Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: De ISLAM is geweldig?  (gelezen 16068 keer)

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: De ISLAM is geweldig?
« Reactie #270 Gepost op: 14 oktober 2011, 20:22:08 »
het zijn verschillende interpretaties
want de islam is zeker niet vrouwonvriende lijk hoor.
nee gelijk heb je . somslimas hebben tenminste wel een recht.

de aanrecht!!!

Offline Madhuri

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #271 Gepost op: 14 oktober 2011, 20:23:06 »
 Madhu
Schoppen 7

Strafpunt 5
Geslacht:
Ba7ebak Ana Kteer

Re: wie heb je net gesproken? gebeld? gesms-t
« Reactie #374 Gepost op: 9 oktober 2011, 12:12:59 »
Citaat
Gebeld : Elissa
Gesmst : Sidika

Of deze gast is een vriendin van M.....
Of M......gebruik t ook deze naam om ordinair te schelden (belangrijkste hobby van haar)

Offline Madhuri

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #272 Gepost op: 14 oktober 2011, 20:39:57 »
dat er een deel is die het anders doet wil niet zeggen dat het niet bestaat.
Het hindoeisme is er toch ook gewoon? En kijk wat ze doen zelfde met het christendom ed.

Bedoel je terroristische aanslagen uit naam van hun religie?
Waarbij de ENIGE opzet altijd is: het doden van zoveel mogelijk onschuldige mensen?

Citaat
misschien moet je nog beter gaan terugdenken of er wel echt daders bekend waren van 9/11

Want de vliegtuigen werden bestuurd door spoken?

Citaat
En misschien moet je dan ook ff nadenken over al qaida die wordt gefinancieerd door Amerika

Wie verzint deze onzin?
Moslims zeker?
Altijd onschuldig zeker?
Trouwens, bewijs het eens.

Citaat
en misschien als je het nog aankan moet je niet vergeten dat er altijd zondaars zijn en ook dat als er een paar rijken in een land wonen het niet gelijk betekend dat ze er geen armoede kennen.

Dat zal ik zeker niet beweren.
Want de moslim leiders in ALLE moslimlanden VERRIJKEN zichzelf altijd ten koste van hun eigen MOSLIM BROEDERS EN ZUSTERS.
Met de koran in de hand.

Citaat
En als je dan toch nog zoveel aan het nadenken bent,
Zou je de westerse moslims eens moeten vergelijken met de oosterse
Dan zul je ook zeker voortgang en verschillen zien.

Sorry.
Ik zie weinig verschil.
Noem eens wat voorbeelden.

het zijn verschillende interpretaties
want de islam is zeker niet vrouwonvriende lijk hoor.

Nee, echt niet, hoor.
Dit noemen ze nou: jezelf goed voor de gek houden.
En als je het zelf doet, dan hoeven anderen het niet te doen, toch?

LL,
als je gelukkig bent met je geloof is dat heel mooi voor je, hoor.
Dat moet je zelf weten.
Maar ga geen onzin aan mij verkopen.

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #273 Gepost op: 14 oktober 2011, 20:55:13 »
Madhu
Schoppen 7

Strafpunt 5
Geslacht:
Ba7ebak Ana Kteer

Re: wie heb je net gesproken? gebeld? gesms-t
« Reactie #374 Gepost op: 9 oktober 2011, 12:12:59 »
Citaat
Gebeld : Elissa
Gesmst : Sidika

Of deze gast is een vriendin van M.....
Of M......gebruik t ook deze naam om ordinair te schelden (belangrijkste hobby van haar)
zo.. ben k zo interessant?
joepie

Kaise.nl

« Reactie #273 Gepost op: 14 oktober 2011, 20:55:13 »

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #274 Gepost op: 14 oktober 2011, 21:01:43 »
nee gelijk heb je . somslimas hebben tenminste wel een recht.

En de enige plicht die jij hebt is zwijgplicht:p

@madhuri
Nevermind, t is altijd wel grappig om te zien hoe anderen (niet moslims) weten hoe de islam in elkaar zit.

de aanrecht!!!
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
« Reactie #275 Gepost op: 15 oktober 2011, 06:21:31 »
vinod je voelt je wel bigtime he op internet ;) ik zie je vast wel weer in xs dan uit ik me mening over moslimss in je face !
BOOM BOOM BEATS

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #276 Gepost op: 15 oktober 2011, 13:35:42 »
Hmm dus in al die landen en in al die gemeenschappen ligt het echt alleen maar aan de mannen? Wel een beetje sterk hoor.. velen van hen zijn vast ook Koran-deskundigen en vinden in de Koran de basis voor al hun handelen en denken. Het voelt een beetje krom aan.
Correctie, ze SPELEN Koran-deskundigen om er zelf beter van te worden.

Sidika

• Gast
« Reactie #277 Gepost op: 15 oktober 2011, 14:20:09 »
Madhuri doe de groetjes aan die dametje met 71 handen  en rode lippenstift... .hoe heet ze sita togg...ik ga vandaag lekker naar de dierentuin, ik ga kijken naar de apen en olifanten..... .hmm volgend mij kennen ze ook die dame met die 71 handen hahahahahahhah ahhihihhihihih ihiihihhiih

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #278 Gepost op: 15 oktober 2011, 15:14:37 »
vinod je voelt je wel bigtime he op internet ;) ik zie je vast wel weer in xs dan uit ik me mening over moslimss in je face !

owjeeee DIT MOET JE WEL WAARMAKEN DAN HE SOEPLUL...HAHA HAHAHAHAHAHA ANDERS STA JE ERG VOOR LUL NATUURLIJK.

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #279 Gepost op: 15 oktober 2011, 15:25:00 »
ja hoor. daar heb jij echt  de ballen niet voor
lafbek

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #280 Gepost op: 15 oktober 2011, 15:25:14 »
de Islam is zeker geweldig, el hamdulilah

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Music is the heart of our Soul
« Reactie #281 Gepost op: 15 oktober 2011, 15:50:21 »

geen enkel probleem, zie je dan wel in xs
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl | BB PIN: 25F88AC3

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #282 Gepost op: 15 oktober 2011, 17:08:53 »
geen enkel probleem, zie je dan wel in xs

Heb je nog wapens nodig VRIEND...

ZEG maar ....

Sidika

• Gast
« Reactie #283 Gepost op: 15 oktober 2011, 17:09:53 »

Ja ik wacht ook op je in xs kijken wat je dan doet met je grote stinking bek. Moet je wel praten over moslims oke dan zal ik je me mening in je face, en je oor en je hele aanwezigheid laten proeven en voelen hoe ik denk okver hindoes.... en als je niet in xs wil buiten mag ook hoor...dus ik wacht op je EN IK BEN GEEN VROUW MAAR MAN OKE

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #284 Gepost op: 15 oktober 2011, 21:46:32 »
Ja ik wacht ook op je in xs kijken wat je dan doet met je grote stinking bek. Moet je wel praten over moslims oke dan zal ik je me mening in je face, en je oor en je hele aanwezigheid laten proeven en voelen hoe ik denk okver hindoes.... en als je niet in xs wil buiten mag ook hoor...dus ik wacht op je EN IK BEN GEEN VROUW MAAR MAN OKE

Buiten?.....ik kan dit voor je regelen....

bel me op 0647451255, ik regel het voor je

Sidika

• Gast
« Reactie #285 Gepost op: 15 oktober 2011, 23:03:31 »
Ik ben niet laf om andere erbij te halen, jan me zakjes prima oplossen zoner hup van nobody duuusssss thnx maar no thnxx en er valt niks te regelen, zie meneertje wel in XS AHAHAHHAHHAHAH AHAHAHAHA EN plak die plaatjes maar op in je plakboek voor later hihihihih

Offline Madhuri

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #286 Gepost op: 15 oktober 2011, 23:06:16 »

Buiten?.....ik kan dit voor je regelen....

bel me op 0647451255, ik regel het voor je

Als ik het wapentuig van je zie dat je te koop aanbiedt, dan zou ik bijna denken dat je een moslim terrorist bent........ :smile004:         :smile027:

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #287 Gepost op: 16 oktober 2011, 00:46:22 »
Als ik het wapentuig van je zie dat je te koop aanbiedt, dan zou ik bijna denken dat je een moslim terrorist bent........ :smile004:         :smile027:
:roflol: :roflol: :roflol:

Offline Finest_Undercover

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #288 Gepost op: 27 november 2011, 00:30:59 »
Enkele punten die mij in de Islam tegenstaan:

- landje veroveren
- het willen opdringen van hun  geloof aan anderen
- niet vredelievend
- intolerantie jegens anders godsdiensten
- slechte aanpassings vermogen aan de nieuwe tijd
- vrouwen onderdrukking
- ze geven andere etnische groeperingen die niets met de islam te maken hebben ook een slechte naam
- zorgen voor veel criminaliteit (marokkanen en turken)
- jonge moslims zorgen voor veel overlast in de samenleving
- moslim extremisten zorgen voor veel terreur in de wereld
- moslim landen overwegend dictatuur en uitbuiting van nun eigen volk, zie laast opstanden in het midden oosten, landen zoals Libie, Egypte, syrie enzovoorts
- Hebben in Nederland gezorg dat er veel meer discriminatie is ontstaan
- buitenlandersh aat is in Nederland toegenomen door de buitenlanders met een islam achtergrond
- profiteurs, ze stelen liever dan dat ze willen werken
- groot vandalisme gehalte
- overwegend laagopgeleid

WAAROM MOET IK ZO BLIJ ZIJN MET DE ISLAM DAN?

iK ben heel sterk tegen Wilders en de PVV omdat ik het niets anders dan  een antibuitenland ers partij vind die profiteert van alles wat de islam fout doe, ------->gevolg alles wat de islamitische volkeren in dit land fout doen, moeten wij hardwerkende "allochtonen" die niets met de islam te maken hebben voor opdraaien? Nee, geen zin in....

Schitterend gezegd alle dingen die je hier opnoemt doen ze wel sterker nog ze willen dit systeem zo gruwelijk veranderen terwijl in de Koran Quran staat dat je helemaal geen hoofddoek hoeft te dragen in hun eigen land lopen ze ermee als hoeren hier willen ze sharief spelen? Wij geen pet in de klas meisje wel hoofddoek in de klas vanwege geloof dan kan ik bij deze ook zeggen dat een pet bij mijn religie hoort! Kijk ik ben geen moslim hater maar moslims moeten onder ogen zien dat zij het jongste geloof op aarde zijn zij zijn afstammelingen van het Rooms Katholieken geloof zij die niet geloven in de Christus maar wel luisteren naar hun engel DJIBRIEL in de Koran de belangrijkste engel van hun geloof Djibriel is de engel ook wel bekend als de aartsengel Gabriel dus je geloof niet in de Christus omdat je denkt owww hij is gestorven hoe kan hij dan de zoon van God zijn? Christus is terug gekomen en daadwerkelijk ook in India geweest Jullie profeet? niet terug komen Christus zei ook na mij zullen er vele valse profeten komen maar goed back on topic! Hindoeisme is het oudste geloof ter wereld! Mensen die zeggen dat oorbellen voor meisjes zijn zijn achterlijk kijk tenslotte bhakti films kijk goed wat is de klederdracht wat hebben ze aan? ok dan nu weer terug naar de Moslims jullie stammen af van Adam die steen in mekka heeft god geplaatst voor Adam de eerste mens op aarde maar onder die steen is voor jullie sitan duivel toch? daaronder is de shewling van shiv bhagwaan! kijk ik kraak jullie niet af maar wees realistisch ook in het hindoeisme heb je mensen die schijnhelilig zijn want echt hindoes eten geen vis en vlees maar wij zijn tenslotte menselijk en niet goddelijk niet Divine wij kunnen dat niet anders ga je dood maar ik haat die hindoestanen die buiten rund eten dan zeggen bita rund mag niet is moeder of die hindoestanen die naar navratari lekker naar Mc drive rijden! Of pandiets die een hele leven neuken zuipen vrouwen slaan buitenechtelij ke kinderen hebben rondlopen en na 30 jaar ineens het licht hebben gezien! Ik haat ook de Moslims die zich in hun kont laten neuken en tijdens ramadan eten en dan zeggen ja ik ben Moslim nee of je doet iets vol overtuiging of niet zo zet je jezelf voorschut! Dan geef ik Geert Wilder groot gelijk terug naar je eigen land als je al 100 jaar in holland woont en nog geen woord Nederlands spreekt hoor je hier niet thuis aanpassen of oprotten want als wij in jullie moslim landen komen en vervolgens oorbellen of iets dragen moeten wij ons ook aanpassen waarom jullie dan niet hier? Nee jullie willen je geloof opleggen als jullie geloof echt zo aanstekelijk is dan komt dat vanzelf wel opdringen helpt niet kijk maar naar Jehovah getuigen! Dus geloof volledig of geloof niet wij zijn immers tegen elkaar opgezet door de staat! En er zijn deze dagen geen echte moslims hier vraag een moslim waarom hij geen varken mag eten hij gaat je zeggen is onrein nee dat is BULLSHIT Allah had een mens in een varken veranderd om zijn kracht te laten zien vandaar dat zij geeen varken mogen eten dat is hun broeder en dat is de waarheid! Moslims morgen ook niet drinken en geen muziek maken volgens de Koran toch zijn er vele moslims die drinken neuken blowen! Jullie maken jezelf belachelijk! Hindoestanen hebben er ook een handje vol van maar deze discussie is een gebed zonder einde! Im done voor meer info over het geloof de waarheid connect me!

Vriendelijke Groet,

GODS KIND!

Offline Axel Foley

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Brotherhood
« Reactie #289 Gepost op: 27 november 2011, 01:21:50 »
leuke topic

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #290 Gepost op: 27 november 2011, 21:43:40 »
FU

Het oudste geloof hoeft niet per se de beste te zijn.
EN hoe kom je erbij dat moslims niet in Jezus Christus geloven":s
En een varken is volgens de islam onrein, net zoals wel meerdere soorten vlees.
Zelf heb ik ook weleens gehoord dat het een Joden waren as die zich gingen verstoppen bij een boer waarop hij tegen de jagers zei "ik heb hier slechts varkens" en toen ze de kist opende waarze zich hadden verstopt waren het varkens, maar dit is niet terug te vinden in de koran.
Verder zijn het trouwens niet alleen moslims die geen of gebrekkig nl praten of die oorbellen voor meisjes vinden.
Iig maakt dat van die oorbellen niks uit aangezien het in de islam gewoon niet is toegestaan ook al deden ze het al eeuwen geleden. En zondaars heb je overal, moslims die zich anaal laten nemen maakt het niet minder erg dan gemeenschap hebben aangezien anaal verboden is. En of ze driinken of wat dan ook heeft niks met de islam te maken maar met het karakter en de imaan van zo een individu zelf.
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline Jason Bourne

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #291 Gepost op: 17 maart 2012, 12:50:34 »
Stel dat je als moslim op een dag bedenkt dat je geen moslim meer wil zijn, maar een hindoe, christen of atheďst, kan je dat dan zonder gevolgen doen? Ik heb namelijk begrepen dat hier de doodstraf op staat. Klopt dat?

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #292 Gepost op: 17 maart 2012, 18:51:09 »
Stel dat je als moslim op een dag bedenkt dat je geen moslim meer wil zijn, maar een hindoe, christen of atheďst, kan je dat dan zonder gevolgen doen? Ik heb namelijk begrepen dat hier de doodstraf op staat. Klopt dat?
Ja op geloofsafval staat de doodstraf. Maar alleen bij een bepaald geval.
Volgens dit artikel dat geschreven is door een Moslim die in mijn ogen erg veel kennis heeft van de Islam en de Koran gebruikt als referentiepunt . Mogen alleen afvallige moslims die moslims na hun geloofsafval tot last zijn en vijandigheid tonen naar de moslims toe vermoord worden. Gewone afvallige moslims niet.

The four verses, 4:88-91, when carefully examined, also show that the Qur`anic perspective conflicts with the death penalty for apostasy. The first two verses state:

Then what is the matter with you that you are divided into two groups regarding the hypocrites? God has cast them backward (arkasa) because of what they have earned. Do you want to guide him whom God has made to go astray? And he whom God has made to go astray, you will not find for him any way. They wish that you reject faith as they have done, so that you all become the same. So take not protectors/friends from them till they emigrate in the way of God. But if they turn away, seize them and kill them wherever you find them, and take neither protectors/friends from them nor helpers. (4:88-89)

This passage begins by talking about hypocrites, that is, people who had declared themselves Muslims but in their hearts had decided not to believe in the teachings of Islam. The demand that they should do hijrah fi sabil allah (emigrate for the sake of God) shows that they are not the hypocrites of Madinah but are living among non-Muslims in Makkah and possibly elsewhere. Verse 98 of the same surah shows that these people were not doing hijrah despite the fact that they were able to. The reason for their not doing hijrah was their hypocrisy. Makkan non-believers who had persecuted Muslims for years, would not have tolerated in their midst any true Muslims. They would have accepted among them only those “Muslims” who had stopped taking their “islam” seriously and felt more comfortable among non-believers, hostile to Islam, than among Muslims. These hypocrites pretended to be Muslims because they wanted to be secure from both sides (see 4:91). And Makkan non-believers did not force them to publicly renounce their “islam” because they found them useful for gathering information about Muslims or for some other subversive actions against the ummah.

In order to defeat these hypocrites in their game and force them to clearly choose between Islam and kufr, God commanded them to do hijrah. Their obedience to this command meant that they had chosen Islam and their disobedience meant that they had chosen kufr. Those who chose kufr in this way became apostates, since previously they called themselves Muslims. Thus the verses are a source of guidance for us regarding the way the apostates are to be treated.

At first sight the words “seize them and kill them wherever you find them” would suggest that they are to be killed. But this is quickly seen to be wrong if we read the next two verses:

Except those who join a group between you and whom there is a (peace-) treaty or those who approach you with their hearts restraining them from fighting you or fighting their own people. Had God willed he would have given them power over you and they would have fought you. So if they withdraw from you and do not fight you but give you (guarantees of) peace, then God has opened no way for you against them.

You will find others that wish to gain your confidence as well as that of their people. Every time they are sent back to temptation they give in to it. If they do not withdraw from you nor give you (guarantees) of peace, nor restrain their hands, seize them and kill them, wherever you find them. In their case We have provided you with a clear warrant against them. (4:90-91).

These verses clarify the command “seize them and kill them”. The apostates who rejected Islam by failing to emigrate as commanded by God are divided into three categories:

1)      Those who ally themselves with a group with whom Muslims have a peace treaty;

2)      Those who want to keep neutrality, committing themselves to peace with both the Muslims and their own people who had not accepted Islam;

3)      Those who provide no real guarantee of peace to Muslims and by all indications ally themselves with non-believers engaged in hostilities towards Islam.

The first two types of apostates are to be left in peace while the third one is to be treated like any non-believers in a state of war: they are to be seized and killed wherever they are found. Notice that the Qur`an uses the words “God has opened no way for you against them” in connection with the apostates of the first two types. This means that the Qur`an actually prohibits killing those apostates who want to live in peaceful terms with the Muslims.

Thus according to the Qur`an the apostates are to be treated like other kuffar: If they want to live in peace with the Muslims, they are to be left in peace and if they assume a hostile attitude, then they are to be treated accordingly.

Bron: http://www.islamicperspectives.com/Apostasy1.htm
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline Hindoekaas

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #293 Gepost op: 18 maart 2012, 09:47:06 »
De islam is wel vredelievend. De mensen maken het alleen haatzaaiend
De islam onderdrukt de vrouwen niet. Dat doen de mensen zelfs (cultuur en al die shit)
ohh die islam heeft nu met criminaliteit te maken haha wat grappig.
Ben je dom ofzo Het zijn gewoon die turken en Marokkanen heeft niets met de islam te maken hoor.

zo kan ik nog wel effe door gaan op al je punten
Dus wat zeg je allemaal. Het lig gewoon aan de mens zelf
dat ze nou toevallig moslim zijn
gooien jullie het daar op. Maar de echte islam laat al deze dingen niet toe hoor
Verreweg de meeste moslims zijn betere mensen dan de uitvinder van de islam, Mohammed (vrede was niet met hem). Mohammed was een zieke geest, een verderfbrenger, een asura en een brenger van adharma. Als de Turken en Marokkanen alles in praktijk zouden brengen wat Mohammed leerde, zou Nederland worden gebaad in bloed.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #294 Gepost op: 18 maart 2012, 20:57:18 »
Verreweg de meeste moslims zijn betere mensen dan de uitvinder van de islam, Mohammed (vrede was niet met hem). Mohammed was een zieke geest, een verderfbrenger, een asura en een brenger van adharma. Als de Turken en Marokkanen alles in praktijk zouden brengen wat Mohammed leerde, zou Nederland worden gebaad in bloed.
En dan huilen jullie om dat 'gezeur' van dewanand. Wtf is dit dan?

rus zonder voet

• Gast
« Reactie #295 Gepost op: 18 maart 2012, 21:38:59 »
En dan huilen jullie om dat 'gezeur' van dewanand. Wtf is dit dan?
hou je bek brilsmurf
geen woord van hindoekaas is gelogen hoor
feiten

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #296 Gepost op: 19 maart 2012, 10:37:12 »

Steekje los ouwe. Ik weet dat vele moslims slechte dingen doen, in naam van het geloof. Of niet Moslims buiten sluiten, dat vind ik ook niet goed. Ik ben van huis uit ook Moslim, en zie hoe mijn eigen vader doet.

Tussen mensen praat hij alleen over geloof. Hij wilt niet omgaan met niet moslims. Kwa eten let hij stipt op alles wat haraam is. Te fanatiek. Maar wat jij boven zegt is onrespectvol. Niet elke moslim is. Genoeg moslims die normaal doen, met iedereen omgaan etc.

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #297 Gepost op: 19 maart 2012, 12:30:14 »
Steekje los ouwe. Ik weet dat vele moslims slechte dingen doen, in naam van het geloof. Of niet Moslims buiten sluiten, dat vind ik ook niet goed. Ik ben van huis uit ook Moslim, en zie hoe mijn eigen vader doet.

Tussen mensen praat hij alleen over geloof. Hij wilt niet omgaan met niet moslims. Kwa eten let hij stipt op alles wat haraam is. Te fanatiek. Maar wat jij boven zegt is onrespectvol. Niet elke moslim is. Genoeg moslims die normaal doen, met iedereen omgaan etc.
Dat zegt hij toch ook? De schuld ligt niet aan de meeste moslims. De Koran noemt hij in dit geval de reden dat sommige moslims radicaliseren vanwege de inhoud van de Koran. Denk maar aan de gedachten in de Koran over anders gelovigen.

Dat hij Mohammed een zieke geest noemt vind ik zelf ook niet netjes, maar er heeft in zijn naam (Mohammed red.) wel veel verderf en adharma plaatsgevonden . Dat zijn historische feiten.

Moslims in Nederland zijn nog (grotendeels) geen probleem voor dit land in de manier waarop ze hun geloof belijden als ik dit vergelijk met hoe het in de Islamitische landen er aan toe gaat, soms tot het beestachtige aan toe.
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline Crazyray

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 3
  • This is it.
« Reactie #298 Gepost op: 19 maart 2012, 14:21:17 »
Dat zegt hij toch ook? De schuld ligt niet aan de meeste moslims. De Koran noemt hij in dit geval de reden dat sommige moslims radicaliseren vanwege de inhoud van de Koran. Denk maar aan de gedachten in de Koran over anders gelovigen.

Dat hij Mohammed een zieke geest noemt vind ik zelf ook niet netjes, maar er heeft in zijn naam (Mohammed red.) wel veel verderf en adharma plaatsgevonden . Dat zijn historische feiten.

Moslims in Nederland zijn nog (grotendeels) geen probleem voor dit land in de manier waarop ze hun geloof belijden als ik dit vergelijk met hoe het in de Islamitische landen er aan toe gaat, soms tot het beestachtige aan toe.

Ja, maar zo kan je ook zeggen dat het Joden en Christendom veel beestachtige dingen op hun naam heeft staan. In het verleden, en nu nog gebeuren er ook dingen in naam van het geloof.

Dat is het met deze mensen die te te gelovig fanatiek willen zijn. Alles letterlijk pakken uit de heilige boeken, en ernaar handelen.

De Islam zelf zegt dat je niet moet overdrijven, er bestaat meer in het leven. Daarom gaf ik mijn pa als voorbeeld. Alleen over geloof praten, terwijl dat niet hoeft. Nergens staat dat je niet over wereldse zaken mag praten.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #299 Gepost op: 20 maart 2012, 21:13:03 »
hou je bek brilsmurf
geen woord van hindoekaas is gelogen hoor
feiten
ik heb geen bek, maar een mond. geen woord? ik zie al een heleboel dingen wat NIET klopt. Feiten? In je dromen jongoe.

Kaise.nl

« Reactie #299 Gepost op: 20 maart 2012, 21:13:03 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: