collapse

Auteur Topic: Gillette Mach 3 vs Fusion  (gelezen 26452 keer)

Scheermes

• Gast
Gillette Mach 3 vs Fusion
« Gepost op: 29 augustus 2011, 12:38:38 »
Na ongeveer 10 jaar trouwe dienst is mijn Mach3 scheermeshoude r van Gillette aan vervanging toe. Ik ben nu opzoek naar iets nieuws en kwam het volgende tegen, de Gillette Fusion Proglide (reclame van Humberto Tann).

Wie heeft er ervaring in het gebruik van Gillette Fusion Proglide? scheert het beter dan de Gillette Mach 3? Wat zijn de voordelen (als die er zijn)?

Persoonlijk vind ik de Gillette Fusion Proglide onwijs duur. Voor een setje van 8 scheermesjes betaal je 36,99! terwijl je voor een setje van 8 Gillette Mach 3  scheermesjes 21,99 betaald. En dan praat ik niet over de Tubro/Power versie (mes voor vibrerende houder, wat moet je ermee?  :dontknow:)

Is het waard om over te stappen?  :smiley_yo:

Gillette Mach 3 - 3 Mesjes

Gillette Fusion Proglide - 5 Mesjes

Kaise.nl

Gillette Mach 3 vs Fusion
« Gepost op: 29 augustus 2011, 12:38:38 »

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: Gillette Mach 3 vs Fusion
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2011, 12:43:26 »
Dat is ook de reden waarom ik nog steeds met Gillette Mach 3 scheer. Vind dat ze de prijzen mogen verlagen. Dan pas ga ik nadenken over een nieuwe scheermes.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2011, 12:49:39 »
Pro glide glijdt soepeler over je huid.. en scheert dus makkelijker...

Ff tussendoor... die nieuwe wegwerpmesjes van Wilkinson zijn ook super...

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2011, 12:51:48 »
Pro glide glijdt soepeler over je huid.. en scheert dus makkelijker...

Ff tussendoor... die nieuwe wegwerpmesjes van Wilkinson zijn ook super...
Die in dat mintgroene pak toch? Die zijn idd super. Had ik meegenomen naar Su toen.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2011, 12:59:44 »
Die in dat mintgroene pak toch? Die zijn idd super. Had ik meegenomen naar Su toen.
Klopt ja... die gebruik ik nu ook ff tot ze op zijn...
Moet nog ff kijken of ik weer op pro glide ga.. of bij deze blijf...

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 29 augustus 2011, 13:03:19 »
Klopt ja... die gebruik ik nu ook ff tot ze op zijn...
Moet nog ff kijken of ik weer op pro glide ga.. of bij deze blijf...
Ik ook. Maar ik vind ze nog steeds na al die jaren goed scheren. Dus voorlopig gebruik ik het nog. Tenzij de prijzen omlaag zetten.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #6 Gepost op: 29 augustus 2011, 13:08:48 »
Ja klopt.. de prijs is de reden dat ik aarzel... ik scheer namelijk om de 1 a 2 dagen... en op die manier raak ik bankroet...

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 29 augustus 2011, 16:08:13 »
Ja klopt.. de prijs is de reden dat ik aarzel... ik scheer namelijk om de 1 a 2 dagen... en op die manier raak ik bankroet...
Same here!

Offline doggy_la

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #8 Gepost op: 29 augustus 2011, 18:57:34 »
ik kan de nieuwste mesjes voor je regelen 12 euro voor jou in de shopperhal mijn winst 2 euro maar zijn 4 mesjes

Offline umbro01

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 10 september 2011, 17:18:59 »
Paar keer geschoren met die maar als je een sikje of lijntje hebt kan je beter een scheermes nemen met 2 mesjes.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #10 Gepost op: 11 september 2011, 01:05:15 »
Paar keer geschoren met die maar als je een sikje of lijntje hebt kan je beter een scheermes nemen met 2 mesjes.
Heb jij al baardgroei?  :smile008:

koekebakker

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 11 september 2011, 14:14:54 »
hey scheermes,

ken jij die ouderwetse scheermesjes? Ik ben er vrij zeker van dat die echt veeeeel scherper en beter is als deze dure shit. Ik scheer daar al jaren mee en die dingen zijn echt goed man en vrij goedkoop. 1 ding is alleen je moet ermee kunnen omgaan en er de tijd voor nemen dan scheert volgens mij echt niets gladder als een ouderwets scheermesje. Met zo een zeepje van de vergulde hand en een kwastje en een bakje warm water.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #12 Gepost op: 11 september 2011, 15:37:36 »
hey scheermes,

ken jij die ouderwetse scheermesjes? Ik ben er vrij zeker van dat die echt veeeeel scherper en beter is als deze dure shit. Ik scheer daar al jaren mee en die dingen zijn echt goed man en vrij goedkoop. 1 ding is alleen je moet ermee kunnen omgaan en er de tijd voor nemen dan scheert volgens mij echt niets gladder als een ouderwets scheermesje. Met zo een zeepje van de vergulde hand en een kwastje en een bakje warm water.
Ik weet wel welke je bedoeld. Ik kan daar niet mee omgaan. 1x gedaan. Scheerde mezelf. Vandaar dat ik gewoon scheer met Gilette.

Zoiets bedoel je toch:

Offline vaillantlaan boy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 11 september 2011, 20:30:24 »
Mach3 is beter, fusion krijg je wondjes van.

koekebakker

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 11 september 2011, 20:35:37 »
Ik weet wel welke je bedoeld. Ik kan daar niet mee omgaan. 1x gedaan. Scheerde mezelf. Vandaar dat ik gewoon scheer met Gilette.

Zoiets bedoel je toch:

juist zulke ja

koekebakker

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 11 september 2011, 21:23:01 »
drm scheer ik ook niet dagelijks , is ook niet nodig bij mij , zo snel groeien de haartjes niet. 1 a 2 in de week is voldoende. Het beste is als je uit de douche komt dan is je huid nat,zacht en soepel en kun je met de minste weerstand de haartjes van je huid schrapen. Hoef je ook niet teveel zeep te gebruiken. Ik betwijfel of een apparaat zoveel beter is als een mesje , het principe is het hetzelfde. Aftershave gebruik ik nooit , altijd koud water om af te koelen. Elke scheerbeurt een nieuw mesje. Roken.daroe , te weinig water drinken ,slecht slapen enz zijn volgens mij veel erger voor een huid als scheren (mits je t een beetje goed doet)

koekebakker

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: 11 september 2011, 22:52:25 »
ook hugh hefner heeft hier en daar aandeeltjes en belangen natuurlijk , ik heb ook welleens een scheerapparaat gebruikt een poosje , ik vind het niet hetzelfde mooie gladde resultaat geven als het goede oude scheermesje. Maargoed ieder zn voorkeur.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #17 Gepost op: 11 september 2011, 23:09:00 »
godver.. mensen luister...

Zwitsal douchecreme... mn mesje erin dopen.. shaven... uittikken.. opnieuw dopen... shaven... enz.. try it....!!!!!!!!
en drnaa gewoon uitspeolen met koudwater... creme.. (zwitsal).. hetzelfde geldt voor je oksels en schaamhaar.... mensen.. succes..

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #18 Gepost op: 11 september 2011, 23:28:41 »

Zwitsal....... dat is toch voor babies......lo l
;-)

Offline m_rafi

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #19 Gepost op: 11 september 2011, 23:46:15 »
eeeh umbro

kom je vaak voetballen bij loyd kwartier? (je foto in je handtekening?)

@
ik koop me mach 3 op de markt of in de aanbieding

en soms op vakantie want dan zijn ze goedkoper in het buitenland

idd de mesjes blijven duur maar gaan wel lang mee
ik blijf bij me mach 3 :)
FEELINGS
WEBSITE : http://feelings-band.nl

REAL II REAL
real-2-real@hotmail.com
(zangeres gezocht)

Offline umbro01

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 13 september 2011, 13:39:00 »
eeeh umbro

kom je vaak voetballen bij loyd kwartier? (je foto in je handtekening?)

Ja man elke dag al sinds 2002

Offline pritilata

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 13 september 2011, 13:43:23 »
Scheermesjes van gilette zijn veel duurder dan wilkinson sword.

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #22 Gepost op: 13 september 2011, 13:44:31 »
hey scheermes,

Ik scheer daar al 12 jaar mee :p. Ik kan niet met gillette en dat soort dingen scheren, ben die scherpe shit gewend. Mijn kapper zei dat ik kapper had moeten worden, hij vind dat ik goed scheer :p

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #23 Gepost op: 13 september 2011, 13:46:45 »
drm scheer ik ook niet dagelijks , is ook niet nodig bij mij , zo snel groeien de haartjes niet. 1 a 2 in de week is voldoende. Het beste is als je uit de douche komt dan is je huid nat,zacht en soepel en kun je met de minste weerstand de haartjes van je huid schrapen. Hoef je ook niet teveel zeep te gebruiken. Ik betwijfel of een apparaat zoveel beter is als een mesje , het principe is het hetzelfde. Aftershave gebruik ik nooit , altijd koud water om af te koelen. Elke scheerbeurt een nieuw mesje. Roken.daroe , te weinig water drinken ,slecht slapen enz zijn volgens mij veel erger voor een huid als scheren (mits je t een beetje goed doet)

Scheer ook 2 keer per week. Maar scheer altijd voor het douchen, hou er niet van achteraf te doen. Ik scheer ook nog droog, zonder zeep of water. En sowieso altijd een nieuw mesje.

Offline umbro01

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #24 Gepost op: 13 september 2011, 13:58:14 »
Scheer ook 2 keer per week. Maar scheer altijd voor het douchen, hou er niet van achteraf te doen. Ik scheer ook nog droog, zonder zeep of water. En sowieso altijd een nieuw mesje.

Moet je niet doen de kans is groot dat je dan puisten krijg? altijd eerst je huid natmaken dan scheergel zo krijg je nooit puisten.

Offline Ravik

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 13 september 2011, 16:38:51 »
ik heb de fusion nu een paar maanden en nog steeds met mijn eerste mesje bezig :)

Alleen mijn bakkebaard krijg ik niet zo als ik met mijn mach 3 deed. Maar dat zal wel wennen zijn. Aangezien ik meestal einde van de week een aardig dos met haren op mijn gezicht heb :0 Geen zin en tijd om me te scheren door de weeks. Tenzij ik ergens naar toe ga klanten of een verjaardag of zo dan wel :)

Ik spoel mijn gezicht eerst goed en dan ga ik me scheren. Ik gebruik geen zeep of scheerschuim.

Koop je scheerspullen bij de volgende webshop. Ze zijn vaak veel goedkoper
http://www.drogisterij.net/

De Fusion is nu 20 euro bij een pakketje van 8 stuks :)

http://www.drogisterij.net/Verzorging-Gezicht-Gillette-fusion-scheermesjes/P/168756

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #26 Gepost op: 14 september 2011, 11:45:15 »
Moet je niet doen de kans is groot dat je dan puisten krijg? altijd eerst je huid natmaken dan scheergel zo krijg je nooit puisten.

Nooit last van gehad. Ik was mijn gezicht alleen, en maak het droog, daarna scheer ik.

koekebakker

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 17 september 2011, 13:17:33 »
Ik scheer daar al 12 jaar mee :p. Ik kan niet met gillette en dat soort dingen scheren, ben die scherpe shit gewend. Mijn kapper zei dat ik kapper had moeten worden, hij vind dat ik goed scheer :p

superieur aan elke mach3/fusion of andere ''commerciŽle scheermesjes'' . Het nadeel tegenover die mach3 etc is dat je er meer de tijd voor moet nemen,veel voorzichtiger moet scheren. Als je bij een kapper/barbier komt dan word je geschoren met het goede oude scheermesje dat is niet voor nix zo. Die fusion enz zijn ook goed hoor daar niet van , maar ik vind ze prijs en resultaat totaal niet waardig tegenover het scheermesje die geen drol kost.

koekebakker

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 17 september 2011, 16:26:06 »

Luister goser, een kapper barbier moet aan de kosten denken.....die gaat geen dure shit gebruiken die net zo duur als de kostprijs van zijn scheerbeurt... .die gebruikte de goedkoopste shit. Ik geloof bovendien niet dat het ene mesje beter scheert dan de andere, uiteindelijk wordt met alle mesjes het zelfde doel waar ze voor gemaakt zijn bereikt. 

jij gelooft alleen wat je wil geloven  , als die fusion een beter resultaat gaf dan het mesje dan was iedereen overgestapt op die fusion. Die fusion is gewoon fancy en het doet zn werk meer is het niet. Een kapper kan tegen inkoopprijzen mesjes kopen , dan kost die fusion nog steeds een stuk meer als gewone mesjes maar als het resultaat daar ook naar was ,dan denk ik dat ook kappers hierop zouden overgaan. Fusion etc moeten het hebben van een enorme campagne met bekende athleten en artiesten die ervoor reclame maken. Het scheert goed , ziet er goed uit en heeft een beetje status ,daarom willen mensen ervoor betalen. Of het beter is dan het single mesje? Nee dat zeker niet.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #29 Gepost op: 18 september 2011, 03:39:36 »

alleen homosexuelen zoals jouw laten zich scheren door een kapper,,,

je krijg zeker een stijve tijdens je scheerbeurten?????
Als iemand het niet met jou eens is, waarom moet je dan zo belachelijk reageren? Moet iedereen dezelfde gedachtengang als jou hebben ofzo? Damn. Irritant Piskind ben je zeg. Je begint me steeds meer te irriteren.
Ik beschouwde jou als een intelligent persoon. Maar door dit soort reacties van jou. Begin ik steeds meer respect voor jou te hebben.
Maw, doe wat aan je woordkeuzes en reacties.

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 18 september 2011, 03:39:36 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: