Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Surinaamse negers hard aanpakken  (gelezen 1557 keer)

dewanand

• Gast
Surinaamse negers hard aanpakken
« Gepost op: 3 augustus 2011, 10:22:21 »
 :boeiend:

namaste,

Suriname kan een tropisch paradijs worden, maar die negers zijn het grootste probleem in Suriname. Hoe moeten wij dit oplossen? Mijn idee is om het Indiase of Pakistaanse leger opdracht te geven om Suriname te bezetten, en dan kunnen er 10 miljoen mensen uit deze landen naar Suriname emigreren, zodat negers een flinke minderheid worden. De nationale taal van Suriname wordt dan Hindi en Engels precies zoals in India.

Geen enkel negerland ter wereld is welvarend en rijk, dus zo zie hoe dom en onderontwikkel d dit ras is. NEgers hebben niet eens een geschreven geschiedenis en geen geloof. Wel hebben die Surinaamse negers een soort Winti geloof, maar dat is voor 50 procent christelijk. IK snap negers niet meer.

Sommige negers vind ik wel leuk, mooi zwart, maar de meesten deugen nergens voor.

Hoe moeten wij Suriname ontwikkelen tot een welvarende Hindoestaat? Wij Hindoes moeten dit doen, want negers kunnen dit niet. Als Hindoes in Nederland zich krachtig bundelen dan kunnen zij macht krijgen in Suriname en het land overnemen. Hindoemannen moeten harder worden en niet meer als halfapen zeiken. 

Ik pleit er niet voor om negers uit te roeien of te vergassen, omdat ik Hindoe ben en elk leven waardevol vindt.  Als ik opnieuw jong zou zijn dan zou ik waarschijnlijk met een Afro meid trouwen en flink wat kindjes maken, want sommigen zijn wel lekker.

dewanand
delft
mail mij als je kontakt wil: waldo@ziggo.nl

Offline Chocomel

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 2
  • Geslacht: Man
  • De Enige Echte
Re: Surinaamse negers hard aanpakken
« Reactie #1 Gepost op: 3 augustus 2011, 11:37:06 »
ok. Bedankt voor je bijdrage.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 3 augustus 2011, 19:58:24 »
Ik d8 dat je bedoelde negers hard van achteren aanpakken....v an jou kan je alles verwachten...

J'adore

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 4 augustus 2011, 13:50:49 »
WHAHAHHAAHAHAA AAAAA JIJ BENT ECHT GRAPPIG!

He weet je, zeg het ff tegen een groepje negers in hun fisie......en niet zo zielig hier! ;-)
Ik hoop dat ze je mapampang voor je heel laten......WHA HAHAHHAHAAAAAA AA :roflol: :roflol: :lol (2):

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 4 augustus 2011, 13:50:49 »

J'adore

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 4 augustus 2011, 13:51:52 »
WHAHAHHAAHAHAA AAAAA JIJ BENT ECHT GRAPPIG!

He weet je, zeg het ff tegen een groepje negers in hun fisie......en niet zo zielig hier!
Ik hoop dat ze je mapampang voor je heel laten......WHA HAHAHHAHAAAAAA AA :roflol: :roflol:

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #5 Gepost op: 4 augustus 2011, 18:10:02 »
WHAHAHHAAHAHAAAAAAA JIJ BENT ECHT GRAPPIG!

He weet je, zeg het ff tegen een groepje negers in hun fisie......en niet zo zielig hier! ;-)
Ik hoop dat ze je mapampang voor je heel laten......WHA HAHAHHAHAAAAAA AA :roflol: :roflol: :lol (2):
Kafrie aayge..

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 4 augustus 2011, 18:11:56 »
Dewanand ik stel voor dat je een mooie aangetekende brief stuurt naar de Indiase ambassade.

Daarin maak je een lijstje met wat de voordelen allemaal wel niet zullen zijn van de bezetting van Suriname door India: veel grondstoffen, vruchtbare landbouwgrond, millitaire basis in de buurt van potentiële economische grootmacht Brazilië etc.

Wie weet zien ze er wel wat in en krijg je een Padma Shri award van premier Singh.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

dewanand

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 4 augustus 2011, 23:14:11 »
namaste

ik zoek 100 dappere hindoemannen om suriname binnen vijf jaar te hervormen tot een sterke hindoestaat met steun van indiase leger.  Militaire ervaring is niet nodig, wel flink wat creativiteit en fighting power. 

Radicale Hindoemeiden mogen natuurlijk ook meedoen.

Hindus will rule the world.

dewanand
hindu fundamentalist
mail mij waldo@ziggo.nl

Offline Sweet Candy

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 7
« Reactie #8 Gepost op: 5 augustus 2011, 18:36:34 »
namaste

ik zoek 100 dappere hindoemannen om suriname binnen vijf jaar te hervormen tot een sterke hindoestaat met steun van indiase leger.  Militaire ervaring is niet nodig, wel flink wat creativiteit en fighting power. 

Radicale Hindoemeiden mogen natuurlijk ook meedoen.

Hindus will rule the world.

dewanand
hindu fundamentalist
mail mij waldo@ziggo.nl

Volgens mij zoek jij 100 dappere mannen om jouw van achteren te pakken, homo!

dewanand

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 23 augustus 2011, 19:32:39 »
Wie kijkt er naar de Dino show elke week? Het is een grote neger apenshow he en zo zie je dat de neger nog altijd een domme slaaf is van de superieure blanken. stom he.

dewanand

dewanand2

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 12 februari 2012, 20:21:47 »
hier wat nuttige info voor domme hogere kaste koelienisten.

Hindoes zijn  1400 jaar overheerst en uitgemoord door Germaanse moslims en christelijke blanke Europeanen.  Deze Hindoes waren vroeger bruine en zwarte wilden en gewoon onderontwikkel d. De islam en de Britten brachten beschaving naar India en zo ontstond ons huidige Hindoeisme. 

Negers of zwart afrika is ook ruim 1400 jaar overheerst en uitgemoord als slaven door moslim germanen en blanke christelijke europeanen. Eigenlijk begon de grote uitroeiing van negers al in het oude Egypte toen de piramiden werden gebouwd en alle negers al slaaf waren. Toen de islam kwam ontstond een massale uitroeing van neger mannen overal waar Arabische moslims voet zetten en ook die zwarte Hindoes werden direct uitgemoord door deze eerste gegermaniseerd e islamieten.

Dus conclusie:
NEgers en Hindoes kennen beide een Holocaust:
African Holocaust: ruim 125 miljoen doden
Hindu Holocaust: ruim 90 miljoen doden.

Dit is de overeenkomst tussen negers en hindoes en hierom zijn alletwee broeders van elkaar, zwarte broedervolkere n met een zwarte penis en zwarte vagina.
Ja, waarom haten wij elkaar dan nog? 

Nu heb ik nieuwe inzichten in de geschiedenis van de mensheid en ik heb toch ontdekt nu dat het gewoon een radicale rassenoorlog was vroeger. Tot nu toe zien wij dit.  Het laat iedereen koud als duizenden Hindoes of negers dood gaan van de honger of uitgemoord worden en dit is de radicale rassenhierarch ie in onze moderne blanke westerse wereld.  De blanke is hierin het hoogste ras en het meest waard.

Ik moet wel zeggen dat de neger toch veel socialer is en misschien zelfs menselijker.  Negers zijn sensueel en vaak liever voor meisjes en daarom scoren zij hoog bij meiden van alle rassen.  Ooit zal ik ook Afrika iets schenken als dewanist in naam van Altecrea omdat ik mij toch ook karmisch verbonden voel met MOther Afrika. 

mail mij als je mee wil werken om suriname te hervormen tot een paradijs: shri rama ka desh. doe mee en strijd tegen de lange superieure beestachtige blanken.

dewanand
hindoe fundamentalist

ps
elke blanke heeft het recht om zich superieur en hoger te voelen tov elke bruintje of zwartje in een liberale democratie en dit recht is onvervreemdbaa r. Ik leer blanken dit en hoop dat die zwartjes, koelies en andere niet blanken een harde les leren en meer hersencellen ontwikkelen als zij harder en wreder gediscrimineer d worden en af en toe anaal verkracht worden door potente macho gay blanken.  Ik pleit soms zelfs voor lagere lonen voor alle niet blanken in heel Europa, want ja, wat zeiken die zwartjes nou hier in Europa, terwijl zij eerder thuishoren in de tropische jungle, halfnaakt dansend om het vuur in een bamboe rokje.  Rot op zwartjes uit Europa zou ik zeggen, anders gaan die Breiviks jullie wel anaal een lesje leren in de toekomst. Er zijn nu al tien miljoen psycho klonen van de Europese vrijheidsstrij der Andersen Behring Breivik dus kijk uit  he zwartjes, koelies en alle niet blanken, ze gaan jullie reet hard naaien en jullie gaan leren genieten in lekkere verwarmde hi tech gaskamers in de toekomst. 

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 13 februari 2012, 21:12:45 »
Hindoes zijn  1400 jaar overheerst en uitgemoord door Germaanse moslims en christelijke blanke Europeanen.
Germaanse moslims?

De moslims die India als eerst hebben geprobeerd te veroveren en keihard faalde waren de Arabieren (semieten) die van de Gujjars en Rajputs een pak op hun sodemieter kregen.

De tweede die slechts een klein deeltje van India (het noorden) veroverd waren de Ghaznaviden een Turkse elite die over het Perzische/Pashtunse Afghanistan heersten en het Hindoeïsme in Afghanistan vernietigd hebben. Door de Afghaanse Kabul Shahi koninkrijk te veroveren en met het zwaard tot de Islam te bekeren.

De derde waren de Dehli Sultanaat die grote delen van Noord India veroverden die bestonden vooral uit Turkse dynastien die vooral bezig waren met elkaar uit te moorden waarna hun Afghaanse loopjongens later de boel konden overnemen en hun meesters konden bestelen van hun koninkrijken.

De vierde waren de Mughals van mongoolse oorsprong die het meest wrede Islamitische volk waren die de dood van miljoenen Hindoes op hun geweten hebben. Vooral die kutta Aurangzeb. Maar ook zij zijn uiteindelijk door de dappere Samraat; Shivaji Bhonsale verslagen.

Jai Hind!

Dus dewanand doe eerst goed research voordat je onzin komt posten.

Moslims zijn geen germanen. De moslims die India binnengevallen zijn waren van Arabische, Turkse (centraal Aziatische turks niet die Atatürk wannabes uit Ankara en Istanbul), Afghaanse en Mongoolse komaf.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Slimmerikje

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 14 februari 2012, 09:19:56 »
discussieren met een schizofreen :)

water naar de zee dragen is zelfs nuttiger.

Manoram

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 14 april 2012, 11:42:22 »
Deze clown die zoveel negatieve dingen schrijft  is zeker een psychiatrische gestoorde man met schizofrene gedachten. Ik sluit mij  aan bij slimmerik. Laat hem gaar koken in zijn sop met zijn frustraties en wanen. Laten wij hopen dat hij in de toekomst op tijd zijn medicatie slikt of het zal  misschien beter zijn dat hij periodiek een depot krijgt.

Kaise.nl

« Reactie #13 Gepost op: 14 april 2012, 11:42:22 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: