collapse

Auteur Topic: Gillette Mach 3 vs Fusion  (gelezen 28250 keer)

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Sabkoi ke HALLO !!!
Re: Gillette Mach 3 vs Fusion
« Reactie #30 Gepost op: 19 september 2011, 09:33:45 »
Als iemand het niet met jou eens is, waarom moet je dan zo belachelijk reageren? Moet iedereen dezelfde gedachtengang als jou hebben ofzo? Damn. Irritant Piskind ben je zeg. Je begint me steeds meer te irriteren.
Ik beschouwde jou als een intelligent persoon. Maar door dit soort reacties van jou. Begin ik steeds meer respect voor jou te hebben.
Maw, doe wat aan je woordkeuzes en reacties.

"Ik beschouwde jou als een intelligent persoon. Maar door dit soort reacties van jou. Begin ik steeds  meer respect voor jou te hebben."
 :roflol:
Olifantje in het bos, laat je mama's staart niet los

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 19 september 2011, 09:33:45 »

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #31 Gepost op: 19 september 2011, 11:43:36 »
superieur aan elke mach3/fusion of andere ''commerciŽle scheermesjes'' . Het nadeel tegenover die mach3 etc is dat je er meer de tijd voor moet nemen,veel voorzichtiger moet scheren. Als je bij een kapper/barbier komt dan word je geschoren met het goede oude scheermesje dat is niet voor nix zo. Die fusion enz zijn ook goed hoor daar niet van , maar ik vind ze prijs en resultaat totaal niet waardig tegenover het scheermesje die geen drol kost.

Ik scheer gewoon snel ermee hoor. Heb het weleens geprobeerd met mach3 etc, en dat luktte voor geen meter. Binnen een paar min had ik het al weggegooid, en mijn oude vertrouwde mesje gepakt :p. Snij mezelf nooit, gezicht is het al gewend :p.

Mijn kapper pakt wel altijd een nieuw mesje. Hij doet het voor men neus, dus moet wel :p

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #32 Gepost op: 19 september 2011, 11:45:30 »

alleen homosexuelen zoals jouw laten zich scheren door een kapper,,,

je krijg zeker een stijve tijdens je scheerbeurten?????

Een kapper scheert je bakkebaarden, nek enzo toch? Of is daar wat mis mee?

Scheermes

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 20 september 2011, 09:53:01 »
ik kan de nieuwste mesjes voor je regelen 12 euro voor jou in de shopperhal mijn winst 2 euro maar zijn 4 mesjes

Ik geloof dat ik onder een steen vandaan kom, maar wat is een Shopperhal? Zoiets als de zwarte markt van Beverwijk?

Scheermes

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 20 september 2011, 10:03:42 »
hey scheermes,

ken jij die ouderwetse scheermesjes? Ik ben er vrij zeker van dat die echt veeeeel scherper en beter is als deze dure shit. Ik scheer daar al jaren mee en die dingen zijn echt goed man en vrij goedkoop. 1 ding is alleen je moet ermee kunnen omgaan en er de tijd voor nemen dan scheert volgens mij echt niets gladder als een ouderwets scheermesje. Met zo een zeepje van de vergulde hand en een kwastje en een bakje warm water.

Haha ja de ouderwetse scheermesjes die ken ik (afbeelding van Nadeem). Maar daarmee kan ik echt niet niet scheren, vooral op de hals en kaaklijn.
Ik scheer onwijs langzaam hiermee, om te voorkomen dat ik mezelf snij.

Daarnaast heb ik 's ochtends (het moment wanneer ik scheer) niet de tijd en geduld om langzaam te scheren. Meestal is het hurry hurry.

Dus dit is voor mij geen alternatief.

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #35 Gepost op: 20 september 2011, 10:27:16 »
Ik geloof dat ik onder een steen vandaan kom, maar wat is een Shopperhal? Zoiets als de zwarte markt van Beverwijk?
:roflol:
Dat is een winkelhal met allemaal kleine winkels in de Amsterdamse Poort.
Lijkt op Zwarte Markt, maar dan multicultie.
Olifantje in het bos, laat je mama's staart niet los

Jeroen

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 20 mei 2014, 16:31:29 »
Na ongeveer 10 jaar trouwe dienst is mijn Mach3 scheermeshoude r van Gillette aan vervanging toe. Ik ben nu opzoek naar iets nieuws en kwam het volgende tegen, de Gillette Fusion Proglide (reclame van Humberto Tann).

Wie heeft er ervaring in het gebruik van Gillette Fusion Proglide? scheert het beter dan de Gillette Mach 3? Wat zijn de voordelen (als die er zijn)?

Persoonlijk vind ik de Gillette Fusion Proglide onwijs duur. Voor een setje van 8 scheermesjes betaal je 36,99! terwijl je voor een setje van 8 Gillette Mach 3  scheermesjes 21,99 betaald. En dan praat ik niet over de Tubro/Power versie (mes voor vibrerende houder, wat moet je ermee?  :dontknow:)

Is het waard om over te stappen?  :smiley_yo:

Gillette Mach 3 - 3 Mesjes

Gillette Fusion Proglide - 5 Mesjes

Ik koop al mijn scheermesjes op http://www.eijssenshop.nl/product-categorie/drogisterij/ de merkloze scheermesjes zijn echt top en zijn vergeleken met de Gillette fusions bijna gratis:)

Kaise.nl

« Reactie #36 Gepost op: 20 mei 2014, 16:31:29 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: