collapse

Auteur Topic: HIDDEN SECRET!!! -- Annunaki, Vedic Knowledge and the origins of man!!  (gelezen 16384 keer)

Annunaki!

• Gast
Wat ik voel tijdens telepatische channellen, mag ik niet met mensen over praten!. Ik heb een eed afgelegd toen ik gezegend werd om een heilige missie op aarde te starten. Wat ik wel aan de mensen mag vertellen is dat ze met milloenen op aarde komen. Ik ben gezegend en aangewezen om de oer oude niet Vedische Tantras op aarde te herstellen en deze te ontdoen van de pas later aangebrachte Vervalste Vedische invloeden, en deze zuivere Tantra kennis aan de hele mensheid te openbaren, omdat de oorspronkelijk e Tantra met uitsterven bedreigd wordt. Onze kennis is afkomstig van de Annunaki terwijl Vedische kennis van de racistische Zeta afkomstig is!. In de vorige maha bharath waren wij in de minderheid, maar in de volgende zullen wij in de meerderheid zijn en Tiamet bevrijden van racisme!. Naga Elam!

Ik heb net bericht gehad van de Annunaki dat jij je hoofd in je aars moet stoppen. Dit werkt als versterker en tuningsmiddel, zodat de berichten die je in de toekomst zal ontvangen zuiver zullen zijn. Doe je dit niet dan zijn de berichten die je zult ontvangen niet waar zijn.

Kaise.nl

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
Ik heb net bericht gehad van de Annunaki dat jij je hoofd in je aars moet stoppen. Dit werkt als versterker en tuningsmiddel, zodat de berichten die je in de toekomst zal ontvangen zuiver zullen zijn. Doe je dit niet dan zijn de berichten die je zult ontvangen niet waar zijn.
:lol (2):

civan

• Gast
Zoals ik al vaker heb gezecht. Brahmins were Asura,s. Voor een duidelijk overzicht hierover, zie: http://www.authorsden.com/visit/viewArticle.asp?id=40579  iedereen die dit leest zal de pure waarheid onder ogen zien. Veel plezier ermee he!. Groetjes civan

dattarwa pildees

• Gast
Zoals ik al vaker heb gezecht. Brahmins were Asura,s. Voor een duidelijk overzicht hierover, zie: http://www.authorsden.com/visit/viewArticle.asp?id=40579  iedereen die dit leest zal de pure waarheid onder ogen zien. Veel plezier ermee he!. Groetjes civan
all is see is blahblahblah

civan harappana

• Gast
Re: HIDDEN SECRET!!! -- Annunaki, Vedic Knowledge and the origins of man!!
« Reactie #64 Gepost op: 15 juni 2012, 14:10:13 »
Bla! Bla! Bla! Is trouwens wel een goed liedje van Harry klorkestein (Oh oh Denhaag!

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #65 Gepost op: 15 juni 2012, 14:33:44 »
Weet iemand inmiddels wie de schepper van de anuskraki zijn? Eh ik bedoel annunaki
Borstvergrotin g door handoplegging 250,-
Niet goed,geld terug!

gast

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: 13 september 2012, 05:33:47 »
Zo zie je maar. 1 creatieve debiel uit het verleden, kan zoveel mensen bezig houden. Wat als er ook creatieve debielen ten tijde van de oorsprong der religies zouden zijn? Wat er ongetwijfeld zou zijn geweest.
whahahahahaaaahaha

Kaise.nl

« Reactie #66 Gepost op: 13 september 2012, 05:33:47 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: