collapse

Auteur Topic: Hindoestaanse meiden  (gelezen 31018 keer)

Offline Sjam

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
Re: Hindoestaanse meiden
« Reactie #30 Gepost op: 15 juni 2011, 00:32:13 »
pcies.
en hoe meer je ze gaat verbieden, et werkt juist averechts.
Dat is inderdaad vaak zo.
Op een of ander manier moeten kinderen gaan beseffen wat goed en verkeerd is.
Het is kunst om dit bij te brengen.
Niet makkelijk maar wel je plicht.
Zelfs al doe je geen goede daden - doe in elk geval geen slechte.

Kaise.nl

« Reactie #30 Gepost op: 15 juni 2011, 00:32:13 »

m the real one

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 17 juli 2011, 16:53:37 »
hindoestaanse meiden zijn doorgaans hoeren maar dat ligt idd aan de opvoeding en die opmerking van Bubbelicious is zwak , ouders zijn verantwoordeli jk voor de opvoeding van hun kinderen en sociale controle is hartstikke normaal en goed maar helaas heeft dat voor hindoestanen geen waarde meer, het stelt nix voor.

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #32 Gepost op: 18 juli 2011, 10:34:56 »
hindoestaanse meiden zijn doorgaans hoeren maar dat ligt idd aan de opvoeding en die opmerking van Bubbelicious is zwak , ouders zijn verantwoordeli jk voor de opvoeding van hun kinderen en sociale controle is hartstikke normaal en goed maar helaas heeft dat voor hindoestanen geen waarde meer, het stelt nix voor.
+1

Offline Rishma*

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #33 Gepost op: 18 juli 2011, 10:49:05 »
Het ligt zoiezo aan de veranderde maatschappij. Je kids kan je strak binnenhouden maar dan doen ze alles stiekum buiten. Een beetje meegaan met de tijd is niets mis mee.
Maar Hindoestanen zijn ook materialistisc h. Veel dure spullen. Gevolg beide ouders fulltime werken en de kids hangen buiten te "chillen".

Offline Adi Shankar

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #34 Gepost op: 18 juli 2011, 14:09:28 »
Het ligt zoiezo aan de veranderde maatschappij. Je kids kan je strak binnenhouden maar dan doen ze alles stiekum buiten. Een beetje meegaan met de tijd is niets mis mee.
Maar Hindoestanen zijn ook materialistisc h. Veel dure spullen. Gevolg beide ouders fulltime werken en de kids hangen buiten te "chillen".
Dus kinderen die voor hun huwelijk seksuele relaties hebben met meerdere partners, experimenteren met drugs, overmatig alcohol gebruik zie jij als meegaan met de tijd?

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #35 Gepost op: 18 juli 2011, 14:17:16 »
Dus kinderen die voor hun huwelijk seksuele relaties hebben met meerdere partners, experimenteren met drugs, overmatig alcohol gebruik zie jij als meegaan met de tijd?
Dat ligt sowieso aan wat je van huis uit meekrijgt.

Ik neem mezelf als voorbeeld. Omdat mijn ouders in mijn jeugd dronken. Drink ik zelf ook. Maar als bijvoorbeeld opgegroeid ben in een gelovige gezin. Zou ik waarschijnlijk niet zo leven als ik nu doe.

Offline Rishma*

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #36 Gepost op: 18 juli 2011, 19:41:39 »
nee ik heb het niet daarover. Ik heb het over dat ouders niet hun kids 24/7 binnen hoeven te houden. Een keer per jaar een schoolfeestje mits ouders hun halen/brengen dit moet kunnen. Je dochter moet je ook kunnen laten shoppen mits je weet met wie ze gaan. Opsluiten geeft alleen maar een tegen effect dat ze stiekum alles gaan proberen. Laat zien dat je ze vertrouwd.

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #37 Gepost op: 18 juli 2011, 21:55:26 »
Wat denken jullie van de jongeren hindoestaanse meisjes? k zag laatst een meisje van 12/13 jaar al zoenend met een bakara jongen lopen? dan denk ik bij mezelf hebben die ouders haar niet genoeg  :spank: gegeven?

Wat vinden jullie van die meisjes ze beginnen al op behoorlyk jongen leeftijd dingen te doen wat niet kan.
als ze geadopteerde bengalis zijn, dan krijgen ze geen normen en waarden mee.

Offline madan

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #38 Gepost op: 19 juli 2011, 03:55:01 »
nee ik heb het niet daarover. Ik heb het over dat ouders niet hun kids 24/7 binnen hoeven te houden. Een keer per jaar een schoolfeestje mits ouders hun halen/brengen dit moet kunnen. Je dochter moet je ook kunnen laten shoppen mits je weet met wie ze gaan. Opsluiten geeft alleen maar een tegen effect dat ze stiekum alles gaan proberen. Laat zien dat je ze vertrouwd.
Op kaise inloggen bijv.
Borstvergrotin g door handoplegging 250,-
Niet goed,geld terug!

Offline doggy_la

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 8
« Reactie #39 Gepost op: 15 augustus 2011, 14:21:47 »
dom gelul aalemaal

dewanand

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: 30 augustus 2011, 19:12:09 »
ja, die jonge hindoemeiden hebben gewoon de hogere smaak ontdekt van lekker blank sperma en hebben er gewoon recht op in een vrije westerse maatschappij, dus wat zeiken jullie.  Recht op seks begint al vanaf negen jaar in de islam als je een meisje bent en daarom is islam moderner en beter voor meisjes.

geef je jonge hindoe meisjes maar een hollandse dildo als zij negen jaar worden en laat ze vrij rondneuken om te genieten van lekkere grootgeschapen blanke mannen.

koeliejongens die jaloers zijn moeten maar homo worden en zich anaal laten naaien door lange blanke mannen met grote witte lul. laat je dan ombouwen tot meisje als je meer wil voelen.

koelienisten moeten maar snel uitsterven in nederland dan wordt het hier gewoon beter voor iedereen.

dewanand

Offline sintelo

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • "Yesterday is History, Tomorrow a Mystery
« Reactie #41 Gepost op: 30 augustus 2011, 19:21:39 »
gewoon zeggen is het lekker

illuminatiNL

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 6 mei 2012, 04:25:33 »
Het ligt ook aan de maatschappij waarin we leven. Onze hele maatschappij gaat alleen maar over sex en kinderen worden op een jonge leeftijd al sexueel geprikkeld door wat ze op TV en internet allemaal zien. Je kan het verbieden wat je wil, maar als een meisje zin heeft om te zoenen, dan doet ze dat (al dan niet stiekem)

En al die kinderen hier beginnen jong met sex. Toen ik in groep 6 zat, begonnen jongens al over aftrekken en meisjes vingeren. Ook al hou je je er niet mee bezig op die leeftijd, als al je vrienden erover praten, dan ga je er zelf ook aan meedoen. Op die leeftijd beginnen ook die spelletjes dat je elkaar moet zoenen enzo...

PS. Suriname is 1000x erger dan Nederland. Dat land kent helemaal geen normen & waarden op sexueel gebied.

Shana

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: 9 mei 2012, 16:32:05 »
Het is inderdaad niet meer te bevatten van hoeveel jonge basisschoolgaa nde kinderen op de hoogte zijn als het om sexualiteit gaat in vergelijking met 10 jaar geleden.

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #44 Gepost op: 20 mei 2012, 21:05:28 »
786,

Dat is het resulataat van ( te veel ) vrijheid , verkeerde muziek , mtv/tmf gerelateerde programma's zoals jersy shore en  pregnant 16 , alcohol/drugs , ta laat ingrijpen bij een eventueel grote bek van kinderen en natuurlijk ( ja daar komt ie) de dodelijkste van allemaal :

Dat ouders de vergissing maken....om hun kind te vertrouwen ( wat je dus nooit moet doen,todat ze getrouwd zijn) ."mijn kind doet dat niet".Pff,ze moesten eens weten...

Maar goed , de denkwijze is nu :"maar waarom?!! Mijn ouders hebben mij nooit  datgene gegeven wat ik wilde,en ik heb geen vrijheid gehad!!En ik ga JUIST mijn kinderen datgene geven wat ik niet heb kunnen krijgen!!!"

Najah , goed,als dat de denkwijze is , doe het maar dan,en zie de vernietiging van de nette morele hindoestaanse waarden bij je kinderen zoals de topicstarter eigenlijk indirect sugreerd in mijn optiek.

I'm a demon AGAINST all demon's.
           Upholder of TRUTH!!!

Mughal Rulsz!!! YA ALI!!!!!!!!!

Offline tralalaaa

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #45 Gepost op: 20 mei 2012, 22:04:44 »
*zucht*
*hijg*
:roflol:

Ik denk dat je je kinderen niet strak of streng hoeft op te voeden. Verboden vruchten smaken 't lekkerst. Breng je kinderen eigenwaarde bij en a sense of purpose. Dat ontwikkelt ze tot sterke persoonlijkhed en.

Offline Nalinie87

• Schoppen 2
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #46 Gepost op: 20 mei 2012, 23:36:26 »
Wat denken jullie van de jongeren hindoestaanse meisjes? k zag laatst een meisje van 12/13 jaar al zoenend met een bakara jongen lopen? dan denk ik bij mezelf hebben die ouders haar niet genoeg  :spank: gegeven?

Wat vinden jullie van die meisjes ze beginnen al op behoorlyk jongen leeftijd dingen te doen wat niet kan.
Die jongens ook hoor?

jongens mogen alles en meisjes niks :dontknow:

Mr. BLUE

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 21 mei 2012, 00:12:58 »
Die jongens ook hoor?

jongens mogen alles en meisjes niks :dontknow:

Een beetje krom he!

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #48 Gepost op: 21 mei 2012, 11:02:13 »
786,

Dat is het resulataat van ( te veel ) vrijheid , verkeerde muziek , mtv/tmf gerelateerde programma's zoals jersy shore en  pregnant 16 , alcohol/drugs , ta laat ingrijpen bij een eventueel grote bek van kinderen en natuurlijk ( ja daar komt ie) de dodelijkste van allemaal :

Dat ouders de vergissing maken....om hun kind te vertrouwen ( wat je dus nooit moet doen,todat ze getrouwd zijn) ."mijn kind doet dat niet".Pff,ze moesten eens weten...

Maar goed , de denkwijze is nu :"maar waarom?!! Mijn ouders hebben mij nooit  datgene gegeven wat ik wilde,en ik heb geen vrijheid gehad!!En ik ga JUIST mijn kinderen datgene geven wat ik niet heb kunnen krijgen!!!"

Najah , goed,als dat de denkwijze is , doe het maar dan,en zie de vernietiging van de nette morele hindoestaanse waarden bij je kinderen zoals de topicstarter eigenlijk indirect sugreerd in mijn optiek.
dingen uit USA kan je niet vergelijken met situaties hier in nederland

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #49 Gepost op: 21 mei 2012, 11:07:50 »
dingen uit USA kan je niet vergelijken met situaties hier in nederland

Waarom niet?Het profiel vertoond onmetelijk veel overeenkomsten .Hindoestaanse dames die ik ken ( en ik ken er vrij veel ) die hebben bijna allemaal dat door mij beschreven profiel.Krijge n vaak schijt aan hun ouders,doen wat ze willen,het is hun keuze,en "ik wil!!" , en "nee ma je begrijpt het niet!!"...,dat soort shit.maarjah goed,dat is mijn ervaring dan.

Upholder of TRUTH!!!

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #50 Gepost op: 21 mei 2012, 11:19:09 »
Waarom niet?Het profiel vertoond onmetelijk veel overeenkomsten .Hindoestaanse dames die ik ken ( en ik ken er vrij veel ) die hebben bijna allemaal dat door mij beschreven profiel.Krijge n vaak schijt aan hun ouders,doen wat ze willen,het is hun keuze,en "ik wil!!" , en "nee ma je begrijpt het niet!!"...,dat soort shit.maarjah goed,dat is mijn ervaring dan.
velen dingen gaan hier toch anders dan daar en er zijn andere soort omgevingen...

ooh ik zeg ook zo vaak ma ik ga daar blabla... maar ik compenseer alles.. als ik uitga ofzo dan kook ik smiddags voor iedereen zij blij ik blij.. wat dat betreft heb ik redelijk veel vrijheid

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #51 Gepost op: 21 mei 2012, 11:25:10 »
velen dingen gaan hier toch anders dan daar en er zijn andere soort omgevingen...

ooh ik zeg ook zo vaak ma ik ga daar blabla... maar ik compenseer alles.. als ik uitga ofzo dan kook ik smiddags voor iedereen zij blij ik blij.. wat dat betreft heb ik redelijk veel vrijheid

Als ik om me heen kijk dan zie ik het boven beschreven gedrag iedere keer als een soort vast patroon terug komen.

Je hebt veel vrijheid zeg je.Ga er goed mee om zou ik zeggen.En denk bij het maken van dergelijke keuses ook aan je dierbaren.In verhouding natuurlijk.
Tegenwoordig gaat het namelijk steeds meer de foute kant op met Hindoestaanse meisjes.

Upholder of TRUTH!!!

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #52 Gepost op: 21 mei 2012, 11:34:06 »
Als ik om me heen kijk dan zie ik het boven beschreven gedrag iedere keer als een soort vast patroon terug komen.

Je hebt veel vrijheid zeg je.Ga er goed mee om zou ik zeggen.En denk bij het maken van dergelijke keuses ook aan je dierbaren.In verhouding natuurlijk.
Tegenwoordig gaat het namelijk steeds meer de foute kant op met Hindoestaanse meisjes.
owh jaa ik heb ook fouten gemaakt dat is menselijk.. de kunst is er om van te leren :)

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #53 Gepost op: 21 mei 2012, 11:37:44 »
owh jaa ik heb ook fouten gemaakt dat is menselijk.. de kunst is er om van te leren :)

Ja inderdaad.

Upholder of TRUTH!!!

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #54 Gepost op: 21 mei 2012, 11:43:38 »
tjah ken ook direct de prullenbak inflikkeren als het een dochtertje als het mensen zo dwarszit dat het een hindoestaanse meisje zou wordt...

Ik lees zoveel shit man...tuurlijk zijn er excessen die heb je overal in elke bevolkingsgroe p.
Maar het is echt niet zo dat onze vrouwen, zusjes, nichtjes etc...direct hoeren zijn als ze een beetje met de tijd meegaan (normale dingens dan he, vroeger was rijbewijs al een taboe) Jullie klinken net als mokros man.

Echt de meeste die ik ken in familie en vriendenkring zijn gewoon slimme moderne meiden, die zeker rekening houden met ouders, normen en waarden. Sommige zorgen zelfs voor de ouders omdat de zoon in afkick zit.

En de zogenaamde xxxx's heb ik na gebruik netjes doorgegeven aan de vrienden en die weer aan hun vrienden en broertjes etc. etc.....  Liever in de leer bij ene sharmila (bijv.!) waar grote broer is geweest, dan bij svetlana in de rosse buurt...zie het als een maatschappelij k onderricht.

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #55 Gepost op: 21 mei 2012, 12:35:10 »
tjah ken ook direct de prullenbak inflikkeren als het een dochtertje als het mensen zo dwarszit dat het een hindoestaanse meisje zou wordt...

Ik lees zoveel shit man...tuurlijk zijn er excessen die heb je overal in elke bevolkingsgroe p.
Maar het is echt niet zo dat onze vrouwen, zusjes, nichtjes etc...direct hoeren zijn als ze een beetje met de tijd meegaan (normale dingens dan he, vroeger was rijbewijs al een taboe) Jullie klinken net als mokros man.

Echt de meeste die ik ken in familie en vriendenkring zijn gewoon slimme moderne meiden, die zeker rekening houden met ouders, normen en waarden. Sommige zorgen zelfs voor de ouders omdat de zoon in afkick zit.

En de zogenaamde xxxx's heb ik na gebruik netjes doorgegeven aan de vrienden en die weer aan hun vrienden en broertjes etc. etc.....  Liever in de leer bij ene sharmila (bijv.!) waar grote broer is geweest, dan bij svetlana in de rosse buurt...zie het als een maatschappelij k onderricht.

Weet je wat t is.Het is erg om te zien hoe Hindoestaanse meisje dronken,of huilend (door de alcohol) een danszaal (hooiberg ofzo) uitkomen...,en dan probeer  een kill ze zogenaamd te troosten,en dan zit ie aan der hele lichaam enzo....haar betasten enzo.

Dat zelfde meisje heeft waarschijnlijk ruzie met der ouders gemaakt om uit te gaan.Een grote mond gegeven,en toch gegaan.En denk je dat ze thuis gaat vertellen dat ze met piet jan en kees aan het schuren was ?Dat is gewoon erg man.Dat meisje is ook iemands zusje ofzo begrijp je.

Dames die werken , hun rijbewijs hebben ,met studie bezig zijn , een verstandige partnerkeuze maken,zonder dat hun ouders met gebogen hoofd moeten lopen...,tjah die doen het uitstekend.Ove r hen heb ik t niet.

Ik heb het over hun,waarbij de morele waarden aan het vervallen zijn.Het blijft jammer.Maar het is die "schijt aan de overheid"mentaliteit.Ki nderen denken dat ze groot zijn als ze een schaamhaartje hebben.Je ouders uitschelden,bedriegen of beledigen,en toch je wil doorzetten ,terwijl ze t beste met je voor hebben.Diezelf de ouders die ze laten huilen...,die troosten hun dochter als ze geflashed en met spijt terug komt.maar dat snappen velen niet.

Hoe kun je nou gelukkig zijn,en met een goed gevoel dergelijke dingen doen,als je weet dat je dierbaren thuis met een rotgevoel zitten?Dat zegt in mijn ogen iets over de persoon in kwestie.Het zijn dan die "rebel-type- achtige dames".

Ik was een hele tijd terug naar Pipobar in rotterdam gegaan met wat vrienden.Ik ben geen feestbeest,en hou juist meer van sporten en spiritualiteit .Maar goed,mijn vrienden dwongen me toch om mee te gaan.Aangekome n,zie ik een dame ,schaars gekleed,veel make up,met een leuk vriendelijk gezicht.Ze viel op door haar kleding.Maarja h,zo lopen de meeste erbij op dergelijke plaatsen.Maar ik mind verder mijn eigen buisineszz.

Op den duur vroeg dat meisje om een vuurtje.Ik zei dat ik niet rook,en dat zei dat beter ook niet kan doen.Toen kwam er een gesprek,waarin ik haar vroeg wat ze daad deed.Uit het gesprek bleek dat ze 19 was en dat ze zgnd bij der vriendin was gaan logeren,en dat ze met die vriendin dus stiekem is uitgegaan.Ik heb der uitgelegd dat ze dat soort shit gewoon niet zou moeten doen (niet opdringerig ofzo).Ze keek me heel raar aan,zo van "huh"?

Ik legde der uit dat haar ouders haar zo veel vertrouwen,en ze naait hun gewoon . Ze zei op den duur ook van ja je heb eigenlijk gelijk.Ze begon heel sip te kijken.Ik zei dat de reden dat haar ouders niet willen dat ze uitgaat,heeft te maken met dat de intentie van veel mannen niet goed is op zulke plaatsen.maarj ah,ik werd op den duur ook weggetrokken,want we gingen naar warung mini,die was om de hoek daar.

Maarjah goed,dat is die troep die je ziet,want daar begint het.

Ik wil er verder geen woorden aan vuil maken man.Het beeld is namelijk al ziekelijk genoeg.

Upholder of TRUTH!!!

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #56 Gepost op: 21 mei 2012, 13:08:51 »
juist dat is die troep die jij ziet en je hebt het weer over hindoestanen etc.

dat komt omdat jou kader zich daartussen afspeelt. Zo lijkt het hindoestanen dit meiden dat etc..

Nogmaals elk ras heeft zo zijn excessen, en kinderen die dwars zijn, kindzwangersch appen, zelfmoord, etc.

Als je nu zou zeggen ja het lijkt erop dat langzamerhand over het algemeen dit soort problemen verergen dan ga i je inderdaad gelijk. We komen als hindoestanen open minded over, maar weten zelf als de beste kijk naar je moeders, nanies, adjies, etc..... so open minded waren we niet....we doen wel durga pooja, maar timmeren met net zoveel elan in op je vrouw/vriendin of maakt de buurmeisje uit voor xxxxx omdat ze (weet jij niet) met een neef op de markt liep etc...

Het is een feit dat meiden zich ontworstelen aan die dingen en mondiger, moderner en assertiver worden merk dat in  mijn omgeving en zie dat ook bij de jongere nichten bijvoorbeeld die nu uit de poppenjurken met half op hun reet hangende negerbroeken, fawaka bhai zeggen!!!... verbaasd nog dat ze bhai zeggen en niet bro!

Maar dat is deze tijd vriend, waar het verval vroeger binnenshuis werd gehouden gebeurt het nu openlijk....
Vrijheid van ouders wordt niet meer gekoesterd en wordt niet meer gewaardeerd... het is voor hun normaal alsof ze ontbijten, poepen, douchen etc...

Het is de tijd en de sociale controle wat minder wordt....

vroeger kwam je buurman naar je toe van ey soen na tor bitiwa bioscoop mein raha?
nu heeft diezelfde buurman zoiets van ik zeg niets anders ruzie en wordt ie nog door de dame zelf uitgescholden. ..

serieus het is niet slechter, maar zichtbaarder.. ... :dontknow:

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #57 Gepost op: 21 mei 2012, 13:27:58 »
juist dat is die troep die jij ziet en je hebt het weer over hindoestanen etc.

dat komt omdat jou kader zich daartussen afspeelt. Zo lijkt het hindoestanen dit meiden dat etc..

Nogmaals elk ras heeft zo zijn excessen, en kinderen die dwars zijn, kindzwangersch appen, zelfmoord, etc.

Als je nu zou zeggen ja het lijkt erop dat langzamerhand over het algemeen dit soort problemen verergen dan ga i je inderdaad gelijk. We komen als hindoestanen open minded over, maar weten zelf als de beste kijk naar je moeders, nanies, adjies, etc..... so open minded waren we niet....we doen wel durga pooja, maar timmeren met net zoveel elan in op je vrouw/vriendin of maakt de buurmeisje uit voor xxxxx omdat ze (weet jij niet) met een neef op de markt liep etc...

Het is een feit dat meiden zich ontworstelen aan die dingen en mondiger, moderner en assertiver worden merk dat in  mijn omgeving en zie dat ook bij de jongere nichten bijvoorbeeld die nu uit de poppenjurken met half op hun reet hangende negerbroeken, fawaka bhai zeggen!!!... verbaasd nog dat ze bhai zeggen en niet bro!

Maar dat is deze tijd vriend, waar het verval vroeger binnenshuis werd gehouden gebeurt het nu openlijk....
Vrijheid van ouders wordt niet meer gekoesterd en wordt niet meer gewaardeerd... het is voor hun normaal alsof ze ontbijten, poepen, douchen etc...

Het is de tijd en de sociale controle wat minder wordt....

vroeger kwam je buurman naar je toe van ey soen na tor bitiwa bioscoop mein raha?
nu heeft diezelfde buurman zoiets van ik zeg niets anders ruzie en wordt ie nog door de dame zelf uitgescholden. ..

serieus het is niet slechter, maar zichtbaarder.. ... :dontknow:

Nee , maar ik zeg ook neit dat dit alleen bij Hindoestanen voorkomt.inder daad,bij alle volkeren heb je dit.

En ik ben nog steeds trots op ons volk.En het verschil dat ik ben gewend tussen Hindoestanen en andere volkeren qua normen en waarden...,wordt steeds kleiner.we zijn sowiso lang ni de ergste.maar je ziet het langzaam toenemen.

Het punt is dat ik me iets aantrek van het lot van de hindoestanen.W at een bakarni doet,is mijn probleem niet,omdat ze toch al zijn zoals ze zijn.
Een negerin is een negerin.En ik zou me bij hen juist verbazen als ze "netjes" zouden zijn.

Het punt is, dat het inderdaad zichtbaarder wordt , doordat het juist slechter wordt.Niet omgekeerd . Ik bedoel,het feit dat die dingen zo openlijk gebeuren,geeft aan dat ze er vanuit gaan dat het gewoon zomaar kan.Hoe zijn ze dat gaan denken?Het is niet de zuurstof in de lucht.Het zijn de normen en waarden die vervagen...dat is het hele probleem.

Upholder of TRUTH!!!

Offline Tjartjatja

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #58 Gepost op: 21 mei 2012, 13:41:54 »
het is meer dan normen en waarden vervagen broer....

Waar vroeger de dames thuis bleven, huishouden leerden en werden uitgehuwelijkd etc is zo goed als voorbij.
(al gebeurde er vroeger veel stiekem)

onze dames gaan mee met de huidige maatschappij, school, studeren, schoolreisje, kamp, bijbaantje..ve rjaardag vriendin, zogenaamd logeren etc....

WIJ de hindoestaanse ouders hebben ons meelaten gaan met zoals het hier gaat, onder de mom van ja is normaal hier, pehli aise raha ab na... etc...

Ik zeg niet dat strit zijn helpt maar een strakke sociale controle kan dit soort voorhuwelijkse excessen beteugelen.
Die is er niet meer....nu waar adja adja bijzit op familiefeest.. .rennen ze naar dansvloer en hopsakeeee...

Ik ben anders gewend, ik heb zelf nit gedanst op mijn huwelijk hoort niet je doet daar in godsnaam een pooja voor je huwelijk een POOJA... niet dat de dames uit mijn familie heilig zijn zeker niet. We hebben er alleen openlijk geen last van en hoeven niet veel van buiten te horen...

Meestal als Adjie adja ensow vroeg naar huis gaan komen ze zelf pas de dansvloer op. De een vindt dit schijnheilig de ander gepaste fun, op gezette momenten jezelf weten te gedragen....

Trouwens als ze niet deden martjie sab haath ghor direct tjoetdjaat.. :banana:

Ai je merkt het al ben van mijn generatie de oudste, mijn vader van zijn generatie, en mijn vaders vader (adja) van zijn generatie...du s zitten er iets anders in....

zodra onze dochters zich vormen naar deze maatschappij en de dingen die hier horen komen wij in tweestrijd.

1. het hoort niet bij ons en zal het nooit worden ook, besef dat en geef dat je kinderen mee. Wij raken de voeten van onze opas en omas aan en vragen om zegen en roepen niet hoi hans alles goed!..

2. Wij zien onze dochters anders, eergevoel is anders kinderen drinken niet even hard mee met paps en mams en halen niet even een biertje voor papa en nemen er zelf een.

Al wordt ik straks door mijn kinderen verketterd ik zal ze onze ding meegeven, zolang het kan.
Zorg voorjezelf en zorg dat je er zo voor staat dat je voor jezelf kan zorgen in DEZE maatschappij.
Wees niet bang om anders te zijn...het simpel je bent het gewoon..

Tuurlijk heb je kinderen zoals uit jou verhaal die stiekem gaan, dat is omdat ze waarschijnlijk onder invloed van anderen (de nicht) etc. handelen.

Ik wilde vroeger ook graag dingen, ook dingen stiekem gedaan rook nogsteeds..... maar nog altijd niet voor mijn pa of andere familieleden.. .denk dat ik waarschijnlijk alsnog een klap krijg al ben ik 30+

Offline Musa

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #59 Gepost op: 21 mei 2012, 13:54:01 »
het is meer dan normen en waarden vervagen broer....

Waar vroeger de dames thuis bleven, huishouden leerden en werden uitgehuwelijkd etc is zo goed als voorbij.
(al gebeurde er vroeger veel stiekem)

onze dames gaan mee met de huidige maatschappij, school, studeren, schoolreisje, kamp, bijbaantje..ve rjaardag vriendin, zogenaamd logeren etc....

WIJ de hindoestaanse ouders hebben ons meelaten gaan met zoals het hier gaat, onder de mom van ja is normaal hier, pehli aise raha ab na... etc...

Ik zeg niet dat strit zijn helpt maar een strakke sociale controle kan dit soort voorhuwelijkse excessen beteugelen.
Die is er niet meer....nu waar adja adja bijzit op familiefeest.. .rennen ze naar dansvloer en hopsakeeee...

Ik ben anders gewend, ik heb zelf nit gedanst op mijn huwelijk hoort niet je doet daar in godsnaam een pooja voor je huwelijk een POOJA... niet dat de dames uit mijn familie heilig zijn zeker niet. We hebben er alleen openlijk geen last van en hoeven niet veel van buiten te horen...

Meestal als Adjie adja ensow vroeg naar huis gaan komen ze zelf pas de dansvloer op. De een vindt dit schijnheilig de ander gepaste fun, op gezette momenten jezelf weten te gedragen....

Trouwens als ze niet deden martjie sab haath ghor direct tjoetdjaat.. :banana:

Ai je merkt het al ben van mijn generatie de oudste, mijn vader van zijn generatie, en mijn vaders vader (adja) van zijn generatie...du s zitten er iets anders in....

zodra onze dochters zich vormen naar deze maatschappij en de dingen die hier horen komen wij in tweestrijd.

1. het hoort niet bij ons en zal het nooit worden ook, besef dat en geef dat je kinderen mee. Wij raken de voeten van onze opas en omas aan en vragen om zegen en roepen niet hoi hans alles goed!..

2. Wij zien onze dochters anders, eergevoel is anders kinderen drinken niet even hard mee met paps en mams en halen niet even een biertje voor papa en nemen er zelf een.

Al wordt ik straks door mijn kinderen verketterd ik zal ze onze ding meegeven, zolang het kan.
Zorg voorjezelf en zorg dat je er zo voor staat dat je voor jezelf kan zorgen in DEZE maatschappij.
Wees niet bang om anders te zijn...het simpel je bent het gewoon..

Tuurlijk heb je kinderen zoals uit jou verhaal die stiekem gaan, dat is omdat ze waarschijnlijk onder invloed van anderen (de nicht) etc. handelen.

Ik wilde vroeger ook graag dingen, ook dingen stiekem gedaan rook nogsteeds..... maar nog altijd niet voor mijn pa of andere familieleden.. .denk dat ik waarschijnlijk alsnog een klap krijg al ben ik 30+

Najah goed ,je spreekt me op geen enkel punt tegen.Je hebt slechts toegevoegd.Je zegt dat het niet aleen vervagende normen en waarden zijn.Hierin ga ik met je mee,want ik heb het minimum aangegeven.Tja h,dat er inderdaad meer aan de hand is,zou me inderdaad niet verbazen.Jamme r blijft het natuurlijk wel.

De teugels strakker houden,absoluut.

Jah , verder een prima aanvulling eigenlijk.
We zijn meegegaan , met veel dingen.Daar ligt het gedeeltelijk ook.

Deze zaken zijn dus wel gaande .Het zou mooi zijn als meerdere mensen hun ogen open deden.En neit pas straks als er,behalve de huidskleur ,geen enkel verschil meer is tussen een hindoestaan en een nederlander.

Upholder of TRUTH!!!

Kaise.nl

« Reactie #59 Gepost op: 21 mei 2012, 13:54:01 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: