Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: De ISLAM is geweldig?  (gelezen 16068 keer)

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
De ISLAM is geweldig?
« Gepost op: 14 augustus 2011, 15:35:15 »
Enkele punten die mij in de Islam tegenstaan:

- landje veroveren
- het willen opdringen van hun  geloof aan anderen
- niet vredelievend
- intolerantie jegens anders godsdiensten
- slechte aanpassings vermogen aan de nieuwe tijd
- vrouwen onderdrukking
- ze geven andere etnische groeperingen die niets met de islam te maken hebben ook een slechte naam
- zorgen voor veel criminaliteit (marokkanen en turken)
- jonge moslims zorgen voor veel overlast in de samenleving
- moslim extremisten zorgen voor veel terreur in de wereld
- moslim landen overwegend dictatuur en uitbuiting van nun eigen volk, zie laast opstanden in het midden oosten, landen zoals Libie, Egypte, syrie enzovoorts
- Hebben in Nederland gezorg dat er veel meer discriminatie is ontstaan
- buitenlandersh aat is in Nederland toegenomen door de buitenlanders met een islam achtergrond
- profiteurs, ze stelen liever dan dat ze willen werken
- groot vandalisme gehalte
- overwegend laagopgeleid

WAAROM MOET IK ZO BLIJ ZIJN MET DE ISLAM DAN?

iK ben heel sterk tegen Wilders en de PVV omdat ik het niets anders dan  een antibuitenland ers partij vind die profiteert van alles wat de islam fout doe, ------->gevolg alles wat de islamitische volkeren in dit land fout doen, moeten wij hardwerkende "allochtonen" die niets met de islam te maken hebben voor opdraaien? Nee, geen zin in....

Offline cocolady

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ISLAM is geweldig?
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2011, 15:48:19 »
De islam is wel vredelievend. De mensen maken het alleen haatzaaiend
De islam onderdrukt de vrouwen niet. Dat doen de mensen zelfs (cultuur en al die shit)
ohh die islam heeft nu met criminaliteit te maken haha wat grappig.
Ben je dom ofzo Het zijn gewoon die turken en Marokkanen heeft niets met de islam te maken hoor.

zo kan ik nog wel effe door gaan op al je punten
Dus wat zeg je allemaal. Het lig gewoon aan de mens zelf
dat ze nou toevallig moslim zijn
gooien jullie het daar op. Maar de echte islam laat al deze dingen niet toe hoor

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2011, 15:54:00 »
De islam onderdrukt de vrouwen niet. Dat doen de mensen zelfs (cultuur en al die shit)
Ben je dom ofzo Het zijn gewoon die turken en Marokkanen heeft niets met de islam te maken hoor.

gooien jullie het daar op. Maar de echte islam laat al deze dingen niet toe hoor

De islam is vredelievend maar de mensen maken het haatzaaiend? Ik vind het toch erg knap hoe je van iets het totaaaaaal tegenover gestelde kunt maken. Voor de meeste dingen geld dan drastische ingrijpen of veranderingen. Lees van warm koud maken , van lelijk , mooi maken , van licht ,donker maken. Bij Islam is dus blijkbaar meer aan de hand! Het verschil tussen donker en licht is maar heel zwak.

Eva

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2011, 16:23:58 »
'Al-Qaeda bereidt gifaanval voor'
Laatste update:  13 augustus 2011 09:34 infoBekijk op de kaart
WASHINGTON - Terreurnetwerk al-Qaeda probeert met ricinuszaad het giftige ricine te produceren, wat met kleine explosieven gebruikt zou kunnen worden voor een aanval op de Verenigde Staten. 

Foto:  ANP
Dat berichtte The New York Times zaterdag.
Al meer dan een jaar probeert de Jemenitische tak van al-Qaeda, AQAP, grote hoeveelheden ricinuszaad op te kopen. Een spikkeltje ricine is al dodelijk bij inademing of als het in de bloedbaan terecht komt, zo bleek uit informatie van inlichtingendi ensten.

Het zaad zou worden opgeslagen en bewerkt in de provincie Shabwa in Jemen. Dat is een tribaal gebied, waar opstandelingen de macht hebben. De bedoeling is de ricine uiteindelijk te plaatsen op vliegvelden, metrostations of in winkelcentra om zoveel mogelijk schade aan te richten.
Obama
De Amerikaanse president Barack Obama en zijn veiligheidsadv iseurs zijn vorig jaar al op de hoogte gebracht van de dreiging, die vooralsnog niet op handen zou zijn. Al-Qaeda zou onder meer nog niet precies weten hoe ze het zaad effectief kunnen omzetten in ricine.
Ook is ricine moeilijk te bewaren onder zonnige en droge omstandigheden . Het klimaat van Jemen maakt het opslaan van het gif en de producten die nodig zijn om het gif te maken, niet makkelijk.
Bompakketten
Toch worden de activiteiten van AQAP zeer goed in de gaten gehouden door de Amerikanen. De terroristen hebben eerder laten zien dat zij in staat zijn om een complot te smeden.
Dat bleek onder meer tijdens de kerst van 2009, toen een in Jemen opgeleide Nigeriaan een bom in zijn onderbroek probeerde te laten ontploffen in een passagiersvlie gtuig, dat van Amsterdam op weg was naar Detroit. Ook werden vorig jaar per post bompakketten naar het Westen verzonden.
Ricine
Ricine is een natuurlijke gifstof, afkomstig van de bonen van de Ricinus communis (fam. Euphorbiaceae), ook wel wonderboom of castorolieplan t genoemd. Het is een uiterst giftig product, dat zowel kan worden ingeademd, ingeslikt als ingespoten. De productie van ricine is relatief gemakkelijk en goedkoop. Er zijn drie vormen: vloeibaar, kristalvormig en poedervormig.
In zuivere toestand is ricine dodelijk, zelfs in kleine hoeveelheid. Een gram zou 36.000 mensen kunnen doden. Het is echter onwaarschijnli jk dat er in korte tijd veel slachtoffers zouden vallen door de substantie in de lucht te verstuiven. Deskundigen achten de stof geschikter voor het doden van individuen dan voor gebruik als wapen tijdens een veldslag of een aanval op een stad.

Bron: NU.nl
© ANP

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2011, 16:23:58 »

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2011, 16:56:30 »

luister cocolady,

Je kan alles gaan ontkennen, maar zo zit de wereld niet in elkaar..

Als er een marokkaan vandalistische gedrag vertoont, dan is er voor de Nederlandse burger een associatie die gelijk betrekking heeft met de islam.Daar heeft Wilders goed op ingespeeld de laatste jaren. Want volgens de nederlandse burger is elke turk en marokkaan een islamiet....ku n je dit nog volgen?

Dat vrouwen in de islamitsche wereld niks mogen heeft alles met de islam te maken. Dat vrouwen uit de islamitische wereld in het westen dit niet langer pikken heeft alles met de islam te maken. Dat turken en marokkanen al hun bruiden tegenwoordig uit marokko laten komen heeft te maken dat een groot deel van die meisjes niet willen leven zoals die mannen dat willen. Die mannen willen dat ze thuis gaan zitten koken en avond op hun bed gaan liggen en hun bedienen. Dat zijn de regels die voort komen uit de islam.

De islam is nooit vredelieven geweest, zelfs de koran wordt erbij gehaald om extreem islamitische bewind te gaan voeren. Dat komt omdat de islamieten zelfs niet weten welke kant ze op willen.

Binnen het hindoeisme en bhoedisme zijn er ook diverse stromingen, maar nooit in de vorm van onderdrukking, geweld en terrorisme.

Eva

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 15 augustus 2011, 08:47:54 »
'Rusland voorkomt aanslag op spoorlijn'
Laatste update:  15 augustus 2011 07:59 info
MOSKOU - De Russische veiligheidsdie nst FSB heeft een aanslag van radicale moslims op een hogesnelheidst rein voorkomen. Dat meldde de zakenkrant Kommersant maandag.

Foto:  ANP
Het doelwit zou de spoorlijn tussen Moskou en Sint-Petersburg zijn geweest, waar een aanslag in november 2009 aan 26 inzittenden van een trein het leven kostte.
Die actie is ook aan radicale moslims toegeschreven. De FSB ontdekte dat een groep moslims uit de Noord-Kaukasus een bom had vervaardigd. De voorbereidinge n voor de aanslag waren al in een vergevorderd stadium.
Het hoofd van de FSB meldde volgens de krant op 18 juli aan president Dmitri Medvedev dat het complot was verijdeld. Aanslagen die worden toegeschreven aan radicale moslims uit de Noord-Kaukasus, hebben Moskou de afgelopen jaren opgeschrikt.
Zelfmoordaansl ag
In januari kostte een zelfmoordaansl ag op het drukste vliegveld van de hoofdstad aan 37 mensen het leven. Vorige jaar kwamen bij een aanslag op de ondergrondse 40 mensen om.

© ANP
Bron: NU.nl

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
« Reactie #6 Gepost op: 15 augustus 2011, 09:35:19 »
1 WOORD SCHIJT AAN MOSLIM EN FUCK DE MOSLIM
BOOM BOOM BEATS

BALLE

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 15 augustus 2011, 10:43:17 »

wanneer is je verjaardag? dan koop ik een telraam voor je.

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #8 Gepost op: 15 augustus 2011, 12:44:41 »
De Islam is het prachtigste geloof dat er is, en iedereen op dit forum weet het.

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
« Reactie #9 Gepost op: 15 augustus 2011, 13:11:07 »
wanneer is je verjaardag? dan koop ik een telraam voor je.
waneer je bekogeld word door de islam
BOOM BOOM BEATS

Offline Y_gen_Events

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 6
« Reactie #10 Gepost op: 15 augustus 2011, 13:12:07 »
De Islam is het prachtigste geloof dat er is, en iedereen op dit forum weet het.

weetje wat mooi is liefde vrede & geluk en all3 niet toepasbaar in de islam !
BOOM BOOM BEATS

Sidika

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 15 augustus 2011, 13:39:11 »
Ik ga straks mutsen kopen voor de winter, witte, gele, blauw en oja ook een stukje zeep dan kan 9ik me voeten wassen. En mensen die een vieze snuitje hebben moeten LUX zeep kopen, ruikt lekker en is goedkoop...

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #12 Gepost op: 15 augustus 2011, 13:45:45 »
weetje wat mooi is liefde vrede & geluk en all3 niet toepasbaar in de islam !
I Love my religion..

BALLE

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 15 augustus 2011, 19:42:01 »
waneer je bekogeld word door de islam

haha, je kunt niet tellen en ook al niet fatsoenlijk schrijven. terugzetten naar groep 3 een idee?
ik zal je vast op weg helpen:

1   2   3   4   5   6   7  8   9   10
(we houden het voorlopig even hierbij, zodra je dit onder de knie hebt gaan we richting de 20! )

ik word
jij/hij/zij wordt
wij/zij worden
ik/jij/hij/zij werd
wij/zij werden
ik ben geworden

wanneer

zo, als je dit even goed doorneemt zullen je klasgenootjes je (misschien) niet uitlachen. geen dank! ;-)

Offline Fast

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • JAI HIND
« Reactie #14 Gepost op: 16 augustus 2011, 18:03:50 »

dit is wreed

Smile

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 16 augustus 2011, 18:59:29 »
En dan lopen jullie te huilen om Madhu? Dit bedoel ik met hand in eigen boezem steken.

Offline umbro01

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
  • WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!
« Reactie #16 Gepost op: 16 augustus 2011, 19:02:42 »
En dan lopen jullie te huilen om Madhu? Dit bedoel ik met hand in eigen boezem steken.

Offline Fast

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • JAI HIND
« Reactie #17 Gepost op: 17 augustus 2011, 19:20:58 »

deze reactie was zeker van een moslim te verwachten
maar jullie letten niet op wie eerst is begonnen?

mijn vraag is nu waarom is die eerste toen niet aangepakt!
dan komt LL beweren dat hindoes ook veel hebben gezegd

Smile

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #18 Gepost op: 17 augustus 2011, 21:25:23 »
deze reactie was zeker van een moslim te verwachten
maar jullie letten niet op wie eerst is begonnen?

mijn vraag is nu waarom is die eerste toen niet aangepakt!
dan komt LL beweren dat hindoes ook veel hebben gezegd

zuiver!!

DE ALLEREERSTE ACTIE KWAM VAN DIE MADHU, DAARDOOR GAAT IEDEREEN ER NU MEE DOOR!! DUS NIET KOMEN ZEIKEN DAT DIE HINDOES NU WEER BEGINNEN!

en madhu is nu dan wel gestopt met haar grove taal, maar met haar fatsoenlijke posts weet iedereen nu precies nog wat ze bedoelt of wat ze wil uitlokken. Dus voor mij is er nog steeds niks verbeterd!!
Kaise is laaste tijd weer interessant!!

RaraRraa

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 17 augustus 2011, 22:29:14 »
Sorry hoor maar voor wat deze Topic,?
Als jullie zo het moslim geloof uitschelden, dan kijk naar je zelf want dan heb jij zelf geen Recht om te praten over EEN GELOOF, want wat ik weet is dat bij elk geloof geleerd is dat je respect moet hebben voor anderen geloven, INPLAATS dat er een topic gemaakt dat we leren van elkaars geloof, wordt er een TOPIC gemaakt door iemand DIE zijn/haar eigen geloof niet eens kent en een andere geloof maar gaat lastigvallen, ALS JE WILT WETEN HOE ISLAM INMEKAAR ZIT, LEES DE KORAAN! DAN PAS HEB JE RECHT OM JOUW MENING TE UITEN!.

En alle gloven hebben hun ding Ik ben zelf moslim, mensen die ik ken zijn hindoe en hun willeN OOK HEEL ERG GRAAG DAT MENSEN NAAR HUN GELOOF KOMEN,,
maar ik vooroordeel niet WANT DAT HEBBEN WIJ NIET GELEERD! NIET IN ONS CULTUUR EN VOLGENS ONS GELOOF MOETEN WIJ RESPECT HEBBEN VOOR ANDEREN, dus DOE WAT jullie moeten doen, Ik heb mijn ding gezegd hopelijk Leer je ervan, want wat hier gebeurd is BULLSHIT, laat iedereen in zijn eigen waarde!

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #20 Gepost op: 17 augustus 2011, 22:36:48 »
Sorry hoor maar voor wat deze Topic,?
Als jullie zo het moslim geloof uitschelden, dan kijk naar je zelf want dan heb jij zelf geen Recht om te praten over EEN GELOOF, want wat ik weet is dat bij elk geloof geleerd is dat je respect moet hebben voor anderen geloven, INPLAATS dat er een topic gemaakt dat we leren van elkaars geloof, wordt er een TOPIC gemaakt door iemand DIE zijn/haar eigen geloof niet eens kent en een andere geloof maar gaat lastigvallen, ALS JE WILT WETEN HOE ISLAM INMEKAAR ZIT, LEES DE KORAAN! DAN PAS HEB JE RECHT OM JOUW MENING TE UITEN!.

En alle gloven hebben hun ding Ik ben zelf moslim, mensen die ik ken zijn hindoe en hun willeN OOK HEEL ERG GRAAG DAT MENSEN NAAR HUN GELOOF KOMEN,,
maar ik vooroordeel niet WANT DAT HEBBEN WIJ NIET GELEERD! NIET IN ONS CULTUUR EN VOLGENS ONS GELOOF MOETEN WIJ RESPECT HEBBEN VOOR ANDEREN, dus DOE WAT jullie moeten doen, Ik heb mijn ding gezegd hopelijk Leer je ervan, want wat hier gebeurd is BULLSHIT, laat iedereen in zijn eigen waarde!

en geldt dit weer alleen voor de hindoes, of ook voor de moslims?

Pt. Durbali Soekhnandan

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 17 augustus 2011, 23:44:03 »
Sare dharti pe djahaan moesoelmaan hai. Dharti dooba huwa hai khoon se.
Hoe kan dat toch? Ik heb niets tegen die religie, maar het is wel iets dat opvalt.
Ik pleit voor harmonie in de maatschappij, naastenliefde en geweldloosheid .
Fijne rodja nog.

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #22 Gepost op: 17 augustus 2011, 23:45:00 »
zuiver!!

DE ALLEREERSTE ACTIE KWAM VAN DIE MADHU, DAARDOOR GAAT IEDEREEN ER NU MEE DOOR!! DUS NIET KOMEN ZEIKEN DAT DIE HINDOES NU WEER BEGINNEN!

en madhu is nu dan wel gestopt met haar grove taal, maar met haar fatsoenlijke posts weet iedereen nu precies nog wat ze bedoelt of wat ze wil uitlokken. Dus voor mij is er nog steeds niks verbeterd!!
hihihi

Offline Raj

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 18 augustus 2011, 10:06:26 »
Duizenden jaren is er al haat tussen hindoe's en moslims. Miljoenen zijn er gestorven alleen omdat sommigen leeghoofden denken dat hun geloof beter is dan het andere. Geef Respect krijg Respect.
Allereerst zijn wij mensen daarna is er een label aan gehangen met geloof. Probeer met elkaar te leven en geen haat te zaaien...

Rarara

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 18 augustus 2011, 10:18:17 »
Tot zover ik weet bedoel ik het naar iedereen toe, dus als je goed leest wat erin staat bedoel ik het naar iedereen toe, er is geen ene haat tussen moslims en hindoe jullie maken het daarvan! Heeft god jouw gezegd om hindoes te haten heeft god jouw gezegd om moslims te haten NEEJ dus de mens maakt het er zelf van, in Suriname leven moslims hindoes chritene allemaal 1 en hier is het 1 puinhoop, sorry hoor maar gaan jullie liever iets beters doen dan elkaars geloof aftuigen als je in een god geloofd dan denk k niet dat dit is wat hy van jouw verwacht laat allemaal in zijn eigen waarde! Maak een topic waar je juist van elkaar geloof leert zodat we elkaaar nog meer kunnen respecteren dan aftuigen!! Ik ben moslim en in Suriname doe ik gewn mee met de christene en met de hindoes omdat het daar anders is iedereen heeft daar respect voor elkaars geloof, we vieren ied samen diwalie en kerst samen maar we weten wel war we in geloven, en we RESPECtEreN elkaar DaAR GAaT HET OM!!

Offline Raj

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 18 augustus 2011, 10:25:35 »
Precies...Resp ect that's the keyword

de basis van elk geloof hindoe moslim of christen, respect voor je medemens

en dat vergeten de mensen zelfs en dan noemen ze zich een goede moslim of hindoe

Rarara

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 18 augustus 2011, 10:36:12 »
Precies Raj je haalt de woorden uit mijn mond! Mijn nana was maulana maar me ma en allemaal mochten vroeger gewoon naar de kerk naar de mandhir, uit respect, en zo ben ik ook opgevoed! En zo horen jullie ook opgevoed te worden! Als je het geloofd ofniet we zyn allemaal van GOD, soooo jij ziet hem als bhagwaan wij als allah de ander als jezus daarom moet je de medemens respecteren, mijn buurman was hindoe een pandiet , hij ging voor 100 mensen soms lezen, en bidden en ik mocht soms ook meedoen met hawan ik zijn kleindochter kleinzoon en hy! En daarom heb ik respect voor allemaal, maar dan kom e hier in NL en iedereen speelt hoogmoedig, please get a life en leer van andrr mans geloven en zo ga je zien wat respect is !

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #27 Gepost op: 18 augustus 2011, 12:31:49 »

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #28 Gepost op: 18 augustus 2011, 12:39:36 »
tor boer
Pardon,>? Wat zeg je nou...? Dat versta ik niet hoor... hahah

Offline djoer-macharie

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • I Hate Morjon Sardien
« Reactie #29 Gepost op: 18 augustus 2011, 12:40:46 »
Pardon,>? Wat zeg je nou...? Dat versta ik niet hoor... hahah

ik zeg dat ik je heel erg mag...

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 18 augustus 2011, 12:40:46 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: