Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: werken in zuid afrika  (gelezen 1081 keer)

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • K.0rhie Kapoor!...
Re: werken in zuid afrika
« Reactie #30 Gepost op: 22 februari 2012, 21:49:55 »
Je verdient iets meer in Zuid-Afrika dan in Suriname. Maar de omstandigheden in het land zijn niet overal even goed. Plus je bevindt je niet met je familie/vrienden ergens waar je woont.
En in Nederland verdien je nog wat meer (scheelt niet veel) dan in Zuid-Afrika.
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
« Reactie #31 Gepost op: 22 februari 2012, 22:26:57 »
Je verdient iets meer in Zuid-Afrika dan in Suriname. Maar de omstandigheden in het land zijn niet overal even goed. Plus je bevindt je niet met je familie/vrienden ergens waar je woont.
En in Nederland verdien je nog wat meer (scheelt niet veel) dan in Zuid-Afrika.
Wil er wel aan toevoegen. Dat je meer uitgaven hebt dan in Zuid-Afrika. Maar in Zuid-Afrika zijn dingen zoals ziekenhuisbezo ek e.d wel duurder. Geld trouwens ook voor Suriname als ik me niet vergis. Je betaalt in dat soort landen minder belastingen en premie's. Maar grote uitgaven zoals ziekenhuisbezo ek e.d is wel duurder.

Maar in Suriname hebben ze sinds een paar jaren ook de beschikking over ziektekosten verzekeringen. Daarom is het in mijn ogen best aantrekkelijk om het te gaan proberen in Suriname.

B@ll

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 23 februari 2012, 09:39:18 »
Nadeem, kijk naar je handtekening,
Saawan google Sandton ff for banen.
Er zijn mensen op de wereld die niet de slimste zijn maar als je hier kijk wat mensen hebben en bezitten denk je goh van wat ben ik arm. Had laatst een sociale braai (bbq) en kwam Eric tegen die toevallig de eigenaar is van het merk deense merk Hummel kan je ook ff googlen en mensen met wijngaarden en diamantmijnen enz. Hier heb je veel meer kansen om 'het' te maken dan in Nederland en Suriname bij elkaar opgeteld dus neem een stap, doe iets uitdagends. De wereld is groter dan Nederlan,Suriname en Lloret de Mar. Ik wil gewoon mensen inspireren dan iets anders te doen dan het dagelijkse werksleur ;)

Kaise.nl

« Reactie #32 Gepost op: 23 februari 2012, 09:39:18 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: