collapse

Auteur Topic: Halflboed vriendin  (gelezen 6936 keer)

Freddy Krugger

• Gast
Halflboed vriendin
« Gepost op: 17 augustus 2011, 19:55:29 »
Geachte leden van de kaise forum.
IK ben hier om serieuse raad op te vangen,

IK heb al 1 jaar vaste verkering met een halfbloed meisje (half nl half hindustani)
maar nou willen wij gaan trouwen en mijn adjie en adja lopen te klagen dat ze halfbloed is etc etc.
Mijn ouders hebben haar altijd zo gemogen maar ineens is er voor oktober een reis naar suri geplant :S en zei mag niet mee zei me moeder.
IK hou veel van haar maar ik wil mijn ouders niet ongelukkig maken en ik val gewoon niet op echte koelie meids.

Kaise.nl

Halflboed vriendin
« Gepost op: 17 augustus 2011, 19:55:29 »

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • I Hate Morjon Sardien
Re: Halflboed vriendin
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2011, 22:47:28 »
maar wat is precies het probleem?
Dat ze niet mee mag? of dat jullie niet mogen trouwen?? of dat je op volbloed wil vallen?
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 17 augustus 2011, 22:53:37 »
Het gaat toch om jou geluk :S en wel of geen halfbloed ze is even veel hindoe als bakra ;) dus dat maak niet veel uit toch?
ik heb ook genoeg neefjes nichten die halfbloedjes zijn dus :boeiend:  we leven 2011
Do a Wish

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #3 Gepost op: 17 augustus 2011, 22:58:51 »
Sorry hoor... maar gaanm je adjioe en adja met haar neuken? of jij?

Offline Fast

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • JAI HIND
« Reactie #4 Gepost op: 18 augustus 2011, 13:18:42 »

IK heb al 1 jaar vaste verkering met een halfbloed meisje (half nl half hindustani)
maar nou willen wij gaan trouwen en mijn adjie en adja lopen te klagen dat ze halfbloed is etc etc.
Mijn ouders hebben haar altijd zo gemogen maar ineens is er voor oktober een reis naar suri geplant :S en zei mag niet mee zei me moeder.
IK hou veel van haar maar ik wil mijn ouders niet ongelukkig maken en ik val gewoon niet op echte koelie meids.

Wanneer komt ze precies

PS kindjes van 12 praten over verkering, verkering

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Nothing changed.
« Reactie #5 Gepost op: 18 augustus 2011, 13:23:46 »
Ik snap 't niet.
Words and hearts should be handled with care.
For words spoken and hearts broken are the hardest things to repair.

Offline Ludo Sanders

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Ludovic
Re:
« Reactie #6 Gepost op: 18 augustus 2011, 13:32:24 »
Als je er een topic over opent zegt het genoeg over jou denkvermogen. Ga in suri gewoon flink neuqen en kom daarna terug en trouw met dr!
Jezus moet ik alles voorkauwen!!
Kunsthandelaar .

Wiradj Dindiali pijpt voor een tientje. Sla je slag!

Musa's zusje is te doen.

Offline sintelo

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • "Yesterday is History, Tomorrow a Mystery
« Reactie #7 Gepost op: 18 augustus 2011, 13:39:09 »
Ze is gewoon vol hindoestaan toch is toch haar geloof

I

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 18 augustus 2011, 13:48:51 »
Dan ga je niet naar Suriname.
Die opa en oma van je hadden kunnen weten dat jij in Nederland woont en van alles kunt kiezen.
NIet alleen de lusten, maar ook de lasten.
Gaan opa en oma de rest van je leven, voor jou koken, kleren wassen, de kinderen verzorgen etc.etc.
Nee, dan moeten ze gewoon respecteren wat jou keuze is.
En al helemaal raar dat je ouders zo snel omgedraaid zijn van een mening van de oudjes.

En je laatste woorden slaan ook nergens op. "Ik val gewoon niet op echte koelie meids"
Je kan beter zegge, je valt niet op het type hindoestaans meisje die jij in je omgeving hebt leren kennen.
Je schetst nu namelijk een slecht beeld over alle hindoestaanse meiden. Die halfbloedje van jou is echt niet veel beter dan een gemiddelde hindoestaanse, en vice versa.
Voor jou is ze de wereld, maar voor de wereld is ze gewoon een meisje.

test

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 18 augustus 2011, 14:47:58 »
Als ik pas een jaartje verkering zou hebben, zou mijn vriend ook niet mee mogen op vakantie....

koekebakker

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 18 augustus 2011, 15:00:07 »
Half hindoestaans half nederlands , zijn de mooiste meisjes die er op deze hele aardbol rondlopen jongen , ik heb nog nooit een lelijke gezien uit deze mix , ze zien er altijd heel mooi getint uit. Prijs jezelf maar gelukkig en fuck je oma en opa wat denken die mensen wel niet pfff , als jij weet dat het een goeie meid is wees dan een man en kies voor haar. 

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 18 augustus 2011, 16:21:51 »
Half hindoestaans half nederlands , zijn de mooiste meisjes die er op deze hele aardbol rondlopen jongen , ik heb nog nooit een lelijke gezien uit deze mix , ze zien er altijd heel mooi getint uit. Prijs jezelf maar gelukkig en fuck je oma en opa wat denken die mensen wel niet pfff , als jij weet dat het een goeie meid is wees dan een man en kies voor haar.
Of niet!!!!

(Moet gelijk denken aan een halfbloed chick, een mix van Dominicaans en Javaans. Damn, wat een lekker ding!!!!)

koekebakker

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 18 augustus 2011, 17:53:05 »
Of niet!!!!

(Moet gelijk denken aan een halfbloed chick, een mix van Dominicaans en Javaans. Damn, wat een lekker ding!!!!)

uit bijna alle mixen zie je duidelijk of kun je vermoeden wat ze zijn.Bijvoorbe eld half negers en indoos ,daarbij is de buitenlandse zijde wel te herkennen in t uiterlijk. Bij half Indians gemengd met blank is dit moeilijk te zien ,ze zien er heel neutraal uit , ze zouden vaak doorkunnen voor een knappe blank persoon die een beetje zonnebankt en dr haren verft. Ik vind ze veel mooier dan half indo's en halve zwarten. Jammer dat ze vaak naar de Bakra kant neigen , alhoewel ik ken er ook wel een paar die hindoestaans zijn in hun doen en laten.

Offline Jason Bourne

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 18 augustus 2011, 18:01:51 »
als ze hindoestaans is in der doen en laten dan moet ook voor hun duidelijk zijn, tis een kwestie van gewenning. gewoon vaak meenemen naar hindoestaanse plekken, dan gaan ze haar wel accepteren. en idd, halfbloedjes zijn wel hot ja hahaha. die zou ik zeker niet zomaar laten gaan.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #14 Gepost op: 18 augustus 2011, 21:23:15 »
uit bijna alle mixen zie je duidelijk of kun je vermoeden wat ze zijn.Bijvoorbe eld half negers en indoos ,daarbij is de buitenlandse zijde wel te herkennen in t uiterlijk. Bij half Indians gemengd met blank is dit moeilijk te zien ,ze zien er heel neutraal uit , ze zouden vaak doorkunnen voor een knappe blank persoon die een beetje zonnebankt en dr haren verft. Ik vind ze veel mooier dan half indo's en halve zwarten. Jammer dat ze vaak naar de Bakra kant neigen , alhoewel ik ken er ook wel een paar die hindoestaans zijn in hun doen en laten.
Dat is vaak zo met mensen die half nederlands zijn vooral als de vader een nederlander is.

Offline sintelo

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 19 augustus 2011, 03:13:04 »
Dat is vaak zo met mensen die half nederlands zijn vooral als de vader een nederlander is.

Voor zover ik weet ken ik ermaar 1a2 die zich meer als holla der gedragen

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • Een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
« Reactie #16 Gepost op: 19 augustus 2011, 11:21:55 »
Als ik pas een jaartje verkering zou hebben, zou mijn vriend ook niet mee mogen op vakantie....

zolang ik niet met hem getrouwd ben zou hij niet mee mogen op vakantie!
There are many wonders
great and small
but you my child are the most
beautiful of them all

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #17 Gepost op: 19 augustus 2011, 12:05:10 »
zolang ik niet met hem getrouwd ben zou hij niet mee mogen op vakantie!
Hahaha of niet, stelletje halve bakras hier zo.
Als ik mijn ouders zou vragen of mijn vriendin mee mocht op vakantie dan zou ik de volgende dag op krukken lopen.

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • Een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
« Reactie #18 Gepost op: 19 augustus 2011, 12:34:13 »
Als ik mijn ouders zou vragen of mijn vriendin mee mocht op vakantie dan zou ik de volgende dag op krukken lopen.

haha, dus dat!
There are many wonders
great and small
but you my child are the most
beautiful of them all

koekebakker

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 19 augustus 2011, 17:29:18 »

je mag best principieel zijn en waarde hechten aan cultuur , maar jij bent wel een extreem apart gevalletje hoor haha

Offline sintelo

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 19 augustus 2011, 18:15:19 »

Ik weet niet hoe jij denk over half bakras maar ze zijn beter als jij hoe ik dit zo lees

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #21 Gepost op: 19 augustus 2011, 21:19:50 »
Ik weet niet hoe jij denk over half bakras maar ze zijn beter als jij hoe ik dit zo lees
Ik doelde op het feit dat ik vind dat Hindoestaanse ouders die hun zoon/dochter hun vriend/vriendin mee op vakantie laten nemen verkaasd zijn, heeft niks met halfbloedjes te maken.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #22 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:07:06 »
Ik doelde op het feit dat ik vind dat Hindoestaanse ouders die hun zoon/dochter hun vriend/vriendin mee op vakantie laten nemen verkaasd zijn, heeft niks met halfbloedjes te maken.
Heeft ook niks met verkaasd zijn te maken. Ik ken genoeg Hindoestaanse ouders die hun zoon/dochter hun vriendin/vriend meegenomen.
Sterker nog. Ik zelf ben 2x een weekje weggeweest met mijn vriendin en haar familie. En mijn a.s schoonouders zijn niet verkaasd.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #23 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:30:33 »
Heeft ook niks met verkaasd zijn te maken. Ik ken genoeg Hindoestaanse ouders die hun zoon/dochter hun vriendin/vriend meegenomen.
Sterker nog. Ik zelf ben 2x een weekje weggeweest met mijn vriendin en haar familie. En mijn a.s schoonouders zijn niet verkaasd.
Mochten jullie ook in de zelfde kamer slapen?

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #24 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:51:55 »
Mochten jullie ook in de zelfde kamer slapen?
Nee dat niet. Vorig jaar wel. Maar toen sliep ik met haar, haar zusje en schoonmoeder in 1 kamer.

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 20 augustus 2011, 12:47:25 »

zeg tegen je adji en adja dat ze mogen dood vallen

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 20 augustus 2011, 19:13:06 »
Die opa en oma van je hadden kunnen weten dat jij in Nederland woont en van alles kunt kiezen.
Gaan opa en oma de rest van je leven, voor jou koken, kleren wassen, de kinderen verzorgen etc.etc.
En al helemaal raar dat je ouders zo snel omgedraaid zijn van een mening van de oudjes.

En je laatste woorden slaan ook nergens op. "Ik val gewoon niet op echte koelie meids"
Je kan beter zegge, je valt niet op het type hindoestaans meisje die jij in je omgeving hebt leren kennen.
Je schetst nu namelijk een slecht beeld over alle hindoestaanse meiden. Die halfbloedje van jou is echt niet veel beter dan een gemiddelde hindoestaanse, en vice versa.

Goed gezegd

Offline Fast

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • JAI HIND
« Reactie #27 Gepost op: 23 augustus 2011, 16:11:40 »

ik vindt dit ook fantastisch

respect voor jou

Jigga!

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 24 augustus 2011, 15:27:39 »

Ze gaan een battchie uit Su voor je regelen. Trust me! Succes!

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #29 Gepost op: 8 september 2011, 00:58:52 »
a zou ik 2jaar met mn vriend hebben of 5jaar op vakantie gaan met em is uit den boze.
maar jij  moet gwn met je vriendin gaan trouwen je ouders vinden et goed. Dat is belangrijk toch

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 8 september 2011, 00:58:52 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: