collapse

Auteur Topic: Schandalig gedragen tegenover je familie.  (gelezen 2233 keer)

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Schandalig gedragen tegenover je familie.
« Gepost op: 23 augustus 2011, 23:27:26 »
Ik kom uit een zeer traditioneele familie en ben vanaf kleins al op gevoed volgens het Sanatan Dharm.
Ik mog nooit ordinaie kleding dragen en lat staan in bijzijn van familie.
Maar nu ben ik het zat!

de laaste 2 jaar doe ik lekker hOerig  als ik naar de family feeste ga enzo
Op bruiloften doe ik een strakke korte jurk aan met een string en dan voel ik die haatende ogen in me prikke maar s tiekem weet ik dat al me, kaka's neefen mousa's op me geile.
Ook als ik naar de mandhir ga draag ik lekker een mini sari ik weet dat die pandit stiekem een  stijve krijgt hihi.
en als we naar verjardage ngaan draag ik geen bh en een jurkej waarbij me tepels doorschijnen i love it!!
Lang leven de HOERIGGG heid! geniet van je leven en bewaar je niet  voor die eene zielige man want later heb je spijt als je maa met 1 man sex heb gehad in je leven dat is tog zielig je wilt tog weten
hoe een andere laar voelt lekker doggy styl enzo mmm :hump:
Do a Wish

Kaise.nl

Schandalig gedragen tegenover je familie.
« Gepost op: 23 augustus 2011, 23:27:26 »

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: Schandalig gedragen tegenover je familie.
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2011, 23:29:37 »
Ben je stoned?

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 23 augustus 2011, 23:31:47 »
Ben je stoned?

Nee je ziet toch wat ik zeg ik vind het heerlijk om schande te maken.
ik heb ook een hindoestaanse vriend en hij is homo en samen gaan we elk weekend uit en maken we ons hellemaal te chande hoerig gedragen enzo en hoerig dansen en gratis daroe krigje we overal :smiley_yo: :smiley_yo:
Do a Wish

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • De Mosselman......
« Reactie #3 Gepost op: 23 augustus 2011, 23:33:25 »

dan voel ik die haatende ogen in me prikke maar s tiekem weet ik dat al me, kaka's neefen mousa's op me geile.

Alsje et in je baarmuuter voelt moe je oppasse...   :smile008:   stout meisje.....   :spank:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

dewanand

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 24 augustus 2011, 07:54:27 »
namaste Sheetal,

Wat je hier nu vertelt is iets dat men rebelgedrag noemt van elke normale tienermeid of jongen. Het is heel normaal om je zo te gedragen en je zo te uiten.  Door je strenge beschermende opvoeding is jouw identiteits ontwikkeling verstoord en heb je gewoon nooit geleerd om je eigen keuzes te maken. Nu kies je voor een uiterste toestand als sletterige meid, maar je moet je toch nog beter leren gedragen in de samenleving.  IK heb zoveel sletten persoonlijk ontmoet en hun hele levensverhaal onderzocht, steeds weer bleek dat alles mis ging in hun jeugd en dat zij nooit leerden om hun eigen keuzes te maken.

Jouw hele zelfbeeld, zelfvertrouwen en zelfrespekt zijn gewoon laag ontwikkeld gedurende je jeugdjaren toen men je streng aan de ketting hield en jouw verbood om zelf na te denken over wie je bent en wat je wil worden.

Kijk meisjes die wat vrijer worden opgevoed leren zelf te kiezen voor hun levensstijl en zij gedragen zich helemaal niet sletterig hoor, geldt voor blanke en hindoemeisjes die ik heb gekend.  Jezelf als sletje geven aan mannen is een innerlijke onderontwikkel ing en je moet nog heel veel leren en jezelf verder ontwikkelen, want als je totaal ontspoord en flink uitgenaaid wordt door veel mannen dan eindig je gegarandeerd aan de onderkant van de samenleving en dan zal je vreselijk lijden.

Jij bent nu hard bezig met je seksuele identiteit en je zelfbeeld als hindoemeisje en je moet nu dus leren om zelf te kiezen. Vergeet het huwelijk als maagd nu en experimenteer wel met lekkere blanke mannen, maar zoek een balans tussen je sletterige fantasieen en hoe je in de toekomst wil worden, als rijpe hindoemeid. Het Hindoeisme schrijft feitelijk voor dat een meisje zelf haar sekspartners mag kiezen en later met de langste lekkerste en sterkste mannen moet paren om sterk en gezond nageslacht voort te brengen. Dus die hele mythe van maagdelijkheid is gewoonweg totale onzin in ons geloof. In het oude India kregen jonge meisjes zelfs dildo's van geestelijken om alvast te trainen voor het huwelijk; dit noemde men de shiva lingams in het oude India. 

Dus ik adviseer je om niet in het wilde weg uit te naaien met een heleboel mannen, maar toch nu te leren om te selecteren en om je eigen keuzes te maken voor nu en later. Als je nu merkt dat je sterke seksuele behoeften hebt dan kan je het beste een vibrator of clitoris stimulator kopen, want dan kan je in alle rust je diepere fantasieen als hindoesletje ontwikkelen en verdiepen.  Het kan zijn dat je van nature met meerdere mannen tegelijk wil paren, en daarom zou ik je adviseren om alleen te kiezen voor sterke blanke mannen, die je goed kunnen uitnaaien en gang bangen. 

Als je je wilt ontwikkelen tot hindoehoer, gewoon omdat je hiervoor voelt en zo geboren bent dan kan je mijn hindoe filosofie hierover lezen op mijn site, zie rubriek liefde of google dit woord.  Mijn tekst zal je helpen om je eigen seksuele geheimen dieper te ontwikkelen en om toch nog normaal te leven en gelukkig te zijn met jezelf als gelovige Hindoemeisje. 

succes met je seksuele ontwikkeling,

dewanand
delft
http://www.dewanand.com

Offline kenneth1975

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 25 augustus 2011, 09:36:14 »
Ik kom uit een zeer traditioneele familie en ben vanaf kleins al op gevoed volgens het Sanatan Dharm.
Maar nu ben ik het zat!

Op bruiloften doe ik een strakke korte jurk aan met een string en dan voel ik die haatende ogen in me prikke maar s tiekem weet ik dat al me, kaka's neefen mousa's op me geile.
Ook als ik naar de mandhir ga draag ik lekker een mini sari ik weet dat die pandit stiekem een  stijve krijgt hihi.
en als we naar verjardage ngaan draag ik geen bh en een jurkej waarbij me tepels doorschijnen i love it!!
Lang leven de HOERIGGG heid! geniet van je leven en bewaar je niet  voor die eene zielige man want later heb je spijt als je maa met 1 man sex heb gehad in je leven dat is tog zielig je wilt tog weten

wees er trots op
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 26 augustus 2011, 15:53:08 »
Nee je ziet toch wat ik zeg ik vind het heerlijk om schande te maken.
ik heb ook een hindoestaanse vriend en hij is homo en samen gaan we elk weekend uit en maken we ons hellemaal te chande hoerig gedragen enzo en hoerig dansen en gratis daroe krigje we overal :smiley_yo: :smiley_yo:

Ehmmm, oeh homo vriendwa tor gharya mein bhi doggy style kare hai?

Gewoon uit nieuwsgierighe id hoor!

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 29 augustus 2011, 18:06:13 »

Ehmmm, oeh homo vriendwa tor gharya mein bhi doggy style kare hai?

Gewoon uit nieuwsgierighe id hoor!

PROBEER HET UIT ZOU IK ZEGGEN
Do a Wish

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 29 augustus 2011, 20:12:25 »
Maar nu ben ik het zat!

ik leef voor mijn gezin en niet voor de families.
en ik maak ook geen tijd meer voor families.

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #9 Gepost op: 8 september 2011, 00:54:11 »
Als jij er gelukkig van word he...

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
« Reactie #10 Gepost op: 8 september 2011, 08:01:05 »
Maar nu ben ik het zat!

waar kan je die mini sari's kopen ?
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Offline GaRuDa

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • CoD $PeCiaLi$T
« Reactie #11 Gepost op: 9 september 2011, 03:17:01 »
Sheetal is een bhaiwa die nog in de pubertijd zit, heb mensen met geen leven gezien, maar jij spant de kroon.

ik heb je geneukt

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 11 september 2011, 15:23:48 »
Maar nu ben ik het zat!

volgens mij ben jij een van die hoeren uit uit zandaam met de achternaam: soekhan

Offline kishan_4ever

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 11 oktober 2011, 23:39:40 »
Sheetal is een bhaiwa die nog in de pubertijd zit, heb mensen met geen leven gezien, maar jij spant de kroon.
Haterszz haten je niet ze haten zichzelf dat ze niet beter zijn dan jou!!

Offline saayer

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 12 oktober 2011, 21:10:24 »
Sheetal...  streng orthodoxe opgevoede kinderen worden of Homo's in mannelijke of vrouwelijke vorm of ze worden zoals jij het beschrijft  :smiley_shithap pens: meissie.
Ik vindt alles goed..wat jij beschrijft net even beter...
Niets mis mee met string of een mini sari...

Btw..Je mag ons mandier ook eens een keer bezoeken..weet ik zeker dat bezoekersaanta l evenredig zal toenemen..
Als het een manier is om jonge mensen naar mandier te krijgen..van mij mag je je Mini Sari ook thuis laten..string en toebehoren mag genoeg zijn..
Naaldhakken ...hmmm..zou ook niet gek staan..

Maar dat je neefjes op je geilen...verkn ipte fam heb je..
Maar nogmaals :smiley_shithap pens:

We kunnen het niet allemaal zo goed heben als ik.....

Have fun..en let een beetje op jaargetijde..k an wel eens aardig tochten komende tijd..
En we willen toch niet dat je van onder gaat snotteren en niezen :smile040:

Saayer

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #15 Gepost op: 14 oktober 2011, 05:03:42 »
:roflol:

Offline anisha_s_i

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • xoxox
« Reactie #16 Gepost op: 14 oktober 2011, 13:38:02 »
 :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
<a href="http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/s3xzyRRX59s?version=3&amp;amp;hl=nl_NL</a>

Aap log kyun itni chhoti si baat ka itna bada issue bana rahein ho?

Kaise.nl

« Reactie #16 Gepost op: 14 oktober 2011, 13:38:02 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: