Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Hindoestaanse meisjes die korte rokjes dragen  (gelezen 4735 keer)

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
Hindoestaanse meisjes die korte rokjes dragen
« Gepost op: 3 juni 2011, 21:04:11 »
Namaste kaise.nl leden ,

De reden dat ik dit topic open is omdat ik mezelf sinds de lente weer is begonnen afschuwelijk erger aan Hindoestaanse meisjes in korte rokjes die erbij lopen alsof ze voor €5 bepaalde seksuele handelingen verrichten.

Ik open dit topic op twee redenen als eerste zou ik willen weten van de vrouwen die korte rokken dragen, waarom jullie het zo prettig vinden om er zo sletterig bij te lopen?
Is het de verkeerde aandacht die jullie van mannen krijgen? Of willen jullie andere vrouwen laten zien hoe mooi jullie zijn in vergelijking tot hun?

En mannen wat vinden jullie ervan dat jullie landgenotes er zo besharam bij lopen?
Doet het jullie is geeft het jullie een gevoel van schaamte? (mij wel)Of vinden jullie het "mooi" dat de vrouwen zich zo kleden?

En ook aan de mannen wat jullie er van zouden vinden als jullie dochter in een hele korte broek of rok zou lopen?

Ik vroeg het vandaag aan een Hindoestaanse meisje in de trein die tegenover mij zat, en ik was gewoon heel beleefd en nieuwsgierig.
Alleen die troela die schold mij uit voor kaolo boitie koelie en zei dat ik me niet met haar leven moest bemoeien en liep toen boos de coupe in. (we zaten zeg maar in dat gangetje tussen 2e klasse en de deur van de trein).

Ik hoop dat ik jullie duidelijk gemaakt heb wat de bedoeling van dit topic is.

Dus geef je mening en beargumenteer hem ook aub.

Aap ka,

Maharaja Gangadhar Rao Newalkar uit de hitserie Jhansi ki Rani van ZeeTV.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
Re: Hindoestaanse meisjes die korte rokjes dragen
« Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2011, 23:22:43 »
i love skirtss maar niet al te kort....

en i lovee shortss

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 4 juni 2011, 13:11:35 »
Als ze zich er prettig in voelen moeten ze het zelf weten. Ik hou er zelf niet van dus doe ik het niet.
Citaat
"I went to a bookstore and asked the saleswoman, "Where's the self-help section?" She said if she told me, it would defeat the purpose." ~George Carlin

Offline sintelo

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • "Yesterday is History, Tomorrow a Mystery
« Reactie #3 Gepost op: 4 juni 2011, 13:30:13 »
Jij heb ook altijd wat te zeuren over kleding

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 4 juni 2011, 13:30:13 »

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #4 Gepost op: 4 juni 2011, 14:06:47 »
Je spoort echt voor geen meter. Laat ze lekker aan doen wat ze willen..

i love skirtss maar niet al te kort....

en i lovee shortss

Me 2..!! I love it..!!

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 4 juni 2011, 18:28:27 »
Je spoort echt voor geen meter. Laat ze lekker aan doen wat ze willen..

Me 2..!! I love it..!!
Wat vindt jouw vader ervan dat je er zo bij loopt, of heb jij een bakra stiefpapa?

Offline Sar.hasje

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FWH
« Reactie #6 Gepost op: 4 juni 2011, 18:55:20 »
Ik denk dat meeste hindoestaanse meiden het gewoon leuk vinden. Ik bedoel als je je er prettig in voelt, het mooi vind of gewoon je benen wilt laten zien hoeft dat niet per se te betekenen dat je je te koop zet. Tuurlijk kan je het overdreven maken wanneer dat rokje net onder je kont zit. Maar minirokjes zijn normaal voor niet-autochtone meisjes. Alleen bij meeste turken en marokkanen is het nog taboe en streng verboden. Maargoed we hadden het over hindoestaanse meisjes, tsjaa die gaan ook heel erg met de mode mee enzo.
Cauz when you smile for me the world seems alright !

Offline Rishma*

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 4 juni 2011, 19:16:19 »
I love it

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 4 juni 2011, 19:18:07 »
Ik denk dat meeste hindoestaanse meiden het gewoon leuk vinden. Ik bedoel als je je er prettig in voelt, het mooi vind of gewoon je benen wilt laten zien hoeft dat niet per se te betekenen dat je je te koop zet. Tuurlijk kan je het overdreven maken wanneer dat rokje net onder je kont zit. Maar minirokjes zijn normaal voor niet-autochtone meisjes. Alleen bij meeste turken en marokkanen is het nog taboe en streng verboden. Maargoed we hadden het over hindoestaanse meisjes, tsjaa die gaan ook heel erg met de mode mee enzo.
Gaan met de mode mee?
Je bedoelt willen de Nederlanders ook laten zien dat ze erbij horen.
Ik vind dat wij Hindoestanen op het gebied van cultuurbehoud wel iets kunnen leren van Marokkanen.

Ik zie namelijk wel veel Turkse meisjes in hele korte shorts en mini rokjes door de stad lopen.

Offline Sar.hasje

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FWH
« Reactie #9 Gepost op: 5 juni 2011, 00:02:36 »
Gaan met de mode mee?
Je bedoelt willen de Nederlanders ook laten zien dat ze erbij horen.
Ik vind dat wij Hindoestanen op het gebied van cultuurbehoud wel iets kunnen leren van Marokkanen.

Ik zie namelijk wel veel Turkse meisjes in hele korte shorts en mini rokjes door de stad lopen.
Nee, daar ben ik het niet eens met je. Ik bedoel ik hou er ook van om met de mode mee te gaan, of hoef niemand iets te laten zien dat ik erbij hoor. Wat ik mooi vind, en wat in de mode is draag ik.
Ik denk dat vooral ouders een rol spelen, sommige niet-autochtone ouders vertellen hun dochters duidelijk wat ze wel en niet mogen. (soms word het dan toch stiekem gedaan) En sommige laten hun dochters dragen wat ze willen. En ja cultuurbehoud, niet iedereen binnen de hindoestaanse gemeenschap houdt zich daaraan. Sommige nani's en adjie's laatste tijd lopen ook niet meer rond met een orhni.
Cauz when you smile for me the world seems alright !

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 5 juni 2011, 10:29:49 »
Nee, daar ben ik het niet eens met je. Ik bedoel ik hou er ook van om met de mode mee te gaan, of hoef niemand iets te laten zien dat ik erbij hoor. Wat ik mooi vind, en wat in de mode is draag ik.
Ik denk dat vooral ouders een rol spelen, sommige niet-autochtone ouders vertellen hun dochters duidelijk wat ze wel en niet mogen. (soms word het dan toch stiekem gedaan) En sommige laten hun dochters dragen wat ze willen. En ja cultuurbehoud, niet iedereen binnen de hindoestaanse gemeenschap houdt zich daaraan. Sommige nani's en adjie's laatste tijd lopen ook niet meer rond met een orhni.
Nani's/nana's en adjie's/adja's zijn de mensen die het meest schuldig zijn aan het bountyseringsp roces dat Hindoestanen nu meemaken.

Zij hadden hun kinderen en kleinkinderen het Hindoeisme, de Indiase cultuur en de taal mee moeten geven. Maar wat hebben ze gedaan?

Ze hebben hun kinderen een minderwaardigh eidscomplex aangepraat dat onze cultuur inferieur is aan de westerse, ze hebben uit schaamte en deels onwetendheid ook niet het Hindoeïsme erg verspreid alleen wat verwaterde basisconcepten als puja, muran, diwali en de trouwrituelen. Bij al deze concepten weet 90% eigenlijk niet eens wat de ware boodschap erachter is.

En ze hebben de kinderen geen bhojpuri (sarnami in zijn puurste vorm) meegegeven maar een vreemde soort bastaardtaal dat vol zit met woorden uit het sranangtongo en andere talen.

Die nani's en adjie's die jij zojuist noemde mogen van mij part allemaal terug komen als kakkerlakken om zo in te zien wat voor fout ze in dit leven gemaakt hebben.

Offline Sensuous Gold

• Global Moderator
  • Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #11 Gepost op: 5 juni 2011, 13:22:39 »
Jij moet gewoon eens niet zoveel naar andere hindoestanen kijken, kijk eerst naar jezelf.

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #12 Gepost op: 5 juni 2011, 13:45:30 »
Wat vindt jouw vader ervan dat je er zo bij loopt, of heb jij een bakra stiefpapa?
mijn vader vindt het helemaal niet erg :P die verklaart me voor gek als ik met een lange broek loop in de zomer of met een rok tot over me knieën

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #13 Gepost op: 5 juni 2011, 13:53:53 »

Mijn vader is een Hindoestaan en hij is tenminste niet zo een ouderwets als jou..  ;-)
Als ik al je reacties zo lees (andere topics) dan heb ik nu al medelijden met je a.s. vrouw/vriendin en dochter.

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 5 juni 2011, 13:57:12 »

Mijn vader is een Hindoestaan en hij is tenminste niet zo een ouderwets als jou..  ;-)
Als ik al je reacties zo lees (andere topics) dan heb ik nu al medelijden met je a.s. vrouw/vriendin en dochter.

toe spang na kár!!
dit is ganga en zijn vrouw waar hij 10 jaar al mee getrouwd is.

http://www.youtube.com/watch?v=IGUXhC5JG5o

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #15 Gepost op: 5 juni 2011, 14:35:16 »
Korte rokjes vind ik cheap.... een vrouw met stijl en klasse laat wat aan de verbeelding over...
net boven de knie vind ik nog net kunnen... alles daarboven is trashy....

Offline Soenderpopo

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • k zal je geven wat jij niet hebt, k geef je gelijk
    • jamang gezellig
« Reactie #16 Gepost op: 5 juni 2011, 14:45:53 »
Gangadhar.. wake up and smell the coffee!!!

Ik ben zelf ook geen voorstander van überkorte rokjes etc.. maar ik stoor me er verder niet aan. Leef en laat leven.
Maar wat wil je nou eigenlijk? Dat al onze vrouwen in traditionele indiase klederdracht rondhuppelen? Ben je wel eens naar India geweest? Ik kan je vertellen dat de meisjes in bijv Delhi niks onder doen voor onze meiden hier.. mensen daar zijn namelijk wel mee gegaan met de tijd, net zoals die nanie's en nana's etc die je hier zo schandelijk neerzet. Je zou je moeten schamen, om onze ouderen zodanig te beledigen.. ondankbaar kind. Waarom altijd bitchen over wat je niet hebt gekregen, ipv dankbaar zijn voor wat je wel hebt.

Maar enfin, ga jij maar weer onder een steen leven (weliswaar met pc/laptop) en verlangen naar een verleden waar alles zo veel beter was...

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 5 juni 2011, 16:06:54 »

Bedankt voor je medeleven mijn toekomstige vrouw zou je erg dankbaar zijn.
Je vader vindt het zeker ook niet erg dat je rotzooit met jongens, of wel?
En dat je daroe drinkt op bruiloften en verjaardagen?

toe spang na kár!!
dit is ganga en zijn vrouw waar hij 10 jaar al mee getrouwd is.

http://www.youtube.com/watch?v=IGUXhC5JG5o
Serieus ik zou dit echt niet pikken van mij vrouw hahaha.
Maar ik zou haar zelf ook niet slaan zonder reden.
Gangadhar.. wake up and smell the coffee!!!

Ik ben zelf ook geen voorstander van überkorte rokjes etc.. maar ik stoor me er verder niet aan. Leef en laat leven.
Maar wat wil je nou eigenlijk? Dat al onze vrouwen in traditionele indiase klederdracht rondhuppelen? Ben je wel eens naar India geweest? Ik kan je vertellen dat de meisjes in bijv Delhi niks onder doen voor onze meiden hier.. mensen daar zijn namelijk wel mee gegaan met de tijd, net zoals die nanie's en nana's etc die je hier zo schandelijk neerzet. Je zou je moeten schamen, om onze ouderen zodanig te beledigen.. ondankbaar kind. Waarom altijd bitchen over wat je niet hebt gekregen, ipv dankbaar zijn voor wat je wel hebt.

Maar enfin, ga jij maar weer onder een steen leven (weliswaar met pc/laptop) en verlangen naar een verleden waar alles zo veel beter was...
Traditionele Indiase klederdracht vindt ik er mooi ik zie vaak Pakistaanse en Indiase vrouwen in Salwar Kamiz of Sari rondlopen en het staat ze erg mooi. Het hoeft van mij niet, westers mag ook alleen loop niet zo te koop met je lichaam dat past niet bij een Hindoestaan.

Die meisjes in Dehli waar jij het over hebt zijn vooral meisjes uit rijke verwesterde families die het een hobby gemaakt hebben om Westerlingen te imiteren, ze stemmen ook vaak op het INC en zijn zwaar geseculariseer d. Maw hielenlikkers van de Europeanen als je het mij vraagt.

Het waren de voorouders van die mensen die het Maratharijk ten val gebracht hebben door in het Britse Koloniale leger te gaan.

Ik ben inderdaad nog nooit in India geweest maar spreek veel met Indiërs en Nepalezen, de vraag is ben jij toen je in India was ook in Lucknow, Bhopal of andere steden die niet bepaald toeristische trekpleisters zijn geweest? Zo ja dan zou je zien dat net zo als familieleden van mij die wel geweest zijn en van de foto's die ik gezien heb dat het straatbeeld er heel anders uit ziet dan dat van Dehli, Mumbai, Goa of Chennai.

Ik schaam me nergens voor als een oudere zich ongepast gedraagt en een slecht voorbeeld geeft spreek ik hem/haar daar op aan. Als die persoon daardoor gezichtsverlie s lijdt is dat zijn/haar pakkie an.

Liefs,

Gangadhar.

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #18 Gepost op: 5 juni 2011, 16:25:00 »
Bedankt voor je medeleven mijn toekomstige vrouw zou je erg dankbaar zijn.
Je vader vindt het zeker ook niet erg dat je rotzooit met jongens, of wel?
En dat je daroe drinkt op bruiloften en verjaardagen?

Serieus ik zou dit echt niet pikken van mij vrouw hahaha.
Maar ik zou haar zelf ook niet slaan zonder reden.Traditio nele Indiase klederdracht vindt ik er mooi ik zie vaak Pakistaanse en Indiase vrouwen in Salwar Kamiz of Sari rondlopen en het staat ze erg mooi. Het hoeft van mij niet, westers mag ook alleen loop niet zo te koop met je lichaam dat past niet bij een Hindoestaan.

Die meisjes in Dehli waar jij het over hebt zijn vooral meisjes uit rijke verwesterde families die het een hobby gemaakt hebben om Westerlingen te imiteren, ze stemmen ook vaak op het INC en zijn zwaar geseculariseer d. Maw hielenlikkers van de Europeanen als je het mij vraagt.

Het waren de voorouders van die mensen die het Maratharijk ten val gebracht hebben door in het Britse Koloniale leger te gaan.

Ik ben inderdaad nog nooit in India geweest maar spreek veel met Indiërs en Nepalezen, de vraag is ben jij toen je in India was ook in Lucknow, Bhopal of andere steden die niet bepaald toeristische trekpleisters zijn geweest? Zo ja dan zou je zien dat net zo als familieleden van mij die wel geweest zijn en van de foto's die ik gezien heb dat het straatbeeld er heel anders uit ziet dan dat van Dehli, Mumbai, Goa of Chennai.

Ik schaam me nergens voor als een oudere zich ongepast gedraagt en een slecht voorbeeld geeft spreek ik hem/haar daar op aan. Als die persoon daardoor gezichtsverlie s lijdt is dat zijn/haar pakkie an.

Liefs,

Gangadhar.

Ik heb medelijden met je toekomstige vrouw. Maar of jij die überhaupt krijgt met je ouderwetse gedrag is maar de vraag.
Wat jij hier neer zet over alcohol drinken en rotzooien met jongens dat is jou eigen conclusie die je zonder mij te kennen al trekt.
Dat jij een rare beeld hebt over een moderne vrouw of over het algemeen over vrouwen is je eigen zaak. Maar ga niet vrouwen over 1 kam scheren.  Je spoort gewoon niet en meer heb ik niet te zeggen.

Offline Rishma*

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #19 Gepost op: 5 juni 2011, 17:11:58 »
alsof hij ooit een vrouw zal krijgen ;-P

Ik heb medelijden met je toekomstige vrouw. Maar of jij die überhaupt krijgt met je ouderwetse gedrag is maar de vraag.
Wat jij hier neer zet over alcohol drinken en rotzooien met jongens dat is jou eigen conclusie die je zonder mij te kennen al trekt.
Dat jij een rare beeld hebt over een moderne vrouw of over het algemeen over vrouwen is je eigen zaak. Maar ga niet vrouwen over 1 kam scheren.  Je spoort gewoon niet en meer heb ik niet te zeggen.

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #20 Gepost op: 5 juni 2011, 18:45:28 »
Korte rokjes vind ik cheap.... een vrouw met stijl en klasse laat wat aan de verbeelding over...
classy but don't trashy (A)

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #21 Gepost op: 5 juni 2011, 22:14:21 »
Korte rokken vind ik wel kunnen mits er een panty of mayo eronder gedragen worden. Dan oogt het in mijn ogen ook niet cheap. Maar juist netjes. Maar als die panty of mayo weggelaten worden vind ik het wel een beetje sletterig. Maar in Suriname bv is het daar te warm voor!

dewanand

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: 5 juni 2011, 22:16:53 »
zit niet te zeiken  over  kleding van hindoemeiden in nederland man. Als het aan mij lag dan liet ik ze bloot lopen voor elke superieure blanke man en elke blanke zou ik er flink wat blank sperma in laten spuiten. hele hindoecultuur is toch al dood, so who care.

vertel mij eens wat ik nu moet doen, want mijn eigen koelie vader met een dokter titel komt mij nu zeggen van neem een blanke naam ipv dewanand. Nu is mijn tweede boek internationaal gepubliceerd koran forbid or rewrite en dan komt mijn koelie vader mij zo de grond inboren.  hele week al in crisis, kutvader.

hindoeisme is gewoon dood man, offer die koeliemeiden maar op aan de goddelijke blanken, want die zijn toch jullie echte goden en afgoden.  By the way alle beelden in mandirs zijn toch blank, nou waarom zeik je hier niet over?

een langere rok zou zo een meisje echt geen Hindoe maken he, dus zit niet zo te zeiken om een superminirok. Hindoe meiden moeten gewoon sexy zijn om hoger blank sperma te proeven en om gewoon te genieten. je bent echt achterlijk en je kent je geloof niet. Bemoei niet in het leven van meiden man en rot maar op naar de slums van india als je hier niet thuisvoelt he.

dewanand

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #23 Gepost op: 5 juni 2011, 22:36:54 »
alsof hij ooit een vrouw zal krijgen ;-P

Dus dat.. ahhaha.. :P

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #24 Gepost op: 5 juni 2011, 22:40:03 »
Wat is kort? Net boven de knie? Tot aan de knie? Halverwege dijbeen? Geef is een voorbeeld van te kort. Dan kunnen we stellen of je een valide punt hebt, of dat je uit je ivoren toren moet komen.
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 5 juni 2011, 23:38:08 »
hoe meer stof des te duurder het wordt. gezien in deze tijd van armoede, kan ik me een beetje indenken waarom ze zo kort mogelijk dragen :roflol:

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 6 juni 2011, 09:32:58 »
Wat is kort? Net boven de knie? Tot aan de knie? Halverwege dijbeen? Geef is een voorbeeld van te kort. Dan kunnen we stellen of je een valide punt hebt, of dat je uit je ivoren toren moet komen.

Ik vind zelf tot aan de knie of net erboven het mooiste.. Er moet toch nog een beetje verborgen blijven ;)
Citaat
"I went to a bookstore and asked the saleswoman, "Where's the self-help section?" She said if she told me, it would defeat the purpose." ~George Carlin

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #27 Gepost op: 6 juni 2011, 09:46:00 »

Lol, ik denk dat hij al een rokje over de knie al kort vind.. AHAHH

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #28 Gepost op: 6 juni 2011, 09:47:56 »
Net boven de knie vind ik nog wel kunnen maar niet hoger.. Het moet wel classy blijven en eruit zien.. Maar andere kant je moet er ook de benen voor hebben :)

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #29 Gepost op: 6 juni 2011, 10:07:04 »
Lol, ik denk dat hij al een rokje over de knie al kort vind.. AHAHH
ahhaa of niet :P bij hem moet je nog zo een ouderwetse lange rok tot de enkels aan XD juist dan loop je erbij als een clown maar goed :P

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 6 juni 2011, 10:07:04 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: