collapse

Auteur Topic: Uitstervende hindoestanen  (gelezen 6026 keer)

dewanand

• Gast
Uitstervende hindoestanen
« Gepost op: 30 augustus 2011, 16:38:39 »
namaste kaiselanders,

Ik maak mij zorgen erom dat de  hele hindoestaanse gemeenschap nu aan het uitsterven is in Nederland en Suriname, zie ook mijn tekst collectieve zelfmoord van hindoestanen. Wij kunnen er niet veel meer aan doen, omdat  hindoestanen nu eenmaal houden van een zelfmoordpil met lekkere massala of doksa smaak.  Wist je dat grammaxone nu koelie cola genoemd wordt en dat elke hindoestaan een flesje hiervan heeft koud staan in de ijskast voor het geval hij trek heeft.

Wat kunnen wij nog eraan doen dat hindoestanen uitsterven. Het hele koelievolk gelooft immers dat zij dom, zwak, inferieur en aapachtig zijn. Hindoestanen aanbidden beeldjes van blanke goden in hun mandirs en tempels en verachten hun donkergekleurd e soortgenoten. In India is een blanke man gewoon een hogere afgod en hij wordt lekker afgelikt en aanbeden door honderden lagere hindoemeisjes, die ervan dromen om het hogere goddelijke blanke zaad te mogen proeven in al hun gaten.

De hele zelfmoord cultuur van Hindoestanen is decadent en een bewijs van hun inferieuriteit . Duizenden plegen zelfmoord of denken hele dag hieraan. Onderling zijn hindoestanen net apen en honden en kunnen zij niet samenwerken om iets op te bouwen. Er is geen Hindu power group en allles van hindoestanen sterft nu uit, ja alles, taal is al dood, hindoe geloof is al voor 90 procent dood, cultuur kennen zij niet meer, tradities zijn gedumpt, familie banden sterven uit, hindoe identiteit is dood, enz.

Niets meer aan te doen. Enige echte hoop van een hindoestaan is nu de zelfmoordpil met massala of doksa smaak, want dat is de kortste weg naar moksha en je komt dan in Krishnaloka met 16000 lekkere maagdelijke bruine gopis.

pandits zeggen mij nu altijd van

Het is je karma, je moet lijden en zelfmoord plegen.

Dit is het koelienisme en hierom zijn hindoestanen verdoemd.

dewanand
 :banana: :banana: :banana:

nuttig om te lezen is deze tekst op mijn site.

Hele Hindoestaanse gemeenschap sterft uit

Offeraar       Dewanand
Offercode      wfor1267
Offerdatum     7 januari 2009

Er is een hele grote onzichtbare crisis gaande in de Hindoestaanse gemeenschap in Nederland en het is taboe om erover te praten of te schrijven. Om dit te doorbreken, publiceer ik deze tekst. Gedurende de afgelopen tien jaar is zeker 60 procent van de Hindoestaanse gemeenschap uit elkaar gevallen en gedestabilisee rd.

bron kritisch podium dewanand, link hele tekst:
http://www.dewanand.com/wfor1267.htm

Kaise.nl

Uitstervende hindoestanen
« Gepost op: 30 augustus 2011, 16:38:39 »

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
Re: Uitstervende hindoestanen
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2011, 18:07:20 »
jij bent zo zielig dat je je topics dubbel post, deze topic had je al tijdje terug geopend.

mensen haten iets, als ze het niet zijn of niet kunnen krijgen!

dewanand2

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 8 februari 2012, 19:22:46 »
namaste kaise zielepoten,

Zo te zien sterven Hindoes nu dus echt helemaal uit in nederland en suriname en zij zijn zelf te laf, te dom en te zwak om er zelf iets aan te kunnen doen. In Suriname  zijn grote sterke en grootgeschapen negers nu de baas en zij naaien dus alle hete hindoemeiden helemaal uit en die meiden vinden het zo lekker. Alles van Hindoe Dharm is gedumpt in het toilet en de Hindoes plegen massaal zelfmoord. In Nederland zijn de jonge Hindoemeiden nu echt geevolueerd in seksueel opzicht en het enige waar zij over dromen is een lange harde blanke superlul van een heleboel blanke mannen.  Ja ja, wat een drama he en als onze forum koelienist Thakur dit leest nu dan kan hij een hartaanval krijgen en in het toilet doodvallen en daarna zichzelf even doorspoelen als chemisch afval.

Hindoeisme is dood en alle hindoes denken nu aan een zelfmoordpil met massalasmaak.  Het Hindoeisme is een geloof van zelfmoord en zelfhaat en zelfvernietigi ng. Daarom geloven hindoes van, het is je karma, je moet lijden dus pleeg maar zelfmoord want er is geen hoop voor jou als lage kaste bruintje of zwartje.

Hindoes spelen blank maar beseffen niet dat alle blanken gewoon schijten op ze en hun als lagere lik en pijpslaafjes zien met een leuk kutkleurtje. Hindoes zijn domme apen zonder staart en in mandirs bidden zij altijd tot hun lange hogere blanke afgoden en likken hun witte pikkieachtige shiva lingam eens lekker af na de puja.

ALs je morgen een Hindoe ziet dan moet je hem zeggen:
he hindoe moet je geen zelfmoordpil slikken vanavond na het doksa diner?

Uitstervende Hindoes is een wereldwijd fenomeen en blanken zijn nu de grote winnaars en zij naaien alle hindoesletjes totaal uit in alle drie zwarte hete gaatjes. 

Hindoes zijn Hondoes.
Hindoeisme is dood dus pleeg maar snel zelfmoord als je Hindoe bent, want dat is je karma. Of koop snel een treinticket bij NS naar een sociale verwarmde gaskamer voor Hindoes met gratis doksa en daroe.

Maak Nederland koelievrij. 

dewanand
hindoe fundamentalist

dewanand2

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 3 april 2012, 19:35:03 »
heeft iemand enig idee hoe een gaskamer voor hindoestanen eruit moet zien? Ik sprak met een blanke man gisteren en hij zei van dat hij mij als eerste wil vergassen omdat ik lager en dom ben als bruintje. Deze blanke man had al tientallen jonge minderjarige hindoemeisjes uitgenaaid en ontmaagd en hij zit in een pedo netwerk, die zich richt op jonge hindoemeisjes wereldwijd. In India hebben deze blanke mannen nu een hele sterke organisatie opgebouwd met veel geld en zij kopen gewoon hindoemeisjes van negen jaar om foto's te maken naakt en ze te gang bangen. Die hindoes in India zijn arm en verkopen nu hun hindoe meisjes aan rijke blanke pedo's om geld te verdienen en omdat een meisje toch niets waard is in het hindoeisme. Zo zie je hoe alles van Hindoes uitsterft in India en hier in Nederland is het toch al voor 99 procent dood en vergeten. Hindoes zijn verdoemd overal ter wereld en gaan uitgenaaid en uitgemoord worden als lage, kleine, laffe, domme bruine aapjes. Men naait miljoenen hindoemeiden in alle zwarte gaten en ze zijn allemaal verdoemd om sletjes te worden. India heeft het hoogste percentage sletjes nu van de hele wereld en miljoenen hebben nu aids gekregen en gaan dus uitsterven. Heel India is sterk in verval en alles van hindoeisme sterft overal uit daar. Steeds meer jonge hindoemeisjes in India worden uitnaaisletten van blanke mannen en laten zich uitnaaien in al hun zwarte gaatjes als wilde bruine beesten. Het is een heel drama, maar dit is Kali Yuga en de asuras gaan de totalitaire macht krijgen. Alle devas gaan uitsterven in Kali Yuga en de Hindoe Dharm zal totaal sterven naarmate dit duistere tijdperk vordert.

Hindoes zijn verdoemd om uit te sterven, dus slik snel een zelfmoordpil met massala of doksa smaak als je nog hindoe bent en leer je hindoemeisjes om uit te naaien met  heel veel blanken en negers als echte Hindoehoeren.

dewanand
hindoe fundamentalist

Offline Chocomel

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 2
  • Geslacht: Man
  • De Enige Echte
« Reactie #4 Gepost op: 3 januari 2013, 11:02:53 »
Pleeg zelfmoord en neem je verrotte familie met je mee.
Zijn we eindelijk van je af. Loser.

Zeker ruk je elke dag....

Offline Khadija

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Een smerige CoolePaki die je man afpakt
« Reactie #5 Gepost op: 3 januari 2013, 12:57:06 »
Hey Dewanand..

Je hebt een hele website over je meningen, argumenten & je verhaaltjes etc.
Je maakt alles zo een beetje belachlijk.. kwa geloof, cultuur andere volkeren..
Maar je hebt nooit je ware gezicht durven te tonen?
Continu blijf je anoniem shit versturen..
Dat jij een rare jeugd hebt gehad hoef je dat niet af te reageren op ons.

Jouw kunnen we echt ''karaab'' noemen!

Doeii loser xx :10:

#TeamTerrorGang

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 3 januari 2013, 18:50:03 »
Hey Dewanand..

Je hebt een hele website over je meningen, argumenten & je verhaaltjes etc.
Je maakt alles zo een beetje belachlijk.. kwa geloof, cultuur andere volkeren..
Maar je hebt nooit je ware gezicht durven te tonen?
Continu blijf je anoniem shit versturen..
Dat jij een rare jeugd hebt gehad hoef je dat niet af te reageren op ons.

Jouw kunnen we echt ''karaab'' noemen!

Doeii loser xx :10:

Je weet echt niet waar je het over hebt. In tegenstelling tot jou weet iedereen wie Dewanand is.
Kaske kaske!

Offline Khadija

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 3 januari 2013, 19:22:51 »
Je weet echt niet waar je het over hebt. In tegenstelling tot jou weet iedereen wie Dewanand is.

Houd je vingers thuis, typ niet AUB!
#TeamTerrorGang

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #8 Gepost op: 3 januari 2013, 20:08:55 »
Hoezo houd je vingers thuis, heeft hij ze in je Paki neus gestopt?
Volgens mij heb je nog plek genoeg daar.

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 3 januari 2013, 21:41:35 »

Ik typ met m'n lul.
Kaske kaske!

Offline Khadija

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 3 januari 2013, 22:12:37 »
#TeamTerrorGang

Offline Shabba

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 3 januari 2013, 22:47:52 »
Kaske kaske!

xm

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 4 januari 2013, 00:41:27 »
Doe je mond eens open.

Aaaaah  :smile008:

xxjes Mark

Cartman.

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 4 januari 2013, 02:25:32 »

ga je mond spoelen racistische sukkel. als je Shabba zijn kont wil likken kan kan je dat op zn minst doen door eerst je tanden te poetsen.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #14 Gepost op: 4 januari 2013, 17:04:59 »
ga je mond spoelen racistische sukkel. als je Shabba zijn kont wil likken kan kan je dat op zn minst doen door eerst je tanden te poetsen.
Zo te zien spreekt iemand uit ervaring.... je hebt zelfs een stappenplan voor hoe je iemands kont moet likken....

Offline Jiggaynesegirl

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 4 januari 2013, 17:29:44 »
Zo te zien spreekt iemand uit ervaring.... je hebt zelfs een stappenplan voor hoe je iemands kont moet likken....

:roflol: :roflol: :roflol:

Ohh Adi toch  :smile019:

Ik en me man uit India

Offline MissJalebi

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Agar tum hamara tha..
« Reactie #16 Gepost op: 4 januari 2013, 20:47:03 »

Laaaat haarr met russtt ga mensenn oplichteen johh!
Sexy as your bitch.

Offline Khadija

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 4 januari 2013, 23:08:28 »

Ja, dat klopt, heel je familie past ook erin.
Kunnen we met z'n alle in mijn neus wonen.  ;-)
#TeamTerrorGang

djia

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 6 januari 2013, 21:04:10 »
Ja, dat klopt, heel je familie past ook erin.
Kunnen we met z'n alle in mijn neus wonen.  ;-)

dus je hebt ook hindoe lul in je neus gehad.

Offline Khadija

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #19 Gepost op: 7 januari 2013, 20:45:52 »
dus je hebt ook hindoe lul in je neus gehad.

Wat hebben jullie mensen op mij alleen omdat mijn ouders moslim zijn krijg ik heletijd shit aan me hoofd over hindoe en moslim?
Ik heb nog nooit wat gezegd over hindoe dingen duss pleasee shut the fuck up  ;-)
#TeamTerrorGang

Offline Jiggaynesegirl

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 8 januari 2013, 01:04:09 »
Wat hebben jullie mensen op mij alleen omdat mijn ouders moslim zijn krijg ik heletijd shit aan me hoofd over hindoe en moslim?
Ik heb nog nooit wat gezegd over hindoe dingen duss pleasee shut the fuck up  ;-)
Besneden kut..

Wat staat er onder je ava?

''50% Pakistani- 50%Hindoestaan AKKA koelie oid?

Het zou misschien zo kunnen zijn dat iederen je lult omdat je n koelie bent, en niet omdat je n paki bent.

Trouwens, is er nog plek voor mij in je neus?

Ik en me man uit India

Kaise.nl

« Reactie #20 Gepost op: 8 januari 2013, 01:04:09 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: