collapse

Auteur Topic: Hindoestaanse meiden  (gelezen 32684 keer)

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: Hindoestaanse meiden
« Reactie #60 Gepost op: 21 mei 2012, 14:32:00 »
Wat denken jullie van de jongeren hindoestaanse meisjes? k zag laatst een meisje van 12/13 jaar al zoenend met een bakara jongen lopen? dan denk ik bij mezelf hebben die ouders haar niet genoeg  :spank: gegeven?

Wat vinden jullie van die meisjes ze beginnen al op behoorlyk jongen leeftijd dingen te doen wat niet kan.
tegen woordig kan van alles en gebeurd ook van alles wat je zelf nog niet eens hebt kunnen bedenken.

als hun ouders het niet erg vinden, wie ben jij dan eraan te storen??
leef en laat leven

ik vind het zelf ook niet netjes, maar ja  toe gewoon ankhie phaar phaar ke taak djontjie dékha hai

Kaise.nl

« Reactie #60 Gepost op: 21 mei 2012, 14:32:00 »

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #61 Gepost op: 21 mei 2012, 15:44:16 »
De teugels strakker houden werkt niet. Hoe denk je dat die meisjes in de eerste plaats zijn losgeslagen? Juist, strakke teugels. Like I said:

:roflol:

Ik denk dat je je kinderen niet strak of streng hoeft op te voeden. Verboden vruchten smaken 't lekkerst. Breng je kinderen eigenwaarde bij en a sense of purpose. Dat ontwikkelt ze tot sterke persoonlijkhed en.

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #62 Gepost op: 22 mei 2012, 23:41:34 »
jaaa? gebruik jij de teugels nu als zweepje...?
?

Mijn ouders hebben hun kinderen opgevoed zonder strakke teugels. En we zijn alledrie opgegroeid tot gelukkige individuen met respect voor onszelf, ouders, roots + draaien succesvol mee in deze maatschappij.

gewoon

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: 23 mei 2012, 13:08:21 »
Nou ik ben voor vrijheid hoor, laat ieder zijn eigen ding doen. Ik ben echt niet van een strakke opvoeding waar niks mag. Je kan je kinderen strak opvoeden met zeker wel regels, maar zo strak dat je niks mag?
Ik heb ook niet veel vrijheid gehad, nu meer maar ik kan gelukkig wel verleidingen weerstaan.
Het heeft ook echt met je zelf te maken.
Wat zie je vaak gebeuren bij hindoestaanse dames ze mogen echt geen ene moer.
Dan heb ik het niet over uitgaan naar een discotheek, maar een simpele dagje weg met vriendinnen wat is daar zo erg aan? Dat je gewoon moet liegen om iets leuks te doen echt onbegrijpelijk .
Die ouders willen hun dochter thuis houden uiteindelijk een jongen voor ze regelen, meteen trouwen. Als ik niet voor mezelf op zou komen had ik nu ook zo een leven gehad, getrouwd met een man voor wie ik niks voel nee man dank je wel

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #64 Gepost op: 23 mei 2012, 15:44:14 »
Nou ik ben voor vrijheid hoor, laat ieder zijn eigen ding doen. Ik ben echt niet van een strakke opvoeding waar niks mag. Je kan je kinderen strak opvoeden met zeker wel regels, maar zo strak dat je niks mag?
Ik heb ook niet veel vrijheid gehad, nu meer maar ik kan gelukkig wel verleidingen weerstaan.
Het heeft ook echt met je zelf te maken.
Wat zie je vaak gebeuren bij hindoestaanse dames ze mogen echt geen ene moer.
Dan heb ik het niet over uitgaan naar een discotheek, maar een simpele dagje weg met vriendinnen wat is daar zo erg aan? Dat je gewoon moet liegen om iets leuks te doen echt onbegrijpelijk .
Die ouders willen hun dochter thuis houden uiteindelijk een jongen voor ze regelen, meteen trouwen. Als ik niet voor mezelf op zou komen had ik nu ook zo een leven gehad, getrouwd met een man voor wie ik niks voel nee man dank je wel
thank god, dat het niet zo bij mij gaat =/

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #65 Gepost op: 23 mei 2012, 16:19:59 »
Echt he.

lalli

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: 23 mei 2012, 23:02:59 »

IK heb ook een vrije opvoeding gehad. En als je zo strak opgevoed wordt met allemaal regels zul je zien wanneer zulke mensen een keer alleen zijn de verleiding niet kunnen weerstaan om dingen te doen. Of ze doen heel veel stiekem en veel liegen. Wanneer je je kinderen opvoed heb je regels met mate. Je moet een kind niks opleggen DIT MAG NIET OF DAT MAG NIET, en anders leg het uit. Dat is ook iets wat ouders vaak niet doen. En als je je kinderen normaal opvoed zul je zien dat ze ook veel eerlijker zullen zijn.

Mijnvisie

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: 18 oktober 2012, 23:31:37 »
Wat grappig om al die reacties hier te lezen.
Wat knap dat degene die dit onderwerp heeft aangesneden nog aardig wat reacties hierop krijgt.
Aan degene die dit onderwerp ter sprake heeft gebracht zou ik willen adviseren om de focus niet te veel op anderen te leggen. Vaak komt dat voort uit frustraties in jezelf ;). Bekijk je zelf kritisch en kijk wat je aan je zelf zou kunnen verbeteren.
Je bent zeker niet de enige hoor, naar mijn mening zijn er tamelijk veel hindoestanen die te veel op elkaar letten. Dit leidt vaak tot jaloezie, haat en nijd onderling.
Dat is jammer, want als je je ook eens zou focussen op positieve aspecten van elkaar, i.p.v. elkaar veroordelen en elkaar meer gunt dan misgunt, dan zul je, geloof me maar, ook een stuk gelukkiger zijn en dat zou de Hindoestaanse gemeenschap alleen maar mooier maken dat deze reeds is.

ben je dom?

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: 30 oktober 2012, 13:04:27 »
Wat denken jullie van de jongeren hindoestaanse meisjes? k zag laatst een meisje van 12/13 jaar al zoenend met een bakara jongen lopen? dan denk ik bij mezelf hebben die ouders haar niet genoeg  :spank: gegeven?

Wat vinden jullie van die meisjes ze beginnen al op behoorlyk jongen leeftijd dingen te doen wat niet kan.
Kijk hier heb je weer zo een achterlijke idioot die niet weet waarom het zo is en waarom dat meisje dit doet.
Het gaat niet erom dat de ouders haar genoeg klappen hebben gegeven. Waarschijnlijk is haar thuis situatie zo fucked up en daarom doet ze dit. Ze wordt zeker heel streng opgevoed en mag niks en dan doet ze het stiekem.Waarsc hijnlijk praten de ouders ook niet met haar, JA DAT IS WAT HINDOESTANEN MOETEN LEREN. Communicatie! Dat kunnen ze niet nee hoor we gaan der lekker klappen want dan gaat ze het niet doen! Stelletje imbecielen.En dan vinden mensen het raar dat hindoestanen met niet-hindoestanen gaan. Ja vooral zo achterlijk en bekrompen lopen denken dan kom je er v er mee!

Sjeetjes!

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: 31 oktober 2012, 10:02:55 »
?

Mijn ouders hebben hun kinderen opgevoed zonder strakke teugels. En we zijn alledrie opgegroeid tot gelukkige individuen met respect voor onszelf, ouders, roots + draaien succesvol mee in deze maatschappij.

http://www.youtube.com/watch?v=topqBVZR1io

Offline Simie

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #70 Gepost op: 24 januari 2013, 13:01:08 »
Wat grappig om al die reacties hier te lezen.
Wat knap dat degene die dit onderwerp heeft aangesneden nog aardig wat reacties hierop krijgt.
Aan degene die dit onderwerp ter sprake heeft gebracht zou ik willen adviseren om de focus niet te veel op anderen te leggen. Vaak komt dat voort uit frustraties in jezelf ;). Bekijk je zelf kritisch en kijk wat je aan je zelf zou kunnen verbeteren.
Je bent zeker niet de enige hoor, naar mijn mening zijn er tamelijk veel hindoestanen die te veel op elkaar letten. Dit leidt vaak tot jaloezie, haat en nijd onderling.
Dat is jammer, want als je je ook eens zou focussen op positieve aspecten van elkaar, i.p.v. elkaar veroordelen en elkaar meer gunt dan misgunt, dan zul je, geloof me maar, ook een stuk gelukkiger zijn en dat zou de Hindoestaanse gemeenschap alleen maar mooier maken dat deze reeds is.

Mee eens

Kijk hier heb je weer zo een achterlijke idioot die niet weet waarom het zo is en waarom dat meisje dit doet.
Het gaat niet erom dat de ouders haar genoeg klappen hebben gegeven. Waarschijnlijk is haar thuis situatie zo fucked up en daarom doet ze dit. Ze wordt zeker heel streng opgevoed en mag niks en dan doet ze het stiekem.Waarsc hijnlijk praten de ouders ook niet met haar, JA DAT IS WAT HINDOESTANEN MOETEN LEREN. Communicatie! Dat kunnen ze niet nee hoor we gaan der lekker klappen want dan gaat ze het niet doen! Stelletje imbecielen.En dan vinden mensen het raar dat hindoestanen met niet-hindoestanen gaan. Ja vooral zo achterlijk en bekrompen lopen denken dan kom je er v er mee!

Ja communicatie bij heel veel mensen is echt 0,00.  En voor de rest helemaal mee eens

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #71 Gepost op: 25 januari 2013, 12:54:36 »
?

Er zijn genoeg ruim denkende hindoestanen. En mishandeling komt binnen alle nationaliteite n voor.
Misschien wilt die meid gewoon experimenteren of vindt ze hem echt leuk?
Borstvergrotin g door handoplegging €250,-
Niet goed,geld terug!

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #72 Gepost op: 25 januari 2013, 13:22:09 »
En hindoestaanse meiden pijpen graag.
Borstvergrotin g door handoplegging €250,-
Niet goed,geld terug!

Offline Dynakiller

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 1
  • Golf 6
« Reactie #73 Gepost op: 11 februari 2013, 12:37:39 »
Ouders bemoeien teveel met andermans relatie als je dochter of zoon een relatie hebt.

Offline Dynakiller

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 1
  • Golf 6
« Reactie #74 Gepost op: 18 februari 2013, 11:56:42 »
En hindoestaanse meiden pijpen graag.

Klopt, ze kunnen niet shoete dat is het alleen pijpen kunnen ze maar shoete nee. Als je echt wil shoete neem een mocro chick

guyana banana

• Gast
« Reactie #75 Gepost op: 18 februari 2013, 15:37:55 »
Kaise, Jacky!!
hum tokke na tjaila :$:$

Offline PoenieDotHaar

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 1
  • De Mosselman......
Dont try this at home, go to your best friends house.....
Men have been barbarians much longer than they have been civilized.....
JE bent wat je leest.... 
The new planking...  get tasered!!!   

Kaise.nl

« Reactie #76 Gepost op: 5 juni 2014, 01:46:39 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: