collapse

Auteur Topic: Playstation 3  (gelezen 41694 keer)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
Playstation 3
« Gepost op: 6 september 2011, 14:34:28 »
Ik wil zo ff een PS3 bestellen. Die PS4 duurt te lang

Welke PS3 is nu de beste... de 320 GB versie? Welke accesoires zijn wel handig? Kan ik m gebruiken als een soort mediastreamer? Kun je gewoon divx films afspelen?

En hoe kun je deze het beste aansluiten op je HD TV? Gewoon via HDMI 1.3 of 1.4a? Heeft iemand er al 3D films of games op geprobeerd?

Ik weet ik kan alles gaan uitzoeken op internet, maar dat duurt zolang... dus misschien zijn er ervaren PS3 gamers hier? :P

Enne moet je alle games origineel kopen of kun je ook downloaden?? :)

Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Kaise.nl

Playstation 3
« Gepost op: 6 september 2011, 14:34:28 »

Ryshano

• Gast
Re: Playstation 3
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2011, 14:48:55 »
€229-, bij de Media Markt gister gezien
Als je daar eenmaal bent, kan je al deze vragen stellen..en krijg duidelijke antwoorden!

Succes!

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 6 september 2011, 14:56:53 »
€229-, bij de Media Markt gister gezien
Als je daar eenmaal bent, kan je al deze vragen stellen..en krijg duidelijke antwoorden!

Succes!

Is dit dan wel de 320 GB versie? Die kost via internet rond de €275,-
De 160 GB versie ligt wel rond de €229,- elders ook...

Moet ff kijken wanneer ik weer tijd heb voor Mediamarkt.. ik wilde eigenlijk vandaag of morgen al bestellen..

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #3 Gepost op: 6 september 2011, 17:23:00 »
160gb is ook goed. Hangt ervan af of je dr veel games opgooit enzo.
En bij de mediamarkt staat er een goede hdmi kabel bij als goed is gwn dr naast:)
En qua films kan je ze gwn op een usb gooien alleen geeft ie ze niet altijd weer als je de datagegevens in wilt maar via driehoekje vind je de film gwn terug en kan je em bekijken.

Games kan je online kopen en downloaden of bedoel je illegale?
dan zou ik t niet doen:)

Btw met online downloaden is wel handig vooral als je het met anderen doet, je kan nl met 4 anderen 1spel downloaden
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #4 Gepost op: 6 september 2011, 18:12:36 »
Het systeem is hetzelfde, enige verschil tussen 160 Gb & 320 Gb is dat de 320 Gb meer geheugen heeft. Maar is voor de rest hetzelfde.

Ik zag vorige week bij Media Markt 160 Gb nog voor 250 euro. En 320 Gb kost 300. Via internet kan je het beste bestellen, daar zijn wel enkele sites die het voor 228, 230 euro verkopen (160 Gb).

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 6 september 2011, 21:20:52 »
Aantal: Artikel: Stukprijs: Totaalprijs:
  1 Playstation 3: Sony Playstation 3 320GB - Nieuw € 259.00 € 259.00
  1 Playstation 3: Sony PS3 Blu-Ray Remote - Nieuw € 29.99 € 29.99
Totaal in de winkelmand € 288.99

Ik heb bovenstaande gekocht. Hoop dat het een beetje goed is. Anders geef ik het aan me zoontje voor zijn kamer.

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #6 Gepost op: 6 september 2011, 21:56:38 »
  1 Playstation 3: Sony Playstation 3 320GB - Nieuw € 259.00 € 259.00
  1 Playstation 3: Sony PS3 Blu-Ray Remote - Nieuw € 29.99 € 29.99
Totaal in de winkelmand € 288.99

Ik heb bovenstaande gekocht. Hoop dat het een beetje goed is. Anders geef ik het aan me zoontje voor zijn kamer.

Is een goeie prijs. In de winkels is die 320 Gb nog altijd 300 euro. En ja die remote is gewoon overal zelfde prijs.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 6 september 2011, 22:05:58 »
Is een goeie prijs. In de winkels is die 320 Gb nog altijd 300 euro. En ja die remote is gewoon overal zelfde prijs.

Ja idd.. Ik moest wel flink ff zoeken op internet voor die prijs.. anders had ik enkele tientjes meer betaald..
Nou hopen dat ie snel geleverd wordt :) Ik wil me nieuwe 3D tv namelijk testen... :)))

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 6 september 2011, 22:08:16 »
160gb is ook goed. Hangt ervan af of je dr veel games opgooit enzo.
En bij de mediamarkt staat er een goede hdmi kabel bij als goed is gwn dr naast:)
En qua films kan je ze gwn op een usb gooien alleen geeft ie ze niet altijd weer als je de datagegevens in wilt maar via driehoekje vind je de film gwn terug en kan je em bekijken.

Games kan je online kopen en downloaden of bedoel je illegale?
dan zou ik t niet doen:)

Btw met online downloaden is wel handig vooral als je het met anderen doet, je kan nl met 4 anderen 1spel downloaden

Ohw oke thanks :) Ik ga bij mediamarkt nog kijken voor die hdmi kabel.. we kijken echt veel films.. de kids ook.. dus extra 160 kan ik wel gebruiken hehehe. Thnx voor de tips he.. kan niet wachten tot ie wordt bezorgd.. :P

Offline sintelo

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • "Yesterday is History, Tomorrow a Mystery
« Reactie #9 Gepost op: 6 september 2011, 22:30:33 »

je nieuwe 3D tv testen???ewhahahahahaha hahahahaha\
Playstation 3 doet helemaal niets in 3D.....dus waar je dat vandaan heb? lol
De nintendo DS heeft wat 3D mogelijkheden. ...maar dat kan je volgens mij niet op je tv gebruiken dacht ik...

De ps3 heeft 3d mogelijk heden hoor

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #10 Gepost op: 6 september 2011, 23:03:43 »
Ja idd.. Ik moest wel flink ff zoeken op internet voor die prijs.. anders had ik enkele tientjes meer betaald..
Nou hopen dat ie snel geleverd wordt :) Ik wil me nieuwe 3D tv namelijk testen... :)))

3D ja man, daarop die ps3 spelen is gruwelijk, heb zelf gewoon HD is ook prima :)

Ik verwacht dat de ps3 tegen de kerst wel goedkoper gaat worden.

Offline sintelo

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 6 september 2011, 23:04:39 »

Welke dan?
Het is een andere soort 3D dan wat de laaste jaar verschenen is in televisietoest ellen en nintendo 3d.....Dat is pas echt 3D....
Playstation 4 wordt het echte 3D apparaat van playstation... maar ik kan het helemaal mis hebben.....

Ik weet niet staat volgens mij bij instelling En ik weet dat er een paar 3 d spellen zijn

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #12 Gepost op: 6 september 2011, 23:44:18 »
Ik weet niet staat volgens mij bij instelling En ik weet dat er een paar 3 d spellen zijn

dit klopt, ps3 heeft sinds vorig jaar een 3d-blu-ray-ondersteuning. Maar je moet hiervoor wel online updaten je systeem. Voor de rest moet je volgens mij ook een 3D tv hebben om de volledige effect te krijgen, maar ja dat weet ik niet precies.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 6 september 2011, 23:54:10 »
Hmmm gamen met een 3d bril op dan?
Lijkt me leuk voor eventjes alleen:s

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #14 Gepost op: 7 september 2011, 00:03:00 »
Hmmm gamen met een 3d bril op dan?
Lijkt me leuk voor eventjes alleen:s

Ja voor eventjes idd. Ik heb tog liever HD.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 7 september 2011, 00:05:56 »
Ja voor eventjes idd. Ik heb tog liever HD.
same here...
Wordt soms als misselijk als ik die beeld instellingen te hoog instel:p laat staan 3d:s
Vooral in de avond.. speel je zombies..let je niet op staat er 1 voor je neus in 3d nohhhh

Offline sintelo

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 7 september 2011, 00:29:00 »
same here...
Wordt soms als misselijk als ik die beeld instellingen te hoog instel:p laat staan 3d:s
Vooral in de avond.. speel je zombies..let je niet op staat er 1 voor je neus in 3d nohhhh

Haha je ogen krijgen er denk ik na lange tijd ook last van

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #17 Gepost op: 7 september 2011, 00:56:03 »
same here...

lol dat zou idd scary zijn, je duikt spontaan naar achteren, je valt van je stoel en zulke praktijken lijken me niet handig nee zombies in 3d :p

Offline Axel Foley

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Brotherhood
« Reactie #18 Gepost op: 7 september 2011, 01:53:11 »

Welke dan?
Het is een andere soort 3D dan wat de laaste jaar verschenen is in televisietoest ellen en nintendo 3d.....Dat is pas echt 3D....
Playstation 4 wordt het echte 3D apparaat van playstation... maar ik kan het helemaal mis hebben.....
je hebt het mis.. :P

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #19 Gepost op: 7 september 2011, 09:42:14 »
Uhm de PS3 is gewoon ook 3D compatible. Je kunt 3D films en games op alle 3D tv's ermee bekijken.  Of het de beste kwaliteit geeft, dat weet ik nog niet, want volgens mij gaat de PS3 niet via HDMI 1.4a maar via HDMI 1.3. En zoals ik heb vernomen geeft HDMI 1.4a het beste 3D resultaat.
Niet een ieder kan tegen 3D overigens.. er zijn genoeg mensen die er hoofdpijn of misselijkheid door krijgen.. Ook houden velen niet van die 3D bril. Ik heb echter nergens last van.. en om af en toe die bril te dragen is ook geen ramp :)  Mijn kids en ik vinden het zo nu en dan echt gaaf.. maar het hoeft niet elke dag.. eens in het weekend is wel leuk.
De technieken om zonder bril die 3D te kijken zijn veruit nog niet zo goed ontwikkeld om een zelfde kwaliteit 3D mee te realiseren. Wellicht over een jaartje of 5. Ze zijn al bezig met de eerste tv's daarvoor.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 7 september 2011, 10:13:33 »
Haha je ogen krijgen er denk ik na lange tijd ook last van
ja t schijnt ook niet goed te zijn voor kinderen en de ontwikkeling van hun ogen ofzo..
lol dat zou idd scary zijn, je duikt spontaan naar achteren, je valt van je stoel en zulke praktijken lijken me niet handig nee zombies in 3d :p
hehe dus dat:p

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 7 september 2011, 10:17:38 »
ja t schijnt ook niet goed te zijn voor kinderen en de ontwikkeling van hun ogen ofzo..

Idd, maar tot de leeftijd van 6 jaar. Daarom kregen ze van mij ook geen 3DS (Ze hebben nu beide een DS XL). Ik heb mijn dochtertje van 5 dan ook maar 1 keer meegenomen naar een 3D bios film.. maar ze had de bril ook niet heel lang op. Ze vond het wel ontzettend leuk.. en zeurt nu heel vaak aan me hoofd om een 3D TV in haar kamer hahaha... Maar die komt daar voorlopig nog niet :) Als ze wat ouder is misschien.
Ik ben sowieso niet van plan om mijn kids thuis heel vaak 3D films te laten kijken... misschien hooguit 1 a 2 keer in de maand.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #22 Gepost op: 7 september 2011, 10:22:11 »
Idd, maar tot de leeftijd van 6 jaar. Daarom kregen ze van mij ook geen 3DS (Ze hebben nu beide een DS XL). Ik heb mijn dochtertje van 5 dan ook maar 1 keer meegenomen naar een 3D bios film.. maar ze had de bril ook niet heel lang op. Ze vond het wel ontzettend leuk.. en zeurt nu heel vaak aan me hoofd om een 3D TV in haar kamer hahaha... Maar die komt daar voorlopig nog niet :) Als ze wat ouder is misschien.
Ik ben sowieso niet van plan om mijn kids thuis heel vaak 3D films te laten kijken... misschien hooguit 1 a 2 keer in de maand.
oh ok..
Ja af en toe zal vast geen kwaad kunnen toch:)
Zoo zo 3d tv op de kamer:p

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 7 september 2011, 10:33:56 »
oh ok..
Ja af en toe zal vast geen kwaad kunnen toch:)
Zoo zo 3d tv op de kamer:p

Nee anders zou ik het echt niet doen hoor.. neem geen risico's met me kids.. Me dochtertje brilt al en dus zijn we wel voorzichtig ermee. Maar ja je weet zelf.. die 3D tv's van nu kosten ook niet meer een kapitaal en later worden ze vast nog goedkoper en wie weet ook beter voor kids.. en ook zonder bril. Maar meestal kijken de kids samen met ons tv hoor.. tv op de kamer is echt meer voor af en toe gamen.  We proberen ze nu meer andere dingen te laten doen.. zoals boeken lezen, puzzelen.. en met speelgoed spelen enzo. Ik neem ze ook heel vaak mee naar buiten voor wandelingen of speeltuin.. en dan uren lang.. Anders blijven ze maar voor de tv hangen thuis.

Ryshano

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 7 september 2011, 11:19:19 »

je nieuwe 3D tv testen???ewhahahahahaha hahahahaha\
Playstation 3 doet helemaal niets in 3D.....dus waar je dat vandaan heb? lol
De nintendo DS heeft wat 3D mogelijkheden. ...maar dat kan je volgens mij niet op je tv gebruiken dacht ik...

http://nl.playstation.com/psn/news/articles/detail/item332688/Ontdek-3D-op-PS3/

http://nl.playstation.com/psn/news/articles/detail/item283612/Ervaar-3D-met-PlayStation-Network/

http://digitallife.nl/gadgets/23847-sony-introduceert-een-playstation-3d-tv.html

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #25 Gepost op: 7 september 2011, 13:35:37 »
Het succes van Playstation 3 is voor Sony niet zo heel groot als het succes van Playstation 2 destijds.
Misschien komt het door de concurrentie met Xbox.
Maar het blijft wel een leuk apparaat. 3d heb ik zelf nog niet kunnen ervaren maar zoals boven al gezegd is, bestaat deze functionalitei t al een flink aantal maanden.

@Vinod, Als blijkt dat je in de toekomst toche en grotere harde schijf nodig zou hebben, kun je gewoon een willekeurige merk en grootte harde schijf aanschaffen en deze vervangen.
Kijk wel even welke type het moet zijn, formatteer hem naar FAT32 (als ik het goed heb) en je kunt weer voort.
Olifantje in het bos, laat je mama's staart niet los

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 7 september 2011, 15:02:39 »
Het succes van Playstation 3 is voor Sony niet zo heel groot als het succes van Playstation 2 destijds.
Misschien komt het door de concurrentie met Xbox.
Maar het blijft wel een leuk apparaat. 3d heb ik zelf nog niet kunnen ervaren maar zoals boven al gezegd is, bestaat deze functionalitei t al een flink aantal maanden.

@Vinod, Als blijkt dat je in de toekomst toche en grotere harde schijf nodig zou hebben, kun je gewoon een willekeurige merk en grootte harde schijf aanschaffen en deze vervangen.
Kijk wel even welke type het moet zijn, formatteer hem naar FAT32 (als ik het goed heb) en je kunt weer voort.

Ai thanks Lol :)

Ach joh ik ga thuis een mediaserver installeren met ten minste 10 TB aan geheugen voor films/muziek etc. Die 320 Gb is denk ik dus wel genoeg voor backup van enkele goeie films..
Ik heb vandaag me nieuwe tv ontvangen, wat een joekel zeg damn.. er zaten twee 3D brillen bij.. dus als die PS3 morgen aankomt kan ik direct ff gaan testen.. Morgen nog wel ff een 3D filmpje en een goeie HDMI kabel gaan kopen bij de Mediamarkt.. 
Ben zeer benieuwd naar alle mogelijkheden van de PS3, maar ook die tv van me heeft tig mogelijkheden. .. je kunt er direct een HD aansluiten via USB om films enzo mee op te nemen.. of af te spelen.. en heeft ingebouwde WIFI zodat ik direct films draadloos kan afspelen.. Nou ja eerst ff goed testen of dat wel goed werkt :P

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #27 Gepost op: 7 september 2011, 16:35:37 »
Ai thanks Lol :)

Ach joh ik ga thuis een mediaserver installeren met ten minste 10 TB aan geheugen voor films/muziek etc. Die 320 Gb is denk ik dus wel genoeg voor backup van enkele goeie films..
Ik heb vandaag me nieuwe tv ontvangen, wat een joekel zeg damn.. er zaten twee 3D brillen bij.. dus als die PS3 morgen aankomt kan ik direct ff gaan testen.. Morgen nog wel ff een 3D filmpje en een goeie HDMI kabel gaan kopen bij de Mediamarkt.. 
Ben zeer benieuwd naar alle mogelijkheden van de PS3, maar ook die tv van me heeft tig mogelijkheden. .. je kunt er direct een HD aansluiten via USB om films enzo mee op te nemen.. of af te spelen.. en heeft ingebouwde WIFI zodat ik direct films draadloos kan afspelen.. Nou ja eerst ff goed testen of dat wel goed werkt :P

Geloof me die 320 GB is meer dan genoeg :p

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #28 Gepost op: 9 september 2011, 10:14:45 »

Geloof me die 320 GB is meer dan genoeg :p

Heb mijn PS3 binnen. Hij werkt prima, mooi beeld enzo. Maar dat apparaat is wel lelijk zeg.. dat kan echt niet staan bij mijn nieuwe tv. Heel erg jammer dat ze niet ff een leuk design hebben gemaakt. Moet hem verstoppen in de audio/video meubel.

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #29 Gepost op: 9 september 2011, 10:43:45 »
Heb mijn PS3 binnen. Hij werkt prima, mooi beeld enzo. Maar dat apparaat is wel lelijk zeg.. dat kan echt niet staan bij mijn nieuwe tv. Heel erg jammer dat ze niet ff een leuk design hebben gemaakt. Moet hem verstoppen in de audio/video meubel.

Je hebt die platte versie hè.
Ik heb nog die oude versie met die oude lettertype (net als Spiderman)
Die is wel wat dikker, maar wel van hoogglans.

Olifantje in het bos, laat je mama's staart niet los

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 9 september 2011, 10:43:45 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: