Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: misbruikt door pandit  (gelezen 6142 keer)

Online Berlusconi

• Schoppen 10
  • *
  • Strafpunt 4
Re: misbruikt door pandit
« Reactie #60 Gepost op: 5 september 2011, 22:41:01 »
Wat ik bedoelde is dat ze deze slechte gebeurtenis met een nep pandit niet verkeerd moet opvatten en moet gaan denken dat alle Hindoe geestelijken zo zijn.

De meeste Hindoe geestelijken zullen zoiets nooit in hun hoofd halen en de vrouw moet weten dat Bhagwaan deze man zal straffen, de pandit die zijn status misbruikt zal waarschijnlijk als insect worden geboren en eindigen op de voorruit van een auto.

Het Hindoeïsme zal deze vrouw helpen er weer sterker bovenop te komen.

Nee ze had er zelf niks aan kunnen doen, maar om het in het vervolg zo'n zelfde situatie te voorkomen kan ze zo'n maatregel nemen.

PS ik ben nu 20 ;)

een niet veel minder idiote theorie als die onzichtbare God van de mensen van het Schrift.  Terugkomen als insect?? wahahah alsof je dan nog weet dat je een insect bent en kunt 'lijden' als een insect.

Om zo een situatie te voorkomen??? Ze is te goede trouw naar een Pandit gegaan voor een dienst en vervolgens is ze daar een duivel aangetroffen die haar heeft verkracht. Om zo een zelfde situatie te voorkomen zou ik nooit meer naar een pandit gaan. Deze man heeft voor zijn hele beroepsgroep het verziekt bij deze mevrouw denk ik , en terecht ook.

Chand

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: 13 september 2011, 16:19:34 »
Er zijn veel zogenaamde pandits die misbruik maken van hun positie. Ze spelen in op de ondwetenheid van mensen en vullen zo hun zakken. Niet alleen dat ze, bevredigen ook hun sexueele lusten door vrouwen te misbruiken dit is mijn ervaring met een pandit die ik voor heen respecteerde.

Ik leidde een gehuwd leven, maar mijn man en ik dreven uit elkaar zoor zijn verslaving aan daroe. Niet  alleen zijn lichaam en geest ging kapot maar ook onze relatie. 
Door zijn vele alchol gebruik zaten we diep in de schulden.
ik besloot dat het zo niet langer meer kon en ging hulp zoeken bij een pandit (deze pandit had zelfs mijn zusje nog gehuwd).
Ik was zo blij dat deze pandit me kon helpen, omdat ik wist  dat hij zelf ook een gezin had met kinderen en klein kinderen.
ik respecteerde hem als een vader figuur.

hoe meer pooja je doet hoe beter het met je zal gaan vertelde hij me.
zo gezegt zo gedaan meerdere keren kwam die bij mij thuis om o.a rituelen uit te voeren.
Destijds was ik erg depresief en mezelf totaal kwijt en radeloos.
 Maar op een dag kwam hij met een heel ander ritueel Hij zo een waterbad voor me maken waarmee ik moest douchen en het moest gebeuren zei hij omdat hij een braahman was en dat deze handeling zeer belangrijk was.
in het begin raakte hij me aan overal tijdens het baden ik vertelde hem dat ik het niet prettig vond maar hij vertelde dat het in mijn situatie zeer noodzakelijk was. de keren daarna spoelde hij alleen water over me.
Daarna vond het laatste ritueel plaats de pandit vertelde dat ik een sari moest dragen want dat stelt bhagvaan meer op prijs dus ik deed wat hij vroeg.
Hij kwam thuis bij mij de volgende dag en de havan begon, daarna pakte hij me hand en zij dat hij me iets zo geven waardoor mijn leven zou gaan verbeteren.

Het klonk als muziek in mijn oren, dus ik strekte mijn hand uit. Maar op dat moment gaf hij me iets wat voor de rest van mijn leven als wond mee zou gaan hij probeerde me uuit te kleden en ik probeerde te vechten maar hij was sterker. Maar voor het vuur van de havan heeft hij mij verkracht. Toen die eindelijk weg was heb ik 4 uur onder de douch gestaan en ik voelde me dom en walgelijk. Tussen mij en mijn man ging het nog steeds niet goed.

ander half jaar later toen ik thuis bezig was met het verzorgen van ons dochtertje stond ineens de politie op de stoep.
Om te vertelen dat mijn man een ongeluk heeft gehad en dat hij waarschijnlijk onder invloed van alcohol was.
Ik voelde me op dat moment verdoofd en kon alleeen maar voor me uit kijken.
Op de crematie was de pandit ook aanwezig ik heb hem niet aangekeen het liefst wou ik hem vermoorden.

Dit is inmiddels 5 jaar geleden ik heb er nooit met iemand over gesproken en zal dat ook nooit doen uit schaamte en schande, maar hier mee wil vele vrouwen waarschuwen voor selchte pandits!
Want deze pandit heeft mij een litteken gegeven voor de rest van mij leven.

Ooit van Hindoeraad gehoord of www.pandit.nl
je moet dit doormelden he  zo kunnen andere pandit's dit soort mensen aanpakken...je mag niet zomaar roddelen over brabhane he, vaak roddelen pandit over andere pandit ook nog eens zodat ze klandizi niet verliezen.
Een zogenaamde wasi ritueel was dit....een echte pandit gaat nooit een vrouw laten douchen...jij als vrouw moet geen verhalen verzinnen je was eerst in de douche en opeens was je bij de havan verkracht, leugens verzinnen dit lijkt me zo'n boitie vehaal kom maar met een datum komen en je verhaal kunnen verduidelijken via rechtswege hindoeraad ook ben ik van mening na ruim 30 jr hier wonen moeten echte pandit neppe verbannen en verdrijven.... zo'n verhaal was er ook in suriname maar als je tante vraagt datum en naam te zeggen...dan komt ze met niets....een vrouw zal niet zomaar haar eer laten vallen tijdens een vergadering maar alle instanties hebben een Lakshmi samadjhe als het echt waar is ga daar heen maak er werk van...naam, datum en tijd dat hij is geweest kunnen ook effe bij de belasting alles checken !!!

Desh ke racha samadjhe ke racha hum hai ma ke bacha !!!

Sewa

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 13 september 2011, 16:25:34 »
Wat ik bedoelde is dat ze deze slechte gebeurtenis met een nep pandit niet verkeerd moet opvatten en moet gaan denken dat alle Hindoe geestelijken zo zijn.

De meeste Hindoe geestelijken zullen zoiets nooit in hun hoofd halen en de vrouw moet weten dat Bhagwaan deze man zal straffen, de pandit die zijn status misbruikt zal waarschijnlijk als insect worden geboren en eindigen op de voorruit van een auto.

Het Hindoeïsme zal deze vrouw helpen er weer sterker bovenop te komen.

Nee ze had er zelf niks aan kunnen doen, maar om het in het vervolg zo'n zelfde situatie te voorkomen kan ze zo'n maatregel nemen.

PS ik ben nu 20 ;)

We zijn moeder durga's kinderen maar zijn bang om demonen te verdrijven beter gezegd we voeden ze liever dan ze aan te pakken....je mag niet roddelen over brabhane....ma ar wat moet je met een pandit die 90 % vanaf de vyaash over vridhje bowe praat (schande zaadlozing) een beetje vyaas op niveau....moge n we wel eisen je hebt nu te veel soorten en niveau pandit en dat is te lastig voor de gemeenschap welke is nou de juiste....je moet je vast houden aan 1 purohit maar dan moet hij ook hetzelfde blijven sommige zijn te jaloers als je begint vooruit te gaan...roddele n over andere of raken je bahu,bitya of patho of aurath aan...en sommige vrouwen gedragen zich ook als sletten met hun saree's van city silk

Offline basanti

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #63 Gepost op: 13 september 2011, 21:46:17 »
Ik geloof je verhaal niet om eerlijk te zijn. Als je ECHT hulp had gezocht dan had je dat heus wel kunnen vinden.
Ook nu hang je t slachtoffer uit ipv werk te maken van je verkrachting.

En waar was in hemelsnaam die man van je?

im out

Kaise.nl

« Reactie #63 Gepost op: 13 september 2011, 21:46:17 »

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #64 Gepost op: 14 september 2011, 19:47:23 »
pfff weten mensen nou nog steeds niet dat een pandit geen dokter!!

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #65 Gepost op: 16 september 2011, 22:13:06 »
@ topic opener. Ik vind het heel rot voor je dat je dit hebt moeten meemaken. Maar waarom ben je naar een pandit gegaan in plaats van een maatschappelij k werker. Die had jou kunnen helpen en die kent de wegen. Zeker als je tot diep in de schulden zit zijn er instanties die je kunnen helpen. En je moet zeker weten aangifte doen bij de politie.

Offline Ramta_Sopiram

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #66 Gepost op: 17 september 2011, 16:29:15 »
Een pandith mag sowieso geen vrouw aanraken, pandith's zijn ook gewoon mensen en niet 24 uur pandith!   ;-)

Kaise.nl

« Reactie #66 Gepost op: 17 september 2011, 16:29:15 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: