Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: MOSLIM - HINDOE GEZEIK OP DIT FORUM....  (gelezen 8269 keer)

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
MOSLIM - HINDOE GEZEIK OP DIT FORUM....
« Gepost op: 11 augustus 2011, 00:37:09 »
Ik wordt de laaste dagen een moe van dat domme gelul van dat afzeiken van elkaars geloven hier op dit forum. Het wordt van kwaad tot erger denk ik op deze manier...

Wat willen mensen hier mee bereiken? Ik lees in steeds meer topics dat domme gelul over domme moslims en domme hindoes, zelfs al in onderschriften die domme bullshit...

Voor nederlanders zijn jullie allemaal  fuck moslims of stomme kut allochtonen... .

Zie de realiteit onder de ogen domboos.

Wat moet hiermee bereikt worden, ik snap nog wel die oude mythe van hindoes tegen moslims, waar we zitten hier niet in pakistan of india of in Paramaribo. Dus oppleuren naar die landen en je bek houden hier over die onzin....

En wat doen die moderators hier? Die zitten zich waarschijnlijk allemaal af te rukken en vinden het allemaal prachtig denk ik wat hier gebeurd. Waardeloze tering tuig.... :hump:

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
  • Ba7ebak Ana Kteer
Re: MOSLIM - HINDOE GEZEIK OP DIT FORUM....
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2011, 00:39:14 »
ja vind ik ook!

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #2 Gepost op: 11 augustus 2011, 00:42:31 »
Je hebt helemaal gelijk!

Op dat mod gedeelte na dan (a)
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline soniya

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2011, 00:45:07 »
Precies.
<a href="http://www.youtube.com/v/LEYXdZ_rVbo?" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/LEYXdZ_rVbo?</a>

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2011, 00:45:07 »

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #4 Gepost op: 11 augustus 2011, 00:56:44 »
Sommige zien geen verschil tussen afzeiken en kritisch zijn....maar eens met je. Waardeloze stoepho*r :free-sexy-smileys-947:
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline Madhu

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Ba7ebak Ana Kteer
« Reactie #5 Gepost op: 11 augustus 2011, 01:00:19 »
helemaal mee eens

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 11 augustus 2011, 01:15:12 »
ik zeik alleen op de wc.
Borstvergrotin g door handoplegging €250,-
Niet goed,geld terug!

Offline Axel Foley

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Brotherhood
« Reactie #7 Gepost op: 11 augustus 2011, 01:31:08 »
Ik vind het wel leuk.

Eva

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: 11 augustus 2011, 03:35:25 »
Ik wordt de laaste dagen een moe van dat domme gelul van dat afzeiken van elkaars geloven hier op dit forum. Het wordt van kwaad tot erger denk ik op deze manier...

Wat willen mensen hier mee bereiken? Ik lees in steeds meer topics dat domme gelul over domme moslims en domme hindoes, zelfs al in onderschriften die domme bullshit...

Voor nederlanders zijn jullie allemaal  fuck moslims of stomme kut allochtonen... .

Zie de realiteit onder de ogen domboos.

Wat moet hiermee bereikt worden, ik snap nog wel die oude mythe van hindoes tegen moslims, waar we zitten hier niet in pakistan of india of in Paramaribo. Dus oppleuren naar die landen en je bek houden hier over die onzin....

En wat doen die moderators hier? Die zitten zich waarschijnlijk allemaal af te rukken en vinden het allemaal prachtig denk ik wat hier gebeurd. Waardeloze tering tuig.... :hump:

Sweet Candy, wakker worden. Je zit op een forum en je moet kunnen discussiėren. Soms gaat het hard tegen hard, maar het is niet zo dat we elkaars hersens inslaan. Die indruk heb ik niet. Jij bent duidelijk niets gewend. En je maakt je teveel zorgen. We schelden elkaar niet verrot of zo.

Eva

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 11 augustus 2011, 03:38:07 »
helemaal mee eens

Beetje schijnheilig van je. Je bent intolerant.

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 11 augustus 2011, 08:06:11 »
Nee niet waar er was eerst gewoon een normale discussie tussen Hindoes en Moslims.
Ik en Nadeem discussiėren  zo vaak hierover maar we argumenteren gewoon en verder no hard feelings.
Sinds Madhu (moslim) zich er mee is gaan bemoeien en is gaan schelden is het geėscaleerd want ook Moslimlid Umbro1 gedroeg zich normaal en gebruikte fatsoenlijk taalgebruik.

ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #11 Gepost op: 11 augustus 2011, 08:43:56 »
Sommige zien geen verschil tussen afzeiken en kritisch zijn....maar eens met je. Waardeloze stoepho*r :free-sexy-smileys-947:

hee homo, xxxxxx zeg je maar tegen  iemand in je directe omgeving die de kwalificaties daarvoor heeft...

gelieve niet schelden
De volgende keer kan je strafpunten verwachten. De geldt ook voor de rest natuurlijk.

Mvg,
LL
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2011, 13:36:56 door LL »

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #12 Gepost op: 11 augustus 2011, 08:44:46 »
Nee niet waar er was eerst gewoon een normale discussie tussen Hindoes en Moslims.
Ik en Nadeem discussiėren  zo vaak hierover maar we argumenteren gewoon en verder no hard feelings.
Sinds Madhu (moslim) zich er mee is gaan bemoeien en is gaan schelden is het geėscaleerd want ook Moslimlid Umbro1 gedroeg zich normaal en gebruikte fatsoenlijk taalgebruik.

Normaal is een subjectief begrip in deze, ik stel de norm daarvoor.....

Sean1

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 11 augustus 2011, 10:53:03 »
Sweet Candy, netjes van je, ten minste 1 persoon die normaal is.

Eva

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: 11 augustus 2011, 12:14:20 »
Sinds Madhu (moslim) zich er mee is gaan bemoeien en is gaan schelden is het geėscaleerd

Ja, volgens mij bleef zij als enige schelden......

Eva

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 11 augustus 2011, 12:20:02 »
Normaal is een subjectief begrip in deze, ik stel de norm daarvoor.....

Oh ja? Dat ontgaat mij even.......

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #16 Gepost op: 11 augustus 2011, 13:40:46 »
Een discussie moet kunnen
Maar de laatste tijd wordt religie echt overalll bij gehaald:s
En het is echt niet erg om minder beledigend naar elkaar en elkaars religie te zijn.
De meeste hier hebben vrienden of fam die ook wel hindoe of moslim zijn,
Dan ben je best schijnheilig als je hier hun religie en moslims/hindoes afkraakt en vervolgens met
die mensen wel leuk en aardig doet:s

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 11 augustus 2011, 13:53:49 »
Ik kraak ze beide af omdat aanhangers van beide geloven in mijn ogen sukkels zijn.
No hard feelings.

Rot toch op, stelletje moraalriddertj es. Je moet wel erg zwak in je schoenen staan wil iets dat onbekenden op een forum roepen je raken.
Of leven jullie echt in een sprookjeswerel d waar iedereen elkaar lief vind en iedereen bloemetjes schijt?
Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #18 Gepost op: 11 augustus 2011, 14:05:19 »
Ja maar jij bent ook een sukkel:p

Mij doet het niks maar bepaalde dingen gaan wel ten koste van de sfeer hier
nsommige nemen dingen gewoon iets te serieus hier:s

Maar alsnog hoef je anderen niet te beledigen, het is niet erg om een ander gewoon in zn waarde te laten
EN toch je punt duidelijk te maken op een nette manier.

Offline Sarcasmoloog

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #19 Gepost op: 11 augustus 2011, 14:11:20 »
Maar alsnog hoef je anderen niet te beledigen, het is niet erg om een ander gewoon in zn waarde te laten
De Islam heeft voor mij geen waarde, het is niets voor mij, ik zeg dus nooit iets met de intentie om het te beledigen. Ik zeg gewoon wat ik ervan vind. Dat moslims iets te snel op hun piemeltjes zijn getrapt is een probleem van de moslims en niet van mij.
Ik ga al helemaal niet op mijn woorden letten als ik iets zeg over een boek/geloof dat mij ook voor van alles en nog wat uitmaakt. Hell no. Dat kan je als moslim hoog en laag springen, maar ik heb echt 0,0 respect voor de islam.

Hindoeļsme ligt toch net iets anders, daar heb ik wel respect voor. Hindoes daarentegen...
Ik doe niet aan trouwen voor het neuken!

Offline umbro01

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
  • WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO!
« Reactie #20 Gepost op: 11 augustus 2011, 15:09:51 »
De Islam heeft voor mij geen waarde, het is niets voor mij, ik zeg dus nooit iets met de intentie om het te beledigen. Ik zeg gewoon wat ik ervan vind. Dat moslims iets te snel op hun piemeltjes zijn getrapt is een probleem van de moslims en niet van mij.
Ik ga al helemaal niet op mijn woorden letten als ik iets zeg over een boek/geloof dat mij ook voor van alles en nog wat uitmaakt. Hell no. Dat kan je als moslim hoog en laag springen, maar ik heb echt 0,0 respect voor de islam.

Hindoeļsme ligt toch net iets anders, daar heb ik wel respect voor. Hindoes daarentegen...

Lees die topic maar niemand is op zijn piemel getrapt op jou na volgens mij?

Eva

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: 11 augustus 2011, 15:34:47 »
Dan ben je best schijnheilig als je hier hun religie en moslims/hindoes afkraakt en vervolgens met

Nee hoor. In mijn dagelijkse leven ga ik ook met elke moslim discussies aan over bv. de aanslagen in de wereld, over hun stilzwijgende toestemming/aanvaarding, over het niet spreken van Nederlands terwijl ze toch al 40 of 50 jaar in NL wonen, etc. etc..........
Ik vraag altijd alles aan ze. Als dingen niet bespreekbaar gemaakt kunnen worden, dan worden die problemen nooit opgelost.

En ik heb inderdaad moslims in mijn directe familie, maar het is dus niet zo dat ik lief en aardig tegen ze doe en hier op het forum wel de kritische vragen stel. Nee, dat doe ik in de familie net zo goed.

Eva

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 11 augustus 2011, 15:42:44 »
Ik kraak ze beide af omdat aanhangers van beide geloven in mijn ogen sukkels zijn.
No hard feelings.

Rot toch op, stelletje moraalriddertj es. Je moet wel erg zwak in je schoenen staan wil iets dat onbekenden op een forum roepen je raken.
Of leven jullie echt in een sprookjeswerel d waar iedereen elkaar lief vind en iedereen bloemetjes schijt?

Hoe gaat dat: bloemetjes schijten??     :dontknow:    :dontknow:

Eva

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 11 augustus 2011, 15:53:30 »

Dat is zo. Maar de sfeer wordt vooral bedorven door mensen met een kort lontje die meteen beginnen te schelden en nooit eens met goede argumenten komen om een zinvolle discussie te voeren.

Eva

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: 11 augustus 2011, 15:57:19 »

Je hebt wel een punt.

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • De Mosselman......
« Reactie #25 Gepost op: 11 augustus 2011, 16:00:14 »
Et feit dat et je ken rake spreekt boekoedele.... ..   :smiley_samurai:
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 11 augustus 2011, 16:05:34 »

je hoeft niks met de islam te hebben, niemand die dat toch ook van jee vraagt hier?
Het interesseert me verder dan ook niks wie wel wat met het ene geloof heeft en met een andere niet of wat dan ook.
Je mag je mening hebben die mag je ook uiten, maar het bewust beledigen van anderen maakt jou niet beter
Tuurlijk heb je mensen dr tussen zitten die te snel janken om vanalles die moeten ff door krijgen dat dit maar een forum is ofzo:S

Sidika

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 11 augustus 2011, 17:14:05 »
Respect voor het hindoegeloof hahahahaahahah ahhahhaah grappig topic is dat wauuuw lig echt in een deuk. Ik hou wel van ieren hoor maar aanbidden hahaahahahahah not thnxxxx dan ga ik liever op safaritoer in Afrika dan zie ik echte apen en olifanten. En het zijn mooie dieren die in het wild leven hhahahaahhahah ah

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #28 Gepost op: 11 augustus 2011, 17:15:09 »
Een discussie moet kunnen
Maar de laatste tijd wordt religie echt overalll bij gehaald:s
En het is echt niet erg om minder beledigend naar elkaar en elkaars religie te zijn.

Onzin, dat je een meningsverschi l over bepaalde religieuze aspecten hebt betekend niet dat je leuk en aardig met mensen kan doen.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline Sheetal

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #29 Gepost op: 11 augustus 2011, 17:18:11 »
moslim, boedist, christenen, katholiek, sickh, jood allemaal een pot nat!
Do a Wish

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 11 augustus 2011, 17:18:11 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: