Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: De ware aard van de Libische rebellen. (Radicale moslims & racisten)  (gelezen 904 keer)

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
Ram Ram geachte kaise.nl leden,

Zoals jullie weten is de Westerse media en Al Jazeera de laatste tijd in de ban van de protesten in de Arabische wereld. Met name aan Libië en "knotsgekke dictator Khadaffi" wordt veel zendtijd verspild en er wordt ook veel propaganda over verspreid.

De rebellen echter worden verheerlijkt en beschreven als "vrijheidsstrij ders". Maar wie zijn deze rebellen nou eigenlijk? Is een vraag die vele kijkers van het acht uur journaal zichzelf nog niet gesteld hebben.

De volgende filpmjes van youtube die ik gepost heb ontmaskeren de rebellen, namelijk deserteurs uit het leger die hopen een topbaan te krijgen door de NAVO te steunen (beetje hetzelfde als de rajas die de Britten hielpen India te veroveren), Islamitische extremisten (die Libië willen veranderen in een mediterrane versie van Afghanistan of Somalië) en racisten die neger immigranten uit Afrika aanvallen en vermoorden door ze de titel van huurling in de schoenen te schuiven.

Ook laten de filmpjes de goede kanten van Kadaffi zien zoals bijvoorbeeld het feit dat hij een hechte unie van Afrikaanse landen wou, dat hij de oliereserves van Libië gebruikte om voor goede sociale voorzieningen voor het Libische volk te zorgen.

Kijk ik ben geen voorstander van Kadaffi of Bashir al Assad (Syrië) net zo als ik dat niet was van Saddam Hoessein (Irak). Ik ben er echter volledig van overtuigd dat als Libië door de NAVO veroverd wordt dat het een verdeeld land zoals Irak waar vrouwen en kinderen niet eens normaal de straat op kunnen. Ook ben ik bang dat het, het strijdtoneel zal worden van Arabische nationalisten en radicale moslims.

Verder geloof ik ook dat de NAVO niet zonder reden Libië aangevallen hebben, ik ben ervan overtuigd dat de oliereserves van het land een rol spelen en ook Kadaffi's plannen om zich onafhankelijk te maken van de dollar. Er zijn tal van landen waar de situatie erger is dan in Libië m.b.t. vrijheid van de bevolking Noord-Korea, Saoedie Arabie, Myanmar zijn hier goede voorbeelden van en geen van hun is ooit door de NAVO aangevallen.

Maar Saoedie Arabie is een goede vriend van de Amerikanen en danst volledig naar Obama's pijpen en N-Korea en Myanmar hebben geen belangrijke grondstoffen als olie en aardgas.

Ik wil daarom de kaise.nl leden erop attenderen kritisch naar de mediaberichten te kijken en zowel de woorden van voor en tegenstanders te horen.
<a href="http://www.youtube.com/v/XH3Y8__x9cU?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/XH3Y8__x9cU?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/CgbJp6fiAu8?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/CgbJp6fiAu8?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

<a href="http://www.youtube.com/v/O35_Ai6EsMU?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/O35_Ai6EsMU?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

Liefs Thakur Ganga Singh.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: De ware aard van de Libische rebellen. (Radicale moslims & racisten)
« Reactie #1 Gepost op: 26 augustus 2011, 17:01:28 »
Je hebt een goed excuus gevonden om moslims weer een veeg uit de pan te geven.

Verder no comment, want ik word het een beetje zat.

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 26 augustus 2011, 18:40:20 »
Je hebt een goed excuus gevonden om moslims weer een veeg uit de pan te geven.

Verder no comment, want ik word het een beetje zat.
Gewoon eerlijk zijn heb je die filmpjes bekeken?
Zo ja dan zou je net als mij in dit conflict ook de kant van Kadaffi kiezen boven de racisten, opportunisten en extremisten.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 26 augustus 2011, 18:51:05 »
Gewoon eerlijk zijn heb je die filmpjes bekeken?
Zo ja dan zou je net als mij in dit conflict ook de kant van Kadaffi kiezen boven de racisten, opportunisten en extremisten.
Dus jij gaat mij vertellen dat de bevolking voor de lol de straat op zijn gegaan om het aftreden van Kadaffi te eisen?

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 26 augustus 2011, 18:51:05 »

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #4 Gepost op: 26 augustus 2011, 19:04:45 »
Dus jij gaat mij vertellen dat de bevolking voor de lol de straat op zijn gegaan om het aftreden van Kadaffi te eisen?
Nee, dat zeg ik ook niet natuurlijk zijn er dingen in het land die beter kunnen.
Ik zeg wel dat Kadaffi beter is dan het alternatief waar de onwetende Libische bevolking voor kiest namelijk; of een marionetten regering of een N-Afrikaanse Taliban.
Vergeet niet dat zoals in het eerste filmpje te zien is dat de Libische militairen pas begonnen terug te schieten nadat ze als eerst waren aangevallen.

Kadaffi mag dan wel een vreemd karakter hebben en keihard zijn voor zijn politieke tegenstanders hij heeft wel het beste voor met zijn volk (wat betreft het gebruik van natuurlijke hulpbronnen om de infrastructuur, kwaliteit van het onderwijs en armoede te verbeteren) en weigert een marionet te zijn van de Verenigde Staten.

Jij bent ouder dan ik Nadeem dus ook jij zult je de beelden van dansende en feestende Irakezen herinneren die feest vieren in 2003 na de invasie van de VS en Engeland.

Alleen 8 jaar/miljoenen vluchtelingen/honderdduizenden doden later zijn de meningen sterk veranderd en heerst er een gevoel van nostalgie naar de periode onder Saddam Hoessein waar mensen veilig over straat konden, waar sji'ieten en soennieten elkaar niet afschoten en waar Iran en Saoedie Arabië niet probeerde een grote invloed in het land te krijgen.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 26 augustus 2011, 19:23:02 »
Nee, dat zeg ik ook niet natuurlijk zijn er dingen in het land die beter kunnen.
Ik zeg wel dat Kadaffi beter is dan het alternatief waar de onwetende Libische bevolking voor kiest namelijk; of een marionetten regering of een N-Afrikaanse Taliban.
Vergeet niet dat zoals in het eerste filmpje te zien is dat de Libische militairen pas begonnen terug te schieten nadat ze als eerst waren aangevallen.

Kadaffi mag dan wel een vreemd karakter hebben en keihard zijn voor zijn politieke tegenstanders hij heeft wel het beste voor met zijn volk (wat betreft het gebruik van natuurlijke hulpbronnen om de infrastructuur, kwaliteit van het onderwijs en armoede te verbeteren) en weigert een marionet te zijn van de Verenigde Staten.

Jij bent ouder dan ik Nadeem dus ook jij zult je de beelden van dansende en feestende Irakezen herinneren die feest vieren in 2003 na de invasie van de VS en Engeland.

Alleen 8 jaar/miljoenen vluchtelingen/honderdduizenden doden later zijn de meningen sterk veranderd en heerst er een gevoel van nostalgie naar de periode onder Saddam Hoessein waar mensen veilig over straat konden, waar sji'ieten en soennieten elkaar niet afschoten en waar Iran en Saoedie Arabië niet probeerde een grote invloed in het land te krijgen.
Ten eerste. Onder Kadaffi zijn en waren er schending van mensenrechten. (Mensen werden ontvoerd, gemarteld e.d)
Ik zou het leger ook aanvallen als ze biggi kwamen doen en wij waren in de meerderheid.
Armoede verbeteren? Hoezo armoede verbeteren? Er was en is een hoge werkloosheid.

Vreemd karakter? Het is gewoon een mafkees. (Denkt alleen met z'n lul, waarom had ie anders VROUWELIJKE lijfwachten.)

Die Irakezen vond ik helemaal achterlijk. Ik kon al ruiken dat de VS en Engeland Irak is binnengevallen om de olie en zogenaamd omdat er een atoombom werd gemaakt. (Goed excuus he?) Je raad het al. Er is niet 1 kernkop gevonden in Irak.
En de VS hebben ons al die tijd voorgelogen met die neppe dossiers over die 'bom.' Dus ik had als Irakees gespuugd om die zogenaamde helden die uit de VS en Engeland kwamen.

Sji'ieten en Soennieten hebben altijd en overal ruzie. Zelfs onder Saddam Hussein. Ken je feiten beste Thakur Saheb. En hoezo veilig over straat? Je kon er alleen veilig over straat als je niks tegen Saddam had. Anders werd je net als in Libië zonder reden opgepakt. Gemarteld e.d. Dus ook schending van mensenrechten. En hoe dacht je dat die Golfoorlog begonnen was? Juist dankzij Saddam die Koeweit binnengevallen was bij Koeweit om dit land te kunnen annexeren. En wie kwam daar bemoeien? Juist de VS.

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 26 augustus 2011, 19:50:13 »
Ten eerste. Onder Kadaffi zijn en waren er schending van mensenrechten. (Mensen werden ontvoerd, gemarteld e.d)
Ik zou het leger ook aanvallen als ze biggi kwamen doen en wij waren in de meerderheid.
Armoede verbeteren? Hoezo armoede verbeteren? Er was en is een hoge werkloosheid.

Vreemd karakter? Het is gewoon een mafkees. (Denkt alleen met z'n lul, waarom had ie anders VROUWELIJKE lijfwachten.)

Die Irakezen vond ik helemaal achterlijk. Ik kon al ruiken dat de VS en Engeland Irak is binnengevallen om de olie en zogenaamd omdat er een atoombom werd gemaakt. (Goed excuus he?) Je raad het al. Er is niet 1 kernkop gevonden in Irak.
En de VS hebben ons al die tijd voorgelogen met die neppe dossiers over die 'bom.' Dus ik had als Irakees gespuugd om die zogenaamde helden die uit de VS en Engeland kwamen.

Sji'ieten en Soennieten hebben altijd en overal ruzie. Zelfs onder Saddam Hussein. Ken je feiten beste Thakur Saheb. En hoezo veilig over straat? Je kon er alleen veilig over straat als je niks tegen Saddam had. Anders werd je net als in Libië zonder reden opgepakt. Gemarteld e.d. Dus ook schending van mensenrechten. En hoe dacht je dat die Golfoorlog begonnen was? Juist dankzij Saddam die Koeweit binnengevallen was bij Koeweit om dit land te kunnen annexeren. En wie kwam daar bemoeien? Juist de VS.
Je zou het leger aanvallen als ze biggi kwamen doen, alleen het leger was niet degene die als eerst aanvielen dat waren de demonstranten.

De hoge werkeloosheid is niet helemaal waar leg mij uit hoe desondanks het feit dat er veel werkelozen waren er ook veel immigranten waren uit andere delen van Afrika dat komt omdat Libiërs voor bepaalde banen hun neus ophielden en van uitkeringen leefden.

http://unpan1.un.org/intradoc/groups/public/documents/CAIMED/UNPAN019179.pdf
Lees dit VN (pagina 9-12) dossier dan zie je dat in Libië mensen zelf op hun 65 met pensioen kunnen wat zelf in Nederland onmogelijk is, zie je hoe Kadaffi probeerde schoonwater en elektriciteit te brengen naar het platteland en investeerde in ziekenhuizen.

Je zegt dat je de Irakezen achterlijk vind en beweerd dat de Amerikanen hebben aangevallen met de leugen dat Saddam kernwapens had. Maar is dit niet hetzelfde rebellen steunen om zo toegang te krijgen tot de Libische oliereserves? Door te komen met leugens dat je helpt om de dictator af te zetten.

Klopt dat Sji'ieten en Soennieten vaak gespannen leven alleen na de val van Saddam Hoessein begonnen de etnische zuiveringen in verschillende wijken door beide groepen daarvoor pakte de republikeinse garde (elite korps iraakse leger) zowel veel Soennitische als Sji'itische extremisten op die een eventueel conflict konden veroorzaken.

De martelingen door het regime van Kadaffi praat ik niet goed, alleen de rebellen doen precies hetzelfde met de regeringstroep en die gevangen genomen worden dus echt een verbetering zie ik niet.

De golfoorlog begon inderdaad omdat Saddam Hoessein Kuweit binnenviel om het land te annexeren, en daarom viel Amerika aan.

Alleen je verteld niet het hele verhaal lieve Nadeem. Vergeet niet dan in de jaren ervoor de Amerikanen Irak gebruikte om Iran aan te vallen, wat pas een Islamitische revolutie had ondergaan wat anti-Amerikaans was.
Zij hebben de Irakezen toen geld en wapens gegeven om onschuldige Iraniërs af te knallen om druk uit te oefenen op de Ayatollah om af te treden ze hebben ook niks gedaan toen giftig gas tegen Iraanse soldaten gebruikt werd.

Dus de Amerikanen zijn heel selectief bezig wat betreft mensenrechten en oorlogen. Guantanamo bay is daar ook zo'n mooi voorbeeld van.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 26 augustus 2011, 23:40:52 »
Je zou het leger aanvallen als ze biggi kwamen doen, alleen het leger was niet degene die als eerst aanvielen dat waren de demonstranten.

De hoge werkeloosheid is niet helemaal waar leg mij uit hoe desondanks het feit dat er veel werkelozen waren er ook veel immigranten waren uit andere delen van Afrika dat komt omdat Libiërs voor bepaalde banen hun neus ophielden en van uitkeringen leefden.

Lees dit VN (pagina 9-12) dossier dan zie je dat in Libië mensen zelf op hun 65 met pensioen kunnen wat zelf in Nederland onmogelijk is, zie je hoe Kadaffi probeerde schoonwater en elektriciteit te brengen naar het platteland en investeerde in ziekenhuizen.

Je zegt dat je de Irakezen achterlijk vind en beweerd dat de Amerikanen hebben aangevallen met de leugen dat Saddam kernwapens had. Maar is dit niet hetzelfde rebellen steunen om zo toegang te krijgen tot de Libische oliereserves? Door te komen met leugens dat je helpt om de dictator af te zetten.

Klopt dat Sji'ieten en Soennieten vaak gespannen leven alleen na de val van Saddam Hoessein begonnen de etnische zuiveringen in verschillende wijken door beide groepen daarvoor pakte de republikeinse garde (elite korps iraakse leger) zowel veel Soennitische als Sji'itische extremisten op die een eventueel conflict konden veroorzaken.

De martelingen door het regime van Kadaffi praat ik niet goed, alleen de rebellen doen precies hetzelfde met de regeringstroep en die gevangen genomen worden dus echt een verbetering zie ik niet.

De golfoorlog begon inderdaad omdat Saddam Hoessein Kuweit binnenviel om het land te annexeren, en daarom viel Amerika aan.

Alleen je verteld niet het hele verhaal lieve Nadeem. Vergeet niet dan in de jaren ervoor de Amerikanen Irak gebruikte om Iran aan te vallen, wat pas een Islamitische revolutie had ondergaan wat anti-Amerikaans was.
Zij hebben de Irakezen toen geld en wapens gegeven om onschuldige Iraniërs af te knallen om druk uit te oefenen op de Ayatollah om af te treden ze hebben ook niks gedaan toen giftig gas tegen Iraanse soldaten gebruikt werd.

Dus de Amerikanen zijn heel selectief bezig wat betreft mensenrechten en oorlogen. Guantanamo bay is daar ook zo'n mooi voorbeeld van.
Slijmbal.  :P

Ik kom er nog op terug.

Ben een beetje moe. ;-)

Sidika

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 27 augustus 2011, 01:24:14 »
Thakur, wanneer ga je nou eens je bek dicht houden, want het gaat weer over de moslims...het is duidelijk dat je geen leven heb.en je haat tegen moslims ....weer zo een achterlijke topic, lolo

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #9 Gepost op: 28 augustus 2011, 08:26:48 »
Hieronder bewijs dat media liegt, in het filmpje zie je zogenaamde LIVE beelden vanuit Tripoli. Maar in werkelijkheid. .. kijk eens goed naar de geheven vlaggen!!!!

<a href="http://www.youtube.com/v/R_-lzI8I0_0?version=3&amp;amp;hl=nl_NL&amp;amp;rel=0&quot;" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/R_-lzI8I0_0?version=3&amp;amp;hl=nl_NL&amp;amp;rel=0&quot;</a>
***I'm not  rude. You're just insignificant!***

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #10 Gepost op: 28 augustus 2011, 09:58:28 »
Dat soort landen zullen nooit enige stabiliteit krijgen, wie er ook komt. Daarvoor lopen er veel te veel randdebielen rond in die contreien. Het is nu allemaal feest daar omdat khadaffi weg is, maar deze randdebiel zorgde wel op een bepaalde manier voor dat het land enigszins stabiel was.
Nu zullen er weer een hoop andere gekken opstaan die macht willen en zich willen verrijken. Het is heel simpel al die mensen in die regio willen allemaal enigszins normaal leven maar het land heeft gewoon niet veel anders te beiden dan een grote zandvlakte waaruit niets valt te halen dan olie die er volgens mij ook niet is, maar dat weet ik ook niet. Het zal altijd armoede blijven voor de meeste van de mensen. En er zal weer een klein groepje zijn die zich zal verrijken met khadaffi of zonder hem.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 28 augustus 2011, 10:19:31 »
Hieronder bewijs dat media liegt, in het filmpje zie je zogenaamde LIVE beelden vanuit Tripoli. Maar in werkelijkheid. .. kijk eens goed naar de geheven vlaggen!!!!

<a href="http://www.youtube.com/v/R_-lzI8I0_0?version=3&amp;amp;hl=nl_NL&amp;amp;rel=0&quot;" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/R_-lzI8I0_0?version=3&amp;amp;hl=nl_NL&amp;amp;rel=0&quot;</a>
Wist niet dat Tripoli in India lag. :dontknow:

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #12 Gepost op: 28 augustus 2011, 10:28:15 »

De mensen daar zullen het zelf beter weten. Maar dat is ook een stukje media verhaal. Want jij komt met filmpjes tegen het westen. Wie zegt me dat dat geen propaganda filmpjes zijn van Khadaffi om de rebellen en/het Westen in een kwaad daglicht te zetten?

Maw, de Libiërs zijn volgens jou geen haar beter dan de Nederlanders in de jaren dat gastarbeiders hierheen kwamen.

Het is voor mij inderdaad een leugen van het Westen om Libië binnen te vallen om zogenaamd de dictator weg te jagen terwijl ze de oliereserves van Libië willen hebben. Anders waren ze allang naar Syrië gegaan.
Zou me ook niet eens verbazen als ze klaar zijn in Libië dat ze dan naar Syrië gaan om hun voorraden in te pikken.
Ik zie de Amerikanen daar wel voor aan. Helemaal nu ze een belastingschul d hebben waar je U tegen zegt.

Dan is het toch niet fout als ze een conflict daarmee wilden voorkomen? Zou ik ook doen. De meeste extremisten van beide kanten oppakken. En daarmee hopen dat het niet escaleert. MAAR!!! Dit is ook een stukje media kunstwerk, want ze stelden vaak van. Sjieten en Soenniten zijn weer slaags geraakt. Of iets in die trant.

Die Irakezen hebben dat geld en wapens gebruikt voor eigen gewin en ook die van de Amerikanen. Want ze wilden ook Iran binnenvallen omdat er daar atoom gebruiken. Hadden ze bondgenoten voor nodig. En wie gaan ze dan als eerst polsen? Juist de buurlanden. Dat is gewoon zo'n kut politiek spelletje.

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #13 Gepost op: 28 augustus 2011, 11:18:47 »
ben je nou alweer bezig,
geobsedeerd door Islam..? wordt Moslim zou ik zeggen.

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 28 augustus 2011, 14:41:29 »
ben je nou alweer bezig,
geobsedeerd door Islam..? wordt Moslim zou ik zeggen.
De hoofdzaak van dit topic is niet de Islam maar de politieke situatie in Libië.
Ik wil met dit topic duidelijk maken dat de Navo (vooral) een vies spelletje speelt om de oliereserves in handen te krijgen en daarbij rebellen (opportunisten, extremisten, racisten) portretteert als helden.
Ook dat ze Kadaffi in een slecht daglicht plaatsen door hem in de media neer te zetten als een gekke dictator, terwijl deze man Libië op de 53 plaats van de Human development index heeft gekregen (boven landen als Bulgarije).

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #15 Gepost op: 28 augustus 2011, 14:42:08 »
De hoofdzaak van dit topic is niet de Islam maar de politieke situatie in Libië.
Ik wil met dit topic duidelijk maken dat de Navo (vooral) een vies spelletje speelt om de oliereserves in handen te krijgen en daarbij rebellen (opportunisten, extremisten, racisten) portretteert als helden.
Ook dat ze Kadaffi in een slecht daglicht plaatsen door hem in de media neer te zetten als een gekke dictator, terwijl deze man Libië op de 53 plaats van de Human development index heeft gekregen (boven landen als Bulgarije).
Boeit mij niet, je betrekt weer mijn geloof erbij. Wat heb je in dat dikke hoofd van je zitten? stront ofzo.Aap

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 28 augustus 2011, 14:54:16 »
De mensen daar zullen het zelf beter weten. Maar dat is ook een stukje media verhaal. Want jij komt met filmpjes tegen het westen. Wie zegt me dat dat geen propaganda filmpjes zijn van Khadaffi om de rebellen en/het Westen in een kwaad daglicht te zetten?

Maw, de Libiërs zijn volgens jou geen haar beter dan de Nederlanders in de jaren dat gastarbeiders hierheen kwamen.

Het is voor mij inderdaad een leugen van het Westen om Libië binnen te vallen om zogenaamd de dictator weg te jagen terwijl ze de oliereserves van Libië willen hebben. Anders waren ze allang naar Syrië gegaan.
Zou me ook niet eens verbazen als ze klaar zijn in Libië dat ze dan naar Syrië gaan om hun voorraden in te pikken.
Ik zie de Amerikanen daar wel voor aan. Helemaal nu ze een belastingschul d hebben waar je U tegen zegt.

Dan is het toch niet fout als ze een conflict daarmee wilden voorkomen? Zou ik ook doen. De meeste extremisten van beide kanten oppakken. En daarmee hopen dat het niet escaleert. MAAR!!! Dit is ook een stukje media kunstwerk, want ze stelden vaak van. Sjieten en Soenniten zijn weer slaags geraakt. Of iets in die trant.

Die Irakezen hebben dat geld en wapens gebruikt voor eigen gewin en ook die van de Amerikanen. Want ze wilden ook Iran binnenvallen omdat er daar atoom gebruiken. Hadden ze bondgenoten voor nodig. En wie gaan ze dan als eerst polsen? Juist de buurlanden. Dat is gewoon zo'n kut politiek spelletje.
Ik kan je geen garantie geven dat de door mij geposte filmpjes 100% waar zijn en geen overheidspropa ganda zijn.
Wat ik door het posten van deze filmpjes wil bereiken is dat de mensen hier op kaise.nl beide kanten van het verhaal te horen krijgen en niet alleen de kant van de NAVO.

Zodat ze zelf een mening kunnen vormen op basis van het verhaal van beide kanten ipv als schapen alles klakkeloos aan te nemen wat het NOS/RTL nieuws ze vertelt.

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 28 augustus 2011, 14:58:11 »
Boeit mij niet, je betrekt weer mijn geloof erbij. Wat heb je in dat dikke hoofd van je zitten? stront ofzo.Aap
Je reageert op een post van mij waarin jouw religie genoemd wordt, ik schets de context waarin je het moet zien voor je uit en leg uit dat het om de hele situatie in Libië gaat en niet zo zeer om de Islamitische militanten die een deel van de rebellen vormen en vervolgens zeg je dat het je niet interesseert.

Waarom reageer je dan überhaupt als je toch niet geïnteresseerd bent in dit onderwerp?

Je zoekt gewoon weer een drogreden om weer een scheldoffensie f te kunnen beginnen en het topic te verpesten.

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #18 Gepost op: 28 augustus 2011, 15:26:24 »

luister guppenkop....
Als Moslims vechten halen zij er altijd het geloof erbij en dan wordt er val alle kanten allah dit en allah dat geroepen....

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #19 Gepost op: 28 augustus 2011, 23:14:05 »
Je reageert op een post van mij waarin jouw religie genoemd wordt, ik schets de context waarin je het moet zien voor je uit en leg uit dat het om de hele situatie in Libië gaat en niet zo zeer om de Islamitische militanten die een deel van de rebellen vormen en vervolgens zeg je dat het je niet interesseert.

Waarom reageer je dan überhaupt als je toch niet geïnteresseerd bent in dit onderwerp?

Je zoekt gewoon weer een drogreden om weer een scheldoffensie f te kunnen beginnen en het topic te verpesten.

luister guppenkop....
Als Moslims vechten halen zij er altijd het geloof erbij en dan wordt er val alle kanten allah dit en allah dat geroepen....
Ik  voel me aangesproken, want jullie zitten weer te kloten en het gaat over mijn geloof.. dus ik zal me er vanaf nu zeker mee bemoeien.. tsss

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • De Mosselman......
« Reactie #20 Gepost op: 28 augustus 2011, 23:18:35 »
kvind die torie van die thalita zon mucho itrestinger... ..    :smiley_yo:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #21 Gepost op: 29 augustus 2011, 00:12:00 »
Jij kan gewoon niet begrijpend lezen. Heb je daar vaker last van?
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #22 Gepost op: 29 augustus 2011, 01:38:43 »
Ik kan je geen garantie geven dat de door mij geposte filmpjes 100% waar zijn en geen overheidspropa ganda zijn.
Wat ik door het posten van deze filmpjes wil bereiken is dat de mensen hier op kaise.nl beide kanten van het verhaal te horen krijgen en niet alleen de kant van de NAVO.

Zodat ze zelf een mening kunnen vormen op basis van het verhaal van beide kanten ipv als schapen alles klakkeloos aan te nemen wat het NOS/RTL nieuws ze vertelt.
Je bent zelf een schaap, zoals je alles klakkeloos overneemt van de media over moslims. En dan zeg je beide kanten van het verhaal? Hypocriet mannetje dat je bent.

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 29 augustus 2011, 01:45:24 »
Je bent zelf een schaap, zoals je alles klakkeloos overneemt van de media over moslims. En dan zeg je beide kanten van het verhaal? Hypocriet mannetje dat je bent.
En waarom heb jij het over moslims hier?
We hadden het over Kadaffi vs de rebellen.
Ik heb hier alleen beeldmateriaal gepost dat Kadaffi verdedigd omdat in de media al genoeg tegen hem gezegd is dus anti kadaffi filmpjes posten leek me alleen dubbel werk.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #24 Gepost op: 29 augustus 2011, 01:49:57 »
En waarom heb jij het over moslims hier?
We hadden het over Kadaffi vs de rebellen.
Ik heb hier alleen beeldmateriaal gepost dat Kadaffi verdedigd omdat in de media al genoeg tegen hem gezegd is dus anti kadaffi filmpjes posten leek me alleen dubbel werk.
Omdat jij in je topic titel zet tussen haakjes Radicale moslims & racisten jij zal er vast met een bijbedoeling hebben erbij gezet. Anders had dat niet gehoeven. Tenminste die indruk wek je wel bij mij.

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 29 augustus 2011, 08:59:04 »
Omdat jij in je topic titel zet tussen haakjes Radicale moslims & racisten jij zal er vast met een bijbedoeling hebben erbij gezet. Anders had dat niet gehoeven. Tenminste die indruk wek je wel bij mij.
Ja, trouwens het moest zijn radicale moslims, opportunisten en racisten.
Dat komt omdat de Libische rebellen uit die drie groepen bestaat.
Radicale moslims = groepen die kadaffi omver willen werpen en van Libië een streng islamitische staat willen maken.
Racisten = groepen die de rellen gebruiken om Afrikaanse migranten aan te vallen, met als smoes dat het huurlingen zijn.
Opportunisten= mensen die aan Kadaffi's kant stonden maar zien dat hij verliest en dan vervolgens als een stel NSB'ers overlopen naar de vijand.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 29 augustus 2011, 12:13:47 »
Ja, trouwens het moest zijn radicale moslims, opportunisten en racisten.
Dat komt omdat de Libische rebellen uit die drie groepen bestaat.
Radicale moslims = groepen die kadaffi omver willen werpen en van Libië een streng islamitische staat willen maken.
Racisten = groepen die de rellen gebruiken om Afrikaanse migranten aan te vallen, met als smoes dat het huurlingen zijn.
Opportunisten= mensen die aan Kadaffi's kant stonden maar zien dat hij verliest en dan vervolgens als een stel NSB'ers overlopen naar de vijand.
Hoe weet jij dat? Heb je al die mensen ondervraagd? Voor hetzelfde geld lopen er christenen tussen die jij als 'radicaal' bestempeld.
Die oppurtunisten, kunnen ook zijn overgelopen toen ze hadden gezien hoe Kadaffi zijn volk behandeld. (kwaad met kwaad vergelden dus.)

rohan

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 29 augustus 2011, 18:26:44 »

luister guppenkop....

Luister apenkop, je lult met je bek weer pfffff, moslims zullen het altijde winnen MASHALLAHHHHHH HHHHHHHHHHHHHH H

rohan

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 29 augustus 2011, 18:28:41 »
Jij kan gewoon niet begrijpend lezen. Heb je daar vaker last van?

Ik heb overal last van vooral van jou, kan jij wel technisch lezen dan ???? OF HEB JE POEP IN JE OGEN

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #29 Gepost op: 29 augustus 2011, 18:35:39 »
Luister apenkop, je lult met je bek weer pfffff, moslims zullen het altijde winnen MASHALLAHHHHHH HHHHHHHHHHHHHH H

hahahahahahah denk je dat? de halve wereld haat moslims! En dit is nergens voor nodig1 leef je leven en respecteer elk geloof.
Ik snap niet waarom die moslims altijd een hekel hebben aan andere geloven bah kotsmiselijk word ik ervan!
Julie leven alleen vooor je geloof maar je moet leven voor jezelf! jullie leventje is hellemaal bepaald uit jullie geloven terwijl je gvd voor jezelf leeft!
Do a Wish

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 29 augustus 2011, 18:35:39 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: