Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Vervelende Hindoestaanse vaders...  (gelezen 1494 keer)

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
Vervelende Hindoestaanse vaders...
« Gepost op: 31 augustus 2011, 22:46:55 »
Ram Ram lieve kaise.nl leden,

De reden dat ik dit topic open is omdat ik een probleem heb en wil weten of ik de enige ben die er last van heeft of dat het bij meerdere Hindoestaanse mannen voorkomt.

Ik heb het natuurlijk over de "vervelende Hindoestaanse vader" die elke keer als hij je buiten ziet praten met een knap Hindoestaans meisje je meteen aan een kruisverhoor onderwerpt.

Ik zelf heb er vaak last van dee laatste tijd (afgelopen zaterdag en vandaag nog) erg vaak. Zaterdag toen we (ik+vader) weg gingen van de bruiloft van een nicht van mij en liepen naar de auto kwam ik een meisje van de basisschool tegen in een mooie blauwe sari,  ze was alleen en ze ging wat uit de auto halen ik dus begon even met haar te praten, vragen wat ze nu doet qua school, werk et cetera.

Vervolgens nadat we gepraat hebben en ik instap en wegrijd met mijn vader wordt ik gebombardeerd met vragen over wie ze is, wat haar achternaam is,  wat ze studeert enzovoorts. Daarna komt mijn vader met de suggestie dat ik met haar af moet spreken en een keer met haar naar de stad moet gaan. De hele weg naar huis heeft hij aan me hoofd lopen zeuren dat ze echt mijn type is, ook al kent hij haar niet en dat hij zo'n schoondochter wil, en dat ik het niet moet wagen met een bakarni thuis te komen.

Ook dat haar schoonouders mij zeker zullen accepteren als ze hem zien en weten dat ik uit een goede familie kom. (Mijn vader is namelijk erg licht van kleur, en denkt dat als een Hindoestaan ook licht is van kleur is die uit een nette familie komt)

Die volgende dag dus zondag heeft hij het er weer een paar keer met mij over gehad. En vandaag toen ik even tegen 10'en zo naar buiten ging de parkeerplaats op beneden bij ons om met een vriend (die met zijn zusje was) te praten weer.

Hij had ons kennelijk van boven gezien ofzo en begint mij weer duizend en één vragen over dat zusje te stellen en begint te zeuren over dat ik een Hindoestaanse vriendin moet gaan zoeken en aan hem moet komen voorstellen. Vervolgens vergelijkt hij me met een neef van mij die redelijk oud en nog ongetrouwd is en zeg dat ik actie moet ondernemen om ook  niet zo te eindigen.

Nou is mijn vraag aan de kaise.nl leden hebben jullie ook last van zulke bemoeizuchtige vaders die jullie proberen te koppelen en hun neus in je prive leven steken?

Zo ja deel je verhaal met mij, misschien voel ik me dan beter omdat ik dan weet dat ik niet de enige ben met dit irritante probleem. :smiley_please:

Liefs,

Thakur Ganga Singh
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
Re: Vervelende Hindoestaanse vaders...
« Reactie #1 Gepost op: 31 augustus 2011, 22:51:42 »
:roflol:

Damn mijn pa was/is echt flex...

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 31 augustus 2011, 23:07:41 »

Damn mijn pa was/is echt flex...
Wrijf het er maar lekker in.

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2011, 23:28:49 »
Wrijf het er maar lekker in.
Als ik ergens met een chicky ging ofzo.. gaf ie me altijd stiekem een extra zakcentje mee.. zei die: ''niet tegen je moeder zeggen''

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 31 augustus 2011, 23:28:49 »

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 31 augustus 2011, 23:49:13 »
Als ik ergens met een chicky ging ofzo.. gaf ie me altijd stiekem een extra zakcentje mee.. zei die: ''niet tegen je moeder zeggen''
Sang geef me ook zo'n pa.

Mijn vader was niet zo, gelukkig. Heb het nooit met mijn vader gehad over mijn vriendinnen... alleen over mijn huidige vriendin heb ik het verteld. Omdat ik van plan ben om haar te gaan trouwen.
Niet dat ik niet van plan was om te trouwen met mijn exen. Maar toen was ik nog jong. Toen dacht ik niet na over trouwen e.d. En dan had ik het er ook niet over met mijn vader.

Maar heb wel mijn pa over mijn huidige vriendin verteld. Hij is niet blij met alles. Maar hij is blij dat ik hem eerlijk uit mezelf op de hoogte heb gesteld van de stand van zaken. Ipv hij het via via hoort of mij met haar zou zien lopen.

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #5 Gepost op: 31 augustus 2011, 23:51:50 »
Sang geef me ook zo'n pa.

Mijn vader was niet zo, gelukkig. Heb het nooit met mijn vader gehad over mijn vriendinnen... alleen over mijn huidige vriendin heb ik het verteld. Omdat ik van plan ben om haar te gaan trouwen.
Niet dat ik niet van plan was om te trouwen met mijn exen. Maar toen was ik nog jong. Toen dacht ik niet na over trouwen e.d. En dan had ik het er ook niet over met mijn vader.

Maar heb wel mijn pa over mijn huidige vriendin verteld. Hij is niet blij met alles. Maar hij is blij dat ik hem eerlijk uit mezelf op de hoogte heb gesteld van de stand van zaken. Ipv hij het via via hoort of mij met haar zou zien lopen.
Ik besprak t ook nooit met mn vader... maar hij hoort je weleens aan de telefoon.. en dan maakt ie een knipoogje.. fewoon flexi...

Heb alleen 1x een meisje aan mn ouders voorgesteld.. en dat werd ook meteen mn vrouwtje

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #6 Gepost op: 31 augustus 2011, 23:54:55 »
Hahaha fok op. Als mijn pa me met meisjes ziet praten, maakt hij vooral grappen over het aankomende huwelijk van mij. Verder weet hij dat ik verstandig ben. :woopwoop: :roflol:
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 31 augustus 2011, 23:58:19 »
Ik besprak t ook nooit met mn vader... maar hij hoort je weleens aan de telefoon.. en dan maakt ie een knipoogje.. fewoon flexi...

Heb alleen 1x een meisje aan mn ouders voorgesteld.. en dat werd ook meteen mn vrouwtje
Aha, misschien kent je vader je toch wel goed.

Insh' Allah word het meisje die ik mijn familie heb voorgesteld ook mijn vrouwtje. ;-) Dat is wel mijn bedoeling, anders zou ik haar nooit laten kennis maken met mijn familie.

Offline shivani

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
« Reactie #8 Gepost op: 1 september 2011, 09:48:48 »
ik heb maar de helft van je verhaal gelezen maar volgens mij is je vader nodig aan een schoondochter toe! :lol:
The most beautiful girl in the world calls me mommy

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #9 Gepost op: 1 september 2011, 10:03:27 »
Ik denk dat je vader wilt dat je gaat settelen. De meeste hindoestanen waaronder ouders willen graag dat je voor een bepaalde leeftijd je huisje, boompje en kids hebt. En vaak denken ze dat als je te oud bent het moeilijker wordt omzelf iemand tegen tekomen. Dan gaan ze voor je regelen. Etc.. En zo krijg je die uithuwelijk processen.. Maar als je knap bent en je mondje bij je hebt dan hoef je niets te vrezen :) Tenzij je ooit kids wilt hebben :) Dan is het wel handig om op jonge leeftijd te settelen. Want in je oudere jaren zul je ervan genieten! :)

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 1 september 2011, 10:06:57 »
Ik denk dat je vader wilt dat je gaat settelen. De meeste hindoestanen waaronder ouders willen graag dat je voor een bepaalde leeftijd je huisje, boompje en kids hebt. En vaak denken ze dat als je te oud bent het moeilijker wordt omzelf iemand tegen tekomen. Dan gaan ze voor je regelen. Etc.. En zo krijg je die uithuwelijk processen.. Maar als je knap bent en je mondje bij je hebt dan hoef je niets te vrezen :) Tenzij je ooit kids wilt hebben :) Dan is het wel handig om op jonge leeftijd te settelen. Want in je oudere jaren zul je ervan genieten! :)
ik heb maar de helft van je verhaal gelezen maar volgens mij is je vader nodig aan een schoondochter toe! :lol:

Ik snap wat jullie bedoelen alleen het leuke aan mij is, is dat ik pas 20 ben.
Ik zit nog op school en ben nog lang niet toe aan trouwen en kinderen, en nu al begint mijn vader te zeuren.

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 1 september 2011, 10:15:51 »
Ik zit nog op school en ben nog lang niet toe aan trouwen en kinderen, en nu al begint mijn vader te zeuren.
Dat kan ik me voorstellen. Je bent nog lekker jong! Inprincipe ook veelste vroeg om je te gaan settelen. Ik vraag me af hoe oud je ouders waren toen zij gesettled waren?

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #12 Gepost op: 1 september 2011, 11:05:50 »
Dat kan ik me voorstellen. Je bent nog lekker jong! Inprincipe ook veelste vroeg om je te gaan settelen. Ik vraag me af hoe oud je ouders waren toen zij gesettled waren?
Vader was 28 moeder 26, ze waren best oud.

Offline shivani

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 1 september 2011, 11:36:25 »

het leuk aan jou  :roflol:

oke, je bent idd te jong om te trouwen! :smile008:
maar goed, ergens begrijp ik je vader ook wel. die wil niet dat je een mooi kans voorbij laat gaan.. :)P
hij denkt over de langere termijn  :P

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 1 september 2011, 15:02:42 »
Oh wat erg zeg. Je bent nog zo jong. Mijn vader doet het ook bij me broer. Zodra ze alleen zijn vertelt me vader aan me broer dat hij nu toch echt moet settelen anders word hij te oud. En dan komt hij met van die meisjes waar me broer totaal geen interesse in heeft. Vervolgens gaat me broer bij mij klagen.

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 1 september 2011, 15:28:49 »

Ik ken dat zelf ook maar al te goed dat mensen mij proberen te koppelen aan mannen alleen omdat ze ook vrijgezel zijn. Alleen maar zodat ik ook snel zal trouwen en zonder rekening te houden of we kwa denkwijze wel bij elkaar passen. Gelukkig pushen mijn ouders mij niet zo. Ik ben gewoon nog niet iemand tegen gekomen waarvan ik denk dat ik met diegene me leven wil delen. Tot die tijd vermaak ik me prima in me eentje.

Ja klopt een vrouw boven 35 heeft veel minder snel de kans om zwanger te raken. Al is het nog wel mogelijk. Ik ken genoeg vrouwen die al tegen de 40 jaar zijn en die toch zwanger raken. Deze vrouwen kunnen prima voor hun kinderen zorgen. Ze doen leuke dingen met ze. Net zo goed als jonge ouders dat doen.

Sorry dat was even off topic.

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 1 september 2011, 15:39:06 »

Ook dat haar schoonouders mij zeker zullen accepteren als ze hem zien en weten dat ik uit een goede familie kom. (Mijn vader is namelijk erg licht van kleur, en denkt dat als een Hindoestaan ook licht is van kleur is die uit een nette familie komt)
im out

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #17 Gepost op: 1 september 2011, 15:49:19 »

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #18 Gepost op: 1 september 2011, 15:55:53 »
Pff, gelukkig heb ik daar geen last van..

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Music is the heart of our Soul
« Reactie #19 Gepost op: 1 september 2011, 16:09:15 »
Tis je vader.. en heeft wellicht de beste bedoelingen met je. Wees daar juist blij om dan dat je een vader hebt die geen aandacht aan je schenkt. Veel jongeren kunnen bemoeienis van ouders niet waarderen, maar beseffen de ahterliggende goede intentie daarvan niet.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl | BB PIN: 25F88AC3

Offline shivani

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 1 september 2011, 16:12:06 »
Tis je vader.. en heeft wellicht de beste bedoelingen met je. Wees daar juist blij om dan dat je een vader hebt die geen aandacht aan je schenkt. Veel jongeren kunnen bemoeienis van ouders niet waarderen, maar beseffen de ahterliggende goede intentie daarvan niet.

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 1 september 2011, 16:15:32 »

Offline umbro01

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
  • WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!
« Reactie #22 Gepost op: 1 september 2011, 23:19:45 »

Jou tijd met trouwen en kinderen komen wel en je vader Idd ja ik zou ook eerst trouwen met een meisje maar ik wil nu toch niet meer ik blijf liever heel me leven alleen en ik ben 19  en daar is me pa niet blij mee.

Offline Ramta_Sopiram

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 2 september 2011, 12:48:04 »
Als ik jou was zou ik tegen je vader zeggen: dekh pa, hum ek larki dekhab djisseh hum maangeb biha karab tab hum toseh betaab.

Succes!

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #24 Gepost op: 2 september 2011, 13:06:36 »
Vader was 28 moeder 26, ze waren best oud.
Oh, valt mee! Mooie leeftijden zelfs. :)

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 2 september 2011, 18:30:51 »
Als ik jou was zou ik tegen je vader zeggen: dekh pa, hum ek larki dekhab djisseh hum maangeb biha karab tab hum toseh betaab.

Succes!
Mijn vader kennende zal dit niet werken, hij wil maar al te graag helpen met het uitkiezen van zijn schoondochter.

Offline Fast

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • JAI HIND
« Reactie #26 Gepost op: 2 september 2011, 19:38:01 »
ik hoorde me buurman een keer zeggen tegen zijn oudste zoon

whahaha je broertje heeft meer vriendinnen dan jou

Smile

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #27 Gepost op: 2 september 2011, 21:54:25 »

Succes!
Vertaling?
ik hoorde me buurman een keer zeggen tegen zijn oudste zoon

whahaha je broertje heeft meer vriendinnen dan jou
Keihard!!! :roflol:

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #28 Gepost op: 2 september 2011, 21:57:56 »
Vertaling?
Kijk pa, als ik een meisje heb gevonden met wie ik wil gaan trouwen dan vertel ik het je.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #29 Gepost op: 2 september 2011, 22:11:28 »
Kijk pa, als ik een meisje heb gevonden met wie ik wil gaan trouwen dan vertel ik het je.
Sukriya.

Mijn vader kennende zal dit niet werken, hij wil maar al te graag helpen met het uitkiezen van zijn schoondochter.

Tsja, gewoon niks van aantrekken dan TGS. Doe altijd wat je zelf wilt en niet wat een ander wilt ook al zijn het je ouders. Jij moet je leven leiden en niet hun.

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 2 september 2011, 22:11:28 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: