collapse

Auteur Topic: HIDDEN SECRET!!! -- Annunaki, Vedic Knowledge and the origins of man!!  (gelezen 17280 keer)

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
Re: HIDDEN SECRET!!! -- Annunaki, Vedic Knowledge and the origins of man!!
« Reactie #30 Gepost op: 17 maart 2012, 19:03:14 »
Nu tegenwoordig zie je Dat de DALIT populatie die een paar jaar geleden 40% van INDIA uitmaakte. (de bekende 40% DALIT VS 60% BRAHMIN verhouding!). Dit is momenteel al gedaald naar een ongeveer 30% DALIT VS 70% BRAHMIN verhouding!. Er worden zwarte baby meisjes aan de krokodillen gevoerd door BRAHMANEN. en dat heb we nog niet eens gesproken over de bruidschat branden en witch burnings!. en de genetiale verminking van zwarte vrouwen door Brahmanen.

Er zijn laatst op een school in zuid INDIA 36 kleine zwarte kinderen sexueel misbruikt en verkracht door Licht huidige Brahmanen van een radicale hindoe groepering. Wist u dat de RSS streeft naar een toekomstig blank INDIA! Door het stelselmatig genetisch verkrachten van zwarte oorspronkelijk e Indiers door Brahmanen, krijg je inderdaad lichtgekleurde DALITS. Want er wordt hun wijs gemaakt dat als zij zich laten verkrachten door BRAHMANEN dat ze dan een betere wedergeboorte zullen krijgen en een lichtere huidskleur!. 

Hiervoor had MAHA KALI de Arthvans en rateshvars (Brahmanen en Ksyatrias) gewaarschuwd toen zij een zoon verloor door Brahmaanse genocide plegers.
Brahmanen zijn een zware minderheid in India tevens klopt jouw verhouding ook niet want met jouw achterlijke 60-40 en 70-30 vergelijking vergeet jij ook nog eens de Kshatriyas, de Vaishyas en de Shudras te noemen.

Er zijn volgens het Brahmin heritage foundation maar zo'n 40 miljoen brahmanen in India als je dat op een totaal van een miljard inwoners neemt kom je uit op het feit dat maar 4% van de Indiase inwoners Brahmanen zijn. Dus je eerste punt is totale onzin.

Je praat over seksueel misbruik van donkere mensen door lichter gekleurde mensen,waldo zo te zien ben je weer van de partij....

Kali maa wordt het meeste vereerd door de Rajputs een Kshatriya volk met een bruine huidskleur... en door de Gurkhas een ander Kshatriya volk met een lichte huiskleur en Oost Aziatische gelaatstrekken . Dus wederom totale bullshit. Ook Krishna en Draupadi waren donker van kleur maar zij waren beide Kshatriyas.

Ga je huiswerk eerst doen voor je het Hindoe´sme zwart komt maken, ons geloof ken geen onderscheiding tussen rassen, kasten, sekse en etniciteit. Alleen iemands bhakti naar bhagwaan maakt het verschil.

Om tat sat.

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 17 maart 2012, 19:03:14 »

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #31 Gepost op: 19 maart 2012, 12:41:41 »
Als je jaren geleden reisprogammas en ducumentaires over INDIA op TV bekeek, zag je dat er Duidelijk veel zwarte mensen rondliepen!. Nu tegenwoordig zie je Dat de DALIT populatie die een paar jaar geleden 40% van INDIA uitmaakte. (de bekende 40% DALIT VS 60% BRAHMIN verhouding!). Dit is momenteel al gedaald naar een ongeveer 30% DALIT VS 70% BRAHMIN verhouding!. Er worden zwarte baby meisjes aan de krokodillen gevoerd door BRAHMANEN. en dat heb we nog niet eens gesproken over de bruidschat branden en witch burnings!. en de genetiale verminking van zwarte vrouwen door Brahmanen. Sommige zwarte vrouwen worden open en publikelijk door honden verscheurd, met lachende Licht huidige Brahmanen op de achtergrond!. Ik zal een van deze filmpjes op mijn website plaatsen en over de hele wereld versprijden. zodat iedereen kan zien wat er nu zelfs nog stiekem stilletjes in India gaande is. Er zijn laatst op een school in zuid INDIA 36 kleine zwarte kinderen sexueel misbruikt en verkracht door Licht huidige Brahmanen van een radicale hindoe groepering. Wist u dat de RSS streeft naar een toekomstig blank INDIA! Door het stelselmatig genetisch verkrachten van zwarte oorspronkelijk e Indiers door Brahmanen, krijg je inderdaad lichtgekleurde DALITS. Want er wordt hun wijs gemaakt dat als zij zich laten verkrachten door BRAHMANEN dat ze dan een betere wedergeboorte zullen krijgen en een lichtere huidskleur!.  IK zal deze krante koppen binnenkort ook op mijn website plaatsen. INDIA is in vele opzichten te vergelijken met de collonisatie van AUSTRALIE. Gelukkig wordt de blanke bevolking van AUSTRALIE nu eindelijk wakker! en hebben de BRAHMANEN in de gaten. Als Enkidu terug komt op aarde, dan wordt het land van de oospronkelijke zwarte DALITS  bevrijdt door een groot leger van grote zwarte reuzen bevrijdt. namelijk hun buitenaardse reuzen familie. Hiervoor had MAHA KALI de Arthvans en rateshvars (Brahmanen en Ksyatrias) gewaarschuwd toen zij een zoon verloor door Brahmaanse genocide plegers. Zij was woest en hadgezworen dat ze terug op aarde komt om vraak te nemen op de genocide plegers. En dan hebben we nog niet eens gesproken over oude verborgen BHAIRAVA teksten!. Er zijn zelfs mensen in INDIA die al lang van de komst van civan harappana afwisten. Ik heb hun in mijn vorige leven een zwijgplicht opgelegt voor hun eigen veiligheid te garanderen. Als ik voet op INDIASE boden zet, let dan maar eens op hoe grote menigte mij zal herkennen. Dan zullen we mijn geschriften eens even uit een geheime op bergings plaats tevoorschijn halen!. De grote reusachtige zwarthuidige Annunaki familie van de Harappanas komen terug op aarde. according the civan propecies!. Namaste!
Als je gewoon even bronnen had gecheckt, zoals TGS, kwam je er al snel achter dat jou bronnen ˇf onbetrouwbaar zijn, ˇf gedateerd.

Black Angel of dewanand.... :spank:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Dat elkaar citaten worden veranderd naar gayberichten zegt wat over het vermogen van members om zich te verplaatsen in de gedachten van homo's.

dewanand2

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 19 maart 2012, 13:11:58 »
ja india is een racistisch land en alles draait daar om huidskleur en afkomst en geloof. Deze informatie komt van de site van civanism tantra, zie deze link

http://www.civanharappana.com/

wij zwarten zitten goed in nederland en ik vind dat het racisme  hier best meevalt. Hierom steun ik de blanke hollanders om te overleven en om minder politiek correct te zijn tegenover buitenlanders. Nederland is een paradijs vergeleken met barbaars india.

aub voortaan wel je bronnen vermelden he.

civan

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: 23 maart 2012, 21:41:14 »
 :banana: :banana: :banana:Voor velen van ons zijn Brahmanen en Kshatriyas een pot nat als het gaat om genocide plegen op zwarte oorspronkelijk en. En even over Sudras gesproken? Zij zijn ooit voort gekomen uit verkrachtingen door Vedisch Brahmanen. Ik kan je zelfs een Brahmaanse tekst laten lezen waarin precies staat aangegeven hoe ze verkracht mogen worden en andere afschuwelijke dingen. En over bronnen weergeven gesproken? Ik heb vele vorige levens in India geleefd, en heb daarom veel bronnen die uit mijn vorige levens afkomstig zijn. Ik kon in mijn vorig leven zelfs de hele Harappan geschiedenis uit mijn hoofd citeren en beelden van de gruwelijke genocide plegende indringers telepatisch aan andere mensen tonen, via gedachten overdracht!. Jullie weten niet eens wie ik was,wie ik nu ben, en wie ik in de toekomst wordt!. Ik heb naast dit lichaam ook nog een ander lichaam, waar ik zal intreden als ik dit lichaam verlaat!. En ik zal mij ook nog een keer aan de mensen tonen in een gigantisch groot lichaam, met een door Brahmanen gehaate platte neuslose stompe neus. Zoals Brahmanen dit vroeger noemden als scheldwoord en belediging naar zwarte oorspronkelijk e IndiŰrs toe!. Er zijn meerdere van mij op aarde hoor!,Ik dacht eerst dat ik de enige was, maar ik voel een aanwezigheid van soortgenoten. Mijn komst was al voorspeld in een geschrift van voor dat de Harappana beschaving zijn intrede deed. Ik ben door de reuzen Annunaki uitverkoren om een heilige missie op aarde te starten!. En dat zal ik ook zeker waarmaken, Zij houden de aarde namelijk al een tijdje in de gaten!. The White Beast Devil will be Destroyed!. According the civan propecies!

civan

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 23 maart 2012, 22:03:49 »
De interlectuele elite bevind zich niet in de Vedische wereld wat godsdienst betreft!. Maar bevind zich wel in de Vedische wereld als het om racistische genocides betreft. Kijk eens hoe veel geweld,rassenhaat,en corruptie er in de Indiase politicie personen heerst. Zij stellen zichzelf boven alles!, terwijl ze eigenlijk gewoon te gast zijn in Dalitstan!, omdat ze eigenlijk helemaal geen land meer hebben!,omdat zij vroeger uit Persie(Iran) geschopt waren, de Arthvans en Rateshvars!, omdat genocidiale tuig daar niet langer meer welkom was. En nu proberen ze ons Dalitstan te onderdrukken. Namaste!

civan

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: 26 maart 2012, 17:04:50 »
Wist u dat de Vedische invallers vroeger opzettelijk de overgebleven lijken van zwarte Harappanas hadden verwisseld met lijken van Mongoloid mensen?. Om zo in de huidige toekomst de wereldbevolkin g wijs te maken dat er gemengde volkeren in die tijd leefden. Ik heb kijhard bewijs materiaal ontdekt op dit gebied, en dit zal ik aan PAKISTAN overhandigen. Als een Archeologisch geschenk!. Zodat Pakistan de ware Harappana geschiedenis aan de wereld kan tonen. De Vedische beschaving misbruikt al eeuwen onze kennis, en kopieren en vervalsen alles altijd in hun eigen voordeel!. Kijk maar eens hoe geweldadig en bloedig hun geschriften zijn tegen de oorspronkelijk e zwarte bevolking van INDIA?. Bekijk eens Super Hindus Around the globe op het internet, Brahmins enjoy Dalit genocide en vele andere links!. Het zijn er wel zoveel dat ik ze niet eens allemaal kan onthouden. groejes civan, NAMASTE!

dewANDA

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 26 maart 2012, 17:59:35 »
ja india is een racistisch land en alles draait daar om huidskleur en afkomst en geloof. Deze informatie komt van de site van civanism tantra, zie deze link

http://www.civanharappana.com/

wij zwarten zitten goed in nederland en ik vind dat het racisme  hier best meevalt. Hierom steun ik de blanke hollanders om te overleven en om minder politiek correct te zijn tegenover buitenlanders. Nederland is een paradijs vergeleken met barbaars india.

aub voortaan wel je bronnen vermelden he.

haha jij bent RAJHESH   :hairy:    van FC KIP !

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
« Reactie #37 Gepost op: 27 maart 2012, 08:20:39 »
Wist u dat de Vedische invallers vroeger opzettelijk de overgebleven lijken van zwarte Harappanas hadden verwisseld met lijken van Mongoloid mensen?. Om zo in de huidige toekomst de wereldbevolkin g wijs te maken dat er gemengde volkeren in die tijd leefden. Ik heb kijhard bewijs materiaal ontdekt op dit gebied, en dit zal ik aan PAKISTAN overhandigen. Als een Archeologisch geschenk!. Zodat Pakistan de ware Harappana geschiedenis aan de wereld kan tonen. De Vedische beschaving misbruikt al eeuwen onze kennis, en kopieren en vervalsen alles altijd in hun eigen voordeel!. Kijk maar eens hoe geweldadig en bloedig hun geschriften zijn tegen de oorspronkelijk e zwarte bevolking van INDIA?. Bekijk eens Super Hindus Around the globe op het internet, Brahmins enjoy Dalit genocide en vele andere links!. Het zijn er wel zoveel dat ik ze niet eens allemaal kan onthouden. groejes civan, NAMASTE!

Wie ben jij??
Hoe weet jij dit?? Er zijn maar handjevol mensen die het weten.. ben jij misschien.... ?
***I'm not  rude. You're just insignificant!***

civan

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 27 maart 2012, 10:26:31 »
Ik ben een overblijfsel dat vroeger in Dashusan gevreesd werd door zowel de Kshatriyas als de Brahmanen!. De naam die ik nu draag, is dezelfde naam als die ik vroeger droeg, toen wij verzet boden aan de Vedische invallers!. Mijn komst was al voor de komst van de Harappana civalisatie voorspeld!. Ik ben persoonlijk gezegend door mijn reuzen Annunaki broeders om een missie op aarde te starten. En om de Tantra als een afzonderlijke niet Vedische,en niet hindu godsdienst aan de wereld te openbaren. En de Tantra dharma te herstellen!, ontdaan van Vedische vervalsingen. Weet dat Tantra van param civan afkomstig is. Vishnu Tantras zijn vervalsde versies, en zijn ooit door de Vedische invallers bedacht. De racistische vedische goden zoals bijvoorbeeld Indra, waaren volgens de civan propecies niemand anders dan de voorspelde kwaadaardige Asuras uit het oude Persia!. Maar onze niet Vedische legers komen weer terug op aarde voor bepaalde doelen, maar ook om Dashustan te hersellen, en zullen een grote opruiming gaan houden in India!. Dalits en andere oorspronkelijk en zullen dan weer gaan heersen in India. En de kans is groot dat wij dan een genetische verandering gaan invoeren. Namaste!

civan

• Gast
« Reactie #39 Gepost op: 27 maart 2012, 10:41:29 »
Zodra ik een zijn van bovenaf krijg, dan zal ik mijn krachten aan de wereld tonen!. Niemand kan mij tegenhouden, ondanks dat een racistische wit huidige AGHORI, mij jaren lang betoverd en gehersenspoeld had. Ben ik eindelijk ontwaakt!. Dit wezen had in mijn vorige leven ook al wat te zijken over mijn donkere huidskleur wegens jaloerzie!. Dit racistische gedrocht wou dat ik een Brahmaan werd in dit leven, en wou mijn Tantra laten verbasteren met het hindu geloof. Dit kan die mooi vergeten. Hara! Hara! Mahadeva!

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #40 Gepost op: 27 maart 2012, 11:19:16 »
Hara! Hara! Mahadeva!
Je klaagt over zogenaamde vedische invallers waarvan ik aangetoond heb dat ze niet bestaan en dat er geen invasie van Brahmanen en Kshatriyas geweest is.

Indra was ook geen Asura, hij staat er bekend om dat hij juist vocht tegen de asuras. Tevens als hij racistisch zou zijn wat pure onzin is zouden hij en alle devas niet hun trouw zweren aan Vishnu (bruine huidskleur) als superieure paramatma.

Zelf Ambedkar een bekende voorvechter van de rechten van Dalits (die zijn haat tegen het Hindoe´sme baseerde op rare vertalingen zoals die van Ralph T. Griffith) heeft zelf gezegd dat het systeem van Jati en Varna een sociale klasse is en geen etnische.

Als voorbeeld Ajay Devgan donkere huidskleur (brahmin) en Dharmendra lichte huidskleur (Jat/Sudra). Andersom Rishi Kapoor (lichte huidskleur en kshatriya) tegenover Tusshar Kapoor (donkere huidskleur en ook Kshatriya) alle vier van deze heren zijn afkomstig uit punjab.

Trouwens Hara Hara Mahadev is een uitspraak uit het sanskriet.... kom als je de held wil uithangen met een uitspraak in de door jou zelfbedachte annunaki taal.

civan

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 27 maart 2012, 11:29:30 »
Geef mij je E-mail adres maar, dan kan ik je alle tegendeel bewijzen, en zal je ook wat bronnen erbij verzenden. Trouwens dat ik soms zowel Sanskriet en hindi woorden gebruik?. Is omdat de meerdeheid onder jullie het dan begrijpt. Want als ik in het Tamil schrijf, dan klaagd men met, wij verstaan je niet!. Er zijn trouwens momenteel wereldwijd leden van mij actief in verschillende landen en uit alle lagen van de maatschapij!. Namaste!

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
« Reactie #42 Gepost op: 27 maart 2012, 11:58:52 »
Ik ben een overblijfsel dat vroeger in Dashusan gevreesd werd door zowel de Kshatriyas als de Brahmanen!. De naam die ik nu draag, is dezelfde naam als die ik vroeger droeg, toen wij verzet boden aan de Vedische invallers!. Mijn komst was al voor de komst van de Harappana civalisatie voorspeld!. Ik ben persoonlijk gezegend door mijn reuzen Annunaki broeders om een missie op aarde te starten. En om de Tantra als een afzonderlijke niet Vedische,en niet hindu godsdienst aan de wereld te openbaren. En de Tantra dharma te herstellen!, ontdaan van Vedische vervalsingen. Weet dat Tantra van param civan afkomstig is. Vishnu Tantras zijn vervalsde versies, en zijn ooit door de Vedische invallers bedacht. De racistische vedische goden zoals bijvoorbeeld Indra, waaren volgens de civan propecies niemand anders dan de voorspelde kwaadaardige Asuras uit het oude Persia!. Maar onze niet Vedische legers komen weer terug op aarde voor bepaalde doelen, maar ook om Dashustan te hersellen, en zullen een grote opruiming gaan houden in India!. Dalits en andere oorspronkelijk en zullen dan weer gaan heersen in India. En de kans is groot dat wij dan een genetische verandering gaan invoeren. Namaste!

Dear K,

As it was.. it will be..

Regards,
A

civan

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 27 maart 2012, 12:14:28 »
Trouwens ik mag die Black Angel wel!. Black Angel met jou wil wel graag een keer een serieus gesprek aangaan. Ik kan je trouwens ik bronnen openbaren over de vriendschappel ijke connectie tussen niet Vedische Tantrikas en het volk dat op aarde achterbleef toen onze reuzen weer terug keerden naar Marduk!. Namaste!

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
« Reactie #44 Gepost op: 27 maart 2012, 13:53:04 »
Trouwens ik mag die Black Angel wel!. Black Angel met jou wil wel graag een keer een serieus gesprek aangaan. Ik kan je trouwens ik bronnen openbaren over de vriendschappel ijke connectie tussen niet Vedische Tantrikas en het volk dat op aarde achterbleef toen onze reuzen weer terug keerden naar Marduk!. Namaste!

hmmm,
zeer zeker.. ben een en al oor!!

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #45 Gepost op: 27 maart 2012, 13:55:48 »
hmmm,
zeer zeker.. ben een en al oor!!

Dat jij serieus vatbaar bent voor deze onzin.......

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
« Reactie #46 Gepost op: 27 maart 2012, 14:07:13 »
BTW ik merk dat je babylonische benamingen gebruikt...
Marduk is te zien.. 03:00 en 04:00 45║ ZO.

civan

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 27 maart 2012, 20:30:25 »
Zoals ik al zij, de aarde wordt al een tijdje geobserveerd!. Juist om deze reden heb ik niets te vrezen op aarde!. Ik voel soms ook telepatische channelingen. Zo als we allemaal weten wordt het verleden steeds langer, en komt de toekomst steeds dichter bij!, we zullen het wel zien wat hier op aarde gaat gebeuren?. Ik verheug mij er nu al op!

Jomanda

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 28 maart 2012, 17:23:19 »
Hai, is der hier een feeske?! Ik ben ook van de partij!

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #49 Gepost op: 30 maart 2012, 10:42:02 »
Zoals ik al zij, de aarde wordt al een tijdje geobserveerd!. Juist om deze reden heb ik niets te vrezen op aarde!. Ik voel soms ook telepatische channelingen. Zo als we allemaal weten wordt het verleden steeds langer, en komt de toekomst steeds dichter bij!, we zullen het wel zien wat hier op aarde gaat gebeuren?. Ik verheug mij er nu al op!
En wat voel je dan?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Dat elkaar citaten worden veranderd naar gayberichten zegt wat over het vermogen van members om zich te verplaatsen in de gedachten van homo's.

civan

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 30 maart 2012, 23:26:06 »
Wat ik voel tijdens telepatische channellen, mag ik niet met mensen over praten!. Ik heb een eed afgelegd toen ik gezegend werd om een heilige missie op aarde te starten. Wat ik wel aan de mensen mag vertellen is dat ze met milloenen op aarde komen. Ik ben gezegend en aangewezen om de oer oude niet Vedische Tantras op aarde te herstellen en deze te ontdoen van de pas later aangebrachte Vervalste Vedische invloeden, en deze zuivere Tantra kennis aan de hele mensheid te openbaren, omdat de oorspronkelijk e Tantra met uitsterven bedreigd wordt. Onze kennis is afkomstig van de Annunaki terwijl Vedische kennis van de racistische Zeta afkomstig is!. In de vorige maha bharath waren wij in de minderheid, maar in de volgende zullen wij in de meerderheid zijn en Tiamet bevrijden van racisme!. Naga Elam!

Babylon

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 21 april 2012, 05:03:49 »
indeed, zo zijn er veel oude beschavingen die ver in tijd waren voor hun doen.
Serpent god = Kukulkßn, Die zou vanuit de sterren naar de maya's zijn gekomen en hun alles hebben geleerd.
Daarna is hij weer vertrokken met de belofte weer terug te komen.
Symbool van ENKI is een salng, zoals ik al eerder vertelde..ENKI was dus een wetenschapper. .. Hij was constant bezig met het experimenteren met DNA. Als we naar DNA string kijken , die heeft de vorm van een slang.
zie hieronder, links boven en linksonder zijn symbolen voor ENKI, rechts boven zien we DNA string en rechtsonder zie je symbool van hedendaagse geneeskunde, toeval?? don't think so

Dus als je van oude beschaving iets leest over een ''slangen-god'' dan is dat ENKI.
ENLIL wordt aangeven met wat met de aarde te maken heeft, ENLIL was lord over de wereld.
zie hieronder

Al die "goden" uit Sumerie en Babylonie zijn in feite de duivel. Die "god" van de Maya's was ook gewoon de duivel die ze aanbaden.

Als je logisch nadenkt weet je dat God geen mensenoffers of andere offers wil. De Maya's offerden mensen aan de duivel in ruil voor aardse en materiele zaken.

Dat ze in Babylonie aan afgoderij deden wordt ook letterlijk beschreven in de Bijbel. Nu is de Bijbel geen objectieve bron, maar als je baby's aan een "god" moet offeren, dan weet je al dat dit geen echte god kan zijn.

Onzin

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: 21 april 2012, 23:29:27 »
Geloven jullie serieus in die Annunaki verhalen? Die "space ships" genaamd Vimana's schijnen 1 grote onzin verhaal te zijn. In dat boek vind je complete tekeningen over hoe zo'n schip eruitziet en gemaakt is. Experts hebben er naar gekeken en als je zo'n schip zou namaken, zou je er NOOIT mee kunnen vliegen. Laat staan door de ruimte vliegen. Die hele constructie klopt gewoon niet. Die vent die dat boek in het Engels heeft vertaald heeft het gewoon verzonnen. En dan is het nog maar de vraag of dat originele boek wel echt is.

Een of andere debiel maakt een fimpje, zet erbij dat het "Vedic Knowledge" is en iedereen gelooft het meteen?

Offline Black Angel

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • O MY GOTH!!!
Geloven jullie serieus in die Annunaki verhalen? Die "space ships" genaamd Vimana's schijnen 1 grote onzin verhaal te zijn. In dat boek vind je complete tekeningen over hoe zo'n schip eruitziet en gemaakt is. Experts hebben er naar gekeken en als je zo'n schip zou namaken, zou je er NOOIT mee kunnen vliegen. Laat staan door de ruimte vliegen. Die hele constructie klopt gewoon niet. Die vent die dat boek in het Engels heeft vertaald heeft het gewoon verzonnen. En dan is het nog maar de vraag of dat originele boek wel echt is.

Een of andere debiel maakt een fimpje, zet erbij dat het "Vedic Knowledge" is en iedereen gelooft het meteen?

eerst lekker ff dieper in stof verdiepen..en als je weet waar je het over hebt..kunnen we een discussie voeren..

Onzin

• Gast
eerst lekker ff dieper in stof verdiepen..en als je weet waar je het over hebt..kunnen we een discussie voeren..

Ik weet waar ik over praat. Als je serieus in aliens gelooft, dan is er iets goed mis met je.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
Ik weet waar ik over praat. Als je serieus in aliens gelooft, dan is er iets goed mis met je.
Dit vind ik wel heel erg ver gaan.

Ik zelf geloof wel dat er buitenaards leven moet bestaan vanwege het feit dat ons zonnestelsel maar een klein minuscuul  deel van het oneindig lijkende heelal is.

Het is daarom ook meer dan logisch om te beargumenteren dat er op zijn minst ÚÚn planeet moet zijn die qua temperatuur, watergehalte, land oppervlakte, zuurstof etc hetzelfde is als de aarde.

Ook de foute veronderstelli ng die veel wetenschappers hebben dat er aan de zelfde eisen hier op aarde moet worden voldaan wat betreft de zojuist genoemde punten om leven te doen ontstaan is een bevooroordeeld e in mijn ogen.

Wie weet zijn er wel levensvormen, ook al zijn het micro-organismen die op graden kouder dan het nulpunt van kelvin kunnen leven of in extreem hoge temperaturen.

Wat ik dus probeer te zeggen is dat de hedendaagse aardse wetenschap niet vergevorderd genoeg is om het bestaan van aliens te accepteren, maar ook niet om het te verwerpen.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
Ik vind alleen die hele annunaki propaganda en de opvatting dat mensen zouden zijn ontstaan door experimenten van Annunaki pure lariekoek.

David Icke, Michael Tsarion en al dit soort figuren verdienen bakken met geld met de verkoop van hun propaganda.

Ik ben blij dat het einde van 2012 nabij is als de wereld niet vergaat of veranderd zoals deze charlatans beweren zullen ze eindelijk zelfs voor de die-hard believers ontmaskerd worden.

rautad

• Gast
Ik vind alleen die hele annunaki propaganda en de opvatting dat mensen zouden zijn ontstaan door experimenten van Annunaki pure lariekoek.

David Icke, Michael Tsarion en al dit soort figuren verdienen bakken met geld met de verkoop van hun propaganda.

Ik ben blij dat het einde van 2012 nabij is als de wereld niet vergaat of veranderd zoals deze charlatans beweren zullen ze eindelijk zelfs voor de die-hard believers ontmaskerd worden.
De hindoe 'goden' waren ook buitenaardsen, is verweven met Annunaki verhalen.
En jij vind alles propaganda, behalve het hindoe´sme. Terwijl dat rationeel gezien ook allemaal rechtstreeks uit de fabelkrant lijkt te komen. Beetje vreemd dat je het ene wel wilt geloven en het andere verwerpt.
De wereld zal eind dit jaar niet vergaan. Maar we kunnen op z'n minst stellen dat er wel buitenaardse invloeden in de loop van de geschiedenis zijn geweest...en nog steeds zijn.

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0

Echt dit is de meest vreemde topic die ik op kaise heb gezien re....

Maar dus in december is wereld djaat....Dan waarom al die bezuinigingen etc. mang maar golie!

ik vanaf komende maand geen hypotheek en belasting meer betalen....MAA SKANTJUHHH!! :banana:

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
Wat ik voel tijdens telepatische channellen, mag ik niet met mensen over praten!. Ik heb een eed afgelegd toen ik gezegend werd om een heilige missie op aarde te starten. Wat ik wel aan de mensen mag vertellen is dat ze met milloenen op aarde komen. Ik ben gezegend en aangewezen om de oer oude niet Vedische Tantras op aarde te herstellen en deze te ontdoen van de pas later aangebrachte Vervalste Vedische invloeden, en deze zuivere Tantra kennis aan de hele mensheid te openbaren, omdat de oorspronkelijk e Tantra met uitsterven bedreigd wordt. Onze kennis is afkomstig van de Annunaki terwijl Vedische kennis van de racistische Zeta afkomstig is!. In de vorige maha bharath waren wij in de minderheid, maar in de volgende zullen wij in de meerderheid zijn en Tiamet bevrijden van racisme!. Naga Elam!
Ok. Dacht ik al.

Kaise.nl

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: