Een bericht naar "dewanand" ,
Welke sterke Moslimmannen regeren?
-In India zijn het de moslims die als de armste leven: 60 % leven diep onder de armoedde grens.
-Pakistan krijgt iedere keer klappen als een bitch?Op dit moment staat de tellere op 3-0. 3 keer de oorlog verloren?
-70% van de prostituees zijn moslim in India.
-Amerika heeft jullie gebombardeerd,en daarna gepist in de moskeen.
-Amerikaanse soldaten hebben daarna jullie vrouwen daar verscheidene malen verkracht,en daarna bezwangerd.
-Afganistan is zowel door rusland,als amerika ....ach jah,door heel de wereld gegangbangd...
-Zelfs de Joden ( Al-Yahuud!!!) hebben de moslims gewurgd met hun eigen baarden.Dat gebeurd toch nog steeds iedere dag?
-Het toegenomen aantal moslimslachtof fers sinds 9/11....
-Het aantal moslims die overstappen naar andere religies vanwege discriminatie sinds 9/11 , of doordat ze zelf hun religie niet meer vinden deugen.
-Shia's en soennies die elkaar dood maken.
-soenies tegen wahabies....so enies tegen ahmadiya's etc etc....
Welke sterke moslim mannen?Welk groeiend geloof?Wij hindoestanen bitchslappen moslims iedere dag op de grens van india en pakistan.Wij hindoestanen stammen af van arriers, we ZIJN arriers.Breed ,groot ,trots,moedig.Dat kun je van die dunne kleine zwakke impotente (vaak donkere) moslimmannetje s niet zeggen.We hebben vroeger de wereld geregeerd,en dan kom jij ouwehoeren hier met je besneden penis?
Ik denk dat ik nu nog meer moslims ga laten pesten in de klas door mijn kinderen hahah.Zal ik je eens vertellen wat er in de woordenboeken van india stond rond 1940 ,als je het woord moslim opzocht? Als je het woord "moslim: vond stond er als betekenis "laffaard".
Omdat onder moslims gebruikelijk is dat mannen hun vrouw slaan, daarom neemt God jullie kracht weg,jullie welvaard weg,jullie groei weg,jullie vitaliteit weg.En worden jllie laf,zwak,klein,impotent,ziek,en vol haat en complex.Door HINDOEstaanse filmster poosters boven hun hoofd krijgen die moslim vrouwtjes natte doosjes.Waarom denken jullie dat al die moslimvrouwen weglopen met hindoemannen?
Jou moslim volk is aan het verrotten...,doe maar gewoon even het nieuws aan....dan hoor je het van een ander bitch.
Tss ....jij met je zogenaamde "sterke moslimmannen".Jullie kunnen jezelf niet eens beschermen.
India 4 life
God is the greatest!!!