwartje? 

Geloof jij dat het een straf en vloek is van de Hindoe goden omdat je niet lang en blank ben?
Geloof jij dat de lange blanke man het allerhoogste ras is en dat zij toch goddelijke rassen zijn en superintellige nt en absoluut hoger dan elke hindoe, neger, jood of moslim?  Vertel of je hierom toch zelfmoord wil plegen nu?

Is het je wens dat je na je zelfmoord zal reincarneren als lange, grootgeschapen superieure blanke man?

Haat jij jezelf als lage kaste koelie kleurling en wil je daarom toch liever dood door zelfmoord?

Vertel al deze dingen aub in deze topic.

Wij moeten toch rouwen om de dood van zo een talentvolle Hindoestaanse schrijver en denker als Anil Ramdas.  Vooral zijn activiteiten in India waren een enorme motivatie voor mij en gaven mij hoop.  Weet iemand of Anil Ramdas ooit iets  heeft geschreven over zijn problemen? Ik snap zijn zelfmoord tot nu toe niet en zoek meer informatie uit zijn leven. mail mij als je iets weet.

over mij naar waarheid verklaard.
In mijn harde leven ben ik duizend keer gestorven door suicidale problemen en psychische dieptepunten en Altecrea heeft mij 1001 keer opnieuw tot leven gewekt en gered van de echte fysieke dood.  Het liefst zou ik nu dood willen zijn, maar ik leef verder, omdat ALtecrea mij nu uitverkozen  heeft om heilige kennis uit Krishnaloka op schrift te stellen, en Altecrea heeft mij gezegend en zalig gemaakt als de devas uit Krishnaloka.  Vroeger wilde ik echt doodgaan omdat ik niet lang, niet blank ben en geen titel heb van een blanke universiteit. Soms denk ik wel nu dat zwart zijn toch echt een straf en vloek van god is, omdat men de lijken van zwarten tot nu toe niet telt op onze wereld.  In het hele hindoeisme is god gewoon blank en de blanke is het hoogste ras en hoogste kaste, alleen omdat zij blank zijn.  Soms haat ik hindoes hierom en omdat zij zo dom, laf, aapachtig en zwak zijn, als zwarten en kleurlingen.  Je moet wel oerstom zijn om als zwartje een blanke afgod te aanbidden in je mandirs.

maar ja, ik ben  liever een zwarte arme zieke koeliehond in Nederland die restjes eet op hollandse vuilnisbelten dan eentje in India.  ALs koeliehond heb je geen keus en je bent lager en minderwaard.  DE blanke die mij aait liks en pijp ik dus als god.

woef woef, zie de lage koeliehond in het vuilste riool van nederland en viel dood neer na een knuffelende kogel van een blanke afgod.

dewanand
hindoe fundamentalist

Kaise.nl

« Reactie #4 Gepost op: 18 februari 2012, 18:18:19 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: