Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Hey Saawan!!  (gelezen 2598 keer)

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
Re: Hey Saawan!!
« Reactie #60 Gepost op: 15 september 2011, 18:22:43 »
Thnx :-)

je hebt gelijk bomen en planten hebben geen ziel, maar toch zijn ze wel in leven :-)
Ja we zitten denk ik idd ergens in 1 van de laagste/lagere Dimensie(s).
Ow ja daar zeg je echt een heel goed punt, idd dieren kunnen geesten wel zien, dus kan echt zijn dat dieren gewoon verder dan ons zijn.

mensen zijn visueel ingesteld.. daarom zien wij enkel visuele dimensie.
Onze ogen bestaan uit, iris van ons oog is zo ingesteld dat wij enkel ''dingen'' kunnen waarnemen die licht kunnen afbuigen.
een geest bv. bestaat uit pure energie. Licht gaat er door heen. thus.. we don't she ghosts ..
***I'm not  rude. You're just insignificant!***

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #61 Gepost op: 15 september 2011, 18:25:41 »
correctie.. ik bedoelde  ooglens ..niet iris

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #62 Gepost op: 15 september 2011, 18:28:13 »
Er komen heel veel meteorieten neer op aarde hoor, meestal blijft er weinig van over. ..ter grote van tennisbal of zelfs een kiezelsteen. zelfs op zo'n klein meteoriet kunnen miljarden bacteriën hebben meegelift.
Is er dan geen mogelijkheid dat deze bacteriën verdampen in de dampkring? Zoals ik eerder stelde. Temperatuur in het heelal is voor een bacterie heel anders dan hier op anders. Zelfs het klimaat kan funest zijn voor zo'n miniscuul baterie.

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #63 Gepost op: 15 september 2011, 18:40:40 »
Is er dan geen mogelijkheid dat deze bacteriën verdampen in de dampkring? Zoals ik eerder stelde. Temperatuur in het heelal is voor een bacterie heel anders dan hier op anders. Zelfs het klimaat kan funest zijn voor zo'n miniscuul baterie.

je zult je verbazen als ik je vertel dat er hiermee een experiment is gedaan.
je moet het ff op googlen, maar aan de buitenzijde van ISS hebben astronauten een stuk steen met daarop bacterie vastgemaakt. Bacterie heeft het niet enkel overleeft maar zelfs vermenigvuldig d. met salmonella is er ook experiment geweest, het bleek dat bij zero gravity salmonella razendsnel vermenigvuldig de + gevaarlijker werd.

Kaise.nl

« Reactie #63 Gepost op: 15 september 2011, 18:40:40 »

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #64 Gepost op: 15 september 2011, 23:12:25 »
Ik heb zelf een bijna dood ervaring gehad, was volgens mij ook paar minuten dood :-) ik heb enkele dingen gezien, vandaar dat ik me in ging verdiepen, heb veel video's gezien van mensen met bijna dood ervaring, veel dingen komen overeen. En ja dat geesten ons wel kunnen zien en wij hun niet, dat trok echt mijn aandacht.

Volgens het Hindoeïsme verlaat je ziel je lichaam als je dood gaat, dus je ziel leeft als het ware gewoon, maar niet in een Materialistisc he wereld, maar een wereld van Anti-Materie, dat komt overeen met de 4de Dimensie, vandaar dat ik denk dat Geesten/Aliens zich bevinden in de 4de Dimensie, en dat we ze daarom niet kunnen zien. En ja ik gaf het al aan, is gewoon mijn eigen onderzoek, je hoefd niks als waarheid aan te nemen :-)
Interessante bewering. Maar dat kan je geen onderzoek noemen. Je hebt het, gelukkig, niet herhaald.
Kijk, bij het doodgaan starten allerlei processen op. Cellen blijven toch een korte tijd leven, ook al krijgen ze geen voedingsstoffe n meer. Ze sturen dus signalen, soms in zeer grote hoeveelheden (hormonen) wat kan leiden tot allerlei (waan)beelden.
Verder toont onderzoek aan dat mensen een hogere aanwezigheid 'voelen/zien' als de rechter hersenhelft gestimuleerd wordt in een donkere ruimte. Stimulans in de vorm van elektrische impulsen. Neemt niet weg dat het interessante theorieën blijven. Het zogeheten gevoel van een hogere macht is dus te creëren en dus ook te manipuleren.

je zult je verbazen als ik je vertel dat er hiermee een experiment is gedaan.
je moet het ff op googlen, maar aan de buitenzijde van ISS hebben astronauten een stuk steen met daarop bacterie vastgemaakt. Bacterie heeft het niet enkel overleeft maar zelfs vermenigvuldig d. met salmonella is er ook experiment geweest, het bleek dat bij zero gravity salmonella razendsnel vermenigvuldig de + gevaarlijker werd.

Zijn dat bacteriën of archaea?
En over de overlevingskan s van bacteriën/andere eencellige organismen die middels kometen de aarde bereiken, de komeet zelf moet van die orde zijn dat de kern onaangetast blijft. De buitenste lagen zullen verdampen, en met die buitenste laag natuurlijk ook alle organismen en hun bouwstoffen. Maar in de kern, waar het zo ijzig koud kan zijn bij een komeet, in die kern kunnen ze het overleven. Deels door opgeslagen energie die vrijkomt als een komeet de dampkring trotseert, deels door de energie die gegenereerd wordt met behulp van de dampkring.
Verder hebben planeten ook weleens geen dampkring, dan rest het leven in kometen maar één taak: De impact overleven.

Volgens mij zei Nadeem ook iets over dieren die meer kunnen waarnemen dan mensen. Veel dieren kunnen minuscule veranderingen in het aardmagnetisch veld detecteren en daarop reageren. Dat heeft niets te maken met extra dimensies, maar simpelweg met speciale organen.
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #65 Gepost op: 15 september 2011, 23:51:21 »
Onze ogen bestaan uit, iris van ons oog is zo ingesteld dat wij enkel ''dingen'' kunnen waarnemen die licht kunnen afbuigen.
een geest bv. bestaat uit pure energie. Licht gaat er door heen. thus.. we don't she ghosts ..

Nicely Said :-)

Interessante bewering. Maar dat kan je geen onderzoek noemen. Je hebt het, gelukkig, niet herhaald.
Kijk, bij het doodgaan starten allerlei processen op. Cellen blijven toch een korte tijd leven, ook al krijgen ze geen voedingsstoffe n meer. Ze sturen dus signalen, soms in zeer grote hoeveelheden (hormonen) wat kan leiden tot allerlei (waan)beelden.
Verder toont onderzoek aan dat mensen een hogere aanwezigheid 'voelen/zien' als de rechter hersenhelft gestimuleerd wordt in een donkere ruimte. Stimulans in de vorm van elektrische impulsen. Neemt niet weg dat het interessante theorieën blijven. Het zogeheten gevoel van een hogere macht is dus te creëren en dus ook te manipuleren.
Zijn dat bacteriën of archaea?

Respect voor je kennis :-)
ja klopt onze rechter brain is op dit moment niet open, alleen de linkerkant als ik het niet mis heb, en ja in Spirituele termen gezegd :-)
En als het goed is stimuleerd de rechter brain ook de Chakra's als ik het weer niet mis heb.

Karma is indeed a Bitch :-)

Offline GaMBLeR

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #66 Gepost op: 15 september 2011, 23:56:26 »
heelal is niet rond of plat, wij zien en denken in bepaalde dimensies terwijl er dimenties zijn welke wij niet kennen, waar tijd en plaats niet bestaan, zonder begin en einde

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #67 Gepost op: 16 september 2011, 15:47:05 »
we don't she ghosts ..
What about he ghosts?
Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

rautad

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: 19 september 2011, 15:59:53 »
wellicht is er een specifieke reden, anders dan wat wij aannemen, waarom men naar een planeet met water zoekt. Het zou heel goed kunnen zijn dat er allang wat gevonden is.

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #69 Gepost op: 19 september 2011, 17:42:07 »
wellicht is er een specifieke reden, anders dan wat wij aannemen, waarom men naar een planeet met water zoekt. Het zou heel goed kunnen zijn dat er allang wat gevonden is.

NO doubt

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #70 Gepost op: 20 september 2011, 09:16:20 »

Zou best kunnen, dat amerika's hoogsten nooit alles zullen vertellen als ze iets weten.
Olifantje in het bos, laat je mama's staart niet los

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #71 Gepost op: 20 september 2011, 10:37:02 »
Zou best kunnen, dat amerika's hoogsten nooit alles zullen vertellen als ze iets weten.

dat doen ze ook niet. 1968 zijn ze al op de maan geweest, ze hebben toen genoeg maanstenen meegenomen om die te onderzoeken. toen hebben ze niks over eventuele water gezegd. ineens nadat india naar de maan een satelliet heeft gestuurd en aangaf dat er op de maan eventueel water aanwezig zou zijn.. was NASA ineens OOK van mening dat er water op de maan aanwezig is...
hoe dat dan ??

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #72 Gepost op: 20 september 2011, 11:20:16 »
dat doen ze ook niet. 1968 zijn ze al op de maan geweest, ze hebben toen genoeg maanstenen meegenomen om die te onderzoeken. toen hebben ze niks over eventuele water gezegd. ineens nadat india naar de maan een satelliet heeft gestuurd en aangaf dat er op de maan eventueel water aanwezig zou zijn.. was NASA ineens OOK van mening dat er water op de maan aanwezig is...
hoe dat dan ??

Het wordt tijd dat steeds meer mensen zich ermee moeten gaan bezig houden, en dan bedoel ik de gewone mensen.
Misschien zijn ze bang om gepakt te worden, omdat ze ziektes naar de aarde hebben gebracht ofzo.

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #73 Gepost op: 20 september 2011, 11:24:30 »
Het wordt tijd dat steeds meer mensen zich ermee moeten gaan bezig houden, en dan bedoel ik de gewone mensen.
Misschien zijn ze bang om gepakt te worden, omdat ze ziektes naar de aarde hebben gebracht ofzo.
Er zijn heel veel oud medewerkers van overheid (oud generaals en overheids medewerkers) die nu buiten durven te komen die dit soort dingen bekend willen maken onder ''gewoon'' publiek.

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #74 Gepost op: 20 september 2011, 11:46:16 »
Er zijn heel veel oud medewerkers van overheid (oud generaals en overheids medewerkers) die nu buiten durven te komen die dit soort dingen bekend willen maken onder ''gewoon'' publiek.

Klopt, ik heb een aantal docu's erover gezien.
Daarin vertellen ze ook dat ze bedreigd werden als ze uit de school zouden klappen. Ze noemden zelfs namen van mensen.
Dat ging volgens mij over Area 51 en nog iets.

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #75 Gepost op: 20 september 2011, 11:49:39 »
Klopt, ik heb een aantal docu's erover gezien.
Daarin vertellen ze ook dat ze bedreigd werden als ze uit de school zouden klappen. Ze noemden zelfs namen van mensen.
Dat ging volgens mij over Area 51 en nog iets.

Area 51 oa idd.
maar ook mensen die leiding hadden b.v over het opbergen van bepaalde dingen. zoals een neergestort Flying ship

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #76 Gepost op: 20 september 2011, 23:15:45 »
We zijn op de hoogte van vier dimensies. De eerste drie zie je, de vierde merk je de gevolgen van.
Met snaartheorieën kom je uit op 10 of 11.
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Geslacht: Vrouw
  • Nothing changed.
« Reactie #77 Gepost op: 20 september 2011, 23:19:33 »
Interessante beredenering, er zit wel wat in.
Maar wat betreft die 4 dimensies denk ik toch dat zoiets veel dieper zit en dat bovenstaande niet helemaal klopt vanwege 2 reredenen.
Bomen en planten hebben geen ziel (verwachting van de mens, hoeft niet zo te zijn).
Wij kunnen een hogere dimensie niet waarnemen op een normale manier,  maar dieren kunnen mensen wel waarnemen. Dat zou dus ook tegenstrijdig kunnen zijn.

Misschien zitten wij wel in de laagste dimensie, en dat wij daarom niets weten van vóórdat we mens waren, omdat we toen gewoonweg niets waren?
Er is wetenschappeli jk bewezen dat planten wel reactievermoge n bezitten en wellicht ook 'n ziel. In ieder geval écht leven hebben ze wel.
Words and hearts should be handled with care.
For words spoken and hearts broken are the hardest things to repair.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #78 Gepost op: 21 september 2011, 21:15:12 »
Area 51 oa idd.
maar ook mensen die leiding hadden b.v over het opbergen van bepaalde dingen. zoals een neergestort Flying ship
Ohw ja, zo'n piloot van zo'n 'radar voertuig' kwam er ook in voor toch?

Offline jajah!

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #79 Gepost op: 22 september 2011, 10:47:38 »
nou, je theorie is leuk, maar ons universum is volgens mij geen perfecte bol, maar eerder iets met een polygone 3D buitenoppervla k, dus hier en daar sterk gekromd in de 3D ruimte. Zoek kaarten van het heelal want er is al hierover een theorie. Een Indiase astrofysicus, hindoe vrouw, heeft enkele maanden geleden een nieuwe theorie over zwarte materie ontwikkeld en het was overal in het nieuws, behalve in nederland omdat zij niet blank is.
kijk op deze science site als je het nieuwste zoekt, elk uur updates op hoog niveau
http://www.physorg.com/
dewanand
ben het met jou eens dat het geen perfecte bol is of kan zijn.
er zijn ook theorieen over zwarte wormgaten, die afbuigen in tijd en dimensie.

wat denken jullie van binnen-aarde? een andere dimensie in onze aarde. de aarde zou geen echte bol zijn en er zouden geen echte polen bestaan. op de (voor ons bekende polen) zou de aarde ombuigen naar binnen toe.

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #80 Gepost op: 22 september 2011, 23:15:55 »

wat denken jullie van binnen-aarde? een andere dimensie in onze aarde. de aarde zou geen echte bol zijn en er zouden geen echte polen bestaan. op de (voor ons bekende polen) zou de aarde ombuigen naar binnen toe.
Zwaartekracht-technisch vind ik een binnen-aarde lastig voor te stellen. Heb je toevallig een stuk/link erover? Ik hoor het namelijk voor het eerst.

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #81 Gepost op: 22 september 2011, 23:39:00 »
Interessante beredenering, er zit wel wat in.
Maar wat betreft die 4 dimensies denk ik toch dat zoiets veel dieper zit en dat bovenstaande niet helemaal klopt vanwege 2 reredenen.
Bomen en planten hebben geen ziel (verwachting van de mens, hoeft niet zo te zijn).
Wij kunnen een hogere dimensie niet waarnemen op een normale manier,  maar dieren kunnen mensen wel waarnemen. Dat zou dus ook tegenstrijdig kunnen zijn.

Misschien zitten wij wel in de laagste dimensie, en dat wij daarom niets weten van vóórdat we mens waren, omdat we toen gewoonweg niets waren?
Waarom hebben bomen en planten géén ziel? Aan welke eisen zouden ze dan moeten voldoen volgens jou?

Er is wetenschappeli jk bewezen dat planten wel reactievermoge n bezitten en wellicht ook 'n ziel. In ieder geval écht leven hebben ze wel.
Waarom hebben planten wellicht wél een ziel? Aan welke eisen voldoen ze?

Beetje plagerij van mijn kant :smile056:
Máááááár planten reageren inderdaad op stimuli. Thigmorfogenes is, gravitropie...

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #82 Gepost op: 22 september 2011, 23:41:28 »
GENEVA — A pillar of physics — that nothing can go faster than the speed of light — appears to be smashed by an oddball subatomic particle that has apparently made a giant end run around Albert Einstein’s theories.

Scientists at the world’s largest physics lab said Thursday they have clocked neutrinos traveling faster than light. That’s something that according to Einstein’s 1905 special theory of relativity — the famous E (equals) mc2 equation — just doesn’t happen.

In this Tuesday, March 30, 2010 file photo, the globe of the European Organization for Nuclear Research, CERN, is illuminated outside Geneva, Switzerland. Scientists at CERN, the world’s largest physics lab, say they have clocked subatomic particles, called neutrinos, traveling faster than light, a feat that, if true, would break a fundamental pillar of science, the idea that nothing is supposed to move faster than light, at least according to Albert Einstein’s special theory of relativity: The famous E (equals) mc2 equation. That stands for energy equals mass times the speed of light squared. The readings have so astounded researchers that they are asking others to independently verify the measurements before claiming an actual discovery.
“The feeling that most people have is this can’t be right, this can’t be real,” said James Gillies, a spokesman for the European Organization for Nuclear Research. The organization, known as CERN, hosted part of the experiment, which is unrelated to the massive $10 billion Large Hadron Collider also located at the site.

Gillies told The Associated Press that the readings have so astounded researchers that they are asking others to independently verify the measurements before claiming an actual discovery.

“They are inviting the broader physics community to look at what they’ve done and really scrutinize it in great detail, and ideally for someone elsewhere in the world to repeat the measurements,” he said Thursday.

Scientists at the competing Fermilab in Chicago have promised to start such work immediately.

“It’s a shock,” said Fermilab head theoretician Stephen Parke, who was not part of the research in Geneva. “It’s going to cause us problems, no doubt about that — if it’s true.”

The Chicago team had similar faster-than-light results in 2007, but those came with a giant margin of error that undercut its scientific significance.

Other outside scientists expressed skepticism at CERN’s claim that the neutrinos — one of the strangest well-known particles in physics — were observed smashing past the cosmic speed barrier of 186,282 miles per second (299,792 kilometers per second).

University of Maryland physics department chairman Drew Baden called it “a flying carpet,” something that was too fantastic to be believable.

CERN says a neutrino beam fired from a particle accelerator near Geneva to a lab 454 miles (730 kilometers) away in Italy traveled 60 nanoseconds faster than the speed of light. Scientists calculated the margin of error at just 10 nanoseconds, making the difference statistically significant. But given the enormous implications of the find, they still spent months checking and rechecking their results to make sure there was no flaws in the experiment.

“We have not found any instrumental effect that could explain the result of the measurement,” said Antonio Ereditato, a physicist at the University of Bern, Switzerland, who was involved in the experiment known as OPERA.

The researchers are now looking to the United States and Japan to confirm the results.

A similar neutrino experiment at Fermilab near Chicago would be capable of running the tests, said Stavros Katsanevas, the deputy director of France’s National Institute for Nuclear and Particle Physics Research. The institute collaborated with Italy’s Gran Sasso National Laboratory for the experiment at CERN.

Katsanevas said help could also come from the T2K experiment in Japan, though that is currently on hold after the country’s devastating March 11 earthquake and tsunami.

Scientists agree if the results are confirmed, that it would force a fundamental rethink of the laws of nature.

Einstein’s special relativity theory that says energy equals mass times the speed of light squared underlies “pretty much everything in modern physics,” said John Ellis, a theoretical physicist at CERN who was not involved in the experiment. “It has worked perfectly up until now.”

He cautioned that the neutrino researchers would have to explain why similar results weren’t detected before.

“This would be such a sensational discovery if it were true that one has to treat it extremely carefully,” said Ellis.

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #83 Gepost op: 22 september 2011, 23:42:03 »
Het is nog allemaal onduidelijk, maar denken jullie dat het mogelijk is? En waarom wel/niet?

Offline jajah!

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #84 Gepost op: 23 september 2011, 09:25:14 »
Het is nog allemaal onduidelijk, maar denken jullie dat het mogelijk is? En waarom wel/niet?
ik denk dat het mogelijk is om naar andere dimensies te reizen (waar zich misschien een paralelle tijd bevindt). vooruit- of terugspoelen in tijd lijkt mij onmogelijk. denk wel dat het mbt snelheid en dergelijke wel mogelijk is om een bepaalde voorsprong op de tijd te behalen.

Offline Chocomel

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 2
  • De Enige Echte
« Reactie #86 Gepost op: 23 september 2011, 09:44:37 »
Niburu.nl? Is opgericht door een gast die in zijn eigen wereld leeft. Niet alle info die erop staat is betrouwbaar... ..

Offline Chocomel

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 2
  • De Enige Echte
« Reactie #87 Gepost op: 23 september 2011, 09:46:21 »
Als je het hebt over het sneller reizen dan licht, dan denk ik wel dat het mogelijk is. De mens is in staat om sneller dan geluid te reizen.
In de toekomst zullen ze vast ook sneller dan het licht kunnen reizen, maar niet in de komende 30 jaar denk ik.

Offline jajah!

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 1
« Reactie #88 Gepost op: 23 september 2011, 10:00:28 »
Niburu.nl? Is opgericht door een gast die in zijn eigen wereld leeft. Niet alle info die erop staat is betrouwbaar... ..
nee die boeken uit de oudheid die door de eeuwen heen zijn gemanipuleerd zijn solide 8-)
wij discussieren hier over theorieen en hypotheses voor alle duidelijkheid. Waarschijnlijk ontgaat jou dat, vandaar dat je elke keer met die onzinnige reacties komt.

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #89 Gepost op: 23 september 2011, 10:23:06 »

Ik heb een keer een film gezien Journey to the centre of the earth, waar er een heel ander leven afspeelt onder onze voeten.
Fantasie, maar er zou best eens iets kleins daar kunnen leven.

Kaise.nl

« Reactie #89 Gepost op: 23 september 2011, 10:23:06 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: