collapse

Auteur Topic: Blanke Hollander is een xxxx racist  (gelezen 9896 keer)

dewanand

• Gast
Blanke Hollander is een xxxx racist
« Gepost op: 29 augustus 2011, 15:15:03 »

namaste kaiselanders,

IK wil eens een discussie starten over het bittere racisme in Nederland en heb er al in
2009 iets hierover gepubliceerd, zie onder.

Vertel of je ooit bent gediscrimineer d om je ras, geloof of afkomst en wat men heeft gedaan. Deed het je pijn en heb je aangifte gedaan? Vind je alle blanke hollanders gewoon domme zieke racisten of heb je ook positieve ervaringen?

Ken je mensen die ook hard gediscrimineer d zijn door blanke hollanders, vertel er alles over.

Wat kunnen wij tegen racisme doen en discriminatie? Door de opkomst van extreem rechtse partijen zoals de PVV van Geert Wilders is het racistisch denken nu gelegaliseerd en het is openlijker geworden. Vele blanken zijn nu openlijk racist en uiten gewoon hun haat tegen alles met een allochtoon kleurtje. HOe ga je hiermee om?

Wees duidelijk en uit je gevoelens of frustraties. Vertel ook of je denkt dat Hindoestanen nu harder worden gediscrimineer d omdat zij nu de nieuwe joden zijn van Nederland, vooral vanwege hun talenten en succes. Wat kunnen wij hiertegen doen?

dewanand

:banana: :banana: :banana: :banana:

titel tekst van mij:

Offeraar       Dewanand
Offercode      wfor1277
Offerdatum     16 november 2009

Dat de hele multikul nu mislukt is, is elke dag steeds duidelijker te zien in Nederland. Het wordt steeds duidelijker dat er nu een ernstig rassenkonflikt is in Nederland. De Wilders factor speelt hierbij electoraal een steeds grotere rol. Ik zal eens onderzoeken wat een optimale oplossing hiervan kan zijn en wat adviezen geven aan niet blanken in Nederland.

Rassenkonflikt en zijn er in het verleden altijd al geweest. Vroeger waren er geen nationale staten met een nationale identiteit. Praktisch alle volkeren hadden een tribale identiteit, welke gekoppeld was aan hun ras en etnische afkomst. Ook het geloof speelde vroeger een grote rol in raciale konflikten. En zo te zien is dit in ons heden niet veel veranderd. Neem als voorbeeld de religieuze identiteit van moslims. Moslims hebben feitelijk een sterke tribale identiteit en deze is heel sterk verbonden aan hun raciale afkomst. Het is juist deze factor die een grote rol speelt bij konflikten tussen moslim stammen overal ter wereld. En of het ooit zal veranderen is heel onwaarschijnli jk.

Blanke Hollandse superioriteit

Maar ook de grote meerderheid van de blanke Hollanders heeft een sterke raciale identiteit. Hierbij spelen vele factoren een grote rol. Nu is het geloof bij veel blanke Hollanders niet meer doorslaggevend voor hun identiteit. Maar de meerderheid van de blanke Hollanders gelooft wel heel sterk in darwinisme, evolutie en materialisme. Het geloof van hen in evolutie zorgt ervoor dat zij sterk van overtuigd zijn dat zij als blanken het hoogst geëvolueerde ras zijn op de wereld en in alle opzichten superieur zijn. Dit is iets wat heel diepgeworteld is in het diepere bewustzijn van blanke Hollanders en ik heb het heel vaak ontdekt in de praktijk. Deze factor zorgt ervoor dat blanke Hollanders vaak xxxx racisten zijn en absoluut geloven in hun superioriteit als blanke. Elke niet blanke of mixmens is dan dus inferieur en minder waard en wordt ook zo behandeld.

Bron: Kritisch Podium Dewanand, link hele tekst:
http://www.dewanand.com/wfor1277.htm

Kaise.nl

« Gepost op: 29 augustus 2011, 15:15:03 »

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blanke Hollander is een xxxx racist
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2011, 18:04:10 »
DEWnanddddd I LOVE YOU
Do a Wish

dewanand

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2011, 18:07:19 »
sheetal,

Wieroe loves you.

dewanand
mail mij want je kan zaken doen met ons nieuwe bedrijf: waldo@ziggo.nl

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2011, 18:17:15 »
sheetal,

Wieroe loves you.

dewanand
mail mij want je kan zaken doen met ons nieuwe bedrijf: waldo@ziggo.nl

iok wie is wieroe? ik wil je mailen maar lutk niet ik ga mailen nu :smiley_samurai:
Do a Wish

dewanand

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2011, 18:19:01 »
hahahaha, Wieroe is mijn hollandse hindoe kat, google hem, ga je lachen. 

Mijn knuffelpoes hier thuis heeft haren en vier poten.

dewanand

Martijn

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 17 maart 2012, 14:49:31 »
Ok,
Ik weet dat ik hierop misschien geen leuke reactie krijg maar misschien als je doorleest weet je wat ik bedoel....
ik ben 16, blank en niet racistisch.
BIJNA GEEN ELKE BLANKE IS DAT...
Net zoals dat het de extremistische moslims zijn die aanslagen enzo plegen, hoor jij daarbij? Nee dacht ik ook niet...
Dat is dan opgelost...

Martijn

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 17 maart 2012, 14:55:47 »
Ok,
Ik weet dat ik hierop misschien geen leuke reactie krijg maar misschien als je doorleest weet je wat ik bedoel....
ik ben 16, blank en niet racistisch.
BIJNA GEEN ELKE BLANKE IS DAT...
Net zoals dat het de extremistische moslims zijn die aanslagen enzo plegen, hoor jij daarbij? Nee dacht ik ook niet...
Dat is dan opgelost...

dewanand2

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 19 maart 2012, 22:34:48 »
namaste martijn,

je liegt als de pest man. JOuw voorouders waren blanke racisten en christen en jij hebt alle slechte eigenschappen geerfd. laat je blank vieze bloed wassen man.

Typisch van de moderne racistische blanken is dat het hypocriete leugenaars zijn en dit is zwijgracisme.  Vertrouw ze dus niet en ontwijk ze.

Wij Hindoestanen moeten onszelf nu beschermen want alles sterft uit van ons en wij worden uitgeroeid en uitgenaait. Dit is de collectieve zelfmoord van ons hindoestanen en het is onze schuld dat wij nu uitsterven als lage zwakke bruine halfaapjes. Vecht tegen die massa, lange, blanke racisten die je hindoemeisjes willen gang bangen als een vieze bruine uitnaaislet in hun concentratieka mpen. Het is nu apartheid in Nederland en Hindoestanen zijn gewoon de nieuwe bruine joden. Iedere blanke haat ons nu, omdat India een gouden toekomst heeft en vroeger corus steel heeft opgekocht. Kijk uit, want er is al een harde Koude Holocaust tegen ons ras en volk.  Sta op en strijd, lees de heilige Bhagavad Gita en voer je heilige oorlog in naam van allle miljoenen Hindoe goden en godinnen. Alle goden zijn Hindoeistisch op deze wereld en in het hele universum en alle andere religien zijn asurisch en satanisch. 

met de zegen van ALtecrea

Dump die hypocriete blanke leugenaars in het toilet.  Het is nu apartheid.  In de nabije toekomst komt er een Vedical Union en ook Sri Rama ka Desh wordt officieel geproclameerd in het oude driestromenlan d dat de blanken hebben verkracht en vernietigd. Die fransen ga ik persoonlijk duidelijk maken om op te rotten uit Frans Guyana met hulp van alle legers uit Zuid Amerika. 

Bereid je voor op de heilige oorlog om het gouden tijdperk van Kali Yuga te starten, waarin hogere Vedische rassen de wereld gaan zuiveren en overheersen. Wij dynamisch gepigmenteerde rassen uit het oude Vedische rijk zijn de uitverkoren rassen om de hele Melkweg te gaan koloniseren met een leger van Vedanauten bestaande uit honderd miljard zielen, zuiver Vedisch.

Alle blanken zijn hypocriet dus geloof ze echt niet.

dewanand
hindoe fundamentalist

Rakeshhh

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 21 april 2012, 05:32:00 »
Ik moet toegeven dat Dewanand wel een punt heeft wat betreft blanken. Voor hun ben je maar een zwarte, ook al zijn we geen negers. Al ben je de perfecte burger, ze zullen je altijd zien als een zwarte of gekleurde. Je zal nooit volledig geaccepteerd worden, omdat je anders bent dan hun.
Je moet niet vergeten dat Nederlanders ook grote lafaards zijn en politiek correct willen spelen. Dus ze zullen nooit toegeven of er openlijk voor uitkomen dat ze "die zwarten" het liefst zien vertrekken.

Als alle allochtonen uit Nederland zouden vertrekken, behalve de Hindoestanen, dan zul je zien dat wij het mikpunt gaan worden van racisme en haat. Nu zijn het Marokkanen en blijven wij uit het vizier.

Maar je moet niet vergeten dat Surinamers in de jaren 70 volop gediscrimineer d werden. Ask your parents. Toen waren Surinamers de enige grote groep allochtonen. Pas later kreeg je die Turken en Marokkanen.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat het niet de schuld was van de Hindoestanen, maar dat het vooral die Creolen waren die zich misdroegen. Maar hey...voor een blanke zijn we allemaal "zwartjes" dus Hindoestanen werden ook de dupe, ook al deden ze niks verkeerds.

Dus stop met denken dat je 1 van hun bent, want als ze de mogelijkheid hadden om Hindoestanen eruit te kicken hadden ze dat allang gedaan ;) Bouw liever op je eigen volk.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #9 Gepost op: 21 april 2012, 21:21:18 »
Ik moet toegeven dat Dewanand wel een punt heeft wat betreft blanken. Voor hun ben je maar een zwarte, ook al zijn we geen negers. Al ben je de perfecte burger, ze zullen je altijd zien als een zwarte of gekleurde. Je zal nooit volledig geaccepteerd worden, omdat je anders bent dan hun.
Je moet niet vergeten dat Nederlanders ook grote lafaards zijn en politiek correct willen spelen. Dus ze zullen nooit toegeven of er openlijk voor uitkomen dat ze "die zwarten" het liefst zien vertrekken.

Als alle allochtonen uit Nederland zouden vertrekken, behalve de Hindoestanen, dan zul je zien dat wij het mikpunt gaan worden van racisme en haat. Nu zijn het Marokkanen en blijven wij uit het vizier.

Maar je moet niet vergeten dat Surinamers in de jaren 70 volop gediscrimineer d werden. Ask your parents. Toen waren Surinamers de enige grote groep allochtonen. Pas later kreeg je die Turken en Marokkanen.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat het niet de schuld was van de Hindoestanen, maar dat het vooral die Creolen waren die zich misdroegen. Maar hey...voor een blanke zijn we allemaal "zwartjes" dus Hindoestanen werden ook de dupe, ook al deden ze niks verkeerds.

Dus stop met denken dat je 1 van hun bent, want als ze de mogelijkheid hadden om Hindoestanen eruit te kicken hadden ze dat allang gedaan ;) Bouw liever op je eigen volk.
Dit is inderdaad gewoon de keiharde waarheid.

Alleen Hindoestanen kunnen deze waarheid niet aan, en willen in de hoop op toch geaccepteerd te worden lekker hielen blijven likken.

r3.22

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 3 september 2012, 17:07:47 »
Blanke Hollandse superioriteit

Maar ook de grote meerderheid van de blanke Hollanders heeft een sterke raciale identiteit. Hierbij spelen vele factoren een grote rol. Nu is het geloof bij veel blanke Hollanders niet meer doorslaggevend voor hun identiteit. Maar de meerderheid van de blanke Hollanders gelooft wel heel sterk in darwinisme, evolutie en materialisme. Het geloof van hen in evolutie zorgt ervoor dat zij sterk van overtuigd zijn dat zij als blanken het hoogst geëvolueerde ras zijn op de wereld en in alle opzichten superieur zijn. Dit is iets wat heel diepgeworteld is in het diepere bewustzijn van blanke Hollanders en ik heb het heel vaak ontdekt in de praktijk. Deze factor zorgt ervoor dat blanke Hollanders vaak xxxx racisten zijn en absoluut geloven in hun superioriteit als blanke. Elke niet blanke of mixmens is dan dus inferieur en minder waard en wordt ook zo behandeld.

Hmmm...
Vaak lul je compleet uit je nek Dewanand. Maar....  in bovenstaande woorden ben je gewoon gelijk. Zo dom ben je dus  kennelijk niet. Anders had je nu waarschijnlijk, net als de meeste hindoestanen (vooral mbt tot dit punt), een compleet geindoctrineer de kijk op de "westerse" wereld.
Waarom doe je niet gewoon iets zinnigs met je kwaliteiten? Richt een radicale allochtonen-partij op ofzo. Ik stem dan wel op je hoor.

gr,
Raj

dewanand2

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 4 september 2012, 12:01:49 »
namaste R322

thanks voor compliment, check mijn site eens. Ik heb na jaren lijden en suicidaliteit in de hollandse holocaust uiteindelijk mijn minderwaardigh eid opgelost door hindoelander te worden. Ik behoor dus tot het Hindoe collectief wereldwijd en dat is dik 1 miljard mensen. Nu beschouw ik de 12 miljoen blanke hollanders als een zielige uitstervende minderheid en ze zijn gewoon genetisch gehandicapt omdat hun genen geen pigment kunnen aanmaken. Ons HIndoeras is dus superieur aan hen en wij zijn een meerderheid global he, dus zo praat ik nu altijd tegen die lange duivelse blanken en ze vinden het niet leuk. Ik ben hard geworden in dit duivelse blankenland en vind mijzelf niet meer menselijk want ik ben geassimileerd en net een bruine wolf.

Ik zoek mensen om een radicale partij op te richten die de belangen van de 4 miljoen niet blanken gaat behartigen. Ik had al een studierapport gemaakt met iemand vorig jaar. Nu zoek ik mensen die mee willen doen. Wel bekijk ik het global en transnationaal dus mijn visies zijn complexer en intelligenter. Mail mij als je wil praten of ideeen hebt.  Alle niet blanken moeten zich in europa nu verenigen want in het jaar 2040 gaan zij toch allemaal samen de gaskamers in als de holocaust begint hier na een nazi revolutie van duivelse blanken.  Geloof mij, ik lieg niet, volgens mij haten nu 90 procent van de blanken alles wat niet blank is, en ze haten hindoestanen het meest omdat wij  een rijke oude geloof en cultuur hebben en omdat India nu sterk groeit. Wij als bruine en zwarte mensen  moeten voor hen altijd lik en pijpslaafjes blijven want ze willlen blank en superieur spelen.  Veel hindoestaanse meisjes  zijn al vernietigd en zijn sletjes en likslaafjes van een heleboel blanken geworden, bijna 70 procent van onze hindoemeisjes naait flink uit  met blanken nu en ons ras sterft uit.  Veel hindoestaanse mannen plegen zelfmoord uit ellende of ze worden kapot gediscrimineer d als bruintjes en zwartjes. Dit is de apartheid hier in blankenland nederland en op mijn site staat de harde waarheid. 

mijn hele leven is discriminatie en lijden.  Hier is de KOude Holocaust en alles wat bruin en zwart is willen ze vernietigen en verkrachten.  Blanken zijn duivels en geen echte mensen.  Dit vertelde een uitgenaaide hindoemeid mij nog zondag.

dewanand
www.dewanand.c om
email waldo@ziggo.nl

ftrptsal

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 4 september 2012, 12:13:10 »
Ik ben sedert de jaren zeventig in Nederland en ik kan jullie vertellen dat het blank racisme in die tijd echt erg was. Dagelijks, ik herhaal DAGELIUJKS, hoorde je op school en buiten de volgende woorden naar je hoofd geslingerd, vaak van kleine kinderen:
1. Hé bruine, rot op naar je eigen land
2. Bruine aap
3. Hé vieze bruine poepnikker
4. Pinda rot even op
5. Hé heb jij poep op je lichaam gesmeerd
6. Katjang lijer

Nogmaals, deze dingen waren geen incidenten maar hoorde je dagelijks. Nou moeten jullie blanken eens je hart in eigen boezen steken als je weer een pak slaag krijgt van een Marokkaan. Jullie hebben ook heel wat op je geweten.

Met de vriendelijke groet,
Een bruine aap met poep besmeurd lichaam.

waarheidishardBitches!

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 4 september 2012, 23:00:12 »
hindoestaanse Nederlander is de grootste racist.

rautad

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 5 september 2012, 12:59:04 »
Ik deel de mening dat wij nooit echt geaccepteerd zullen worden.
Hindoestanen die zichzelf verloochenen om geadopteerd te kunnen worden door de autochtonen, die vergissen zich lelijk. wij blijven altijd een gekleurde buitenstaander .
Zoals terecht is opgemerkt, denkt de blanke nog altijd superieur ras te zijn. Men zal zien dat als het erop aankomt een ieder zijn ware gezicht laat zien.

ftrptsal

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 6 september 2012, 10:49:56 »
Geert Wilders is een Jood , doe je huiswerk , Geert Wilders is een illuminatie zionist. Je weet niets. Extreem rechtse blanken waar jij over bazelt die stemmen niet eens op Geert dat is hun indirecte tegenstander. Extreem rechts is allang uitgeschakeld door de Joden. De illuminatie jews.

Je moet niet geaccepteerd en gerespecteerd willen worden door blanken daar is je fout. Gewoon je eigen leven lijden , probleem met jouw is dat je heel wat wil wezen ! , terwijl je gewoon een koeliemannetje bent en dit weigert te accepteren. Het ergert je gewoon dat ze je niet tellen , je vind zelf namelijk dat je dat nogal verdiend. Dat je nogal bijzonder bent en dat blijk je voor hen dus niet te zijn en dat verteer je maar slecht nietwaar.

Maak je niet druk om blanken , blanken sterven uit en dat weten ze , de echte dreiging komt van de Jood. Blanken zijn allang verslagen en gebroken sinds het verlies van de Nazi's. Hun hoogtij dagen zijn allangg achter de rug. Nederland wordt regeert door Joden , de wereld word beheerst door Joden. Heel het westen.

Blanken zijn over 2 eeuwen niet zuiver meer , dan bestaan ze niet meer. De joden daarentegen?

En het klopt wel over rascisme, maar als je echt levenservaring had dan zou je weten dat blanken vooral onderhuids en achterbaks racistisch zijn , en niet in je gezicht. Link volk maar we moeten ermee zien te leven hier in NL.

Yeh jo aap kahte haiñ, meiñ isse sahamat nahiñ huñ. Kripiya mere "post" phir parhiye.

sony

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 22 november 2012, 21:57:01 »
Racisme  is van alle tijden, is ook zeer moelijk te bestrijden,in west europa en usa is het gelukkig minder aan het worden, maar in oost europa is het een grote probleem.
Als je naar oost europa naar toe wilt, zou ik eerst een witte verf kopen die niet afwasbaar is.En je helemaal wit verven met  name je lul en je kont.
Daar worden donkere mensen gelyncht en zelf opgegeten denk ik.
Ook in china en japan heb je racisme naar donkere mensen, en zelfs in india worden donkere mensen door lichte gediscrimineer d.
Vergeet africa ook niet, onderling wordt door ook gediscriminine erd.
Als een blanke zegt dat hij niet zwart/wit denkt meent hij waarschijnlijk het ook, hij spreekt dan wel voor zich zelf, we hebben ook niet gelijk de recht hem aan te vallen dat hij het niet meent, laten we wel eerlijk zijn, als het racisme in nederland zo hard is als hier gesteld wordt, dan hadden we hier geen leven meer.
Laten we ons niet voor de gek houden, iedere donkere persoon is/wordt in nederland af en toe gedriscriminee rd maar we hebben het ermee leren leven.
Omdat het leven in india/suriname de welvaart niet heeft die we in nederland hebben.         

Toen wij in 1975 naar nederland kwamen vanuit suriname had je veel racisme in nederland in kleine dorpen, mensen waren bang voor ons.
Daarom gingen veel surinamers in de steden wonen bij elkaar.

Nu anno 2012 is de racisme minder openlijk, maar speelt af in de wat hogere regionen, zolas de bedrijfsleven dus goed verborgen en geniepig.

Ik denk toch dat we op lange termijn de racisme moeten uitroeien/bestrijden, andes wordt de wereld onbewoonbaar, ik denk niet dat hindoestanen door racisme naar india gaan emigreren daarvoor hebben wij hier te goed, stel dat hitler de oorlog gewonnen had, dan waren wij donkere mensen echt de lul.
Als Hitler de geen medelijden had met de blanke joden, waarom  dan met donkere mensen.

Denk hierover na.

Saringh

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: 23 november 2012, 16:19:26 »
ons probleem is dat we zwak zijn

turken en marokanen die willen niet uitbreiden naar andere rassen ze blijven bij hun eigen volk

wij willen letterlijk de slaaf zijn van de blanke nederlanders niet wetende dat de blanke nederlanders ons als inferieur bruin tuig beschouwen.

Ik heb zelf geen hindoestaanse vrienden omdat ze er toch niet voor je zijn.

CANON

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 23 november 2012, 21:21:13 »
ons probleem is dat we zwak zijn

turken en marokanen die willen niet uitbreiden naar andere rassen ze blijven bij hun eigen volk

wij willen letterlijk de slaaf zijn van de blanke nederlanders niet wetende dat de blanke nederlanders ons als inferieur bruin tuig beschouwen.

Ik heb zelf geen hindoestaanse vrienden omdat ze er toch niet voor je zijn.

Turken en Marocs zijn in het meerderheid licht getint tot blank, ook zij pesten donkere mensen, ikzelf ben ook voor een zwarte/neger uitgemaakt,
door een maroc.
turken en marocs worden vaak gepest om hun cultuur/godsdienst, wij surinamers op ons huidskleur, daar zit een een belangrijke grote verschil.

Wij donkere mensen laten alles over ons heen gaan, omdat we geen tegenwicht kunnen bieden, ook is het zo dat wij onderling ook naar huidskleur kijken.
Dat maakt ons daardoor kwetsbaar.

NIKON

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 24 november 2012, 16:16:14 »
Gentleman's

Mijn ervaring tot nu toe is, negers wordt door vrijwel alle volkeren, chinezen,indos, hindoes, blanken als ze zelf lichter van kleur zijn als minderwaardig volk gezien.
Definitie van een negers is iemand met een donker huid en kroeshaar, vaak dikke lippen en een grote l.l

Het probleem is dat hindoes vaak ook als een neger wordt gezien(vanwege de bruine huidskleur), niet alleen door blanken maar ook door turken/marocs en zelfs chinezen, ik had vroeger vietnamese collegas die dachten ook dat ik een neger was, vanwege mijn bruine huidskleur , hindoes zijn trots op hun afkomst en voelen zich vaak zwaar beledigd, heb ik ook meegemaakt, dat komt omdat wij negers ook als minderwaardig zien, daar zit de probleem.
Wij als hindoes moeten ook eerst naar ons zelf kijken alsvoren wij een vinger wijzen, wij discrimineren ook op huidskleur.

Als men andere conclusie heeft hoor ik het graag via deit forum.   

minolta

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 24 november 2012, 16:27:09 »
Turken en Marocs zijn in het meerderheid licht getint tot blank, ook zij pesten donkere mensen, ikzelf ben ook voor een zwarte/neger uitgemaakt,
door een maroc.
turken en marocs worden vaak gepest om hun cultuur/godsdienst, wij surinamers op ons huidskleur, daar zit een een belangrijke grote verschil.

Wij donkere mensen laten alles over ons heen gaan, omdat we geen tegenwicht kunnen bieden, ook is het zo dat wij onderling ook naar huidskleur kijken.
Dat maakt ons daardoor kwetsbaar.

Besten

Laten we met zijn allen naar marocco gaan wonen,gaan we daar een grote mandir bouwen, naast de moskee.
We hebben hier toch geen leven meer de de racisme van de bakra's.
In marocco heb je toch ook ww en kinderbijslag en subsidies.

Als we binnen een jaar in leven zijn in onse geliefde marocco(nog met hoofd op onze romp), gaan we gezellg weer naar nederland
op vakantie.

groetjes van minolta

sony

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 24 november 2012, 21:17:21 »
Besten

Laten we met zijn allen naar marocco gaan wonen,gaan we daar een grote mandir bouwen, naast de moskee.
We hebben hier toch geen leven meer de de racisme van de bakra's.
In marocco heb je toch ook ww en kinderbijslag en subsidies.

Als we binnen een jaar in leven zijn in onse geliefde marocco(nog met hoofd op onze romp), gaan we gezellg weer naar nederland
op vakantie.

groetjes van minolta

Ben je gek vriend, naaste de moskee moet je dan ook je eigen gat gat graven, ik denk dat je niet verder komt dan de eerste steen van je mandir.
Overigens meerderheid marokkanen vinden zwarte mensen vies, en willen niks mee te maken hebben, in nederland doen ze alsof ze multiculti zijn,
totdat je met een marokkaanse meisje een relatie krijgt, dan ben je eigenlijk al dood.

CANON

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 25 november 2012, 12:47:11 »
Ben je gek vriend, naaste de moskee moet je dan ook je eigen gat gat graven, ik denk dat je niet verder komt dan de eerste steen van je mandir.
Overigens meerderheid marokkanen vinden zwarte mensen vies, en willen niks mee te maken hebben, in nederland doen ze alsof ze multiculti zijn,
totdat je met een marokkaanse meisje een relatie krijgt, dan ben je eigenlijk al dood.

Ik moet je helaas gelijk geven, dat is de praktijk, we moeten niet teveel beklagen over racisme in nederland, we moeten onze eigen sterke wereld bouwen, zoals
de japanners/chinezen en koreanen, laten we hopen dat india in korte periode een welvarend land wordt, dan kunnen we terug naar onze soortgenoten.
Of in iedere geval weer trots zijn ondanks onze huidskleur. 

TOSHIBA

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 25 november 2012, 16:10:19 »
Ik moet je helaas gelijk geven, dat is de praktijk, we moeten niet teveel beklagen over racisme in nederland, we moeten onze eigen sterke wereld bouwen, zoals
de japanners/chinezen en koreanen, laten we hopen dat india in korte periode een welvarend land wordt, dan kunnen we terug naar onze soortgenoten.
Of in iedere geval weer trots zijn ondanks onze huidskleur. 

Goede conclusie van mijn collega CANON

Je collega , TOSHIBA
En we zijn trots.

TOSHIBA

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 25 november 2012, 18:30:13 »
Beste lezers

Turken,marokkanen en zelfs irakezen(asielzoekers), zijn bijna blank, ze zijn meestal moslims maar bijna blank.
Als ze tegen ons zeggen dat ze nederlanders zijn,geloven wij ze ook omdat ze bijna blank zijn.

Nederlanders denken dat zwarte mensen altijd moslims zijn, ook al roepen wij dat wij hindoe's zijn.
Dus wij zijn voor de blanken, zwarte moslims, de turken/maroc's lachen ons gewoon uit.

Mijn ervaring is dat DONKERE mensen vrijwel door alle LICHTE  mensen wordt gepest.
Als wij een hindoefeest hebben zoals divali, vragen ander culturen ons om uitleg, trots leggen wij de betekenis van onze hindoefeest uit.
Een dag later worden wj vaak ermee gepest, en uiteindelijke worden we weer gepest om ons donkere huidskleur.
Zo gaat dat in de praktijk dag in dag uit, je hele leven lang tot je dood.
Dus we moeten elkaar steunen en helpen, andere keus hebben we toch niet. 

MITSUBISHI

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 25 november 2012, 20:33:29 »
Aan , NIKON,CANON,TOSHIBA,sony en minolta

Jullie zijn fijne bedrijven die leuke mooie producten maken, net als ik.
Jullie zijn de trots van Japan, hopenlijk dat de klagende hindoes een voorbeeld aan jullie nemen.
En hun handen uit de mouwen gaan halen, en innoverende bedrijven oprichten om goede producten te kunnen maken, daarvoor is het nog niet te laat voor,
dan gaan andere volkeren over ons klagen omdat wij beter zijn dan hun(jaloezie)

Julle grote collega, MITSUBISHI 

De verlosser

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 25 november 2012, 21:31:34 »
DONKERE MAN(NEGRO) IS GELIJKWAARDIG AAN BLANKE MAN, PROBLEEM OPGELOST.
DONKERE MAN(NEGRO) IS GELIJKWAARDIG AAN TURKEN/MACRO'S, PROBLEEM OPGELOST.
DONKERE MAN(NEGRO) IS GELIJKWAARDIG AAN CHINEZEN(MONGOLEN), PROBLEEM OPGELOST.
DONKERE MAN(NEGRO) IS GELIJKWAARDIG AAN HINDOES/INDO'S, PROBLEEM OPGELOST.

Zal het zover komen, of gaan we mixen, wat is de beste mengverhouding .
Laat het weten.

De Verlosser

Offline Mini

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #27 Gepost op: 28 november 2012, 15:10:58 »
a. iedereen is een racist. de vraag is alleen, hoe vaak werkt het negatief uit op de ander
b. aangezien het hier over de blanke nederlander gaat, die denken maar al te graag dat ze overal wat op te zeggen hebben, vaak zonder inhoudelijke kennis van zaken. Dit krijgen ze van huis uit mee, altijd mee willen praten altijd een mening overal voor moeten hebben. dat kennen hindoestanen niet, we praten veelal niet als we ergens geen kennis van hebben. dat zal em wel in dingen zitten als; als grote praten kom je als kind er niet tussen, niet praten voor je beurt, en de no spang mentaliteit, we maken ons niet zo snel druk om dingen.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #28 Gepost op: 28 november 2012, 15:12:20 »
a. iedereen is een racist. de vraag is alleen, hoe vaak werkt het negatief uit op de ander
b. aangezien het hier over de blanke nederlander gaat, die denken maar al te graag dat ze overal wat op te zeggen hebben, vaak zonder inhoudelijke kennis van zaken. Dit krijgen ze van huis uit mee, altijd mee willen praten altijd een mening overal voor moeten hebben. dat kennen hindoestanen niet, we praten veelal niet als we ergens geen kennis van hebben. dat zal em wel in dingen zitten als; als grote praten kom je als kind er niet tussen, niet praten voor je beurt, en de no spang mentaliteit, we maken ons niet zo snel druk om dingen.
Zowel op mijn opleiding als op de werkvloer irriteer ik me heel erg aan deze eigenschap.

Offline Mini

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #29 Gepost op: 28 november 2012, 15:50:23 »
Zowel op mijn opleiding als op de werkvloer irriteer ik me heel erg aan deze eigenschap.

ik ook.
ben tot de conclusie gekomen dat blanke nederlanders, bijna tot geen inlevingsvermo gen hebben en dat zij juist de mensen zijn die met een oogkleppen rond lopen. Het is my way or the high way in bij hen. Daarom kunnen ze zich snel over dingen heen zetten, denk hierbij aan gebroken relaties en noem maar op.
zal wel door de commerciele instelling gekomen, die ze hebben. Daarom doen zij het veelal goed in commerciele functies en hindoestanen bijvoorbeeld niet.

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 28 november 2012, 15:50:23 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: