collapse

Auteur Topic: Terroristen moeten Indiase parlement aanvallen  (gelezen 4141 keer)

Offline vaillantlaan boy

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
Re: Terroristen moeten Indiase parlement aanvallen
« Reactie #30 Gepost op: 27 juli 2011, 23:41:20 »
Jij mag in de media geloven, want die geloven mensen zonder verstand.
Met verstand die geloven niet in de media. En zeker niet de media waar jij het over hebt.

En ik geef niks toe, praat geen onzin.

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 27 juli 2011, 23:41:20 »

dewanand

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 5 augustus 2011, 07:34:47 »
namaste,

ik ben nooit geweest in India maar het lijkt mij een echt debiel land vol bruine en zwarte halfapen. Een deel is moslim en een deel hindoe en die gooien bananen naar elkaar.  Kan iemand mij vertellen hoe die mensen in India denken en hoe zij de blanke man zien?

Kijk islam is gewoon macht van de heteroseksuele moslimman die vecht en die wijfjes veroverd om te paren en om nieuwe moslims te laten baren, gewoon voor meer macht. Moslimmannen zijn groter en sterker dan hindoemannen en daarom vinden veel hindoemeisjes hen zo lekker en opwindend. Die kleine zwakke laffe hindoemannen zijn gewoon verdoemd en zullen gewoon uitsterven. Kijk maar naar Suriname waar die kleine laffe hindoemannen allemaal zelfmoord plegen en wegvluchten voor de grotere en sterkere negers, die nu alle hindoemeisjes flink palen.

Hele Hindoeisme is gewoon uitgestorven in Nederland en Suriname en hetzelfde gebeurt nu ook in India.  Dus wat zeiken jullie over  je hindoeisme nog? Het is al voor 90 procent dood en de laatste Hindoes sterven totaal uit na jaar 2020. Daarna zijn er alleen nog koelienisten en halfapen in India.

Enige wat India nog kan helpen is gewoon sterk, superieur blank sperma. Ik wil 100 miljoen vruchtbare Hindoemeisjes laten bevruchten door lange, grote en sterke blanke mannen om zo het hele inferieure hindoeras te verbeteren en om een nieuwe toekomst voor hindoeisme te scheppen. Dit plan is nog in onderzoek, maar zodra ik meer macht en invloed krijg dan zal ik het uitvoeren.

En what about dat domme koeliekastenst elsel? Wist je dat brahmaanse hindoestanen mij gewoon zeggen van 'dit mag jij niet weten' juist omdat mijn moeder moslim is en ik dus een lagere kaste ben? Zulke koelies kunnen opkankeren man, lange grote sterke blanke extreem rechtse mannen hebben mij nog nooit zo denigrerend behandeld hoor en zij hebben mij altijd gerespecteerd als hindoeschrijve r en denker. 

hele koelievolk is ziek en dom. Dan maar zelfmoordpil voor alle koeliemannen.

dewanand
hindoe fundamentalist

Kaise.nl

« Reactie #31 Gepost op: 5 augustus 2011, 07:34:47 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: