Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Geert Wilders neergestoken door....  (gelezen 6189 keer)

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
Geert Wilders neergestoken door....
« Gepost op: 2 september 2011, 19:28:22 »
Beatrix onze koningin....

Op de aan de VARA gelieerde site joop.nl is een schokkende cartoon gepubliceerd. Op de tekening zien we Geert Wilders op de grond liggen,een schaar is in zijn borst gestoken.
Op de achtergrond zien we Koningin Beatrix met een schaar in de hand weglopen. De cartoon is van Adriaan Soeterbroek, de tekenaar die al eerder in opspraak raakte met een omstreden cartoon over PVV-voorman Geert Wilders. (Redactie)

goede plaatje...
Vrijheid van Meningsuiting ...want die heeft Geert wilders ook altijd...

dewanand

• Gast
Re: Geert Wilders neergestoken door....
« Reactie #1 Gepost op: 2 september 2011, 19:38:31 »
stom hoor, ik schrok ervan. Die koningin kan oprotten, vuile verraadster. Geert Wilders is de Fuhrer van white power. 

Stomme laffe zwakke en impotente koelies gaan een stevig lesje leren in het islamitisch Den Haag over tien jaar en dan gaan wij zien of koelies kiezen voor zelfmoordpille n of voor een enkeltje Suriname.

Nu al naaien die turken en marokkanen alle hindoemeisjes uit in Den Haag. Zo wordt Den Haag etnisch gezuiverd en islamitisch.

islam is power.
en die hindoemeiden houden van die lekkere harde ruwe besneden moslim pikkies.

dewanand
hindoe fundamentalist

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 2 september 2011, 21:52:27 »
Is het ook bekend met welke doel de cartoonist deze cartoon heeft gemaakt? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #3 Gepost op: 3 september 2011, 09:40:40 »
Is het ook bekend met welke doel de cartoonist deze cartoon heeft gemaakt? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Dat heeft te maken met geert wilders omdat hij een motie heeft ingediend om  de invloed van de koningin in de regering te beperken......

Dat is niet zo gek want de koningin moet niks hebben van die pleuris facist van een wilders....

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 3 september 2011, 09:40:40 »

Offline Ramta_Sopiram

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 3 september 2011, 16:40:18 »
stom hoor, ik schrok ervan. Die koningin kan oprotten, vuile verraadster. Geert Wilders is de Fuhrer van white power. 

Stomme laffe zwakke en impotente koelies gaan een stevig lesje leren in het islamitisch Den Haag over tien jaar en dan gaan wij zien of koelies kiezen voor zelfmoordpille n of voor een enkeltje Suriname.

Nu al naaien die turken en marokkanen alle hindoemeisjes uit in Den Haag. Zo wordt Den Haag etnisch gezuiverd en islamitisch.

islam is power.
en die hindoemeiden houden van die lekkere harde ruwe besneden moslim pikkies.

dewanand
hindoe fundamentalist

Hou nou eens je k.anker bek dicht, we hoeven de activiteiten van je vrouw en dochter hier niet te weten!!!!!!!

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #5 Gepost op: 3 september 2011, 18:24:27 »
Hou nou eens je k.anker bek dicht, we hoeven de activiteiten van je vrouw en dochter hier niet te weten!!!!!!!

whHhHhHhHaaaaa aahahah hAD IE MAAAR EEN VROUWW EN EEN DOCHTER...IK DENK DAT JE MOEDER EN ZUS BEDOELT....

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 3 september 2011, 23:30:20 »

Dat heeft te maken met geert wilders omdat hij een motie heeft ingediend om  de invloed van de koningin in de regering te beperken......

Dat is niet zo gek want de koningin moet niks hebben van die pleuris facist van een wilders....
Hoe weet jij dat? Ze heeft zich nooit uitgesproken tegen of voor Wilders.

Maar inderdaad. Dat zou idd best kunnen dat het met de beperking heeft te maken.

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #7 Gepost op: 4 september 2011, 01:45:15 »
Hoe weet jij dat? Ze heeft zich nooit uitgesproken tegen of voor Wilders.

Maar inderdaad. Dat zou idd best kunnen dat het met de beperking heeft te maken.
Hoe ik dat weet> Misschien omdat ik volg wat er in de wereld gebeurd????

Plan PVV: rol koning inperken

Gepubliceerd: donderdag 1 september 2011 11:59
Update: donderdag 1 september 2011 16:25
De PVV wil de rol van de Koning drastisch beperken tot een ,,representatieve en ceremoniële''. Dat blijkt uit een initiatiefwets voorstel dat PVV-leider Geert Wilders donderdag openbaar maakt.

Wilders wil daarvoor de Koning uit de regering en uit de Raad van State zetten en de rol van het staatshoofd bij de kabinetsformat ie geheel afschaffen. Maar het Koningschap, mits gemoderniseerd, moet wel blijven, vindt Wilders. ,,De Koning als staatshoofd staat namelijk voor de eenheid van het Koninkrijk.''

Geen politieke invloed
 ,,Er moet zo snel mogelijk een einde komen aan de politieke invloed van de Koning'', zei Wilders op een persconferenti e over zijn wetsvoorstel. Hij benadrukte het belang van de neutraliteit van het staatshood. De Koning is voor Wilders een symbool van eenheid en staat als neutraal staatshoofd boven de partijen.

De PVV vindt het ongewenst als Nederland zou veranderen in een republiek. Het doel van het wetsvoorstel is ,,de monarchie in stand te houden, maar de (schijn van) politieke invloed van de Koning te minimaliseren''.

Verre verleden
 ,,Naar het oordeel van initiatiefneme rs is de huidige staatsrechteli jke positie met bijbehorende bevoegdheden van de Koning te sterk geënt op de rol die deze in het verre verleden had'', aldus de PVV in het wetsvoorstel.

Ondanks het standpunt van de PVV is er in de Tweede Kamer geen meerderheid om de Koning uit de regering te zetten. De PvdA, die vorige week met een notitie over het Koningschap kwam, is daar niet voor. Ook voor het uit de Raad van State zetten van de Koning is onvoldoende politieke meerderheid. Daarvoor is een grondwetswijzi ging nodig en dus een tweederdemeerd erheid in Tweede en Eerste Kamer.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 4 september 2011, 03:33:22 »
Beste Sweet Candy, je begrijpt mij verkeerd. Mijn punt was dat Beatrix nog geen enkele keer een persbericht of iets heeft uit laten brengen waarbij ze haar gedachten over dat Blondje verteld.

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #9 Gepost op: 4 september 2011, 08:58:03 »
Beste Sweet Candy, je begrijpt mij verkeerd. Mijn punt was dat Beatrix nog geen enkele keer een persbericht of iets heeft uit laten brengen waarbij ze haar gedachten over dat Blondje verteld.
die mon     
Normaal gesrpoken kunnen ze dit maJESTEit schennis ofzo noemen,je mag niet zomaar potretten van de koningin gebruiken omdaat bepaalde doelen mee te bereiken. Misschein komt er na een  weekend een reactie, want het gebeurde vrijdag. Of vinden ze dit prima want het koningshuis heeft inderdaad een hekel aan die mongool van een wilders....

N

Kaise.nl

« Reactie #9 Gepost op: 4 september 2011, 08:58:03 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: