Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Plicht van ouders.  (gelezen 1566 keer)

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
Re: Plicht van ouders.
« Reactie #30 Gepost op: 28 juli 2011, 13:58:24 »
snap je

Ja ....klopt en ik zeg , neem beter het alternatief ...hoe ga je je kind uitleggen dat ie is "ingebracht" :)
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Offline shivani

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
« Reactie #31 Gepost op: 28 juli 2011, 14:03:12 »
Ja ....klopt en ik zeg , neem beter het alternatief ...hoe ga je je kind uitleggen dat ie is "ingebracht" :)

dat ook.
maar waarom zou je je kind moeten uitleggen hoe die is verwekt? volgens mij heeft een kind weinig aan die info,.
alhoewel, tenzij het om donorzaad gaat.

The most beautiful girl in the world calls me mommy

Offline JaZlee

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Neem mij serieus ,dan zal ik jou ook serieus NEMEN
« Reactie #32 Gepost op: 28 juli 2011, 15:58:46 »
dat ook.
maar waarom zou je je kind moeten uitleggen hoe die is verwekt? volgens mij heeft een kind weinig aan die info,.
alhoewel, tenzij het om donorzaad gaat.

hahahaha,

ik zie het al voor me ...

beta au soen ham aur papa toke chod ke na banailie !!! maar datra toke plant kariel
Aaya Hoon Lekar Main Phir Kitne Hangaamen
Zara Dekho Kaun Aa Gaya Hai
Zamane Pe Jo Chha Gaya Hai
Jami Jispe Sab Nigaahen
Khuli Kiski Khaatir Hai Baahen
Aaisa Dildaar Aaya Hai Kaun
Mujhko Pehchaan Lo Main Hoon.......

Offline LolSmurf

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Sabkoi ke HALLO !!!
« Reactie #33 Gepost op: 28 juli 2011, 16:01:23 »
hahahaha,

ik zie het al voor me ...

beta au soen ham aur papa toke chod ke na banailie !!! maar datra toke plant kariel

ter aanvulling hierop:
Toor maai gail datarwa lage aur datarwa pil dees! ;)
Olifantje in het bos, laat je mama's staart niet los

Kaise.nl

« Reactie #33 Gepost op: 28 juli 2011, 16:01:23 »

Offline shivani

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #34 Gepost op: 28 juli 2011, 16:16:02 »
ter aanvulling hierop:
Toor maai gail datarwa lage aur datarwa pil dees! ;)
:roflol:

Offline Dingens

• 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 5
« Reactie #35 Gepost op: 28 juli 2011, 22:15:54 »
Puur opvoeding denk ik dan

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #36 Gepost op: 28 juli 2011, 22:18:37 »
nee niet uit de lucht. want anders zou het zijn:een kind vang je!
ja, het zou idd heel fijn zijn als ze er allemaal een kregen. en nee niet van de ikea maar van God!

doormiddel van cybersex zou je tegenwoordig wel eentje kunnen oprichten lijkt mij :roflol:

Offline Chocomel

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 2
  • De Enige Echte
« Reactie #37 Gepost op: 28 juli 2011, 22:41:46 »
Ik zie, vooral in de hindoestaanse gemeenschap, dat kinderen slechts gestraft worden.
Ik zeg niet dat dit overal het geval is, maar in gezinnen waar ik kom zie ik het heel sterk. Ouders zijn druk bezig met werk enz. Wanneer ze zien dat hun kind iets verkeerds doen, zeggen ze er iets van. Maar anders geven ze het kind nauwelijks aandacht.
Misschien snappen jullie het nu  ;-)
Het is slechts een klein moment wat jij dan mee maakt. Je denkt dat je bij gezinnen komt waar dit speelt, echter heb je geen werkelijk beeld van de echte situatie.

Naast je drukke baan, hobby of wat dan ook krijgen kinderen ook nog genoeg aandacht.

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #38 Gepost op: 29 juli 2011, 04:56:52 »
Het is slechts een klein moment wat jij dan mee maakt. Je denkt dat je bij gezinnen komt waar dit speelt, echter heb je geen werkelijk beeld van de echte situatie.

Naast je drukke baan, hobby of wat dan ook krijgen kinderen ook nog genoeg aandacht.
In de vorm van stokslagen!
Borstvergrotin g door handoplegging €250,-
Niet goed,geld terug!

Offline shivani

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #39 Gepost op: 29 juli 2011, 10:59:38 »
In de vorm van stokslagen!

arme ziel

Offline shivani

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #40 Gepost op: 29 juli 2011, 11:00:33 »
doormiddel van cybersex zou je tegenwoordig wel eentje kunnen oprichten lijkt mij :roflol:

jij zou als eerst in de rij staan noh?

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #41 Gepost op: 29 juli 2011, 13:37:22 »
Als ik dit lees moet ik gelijk denken aan een insident dat ik laatst had meegemaakt bij de tramhalte. Moeder en haar zoontje zaten samen met mij te wachten op de tram. Moeder was razend boos op haar zoontje. Hij was denk ik 6 jaar ofzo of jonger. Hij wou buiten spelen met zn vriendje. Moeder had er echt de pest in en was woedend (misschien drukke dag of slecht humeur). Ze begon zo met krachttermen te smijten tegen dat kind. Ze zei letterlijk stop dat hele autootje in je r....... Echt te grof voor woorden. Ik vond het zo zielig voor het kind. Hij zat zo braaf naast me met zn hoofdje naar beneden te snikken. En met een klein stemmetje te zeggen dat hij alleen maar samen met zn vriendje met zn autootje wou spelen. So sad maar ik weet natuurlijk niet wat de reden is waarom ze zo tekeer ging.

Voor de rest zie ik in mijn familie dat ze wel goed voor hun kinderen kunnen zorgen. Ze doen leuke dingen met ze en maken tijd voor elkaar als gezin. Maken samen huiswerk. Doen leerzame dingen.

Offline Jason Bourne

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #42 Gepost op: 30 juli 2011, 14:29:59 »
Een vader of moeder heeft als plicht om zijn of haar kind die aandacht te geven dat het kind nodig heeft. En niet alleen wanneer het kind een fout begaat, want is de kans dan niet groter dat het kind juist het slechte pad zal bewandelen om dan maar ook een beetje aandacht van papa en mama te krijgen. (ook al valt dit onder negatieve aandacht)
Wat vinden jullie ervan als 2 mensen kiezen om een kind te nemen, maar uiteindelijk alleen met het kind afrekenen wanneer hij/zij slechte dingen doet.
Dus bijvoorbeeld, een vader heeft nauwelijks een relatie met zijn dochter. Maar wanneer ze dronken thuis komt, schreeuwt hij haar. Zal het dan niet juist een aanleiding voor haar zijn, om vaker te drinken?
 :smile019:

Ik vind dat heel slecht. Een kind die wordt geboren of beter gezegd een mens die nieuw op deze wereld komt moet geleerd worden hij of zij moet overleven en gelukkig kan worden. Een kind wordt in zijn jonge jaren gevormd. Kortom, kinderen moet begeleid worden door hun ouders. Als je je kind alleen maar kritiek geeft wanneer het iets fout doet, met andere woorden, je bent je kind aan het afzeiken, dan help je het kind daar niet mee, integendeel juist.

Maar goed, het algemeen bekend dat hindoestaanse mensen, met name de oudere generatie, WAARDELOZE OUDERS zijn. Ze weten helemaal niet hoe ze moeten communiceren.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #43 Gepost op: 30 juli 2011, 14:53:22 »
Als een kind iets doet wat niet hoort geef je dat aan en eventueel met een gepaste straf
doet een kind iets goeds dan lijkt het mij logisch dat je dat ook laat merken, is overigens ook goed voor het zelfvertrouwen van kinderen (consultatie is ook erg bezig om dit duidelijk te maken aan ouders)

In mijn omgeving bij vooral de nieuwe generatie ouders zie ik dat ze heel goed met hun kinderen bezig zijn.
strikt wanneer het moet maar als basis vooral heeeel veel liefde en interesse naar hun kinderen toe.

en agressiviteit/aso taalgebruik naar je kinderen zou je zoveel mogelijk onder controle moeten houden(eigenlijk helemaal niet moeten doen), hoe slecht je dag ook is/was...
iedereen heeft er weleens last van maar je kind moet daar niet de dupe van worden.

.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline Fast

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • JAI HIND
« Reactie #44 Gepost op: 31 juli 2011, 14:21:32 »
Een vader of moeder heeft als plicht om zijn of haar kind die aandacht te geven dat het kind nodig heeft. En niet alleen wanneer het kind een fout begaat, want is de kans dan niet groter dat het kind juist het slechte pad zal bewandelen om dan maar ook een beetje aandacht van papa en mama te krijgen. (ook al valt dit onder negatieve aandacht)
Wat vinden jullie ervan als 2 mensen kiezen om een kind te nemen, maar uiteindelijk alleen met het kind afrekenen wanneer hij/zij slechte dingen doet.
Dus bijvoorbeeld, een vader heeft nauwelijks een relatie met zijn dochter. Maar wanneer ze dronken thuis komt, schreeuwt hij haar. Zal het dan niet juist een aanleiding voor haar zijn, om vaker te drinken?
 :smile019:

Zijn kind schreeuwen bij stout of ondeugend zijn is die man zijn plicht ja
Hij moet ervoor zorgen dat zijn kind op het juiste pad blijft en geen hinder wordt voor de maatschappij

Smile

Kaise.nl

« Reactie #44 Gepost op: 31 juli 2011, 14:21:32 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: