Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: misbruikt door pandit  (gelezen 6142 keer)

Raiysa

• Gast
misbruikt door pandit
« Gepost op: 6 augustus 2011, 17:48:02 »
Er zijn veel zogenaamde pandits die misbruik maken van hun positie. Ze spelen in op de ondwetenheid van mensen en vullen zo hun zakken. Niet alleen dat ze, bevredigen ook hun sexueele lusten door vrouwen te misbruiken dit is mijn ervaring met een pandit die ik voor heen respecteerde.

Ik leidde een gehuwd leven, maar mijn man en ik dreven uit elkaar zoor zijn verslaving aan daroe. Niet  alleen zijn lichaam en geest ging kapot maar ook onze relatie. 
Door zijn vele alchol gebruik zaten we diep in de schulden.
ik besloot dat het zo niet langer meer kon en ging hulp zoeken bij een pandit (deze pandit had zelfs mijn zusje nog gehuwd).
Ik was zo blij dat deze pandit me kon helpen, omdat ik wist  dat hij zelf ook een gezin had met kinderen en klein kinderen.
ik respecteerde hem als een vader figuur.

hoe meer pooja je doet hoe beter het met je zal gaan vertelde hij me.
zo gezegt zo gedaan meerdere keren kwam die bij mij thuis om o.a rituelen uit te voeren.
Destijds was ik erg depresief en mezelf totaal kwijt en radeloos.
 Maar op een dag kwam hij met een heel ander ritueel Hij zo een waterbad voor me maken waarmee ik moest douchen en het moest gebeuren zei hij omdat hij een braahman was en dat deze handeling zeer belangrijk was.
in het begin raakte hij me aan overal tijdens het baden ik vertelde hem dat ik het niet prettig vond maar hij vertelde dat het in mijn situatie zeer noodzakelijk was. de keren daarna spoelde hij alleen water over me.
Daarna vond het laatste ritueel plaats de pandit vertelde dat ik een sari moest dragen want dat stelt bhagvaan meer op prijs dus ik deed wat hij vroeg.
Hij kwam thuis bij mij de volgende dag en de havan begon, daarna pakte hij me hand en zij dat hij me iets zo geven waardoor mijn leven zou gaan verbeteren.

Het klonk als muziek in mijn oren, dus ik strekte mijn hand uit. Maar op dat moment gaf hij me iets wat voor de rest van mijn leven als wond mee zou gaan hij probeerde me uuit te kleden en ik probeerde te vechten maar hij was sterker. Maar voor het vuur van de havan heeft hij mij verkracht. Toen die eindelijk weg was heb ik 4 uur onder de douch gestaan en ik voelde me dom en walgelijk. Tussen mij en mijn man ging het nog steeds niet goed.

ander half jaar later toen ik thuis bezig was met het verzorgen van ons dochtertje stond ineens de politie op de stoep.
Om te vertelen dat mijn man een ongeluk heeft gehad en dat hij waarschijnlijk onder invloed van alcohol was.
Ik voelde me op dat moment verdoofd en kon alleeen maar voor me uit kijken.
Op de crematie was de pandit ook aanwezig ik heb hem niet aangekeen het liefst wou ik hem vermoorden.

Dit is inmiddels 5 jaar geleden ik heb er nooit met iemand over gesproken en zal dat ook nooit doen uit schaamte en schande, maar hier mee wil vele vrouwen waarschuwen voor selchte pandits!
Want deze pandit heeft mij een litteken gegeven voor de rest van mij leven.

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
Re: misbruikt door pandit
« Reactie #1 Gepost op: 6 augustus 2011, 22:03:40 »
Ten eerste wat is de naam van de desbetreffende pandit?

Ten tweede dit is nou het resultaat van de bountysering die plaats vindt bij Hindoestanen.
Doordat Hindoestanen steeds minder over hun cultuur weten, komen er mensen die bepaalde zaken als Hindoestaanse cultuur of Hindoeïstische rituelen bestempelen terwijl ze eigenlijk charlatans zijn.

Ik vind het best erg voor je, je hoeft je niet vies te voelen dit was niet jou schuld, maar deze pandit verdient een straf een hele zware.

Ik hoop alleen dat deze gebeurtenis niet geleid heeft tot afvalligheid of bekering naar een andere religie.

Je moet daarom als vrouw zijnde voor bepaalde rituelen altijd gezelschap hebben van een mannelijk familielid, trouwens volgens mij mag een pandit niet eens alleen zijn met vrouw die niet de zijne is.

Het beste kan je in het vervolg een pandit regelen via een mandir en niet via een kennis.

Veel sterkte en houd je taai.

Liefs Thakur Ganga Singh.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
« Reactie #2 Gepost op: 7 augustus 2011, 03:44:06 »
Drop die naam vd bandiet... en van welke stad...

Offline Biesoes

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • In Upendi
« Reactie #3 Gepost op: 7 augustus 2011, 04:34:38 »
wat verschrikkelij k :s en wat een walgelijke man. hij heeft op verschrikkelij ke wijze misbruik gemaakt van jouw vertrouwen in hem, en moet hiervoor echt gestraft worden! ik begrijp dat je je schaamt, maar de kans is heel groot dat hij dit niet alleen bij jou heeft geflikt. je zou andere meisjes/vrouwen kunnen behoeden voor een dergelijke ervaring door bekend te maken dat hij dit heeft gedaan, desnoods anoniem.
heel veel sterkte, ik hoop dat je het ooit zult verwerken.

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 7 augustus 2011, 04:34:38 »

dewanand

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 7 augustus 2011, 10:26:25 »
namaste

het is duidelijk dat praktisch alles van de hindoe cultuur nu dood en verloren is in nederland en suriname. Niets meer aan te doen, beste is zelfmoordpil voor alle hindoestaanse mannen.

Waarom doe je geen aangifte tegen deze pandit? Hier komen klagen heeft toch geen zin. Of ben je bang dat hij van een hogere kaste is, brahmaan en dat de goden jou gaan straffen als je  hem voor de rechter sleept.

Ik krijg nu vaker te maken met het kastegeloof van hindoestanen en ik haat het. Goed, mijn moeder is moslim en daarom ben ik een lagere kaste, maakte ik gisteren nog mee. Hindoes zijn echte halfapen en verdoemd om uit te sterven. Zelfde zal in India gebeuren, want dat is een halfapenland. 

doe aangifte, kan binnen vijf jaar na delict.

dewanand

Offline Jason Bourne

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 7 augustus 2011, 11:57:48 »
Wat is de naam van deze pandit? Deze man moet aan de schandpaal!

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #6 Gepost op: 7 augustus 2011, 12:03:08 »
Drop zn naam
iedreen moet weten wat voor een pandit hij is

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 7 augustus 2011, 13:29:59 »
Er zijn veel zogenaamde pandits die misbruik maken van hun positie. Ze spelen in op de ondwetenheid van mensen en vullen zo hun zakken. Niet alleen dat ze, bevredigen ook hun sexueele lusten door vrouwen te misbruiken dit is mijn ervaring met een pandit die ik voor heen respecteerde.

de vet gedrukte optie noem je : geesten verdrijven of bhoet bhagawe ;-)

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 7 augustus 2011, 14:30:58 »
de vet gedrukte optie noem je : geesten verdrijven of bhoet bhagawe ;-)
Sommige 'imams' hebben daar ook een handje van...dan praat ik over imams afkomstig van Arabische landen zoals Marokko enzo....

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 7 augustus 2011, 18:14:14 »
namaste

Waarom doe je geen aangifte tegen deze pandit? Hier komen klagen heeft toch geen zin. Of ben je bang dat hij van een hogere kaste is, brahmaan en dat de goden jou gaan straffen als je  hem voor de rechter sleept.

Ik krijg nu vaker te maken met het kastegeloof van hindoestanen en ik haat het. Goed, mijn moeder is moslim en daarom ben ik een lagere kaste, maakte ik gisteren nog mee. Hindoes zijn echte halfapen en verdoemd om uit te sterven. Zelfde zal in India gebeuren, want dat is een halfapenland. 

Namaste

Misdaad is een misdaad ongeacht kaste, kaste is puur om aan te geven wat de functie van iemand in zijn huidige leven is. Materialisme heeft er voor gezorgd dat bepaalde beroepsgroepen als minderwaardig gekwalificeerd worden vanwege hun lagere salaris en minder gewaardeerd werk.

Dit zie je zelf binnen bijvoorbeeld de Shudra kaste waar landbouwers kasten als Kurmi/Jatt/Kunbi etc zich superieur voelen over andere shudra groepen zoals bijvoorbeeld de Lohar (ijzersmeden)/Dhobi (kledingwassers) etc omdat ze land in bezit hebben en dus welvarender zijn. Pure onzin eigenlijk.

Bhagwan zal haar niet straffen voor haar aangifte een pandit heeft hier zijn status misbruikt om iemand in de maling te nemen en heeft ontucht gepleegd met een vrouw die niet van hem is. Twee misdaden die zeer serieus zijn.

Je bent niet van lage kasten als je moeder moslim is, kaste gaat trouwens volgens de lijn van de vader...
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

bhynia

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 7 augustus 2011, 20:22:59 »
en wat dek je van al die pedofiele pastoors die jongetjes misbruiken??!! Dat hoor je dagelijks in het nieuws

Offline Shiven

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 8 augustus 2011, 10:55:34 »

Ik leidde een gehuwd leven, maar mijn man en ik dreven uit elkaar zoor zijn verslaving aan daroe. Niet  alleen zijn lichaam en geest ging kapot maar ook onze relatie. 
Door zijn vele alchol gebruik zaten we diep in de schulden.
ik besloot dat het zo niet langer meer kon en ging hulp zoeken bij een pandit (deze pandit had zelfs mijn zusje nog gehuwd).
Ik was zo blij dat deze pandit me kon helpen, omdat ik wist  dat hij zelf ook een gezin had met kinderen en klein kinderen.
ik respecteerde hem als een vader figuur.

hoe meer pooja je doet hoe beter het met je zal gaan vertelde hij me.
zo gezegt zo gedaan meerdere keren kwam die bij mij thuis om o.a rituelen uit te voeren.
Destijds was ik erg depresief en mezelf totaal kwijt en radeloos.
 Maar op een dag kwam hij met een heel ander ritueel Hij zo een waterbad voor me maken waarmee ik moest douchen en het moest gebeuren zei hij omdat hij een braahman was en dat deze handeling zeer belangrijk was.
in het begin raakte hij me aan overal tijdens het baden ik vertelde hem dat ik het niet prettig vond maar hij vertelde dat het in mijn situatie zeer noodzakelijk was. de keren daarna spoelde hij alleen water over me.
Daarna vond het laatste ritueel plaats de pandit vertelde dat ik een sari moest dragen want dat stelt bhagvaan meer op prijs dus ik deed wat hij vroeg.
Hij kwam thuis bij mij de volgende dag en de havan begon, daarna pakte hij me hand en zij dat hij me iets zo geven waardoor mijn leven zou gaan verbeteren.

Het klonk als muziek in mijn oren, dus ik strekte mijn hand uit. Maar op dat moment gaf hij me iets wat voor de rest van mijn leven als wond mee zou gaan hij probeerde me uuit te kleden en ik probeerde te vechten maar hij was sterker. Maar voor het vuur van de havan heeft hij mij verkracht. Toen die eindelijk weg was heb ik 4 uur onder de douch gestaan en ik voelde me dom en walgelijk. Tussen mij en mijn man ging het nog steeds niet goed.

ander half jaar later toen ik thuis bezig was met het verzorgen van ons dochtertje stond ineens de politie op de stoep.
Om te vertelen dat mijn man een ongeluk heeft gehad en dat hij waarschijnlijk onder invloed van alcohol was.
Ik voelde me op dat moment verdoofd en kon alleeen maar voor me uit kijken.
Op de crematie was de pandit ook aanwezig ik heb hem niet aangekeen het liefst wou ik hem vermoorden.

Dit is inmiddels 5 jaar geleden ik heb er nooit met iemand over gesproken en zal dat ook nooit doen uit schaamte en schande, maar hier mee wil vele vrouwen waarschuwen voor selchte pandits!
Want deze pandit heeft mij een litteken gegeven voor de rest van mij leven.

Als dit echt waar is vindt ik het echt erg voor je.

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #12 Gepost op: 8 augustus 2011, 13:20:18 »
Jeetje, als het waar is dan is het wel erg. Maar waarom geloven mensen al die pandiets? Ik zeg altijd pandil=bandiet.  Als je problemen hebt ga dan gewoon langs een maatschappelij k werker en niet naar een pandit. Vele vullen alleen hun zakken..

Offline Sensuous Gold

• Global Moderator
  • Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 8 augustus 2011, 20:35:24 »
Wat een dombo ben je toch ook. Je beseft toch zelf wel dat je het raar is als hij zegt dat je moet gaan baden waar hij bij is. Ga vooral nog meer onzin geloven wat uitgekraakt wordt in naam het geloof, je kan toch ook wel logisch nadenken?!

Maar goed, wel erg voor je dat je verkracht bent, maar dan had je toch aangifte moeten doen je kent zijn naam en alles.

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #14 Gepost op: 8 augustus 2011, 20:36:18 »
Wat een dombo ben je toch ook. Je beseft toch zelf wel dat je het raar is als hij zegt dat je moet gaan baden waar hij bij is. Ga vooral nog meer onzin geloven wat uitgekraakt wordt in naam het geloof, je kan toch ook wel logisch nadenken?!

Maar goed, wel erg voor je dat je verkracht bent, maar dan had je toch aangifte moeten doen je kent zijn naam en alles.
:smiley_yo:

Offline Sensuous Gold

• Global Moderator
  • Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #15 Gepost op: 8 augustus 2011, 20:39:11 »

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #16 Gepost op: 8 augustus 2011, 20:41:29 »
Wat betekent dat?
Ben t met je eens... ;)

Offline Sensuous Gold

• Global Moderator
  • Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 8 augustus 2011, 20:44:27 »
Ben t met je eens... ;)
Ooh ik dacht dat die smiley een vechtsmiley was..

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Nothing changed.
« Reactie #18 Gepost op: 8 augustus 2011, 20:44:51 »
'n keertje was ik zo bij 'n pandit. (M'n ouders hoefden er niet bij te zijn?) Die zei dat ik allemaal slechte dingen op me had en hij ging 't weghalen voor me. En hij was 'blij' dat hij er normale oplossingen voor had gevonden want anders zouden we 't extremer moeten aanpakken, zijn zaad was namelijk zo sterk dat het alle slechte dingen uit me kon krijgen. "Gelukkig" kon 't anders, zei hij.

Ik schoot in de lach. Ben natuurlijk lachend weggegaan en nooit meer teruggeweest.
Words and hearts should be handled with care.
For words spoken and hearts broken are the hardest things to repair.

Specchio

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: 8 augustus 2011, 23:57:43 »
Heel erg klote dat dit je is overkomen. Je zegt dat je het uit schaamte aan niemand wilt vertellen maar jij bent niet degene die zich moet schamen! Die idioot is de enige in dit geval die zich heel erg moet schamen! Ik zou serieus aangifte doen als ik jou was.

Ze zegt dat ze op dat moment depressief en de weg kwijt was. Ze wist het ff niet meer. In die state of mind kan je heel kwetsbaar zijn en geloof je iedereen die zegt dat ie kan helpen.

'n keertje was ik zo bij 'n pandit. (M'n ouders hoefden er niet bij te zijn?) Die zei dat ik allemaal slechte dingen op me had en hij ging 't weghalen voor me. En hij was 'blij' dat hij er normale oplossingen voor had gevonden want anders zouden we 't extremer moeten aanpakken, zijn zaad was namelijk zo sterk dat het alle slechte dingen uit me kon krijgen. "Gelukkig" kon 't anders, zei hij.

Ik schoot in de lach. Ben natuurlijk lachend weggegaan en nooit meer teruggeweest.

Oh my fucking god! Wat een debiel zeg hahah

Raiysa

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 9 augustus 2011, 00:08:00 »
Dus ik ben een dombo volgens sommige hier, daar wil ik eigenlijk niet eens op in gaan maar in die tijd wist ik niet wat ik deed en was ik totaal verdoofd! In die tijd vertrouwde ik iedereen en zeker een pandit, ik zal ook NOOIT meer naar een pandit gaan of er een thuis laten komen, en ik wil dat mijn dochtertje er later ook niks mee te maken krijgt en ik heb hellemaal een afgkeer gekregen! ik geloof nu op mijn eigen manider ik bid elke dag maar  die pooja's en khatta's hoeft niet meer voor mij het doet me te veel pijn

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #21 Gepost op: 9 augustus 2011, 00:13:10 »
Ooh ik dacht dat die smiley een vechtsmiley was..
is t ook... komdan.. komdan..  :smiley_samurai:

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #22 Gepost op: 9 augustus 2011, 00:13:55 »

:roflol: :roflol: :roflol:

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Nothing changed.
« Reactie #23 Gepost op: 9 augustus 2011, 00:28:44 »
:roflol: :roflol: :roflol:

Je lacht he, maar hij zei 't echt serieus alsof hij er echt van overtuigd was dat ie dat kon.
Ik kan me voorstellen dat anderen er wel in trappen.
Mensen die radeloos zijn ofzo.

:/

Was wel grappig natuurlijk, ik ben al brutaal en moest nog hardop lachen ook. Vond ie helemaal niet leuk :P

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #24 Gepost op: 9 augustus 2011, 00:33:16 »
Je lacht he, maar hij zei 't echt serieus alsof hij er echt van overtuigd was dat ie dat kon.
Ik kan me voorstellen dat anderen er wel in trappen.
Mensen die radeloos zijn ofzo.

:/

Was wel grappig natuurlijk, ik ben al brutaal en moest nog hardop lachen ook. Vond ie helemaal niet leuk :P
Is maar goed dat jij wel sterk in je schoenen staat... als iemand dat ooit bij mn dochter, de moeder van mn kind, om mn nichten ofzo flikt... ik maak m af...
deze mensen verdienen de doodstraf...

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Nothing changed.
« Reactie #25 Gepost op: 9 augustus 2011, 00:35:18 »
Is maar goed dat jij wel sterk in je schoenen staat... als iemand dat ooit bij mn dochter, de moeder van mn kind, om mn nichten ofzo flikt... ik maak m af...
deze mensen verdienen de doodstraf...

Ja heb 't niet aan m'n ouders verteld hoor.
Maar 't was gewoon grappig.
Ik ben al sceptisch en natuurlijk bot enzo. Dus dit was echt 'n bevestiging voor me dat 't gewoon echt triest is hoe sommige mensen anderen om de tuin leiden.

Ik geef wel toe dat ik 'n aantal (niet eens 'n handjevol) goeie pandits ken.

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #26 Gepost op: 9 augustus 2011, 00:40:44 »
Ja heb 't niet aan m'n ouders verteld hoor.
Maar 't was gewoon grappig.
Ik ben al sceptisch en natuurlijk bot enzo. Dus dit was echt 'n bevestiging voor me dat 't gewoon echt triest is hoe sommige mensen anderen om de tuin leiden.

Ik geef wel toe dat ik 'n aantal (niet eens 'n handjevol) goeie pandits ken.
weetje... zoals ik t zie...

Je hebt als mens al die poespas niet nodig...  Dit alles bestaat uit energy.... en als je als mens van jezelf positief bent... (de juiste energy)... kun je alles oplossen....

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Nothing changed.
« Reactie #27 Gepost op: 9 augustus 2011, 00:43:11 »
weetje... zoals ik t zie...

Je hebt als mens al die poespas niet nodig...  Dit alles bestaat uit energy.... en als je als mens van jezelf positief bent... (de juiste energy)... kun je alles oplossen....
Ja maar 'n pandit is er ook alleen maar om kennis te delen, te helpen en begeleiden.

Niet om z'n superheilige zaad in je te spuiten. Ofzo :/

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #28 Gepost op: 9 augustus 2011, 00:44:35 »
Ja maar 'n pandit is er ook alleen maar om kennis te delen, te helpen en begeleiden.

Niet om z'n superheilige zaad in je te spuiten. Ofzo :/

whahahahaha... :roflol:
ach ja... de een gebruikt de Indrejaal... de ander een Chalisa... en de ander de kamasutra...  LOL

Offline MR. SAMA

• flush
  • *
  • Strafpunt 1
  • Nothing changed.
« Reactie #29 Gepost op: 9 augustus 2011, 00:45:47 »
whahahahaha... :roflol:
ach ja... de een gebruikt de Indrejaal... de ander een Chalisa... en de ander de kamasutra...  LOL

Ja, ach ik denk dat mensen toch best wel kunnen inschatten wanneer 't écht ongeloofwaardi g wordt.

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 9 augustus 2011, 00:45:47 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: