collapse

Auteur Topic: De ware aard van de Libische rebellen. (Radicale moslims & racisten)  (gelezen 3802 keer)

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • K.0rhie Kapoor!...
Re: De ware aard van de Libische rebellen. (Radicale moslims & racisten)
« Reactie #30 Gepost op: 29 augustus 2011, 23:23:28 »

Ik heb overal last van vooral van jou, kan jij wel technisch lezen dan ???? OF HEB JE POEP IN JE OGEN
Jammer voor je als je last hebt van me...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Dat elkaar citaten worden veranderd naar gayberichten zegt wat over het vermogen van members om zich te verplaatsen in de gedachten van homo's.

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 29 augustus 2011, 23:23:28 »

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #31 Gepost op: 6 september 2011, 23:57:55 »
de grootste duivel is Amerika/Israel/NL die ondersteunen terroristen, en van die arme zogenaamde jihad warriors maken daar dankbaar gebruik van.

Het draaid allemaal tussen Goed vs Slecht, of je bent een goed mens of niet.
Religie word flink misbruikt door de mensen zelf.

Wat mij opviel is dat de mensen het zat beginnen te worden van Dictatuur, dat is een goeie teken. De huidige regeringen en wereldleiders zijn corrupt, het moet allemaal vallen, ook de economie, alleen dan kunnen we alles weer her-verdelen.

Kaise.nl

« Reactie #31 Gepost op: 6 september 2011, 23:57:55 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: