Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Weer zo een randdebielen plan van de PVV en Wilders  (gelezen 1734 keer)

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
Weer zo een randdebielen plan van de PVV en Wilders
« Gepost op: 15 augustus 2011, 18:30:01 »
Citaat
PVV presenteert plan koningschap

DEN HAAG -  De PVV presenteert op 1 september het al herhaaldelijk aangekondigde initiatiefwets voorstel om het staatshoofd uit de regering te halen. Partijleider Geert Wilders zal het plan van zijn fractiegenoten Andre Elissen en Lilian Helder tijdens een persbijeenkoms t inleiden, zo heeft de PVV maandag gemeld.

De gedoogpartner van de regeringsparti jen VVD en CDA wil de monarchie behouden, maar  144
de „politieke invloed” van de Koning inperken

Heeft die mongool van een wilders nou al 1 probleem waar hij het nu al jaren over heeft opgelost? of blijft hij maar doorgaan met dit soor kansloze bullshit waar heel de Nederlandse samenleving geen tering aan heeft...

We weten allemaal al het antwoord denk ik ...totaal nutteloze politicus met voornamelijk een grote grafbek....

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
Re: Weer zo een randdebielen plan van de PVV en Wilders
« Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2011, 19:55:59 »
woooowww...... ...

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 16 augustus 2011, 06:07:47 »
In dit opzicht ben ik het wel eens met de PVV. Want het koningshuis kost de belastingbetal er veel geld. En in de tijd van de bezuinigingen. Vind ik dat er ook daarop bezuinigd mag worden. :a078:

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
    • Blog
« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2011, 14:14:49 »
wow..ik leer nieuwe woorden..
***I'm not  rude. You're just insignificant!***

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2011, 14:14:49 »

Offline Chocomel

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 2
  • De Enige Echte
« Reactie #4 Gepost op: 16 augustus 2011, 14:20:10 »
wtf is hier aan de hand....hahaha ha

Offline Fast

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • JAI HIND
« Reactie #5 Gepost op: 16 augustus 2011, 17:55:41 »
wow..ik leer nieuwe woorden..
wtf is hier aan de hand....hahaha ha

spannend!

Smile

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #6 Gepost op: 16 augustus 2011, 18:31:24 »
In dit opzicht ben ik het wel eens met de PVV. Want het koningshuis kost de belastingbetal er veel geld. En in de tijd van de bezuinigingen. Vind ik dat er ook daarop bezuinigd mag worden. :a078:

je ziet het aan al die landen zonder koningshuis wat voor teringzooi daar het meestal wordt...nog effe en het leger grijpt de macht onder leiding van wilders...

never nooit afschaffen in nederland..Het koningshuis is een grote draad dat nederland altijd een echte democratie is gebleven....

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 16 augustus 2011, 18:56:48 »
je ziet het aan al die landen zonder koningshuis wat voor teringzooi daar het meestal wordt...nog effe en het leger grijpt de macht onder leiding van wilders...

never nooit afschaffen in nederland..Het koningshuis is een grote draad dat nederland altijd een echte democratie is gebleven....
Heeft ie geen leger voor nodig. Als die apen in die boerendorpen hem blijven geloven en op hem blijven stemmen. Dan veroverd hij de Tweede/Eerste kamer. En dan is het afgelopen met de pret.

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #8 Gepost op: 16 augustus 2011, 20:37:48 »
ik geloof in Wilders , ik leef tussen het kutvolk , ze doen zo kk stoer altijd , stoer kijken , in groepjes hangen , intimiderend gedrag , ze spelen echt de baas man , zeg er maar eens wat van dan heb je een hele groep op je dak. Ik ben geen bange jongen maar ik weet dat het vechten tegen de bierkaai is. Hindoestanen helpen mekaar niet ,die gaan niet eens leuk met mekaar om op een forum. Moet je zien hoe zij hier de boel overnemen. In amsterdam is het ook al verschrikkelij k , ze krijgen zoveel kinderen ook. Wij hebben Nederlandse nationaliteit , hebben de Nederlandse normen en waarden eigen gemaakt , wij hoeven niet te vrezen  voor een PVV uitgaande van dat het een integere partij is. Ik hou van Nederland ik ben hier geboren en getogen.

Jullie hebben makkelijk praten  zij die Wilders haten en hem weg willen hebben , deze man hoeft geen president te worden maar het is een verdomd goede zaak dat hij er is. Laat die respectlozen maar weten dat er iemand is die wel raad met ze weet , en deze beste man heeft ook steun vanuit allochtonen groepen ,niet alleen van Blanken.

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #9 Gepost op: 16 augustus 2011, 20:42:56 »
ik geloof in Wilders , ik leef tussen het kutvolk , ze doen zo kk stoer altijd , stoer kijken , in groepjes hangen , intimiderend gedrag , ze spelen echt de baas man , zeg er maar eens wat van dan heb je een hele groep op je dak. Ik ben geen bange jongen maar ik weet dat het vechten tegen de bierkaai is. Hindoestanen helpen mekaar niet ,die gaan niet eens leuk met mekaar om op een forum. Moet je zien hoe zij hier de boel overnemen. In amsterdam is het ook al verschrikkelij k , ze krijgen zoveel kinderen ook. Wij hebben Nederlandse nationaliteit , hebben de Nederlandse normen en waarden eigen gemaakt , wij hoeven niet te vrezen  voor een PVV uitgaande van dat het een integere partij is. Ik hou van Nederland ik ben hier geboren en getogen.

Jullie hebben makkelijk praten  zij die Wilders haten en hem weg willen hebben , deze man hoeft geen president te worden maar het is een verdomd goede zaak dat hij er is. Laat die respectlozen maar weten dat er iemand is die wel raad met ze weet , en deze beste man heeft ook steun vanuit allochtonen groepen ,niet alleen van Blanken.

Meneer jij leeft in een fantasie wereld die de wereld van Wilders heet..

Wilders plannen zijn aLLEMAAL flauwekul

Wilders plannen zijn allemaal in strijd de internationale rechten van de mens

wilders vertelt alleen populischtisch e rotzooi om mensen zoals jij blij te maken

Wilders krijgt nooit wat te zeggen in de nederland

wilders is een facist en een racist die jouw ook een tering buitenlander vindt

Wat heeft wilders ooit waargemaakt in zijn politieke flauwekul

ga daar maar is allemaal over nadenken jij weet helemaal niet waar jij het over heb....

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #10 Gepost op: 16 augustus 2011, 20:56:19 »
dat is jou mening de tijd zal het uitwijzen , voor die tijd heb ik hem het voordeel van de twijvel gegeven. Wilders is trouwens eerder Zionistisch dan extreem Arisch , hij heeft banden met Israel de Joodse staat en daarom zie ik in hem niet een dreiging voor alle buitenlanders , anders zou dit zijn als het een extreme Arier was.

Dat zijn plannen flauwekul zijn kun jij niet weten , alle politieke ideeen moeten min of meer populistisch zijn , logisch ze moeten inspelen op de wensen van de kiezer toch?

Wilders krijgt nooit wat te zeggen? Anderhalf miljoen kiezers hebben zich duidelijk uitgesproken maat , de huidige politieke partijen kunnen niet langer meer om hem heen.

Zoals ik je al vaker heb uitgelegd moet Wilders meerdere verkiezingen gaan winnen en integreren in de politiek na ongeveer 5 verkiezingen waarbij hij steeds meer moet gaan rekenen op de steun van zijn mede regerende partijen! De PVV kan niet alles alleen bepalen ze moeten samenwerken een coalitie vormen dat heb je op school al wel gehad toch???

In de komende jaren zal hij steeds meer invloed krijgen maar langzaam aan en met tegenstand van PVDA en CDA

VVD helpt hem wel.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #11 Gepost op: 16 augustus 2011, 21:29:18 »
topic opgeschoond.

Y gen events,
Je hebt al een ban te pakken als je wil dat het geen permanente ban wordt zou je wat meer op je taalgebruik moeten letten.

Sweetcandy,
Je staat nog op 0, maar ook jij moet op je taalgebruik letten.

Bij deze komen jullie er van af met een waarschuwing
De volgende keer vallen er strafpunten.

Mvg, LL
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #12 Gepost op: 16 augustus 2011, 21:39:07 »
dat is jou mening de tijd zal het uitwijzen , voor die tijd heb ik hem het voordeel van de twijvel gegeven. Wilders is trouwens eerder Zionistisch dan extreem Arisch , hij heeft banden met Israel de Joodse staat en daarom zie ik in hem niet een dreiging voor alle buitenlanders , anders zou dit zijn als het een extreme Arier was.

Dat zijn plannen flauwekul zijn kun jij niet weten , alle politieke ideeen moeten min of meer populistisch zijn , logisch ze moeten inspelen op de wensen van de kiezer toch?

Wilders krijgt nooit wat te zeggen? Anderhalf miljoen kiezers hebben zich duidelijk uitgesproken maat , de huidige politieke partijen kunnen niet langer meer om hem heen.

Zoals ik je al vaker heb uitgelegd moet Wilders meerdere verkiezingen gaan winnen en integreren in de politiek na ongeveer 5 verkiezingen waarbij hij steeds meer moet gaan rekenen op de steun van zijn mede regerende partijen! De PVV kan niet alles alleen bepalen ze moeten samenwerken een coalitie vormen dat heb je op school al wel gehad toch???

In de komende jaren zal hij steeds meer invloed krijgen maar langzaam aan en met tegenstand van PVDA en CDA

VVD helpt hem wel.

Heb jij die fucking wilders gezien toen hij een jaar of achtien was...

Die goser was een totale KANSLOZE  op de nederlandse arbeidsmarkt en vervolgens is hij als een soort ASSIELZOEKER in israel gaan werken als BROODJESBAKKER ...ja je leest het goed,,.,hij was daar een fukking broodjesbakker met zIjn FUKKING maVO DIPlomA....

vervOLGENS  heeft hij daar zo een verschrikkelij ke haat opgebouwd tegen alles wat tegen Israël was en is, voornamelijk de moslims en islam...

Vervolgens keert deze broodjesbakker terug met maar 1 doel....de islam bestrijden en is langzaam opgeklommen in de politieke ladder, het is ongelofelijk dat hij die positie ooit heeft bereikt..Ik weet wel hoe hij die positie heeft bereikt, zijn joodse vriendjes in Nederland hebben hem geholpen...

Als je de politiek wat meer zou volgen zou je vorige post er niet eens staan...

ik ben enige tijd lid geweest van dit forum...
http://www.politiekdebat.nl/search.php?search_id=active_topics&sid=7ad41e54f0298888dfb6bd8bee065e72

ik ben daar enige tijd actief lid geweest als the ghost...

ga daar is lezen wat zijn aanhangers willen en kom dan nog meer van je flauwekul hier posten....

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #13 Gepost op: 16 augustus 2011, 22:18:24 »
jij moet niet zo emotioneel doen , het is een discussie die je zelf gestart hebt , probeer normaal te blijven praten ook al zijn mensen het niet eens met je.

Je verhaal ken ik heel goed , er is destijds een zeer lage trap onder de gordel van links geweest in een ultieme poging wilders zwart te maken bij de bevolking. Namelijk een documentaire die duidelijkheid moest geven over hoe slecht Wilders voor Nederland is en wat zijn verleden is. De wat intelligentere mensen snapten natuurlijk meteen al wat links wilde forceren. Het is ze niet gelukt want de kiezer heeft zich duidelijk uitgesproken.

Wat is er trouwens mis met broodjesbakker zijn? En wat is er mis met de Mavo? Ik ben voorstander van het terugbrengen van de Mavo. Op de Mavo zitten vaak hele intelligente mensen waarvan op de basisschool is vastgesteld dat het luilakken zijn die geen moeite willen doen , drm krijgen ze mavo en geen havo. Stof is namelijk hetzelfde alleen t tempo ligt wat hoger. Ik kan het weten ik heb ze beide afgerond.

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #14 Gepost op: 16 augustus 2011, 22:28:21 »
jij moet niet zo emotioneel doen , het is een discussie die je zelf gestart hebt , probeer normaal te blijven praten ook al zijn mensen het niet eens met je.

Je verhaal ken ik heel goed , er is destijds een zeer lage trap onder de gordel van links geweest in een ultieme poging wilders zwart te maken bij de bevolking. Namelijk een documentaire die duidelijkheid moest geven over hoe slecht Wilders voor Nederland is en wat zijn verleden is. De wat intelligentere mensen snapten natuurlijk meteen al wat links wilde forceren. Het is ze niet gelukt want de kiezer heeft zich duidelijk uitgesproken.

Wat is er trouwens mis met broodjesbakker zijn? En wat is er mis met de Mavo? Ik ben voorstander van het terugbrengen van de Mavo. Op de Mavo zitten vaak hele intelligente mensen waarvan op de basisschool is vastgesteld dat het luilakken zijn die geen moeite willen doen , drm krijgen ze mavo en geen havo. Stof is namelijk hetzelfde alleen t tempo ligt wat hoger. Ik kan het weten ik heb ze beide afgerond.

Je merkt alles aan wilders dat hij de echte opleiding mist om het echte debat aan te gaan
je merkt aan alles waar zijn debiele opmerkingen vandaan komen dat heeft met zijn achtergrond te maken

Vroeger toen ik nog een jaar of 10 was, hadden we het in de klas over politiek....on ze meester zei dat in den haag de beste knappen koppen van het land zaten. Je moest naar de universiteit ofzo om daar te mogen zitten...

Wilders is gewoon niet goed genoeg in zijn bovenkamer...m iddelmaat die met debiele uitspraken een deel van het volk achter zich krijgt...

GA jij dus lekker op wilders stemmen, we zien wel over 10 jaar wat voor gevolgen dat voor jouw, je kinderen en je familie zal hebben...

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #15 Gepost op: 16 augustus 2011, 22:36:29 »
Je merkt alles aan wilders dat hij de echte opleiding mist om het echte debat aan te gaan
je merkt aan alles waar zijn debiele opmerkingen vandaan komen dat heeft met zijn achtergrond te maken

Vroeger toen ik nog een jaar of 10 was, hadden we het in de klas over politiek....on ze meester zei dat in den haag de beste knappen koppen van het land zaten. Je moest naar de universiteit ofzo om daar te mogen zitten...

Wilders is gewoon niet goed genoeg in zijn bovenkamer...m iddelmaat die met debiele uitspraken een deel van het volk achter zich krijgt...

GA jij dus lekker op wilders stemmen, we zien wel over 10 jaar wat voor gevolgen dat voor jouw, je kinderen en je familie zal hebben...

ik zei al als de gevolgen nadelig zijn dan ben ik met opgehoven hoofd weg hier , Wilders krijgt nooit het alleenrecht om te bepalen wat er gebeurd in dit land , er zijn altijd nog andere partijen die hem zullen corrigeren als hij tever gaat ,maar dat zal hij niet doen.

Voor iemand met zo weinig opleiding en zo een laag iq volgens jou heeft ie het toch aardig ver geschopt dacht ik zo.

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #16 Gepost op: 16 augustus 2011, 22:41:05 »

Voor iemand met zo weinig opleiding en zo een laag iq volgens jou heeft ie het toch aardig ver geschopt dacht ik zo.

voor populistiche dom gelul hoef je niet echt hoog opgeleid te zijn, daar gaat wilders nooit inhoudelijjke nooit op vragen in, hij komt altijd met doorsnee antwoorden of maakt er een poppenkast van vol met beledigingen.. .

ach ja....hitler, mussolini, stalin, mao, pinochet enzvoorts hadden niet echt hoge opleidingen, maar hebben ongeveer bij elkaar zo een 70 miljoen doden op hun geweten ...

dus succes....

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #17 Gepost op: 16 augustus 2011, 22:43:44 »
je hoeft niet per se een hoge opleiding te hebben gehad om slim te zijn. In dat populistische gelul zit een dikke kern van waarheid.

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #18 Gepost op: 16 augustus 2011, 22:59:19 »
Ik weet niet of ik ertussen mag komen, maar ik denk dat ik me maar bij Berlusconi aansluit :)
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #19 Gepost op: 16 augustus 2011, 23:09:57 »
je hoeft niet per se een hoge opleiding te hebben gehad om slim te zijn. In dat populistische gelul zit een dikke kern van waarheid.
nee, je interpreteert het helemaal verkeerd, in de populistiche politiek kan iedere dorpsmongool aan de weg timmeren...gee ef wilders een IQ test en dan zul je het bewijs hebben waar ik het over heb...

Veel mensen zijn makkelijk beinvloedbaar voor populistische dom gelul die men graag wil horen, daar hoef je inderdaad niet al teveel opleiding voor te hebben, hoe meer je taal van de straat spreekt hoe makkelijker het tegenwoordig is om de massa achter je te krijgen...maar dat is altijd al zo geweest zie Hitler in de jaren 30 vorige eeuw.
Van de jeugd is bekend dat het daar beinvloedbaar voor is...en dan heb je een hele groep die zich henk en ingrid noemen, en nog een groep wat hoger opgeleiden maar die hadden zowieso een hekel buitenlanders. ..

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 16 augustus 2011, 23:19:58 »
voor populistiche dom gelul hoef je niet echt hoog opgeleid te zijn, daar gaat wilders nooit inhoudelijjke nooit op vragen in, hij komt altijd met doorsnee antwoorden of maakt er een poppenkast van vol met beledigingen.. .

ach ja....hitler, mussolini, stalin, mao, pinochet enzvoorts hadden niet echt hoge opleidingen, maar hebben ongeveer bij elkaar zo een 70 miljoen doden op hun geweten ...

dus succes....
Aurangzeb de 6e Mughal keizer was wel goed opgeleid door verschillende prive docenten die vanuit heel India en andere delen van de Islamitische wereld kwamen in verschillende vakken.

Ook sprak hij naast Hindoestaans vloeiend Arabisch, Perzisch en Turks.

Hij heeft meer doden op zijn geweten dan al deze mensen bij elkaar.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 18 augustus 2011, 16:25:48 »

Waar kan ik die documentaire zien?

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #22 Gepost op: 18 augustus 2011, 17:46:54 »
Waar kan ik die documentaire zien?

kan ik voor je opzoeken als ik t niet verkeerd heb was het een documentaire van de IKON

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 19 augustus 2011, 00:09:50 »
kan ik voor je opzoeken als ik t niet verkeerd heb was het een documentaire van de IKON
Ben ik wel benieuwd naar.

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #24 Gepost op: 19 augustus 2011, 17:31:29 »
Ben ik wel benieuwd naar.

zoek en gij zult vinden  , ik lul namelijk niet , ik geloof ergens begin dit jaar op de publieke omroep geweest.

Offline Ramta_Sopiram

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 19 augustus 2011, 17:33:25 »

Uitkering trekkers kosten nog meer geld!

Koningshuis is het gezicht van Nederland, dat moet gewoon blijven bestaan!

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #26 Gepost op: 19 augustus 2011, 17:35:37 »
Uitkering trekkers kosten nog meer geld!

Koningshuis is het gezicht van Nederland, dat moet gewoon blijven bestaan!

relatief gezien kost het koningshuis meer , ik ben zelf geen voorstander van de monarchie. Maar als iemand er iets over te zeggen hebben zijn het de Nederlanders , het is hun land , als zij een koningshuis willen prima , en zo niet dan snap ik ze ook heel goed.

Offline Rano

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #27 Gepost op: 21 augustus 2011, 16:31:25 »
Ik sluit me volledig aan bij Belusconi!

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #28 Gepost op: 21 augustus 2011, 16:40:11 »
relatief gezien kost het koningshuis meer , ik ben zelf geen voorstander van de monarchie. Maar als iemand er iets over te zeggen hebben zijn het de Nederlanders , het is hun land , als zij een koningshuis willen prima , en zo niet dan snap ik ze ook heel goed.
wtf wat betaal jij aan het koningshuis man.....

Het koningshuis is relatief goedkoop

Offline Rano

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #29 Gepost op: 21 augustus 2011, 19:13:17 »
Je denkt dat je BLAUW BLOED hebt, hahaha. Vandaar dat je "family"beschermt, whahahaha

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 21 augustus 2011, 19:13:17 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: