collapse

Auteur Topic: Mijn verhaal..  (gelezen 2592 keer)

Dewanand

• Gast
Mijn verhaal..
« Gepost op: 1 september 2011, 22:56:36 »
Avond en al wat laat maar erg geil, dus chat opgezocht.
Na wat proberen in gesprek met Poolse kerel een paar dorpjes verderop.
Werd zowaar uitgenodigd langs te komen, was bottom zei hij dus ik had mijn twijfels, ben zelf vers/bottom dus. Maar had toch ook weer wel eens zin in een lekker kontje om te neuken.
Na aangebeld te hebben deed er een lekkere gozer open die overigens niets zei, kwam wel lekker tegen me aanwrijven en ik voelde in zijn broek. MMMM lekker hij had er niets onderaan en kon zo met mijn vinger zijn aarsje bespelen. Dit maakte hem erg geil en we gingen naar zijn slaapkamer. Hij trok gelijk mijn broek uit en stortte zich op mijn pik. Ik gooide hem op bed en zocht zijn kontje op, wat had deze gozer een lekker klein strak kontje. Na wat rimmen kreunde hij het uit dat hij geneukt wilde worden, bracht mijn pik tegen zijn kontje en duwde mijn eikel naar binnen, wat strak en geil kon er bijna niet in. Duwde zacht door en terwijl ik in hem zat draaide hij zich om en legde zijn benen op mijn schouders trok me naar zich toe en begon heftig te tongen. Slierten slijm wisselde tussen ons en we werden drijfnat van het zweet. Na een tijdje hem geneukt te hebben trok ik me terug en ging op mijn rug liggen met de bedoeling dat hij op mijn pik zou komen zitten.
Wat gebeurt er hij gooit mijn benen over zijn schouder en begint me nat te rimmen, ik kreunde het uit. Hij goed geil bracht ineens zijn 20 cm voor mijn kutje en ramde in een keer na binnen. Dit deed pijn maar geil man en hij begon me als een dolle te rammen. Na een tijdje schok ik daar de deur werd opengegooid.
Zijn 2 maten met wie hij het huis deelde waren thuisgekomen en hadden ons gehoord, schrok maar ook geil man daar zo te liggen en 2 kerels die het bekijken. Mijn pool kreunde heftig en kwam klaar in mijn kut, 3,4 stralen voelde ik spuiten in mijn darmen, nooit bare bedoeld maar de geilheid won het. Tot mijn verbazing trok een van de polen die binnen waren gekomen zijn maat uit me en zei wat een lekkere kut en begon het sperma wat er nu uitliep op te likken. Hij trok zijn broek open en zijn 18 cm maar erg dik stond recht voor me ik pijpte hem tot diep in mijn keel en hij ragde flink door. Even schrok ik toen ik weer een pik tegen mijn kutje voelde. Deze werd zonder pardon naar binnen geramd in het reeds aanwezige sperma. Minuten lang werd ik nu in mijn kut en keel geramd, dusdanig dat ik zonder wat te doen spuitend klaarkwam. De polen trokken zich uit me terug en begonnen met zijn drie, mijn eerste partner had inmiddels zijn 20 cm ook weer stijf, hun stijve pikken boven mijn gezicht af te trekken. Wat was dit een geil gezicht. Nagenoeg gelijk kwamen ze klaar en spoten me totaal onder en in mijn mond, wat was dit lekker en geil, zeker toen ze me ook nog af begonnen te likken en elkaars sperma in een lange tongzoen met me deelde

Kaise.nl

Mijn verhaal..
« Gepost op: 1 september 2011, 22:56:36 »

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: Mijn verhaal..
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2011, 11:12:23 »
Eerst heb je een pik en daarna heb je een kut. Vuile slet dat je bent. :roflol:

Kaise.nl

Re: Mijn verhaal..
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2011, 11:12:23 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: