collapse

Auteur Topic: Playstation 3  (gelezen 42346 keer)

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Sabkoi ke HALLO !!!
Re: Playstation 3
« Reactie #90 Gepost op: 15 september 2011, 08:37:09 »
Kan je ook andersom?
Dus bestanden van je PS3 op je PC kunnen zien. Ik heb namelijk flink wat muziek erop staan, die ik naar mijn PC wil sturen.
En anders maar gewoon via USB.
Olifantje in het bos, laat je mama's staart niet los

Kaise.nl

« Reactie #90 Gepost op: 15 september 2011, 08:37:09 »

Offline Dj Jerrel

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • www.djjerrel.nl
« Reactie #91 Gepost op: 15 september 2011, 09:13:55 »
Volgens mij is de standaard regel, dat je media/computer in het zelfde netwerk "workgroup"  of "domein" moet zitten? Hoe wil je een sharenaam toekennen aan je interne HD van je PS3??? Zodat deze te benaderen is vanaf een PC of Laptop?

Wie hier een oplossing voor heeft graag let me know ben ook benieuwd...  :smile008:

voor info en/of boekingen: http://www.djjerrel.nl | info@djjerrel.nl

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #92 Gepost op: 15 september 2011, 12:18:32 »
Volgens mij is de standaard regel, dat je media/computer in het zelfde netwerk "workgroup"  of "domein" moet zitten? Hoe wil je een sharenaam toekennen aan je interne HD van je PS3??? Zodat deze te benaderen is vanaf een PC of Laptop?

Wie hier een oplossing voor heeft graag let me know ben ook benieuwd...  :smile008:
Vaste IP adres voor je PS3 instellen op je router?
Kan je ook andersom?
Dus bestanden van je PS3 op je PC kunnen zien. Ik heb namelijk flink wat muziek erop staan, die ik naar mijn PC wil sturen.
En anders maar gewoon via USB.
Je kan je PS3 wel streamen naar je PC. Dat had Vinod ook aangegeven geloof ik een paar posting hiervoor. Misschien weet hij de oplossing! ;-)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #93 Gepost op: 15 september 2011, 12:30:40 »
Ik ken de mogelijkheden qua functionalitei t van de PS3 nog niet hoor, maar zodra ik mijn equipment thuis geinstalleerd heb, wat nog wel minstens 2 weken kan duren, ga ik van alles testen en zal de resultaten in deze topic met jullie delen.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #94 Gepost op: 15 september 2011, 13:17:16 »
Ik ken de mogelijkheden qua functionalitei t van de PS3 nog niet hoor, maar zodra ik mijn equipment thuis geinstalleerd heb, wat nog wel minstens 2 weken kan duren, ga ik van alles testen en zal de resultaten in deze topic met jullie delen.
spannend.... :smile027:

Offline Dj Jerrel

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • www.djjerrel.nl
« Reactie #95 Gepost op: 15 september 2011, 14:26:11 »
@Nadeem: Vaste IP adres voor je PS3 instellen op je router?

Dat gaat niet werken :P kan ik je nu al vertellen...

\\ip-adres of hostnaam\sharenaam? Dit heb je minimaal nodig vanuit Windows om een verbinding met een ander apparaat op te kunnen bouwen. Een statisch of dynamische ip-adres is het probleem niet. de PS3 zal wel altijd te pingen zijn vanuit windows op ip of naam basis.

Maar hoe wil je je Interne HD van de PS3 sharen... want vanuit het Interface van het PS3 console kan je geen sharenaam invoeren voor je HD...  :P snappie...
voor info en/of boekingen: http://www.djjerrel.nl | info@djjerrel.nl

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
« Reactie #96 Gepost op: 15 september 2011, 15:53:48 »

wat ik al eerder aangaf.
je kan via FTP client je PS3 bereiken.
Download en installeer filezilla http://filezilla-project.org/ .
Download en installeer FTP client op je PS3 http://download.canadiancontent.net/PS3_FTP_Server_%28Blackbox%29.html
Start FTP client op je PS3 (BlackBox) . je ziet nu IP adres van je PS3 .
Ga nu naar je PC, start FILEZILLA op vul in bij HOST -je ip adres van je PS3. bij USERNAME - FTPD12345, PASSWORD hoeft niet. PORT= 21
klik nu op verbinden. je ziet nu als het goed is map structuur van je PS3. je kan nu bestanden van en naar je PS3 slepen.
O ja.. draadloos werkt dit niet, je MOET bekabeld aan je modem/router aangesloten zitten.
***I'm not  rude. You're just insignificant!***

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #97 Gepost op: 15 september 2011, 16:08:35 »
wat ik al eerder aangaf.
Download en installeer FTP client op je PS3 http://download.canadiancontent.net/PS3_FTP_Server_%28Blackbox%29.html
Ga nu naar je PC, start FILEZILLA op vul in bij HOST -je ip adres van je PS3. bij USERNAME - FTPD12345, PASSWORD hoeft niet. PORT= 21
klik nu op verbinden. je ziet nu als het goed is map structuur van je PS3. je kan nu bestanden van en naar je PS3 slepen.
O ja.. draadloos werkt dit niet, je MOET bekabeld aan je modem/router aangesloten zitten.

:6p5tjdg:

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
« Reactie #98 Gepost op: 15 september 2011, 16:21:43 »
:6p5tjdg:

althans.. bij mij werkte het draadloos niet smurfie, heb 2 nachten gezweet.. maar kreeg het niet voor elkaar. bekabeld ging het meteen goed.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #99 Gepost op: 15 september 2011, 17:45:49 »
@Nadeem: Vaste IP adres voor je PS3 instellen op je router?

Dat gaat niet werken :P kan ik je nu al vertellen...

\\ip-adres of hostnaam\sharenaam? Dit heb je minimaal nodig vanuit Windows om een verbinding met een ander apparaat op te kunnen bouwen. Een statisch of dynamische ip-adres is het probleem niet. de PS3 zal wel altijd te pingen zijn vanuit windows op ip of naam basis.

Maar hoe wil je je Interne HD van de PS3 sharen... want vanuit het Interface van het PS3 console kan je geen sharenaam invoeren voor je HD...  :P snappie...
Uh, via je PS3 kan je je draadloze verbinding instellen. Als je dan een vaste ip adres maakt. En deze invoert op je router. Dan maakt je router een vaste draadloze verbinding met je PS3. Een beetje een LAN concept. Maar dan via je draadloze netwerk.
wat ik al eerder aangaf.

Hoezo MOET je bekabeld zijn? Wat is in dit geval het verschil tussen draadloos verbonden zijn en met bekabeling?

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
« Reactie #100 Gepost op: 15 september 2011, 18:15:14 »
Uh, via je PS3 kan je je draadloze verbinding instellen. Als je dan een vaste ip adres maakt. En deze invoert op je router. Dan maakt je router een vaste draadloze verbinding met je PS3. Een beetje een LAN concept. Maar dan via je draadloze netwerk.Hoezo MOET je bekabeld zijn? Wat is in dit geval het verschil tussen draadloos verbonden zijn en met bekabeling?
Hoezo MOET je bekabeld zijn? Wat is in dit geval het verschil tussen draadloos verbonden zijn en met bekabeling?

omdat draadloos FTP op PS3 niet werkt

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #101 Gepost op: 15 september 2011, 18:30:21 »
omdat draadloos FTP op PS3 niet werkt
Vreemd, naar mijn weten is alleen een netwerk verbinding nodig. Maakt niet uit op wat voor manier zo'n netwerk in elkaar is gezet.
Ik werk sowieso niet met FTP servers. Maar zo'n FTP server kan ik ook instellen op mijn draadloze router. (Dacht ik tenminste.)

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #102 Gepost op: 16 september 2011, 08:56:28 »
althans.. bij mij werkte het draadloos niet smurfie, heb 2 nachten gezweet.. maar kreeg het niet voor elkaar. bekabeld ging het meteen goed.

meisje, ik ben booooooooooooo oooooos   uh huhhh
Nee ik bedoel ermee, dat ik blij was te zien dat er een optie was.
Alleen ben ik altijd draadloos bezig, en is het een heel gedoe om alles even te gaan bekabelen.
Ik ga gewoon een USB sticky gebruiken :D

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #103 Gepost op: 16 september 2011, 13:42:35 »
Ik heb een handleiding gevonden hoe je van je PS3 een media server kan maken:

http://www.ps3mediaserver.nl/

ik heb het zelf niet uitgetest. Maar misschien hebben jullie er voordeel aan. En volgens de handleiding kan het ook draadloos, maar dat KAN vertragend werken.

Offline Danny`

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #104 Gepost op: 18 september 2011, 21:21:05 »
@Vinod: Heb je inmiddels al een Ps3 aangeschaft ?
Hier heb je een link van Bol.com, http://www.bol.com/nl/l/games/consoles/N/5203+1283+1285+5260+7373+4289747999/index.html
Mocht je verder nog specifieke vragen hebben omtrent de Ps3 dan help ik je graag overigens is iedereen welkom met zijn of haar vragen.

Groeten,
Danny`

Offline avirin

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #105 Gepost op: 23 september 2011, 16:52:30 »
oke dus ik kijk nu even op mediamarkt, en zie 2 advertenties.. ps3 160gb: http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/PS3-160GB,10259,203021,144979.html
en ps3 320gb: http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/PS3-320GB-GRAN-TURISMO-5-EXTRA-DUALSHOCK-CONT,10259,203021,195125.html

zou iemand me kunnen vertellen welke specificaties over het algemeen beter zijn? kwa processor etc.. heb er weinig verstand van.. ook zie ik bij die 160gb wifi erbij staan en bij de 320 volgens mij niet? kan zijn dat ik niet goed heb gekeken

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #106 Gepost op: 23 september 2011, 17:29:05 »
Avirin, beiden zijn exact hetzelfde kwa processor etc, de enige verschil tussen 160Gb & 320Gb is de geheugen.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #107 Gepost op: 15 maart 2012, 16:02:33 »
Heb m nu alweer een half jaartje PS3 is echt kicke... ook 3D doet t er prima op.. damn..
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Kaise.nl

« Reactie #107 Gepost op: 15 maart 2012, 16:02:33 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: