Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Ik geloof hier geen moer van...  (gelezen 2462 keer)

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
Ik geloof hier geen moer van...
« Gepost op: 30 mei 2011, 14:54:23 »
http://forum.kaise.nl/index.php/topic,195327.0.html

Ik vraag me af hoe sommige berichten goedgekeurd kunnen worden, als er wordt beweert dat alle berichten van gasten eerst goedgekeurd worden.  :dontknow:

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • Geslacht: Vrouw
  • ..Woman..
Re: Ik geloof hier geen moer van...
« Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2011, 14:58:04 »
Dus dat. ALs ik sommige berichten lees dan denk ik hoe in hemels naam kan het worden goedgekeurd? EN dat is het nou. Ze keuren alles goed maar als ze iets over hun zelf lezen/zien dan halen ze het wel gelijk weg of keuren ze het bericht niet goed.. Jemig,.

Offline Mr.MUSTAFA

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2011, 15:12:01 »
Hoi chander challie slagharen
I (L) savitri  STC!

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2011, 16:03:13 »
Hoe kan in Godsnaam nou een bericht als dit goedgekeurd worden?
Vinod ... muziek is jouw afdeling...... ik geloof dat je ergens aan het falen bent...

woman weer denk je dat je iets weet .. zomaar trek je conlussie dat ik iemand van AHB ben luister slet je hebt geen flauw idee wie ik ben in ieder geval niemand van AHB..

1 ding moet je weten maak niemand boos laat het duidelijk zijn hou je bezig met je iegen xxxx leven met je hoerezonen en laat andere A.U.B met rust!!

begrijp je niet dat niemand je mag en alleen mensen van kaise forum die lowlife personen die jou niet kennen aan jou kant staan.. begrijp je niet dat ze je gebruiken?? niemand mag je hoor ze praten goed in je gezicht maar achter je rug om praten ze xxxx hard over jou ook de mensen die hier op deze topic reageren slijm slijm...

jij lacht op je eigen domme fouten.. hou op met bemoeien ,, xxxx bemoeial..

ga in die reed van kaise zitten maar laat andere met rust..je zou trouwens gaan vn forum.. waarom ben je er nog?? wou je zielig spelen om te horen van die kaisehoerzonen van awhhh woman slet blijff waaarom ga je wegg.. was dat alles wat je wou..??
hahahaha ik lach dood om jou he.. maar onthoud ben niemand vn ahb dat moet je weten ik ben heel iemand anders..

dag slet

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2011, 16:03:13 »

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #4 Gepost op: 30 mei 2011, 16:06:13 »
Ach het beleid hier is meestal het niet volgen van het beleid toch? Is tenminste duidelijk...
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #5 Gepost op: 30 mei 2011, 16:08:51 »
Ach het beleid hier is meestal het niet volgen van het beleid toch? Is tenminste duidelijk...
Ja dat zou je haast wel denken ja...
Ze komen hierdoor steeds minder geloofwaardige r over...

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #6 Gepost op: 30 mei 2011, 16:09:47 »
Ik vraag dat opeens in godsnaam ook af!!?? :s

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Music is the heart of our Soul
« Reactie #7 Gepost op: 30 mei 2011, 16:20:20 »
Als berichten scheldwoorden omvatten kunnen ze of worden afgekeurd (=verwijderd) of de reacties worden aangepast.

Ik heb die laatste reactie dan ook aangepast. Kritiek op members moet kunnen, maar waar het overslaat naar pure zwartmakerij kan ook eventueel een ban worden gegeven. Soms is de intentie niet helemaal goed te bepalen en bij twijfel moeten de mods onderling anders maar ff overleggen.

Maar ik vind het zinvol dat jullie deze topic hebben geopend.. Wellicht werden tot nu toe berichten iets te makkelijk goedgekeurd.

Let wel... op muziekforum gaat het er iets ruiger aantoe.. felle kritiek kun je daar dan ook verwachten. Ik sta daar ook vrij veel toe.. (maar heeft ook grenzen natuurlijk).. omdat de mensen daar zich nu eenmaal met ongezouten meningen uiten.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl | BB PIN: 25F88AC3

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #8 Gepost op: 30 mei 2011, 16:33:51 »
Ik snap niet waarom er een persoonlijke aanval naar (in dit geval) Woman wordt gedaan in een topic die over (kennelijk) een bandje gaat. Post slaat dus al nergens op en hoort niet in dat topic thuis. Dat er dan ook nog zulke woorden worden gebruikt, er wordt zwartgemaakt.. ..ook al laat men meer toe in het muziekforum, deze reactie was toch volstrekt nutteloos en niet conform de regels? Ik weet dat er members zijn die elkaar moeten negeren van de mods, maar de gasten krijgen vrij spel. Beetje krom vind ik dit. Kan ik net zo goed alleen als gast komen en mensen uitschelden en irriteren als ik daar zin in heb.
Vind je het verder gek dat veel muzikanten niet meer op kaise forum komen?! De regels zijn nu helemaal niet eenduidig. Post een gast de echte naam van een muzikant terwijl hij onder zijn account (waar zijn naam niet bij staat vermeld) reageert dan wordt het bericht weggehaald. Doet een member dit tegen een gast komen er strafpunten.
Of die gastenoptie er wel of niet is kan me geen reet schelen. Maar ik kan me voorstellen dat mensen het eens zijn dat de regels niet voor iedereen hetzelfde zijn. En dat is, denk ik, het ware punt achter deze topic.

:free-sexy-smileys-947:
Zoals we de bodem van een meer niet kunnen zien, omdat er rimpels op het wateroppervlak zijn, zo kunnen we de diepten van de geest niet zien, zolang de oppervlakte onrustig is.

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #9 Gepost op: 30 mei 2011, 16:34:49 »
wat soms ook lastig is om iets goed/of af te keuren is als je de conversatie niet weet of de topic niet heb bekeken... dan ben je gwn verplicht eerst die hele topic te lezen en daarna pas goedkeuren(zo veel tijd heb k niet hoor)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #10 Gepost op: 30 mei 2011, 16:40:22 »
wat soms ook lastig is om iets goed/of af te keuren is als je de conversatie niet weet of de topic niet heb bekeken... dan ben je gwn verplicht eerst die hele topic te lezen en daarna pas goedkeuren(zo veel tijd heb k niet hoor)

Klopt.

En om eerlijk te zijn.. soms als ik met me mobiele telefoon inlog en er staan een heleboel berichten van gasten te wachten op goedkeuring dan keur ik ze in 1 keer allemaal goed.. terwijl ik niet alle reacties echt goed heb doorgelezen. Maar ik wilde gasten dan ook niet te lang laten wachten voor hun reacties er staan.

Overigens zijn er nog een hoop berichten die ik afkeur/verwijder.. als ze scheldwoorden ofzo omvatten.. Maar dat zien de members hier dan niet en denken zij dat de mods altijd maar alles goedkeuren.. dat is dus niet het geval.

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #11 Gepost op: 30 mei 2011, 16:53:05 »
Klopt.

En om eerlijk te zijn.. soms als ik met me mobiele telefoon inlog en er staan een heleboel berichten van gasten te wachten op goedkeuring dan keur ik ze in 1 keer allemaal goed.. terwijl ik niet alle reacties echt goed heb doorgelezen. Maar ik wilde gasten dan ook niet te lang laten wachten voor hun reacties er staan.

Overigens zijn er nog een hoop berichten die ik afkeur/verwijder.. als ze scheldwoorden ofzo omvatten.. Maar dat zien de members hier dan niet en denken zij dat de mods altijd maar alles goedkeuren.. dat is dus niet het geval.
klopt, maar ik heb echter geen zin om elke topic te doorlezen om vervolgens 1 reactie goed te keuren en zeker een topic die ik niet boeient genoeg vindt ..

Offline Biesoes

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • In Upendi
« Reactie #12 Gepost op: 30 mei 2011, 17:17:23 »
Klopt.

klopt, maar ik heb echter geen zin om elke topic te doorlezen om vervolgens 1 reactie goed te keuren en zeker een topic die ik niet boeient genoeg vindt ..

doet nogal de essentie van dat goedkeursystee m teniet hè. en shailesh zei (op 7 april) dat hij op korte termijn de oude situatie zou herstellen, alleen members dus. we zijn inmiddels bijna 2 maanden verder.

Offline Saawan

• Schoppen Koning
  • *
  • Strafpunt 0
  • K.0rhie Kapoor!...
« Reactie #13 Gepost op: 30 mei 2011, 17:31:25 »
Hmm...uhm niets vervelends tegen je hoor, maar waarom ben je dan moderator? Is dit niet een van je taken? Of vergis ik me?

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #14 Gepost op: 30 mei 2011, 17:33:14 »
doet nogal de essentie van dat goedkeursystee m teniet hè. en shailesh zei (op 7 april) dat hij op korte termijn de oude situatie zou herstellen, alleen members dus. we zijn inmiddels bijna 2 maanden verder.

Bekijk het ook ff praktisch. Het kost ontzettend veel tijd om echt alle reacties te lezen en alle rommel eruit te filteren.
Het is makkelijk om de moderators direct weer aan te vallen en overal de schuld van te geven, want uiteindelijk zijn zij het die van alles mis doen en de members doen alleen maar goed... maar niemand overdenkt eens hoeveel tijd we verdorie hier wel niet in steken.. althans ik weet dat ik vrijwel elke dag behoorlijk wat reacties doorlees en dan wel of niet goedkeur.. maar ik ben hier niet 24 uur p/d.. Zelfs alle mods bij elkaar (zoveel zijn het er niet) kunnen niet alles dekken. En ik vind soms ook dat we iets flexibeler moeten zijn.. soms irriteren mensen zich aan de meest kleine aanvallen.. beetje kleinzerig noem ik dat. Maar die aanvallen op Woman vind ik wel heel ver gaan.. zeker die scheldwoorden kunnen niet.. ben ik het mee eens. Er zijn grenzen.

Offline Biesoes

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • In Upendi
« Reactie #15 Gepost op: 30 mei 2011, 17:41:24 »
Bekijk het ook ff praktisch. Het kost ontzettend veel tijd om echt alle reacties te lezen en alle rommel eruit te filteren.
Het is makkelijk om de moderators direct weer aan te vallen en overal de schuld van te geven, want uiteindelijk zijn zij het die van alles mis doen en de members doen alleen maar goed... maar niemand overdenkt eens hoeveel tijd we verdorie hier wel niet in steken.. althans ik weet dat ik vrijwel elke dag behoorlijk wat reacties doorlees en dan wel of niet goedkeur.. maar ik ben hier niet 24 uur p/d.. Zelfs alle mods bij elkaar (zoveel zijn het er niet) kunnen niet alles dekken. En ik vind soms ook dat we iets flexibeler moeten zijn.. soms irriteren mensen zich aan de meest kleine aanvallen.. beetje kleinzerig noem ik dat. Maar die aanvallen op Woman vind ik wel heel ver gaan.. zeker die scheldwoorden kunnen niet.. ben ik het mee eens. Er zijn grenzen.

het was geen aanval hoor, ik vind het juist heel onpraktisch zo'n systeem. je bent een mod en geen robot. die hele gastenfunctie heeft alleen maar gedoe en geklaag gegeven, en nog wordt er niets aan gedaan. kom sindsdien sowieso niet echt meer met plezier op dit forum.

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #16 Gepost op: 30 mei 2011, 17:43:04 »
Ik snap niet waarom er een persoonlijke aanval naar (in dit geval) Woman wordt gedaan in een topic die over (kennelijk) een bandje gaat. Post slaat dus al nergens op en hoort niet in dat topic thuis. Dat er dan ook nog zulke woorden worden gebruikt, er wordt zwartgemaakt.. ..ook al laat men meer toe in het muziekforum, deze reactie was toch volstrekt nutteloos en niet conform de regels? Ik weet dat er members zijn die elkaar moeten negeren van de mods, maar de gasten krijgen vrij spel. Beetje krom vind ik dit. Kan ik net zo goed alleen als gast komen en mensen uitschelden en irriteren als ik daar zin in heb.
Vind je het verder gek dat veel muzikanten niet meer op kaise forum komen?! De regels zijn nu helemaal niet eenduidig. Post een gast de echte naam van een muzikant terwijl hij onder zijn account (waar zijn naam niet bij staat vermeld) reageert dan wordt het bericht weggehaald. Doet een member dit tegen een gast komen er strafpunten.
Of die gastenoptie er wel of niet is kan me geen reet schelen. Maar ik kan me voorstellen dat mensen het eens zijn dat de regels niet voor iedereen hetzelfde zijn. En dat is, denk ik, het ware punt achter deze topic.

:free-sexy-smileys-947:

Inderdaad. Topic gaat over een band en men gaat maar door en door met zwart maken. Beetje lekker stoer doen achter een pctje..

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 30 mei 2011, 17:46:49 »
het was geen aanval hoor, ik vind het juist heel onpraktisch zo'n systeem. je bent een mod en geen robot. die hele gastenfunctie heeft alleen maar gedoe en geklaag gegeven, en nog wordt er niets aan gedaan. kom sindsdien sowieso niet echt meer met plezier op dit forum.

Ach.. tis moeilijk. Als je alle forumbezoekers beschouwt.. zijn er een aantal bij die juist graag sensatie willen lezen.. en een aantal willen juist een net gezellig forum hebben..  Je moet dan ergens een middenweg vinden. Alleen maar members haalt de hele sensatie weg.. als gast durven mensen eerder een ongezouten mening kwijt dan als member.. En ongecontroleer de berichtenstrom en van gasten jagen natuurlijk alle vast members weg...
Ik denk dat we iets strenger moeten omgaan met scheldwoorden en reacties die echt te ver gaan met zwartmakerijen ..
Of we moeten bepaalde subfora alleen member-toegankelijk maken en andere subfora toegankelijk voor iedereen (members en gasten)..

Offline sintelo

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • "Yesterday is History, Tomorrow a Mystery
« Reactie #18 Gepost op: 30 mei 2011, 17:50:37 »
Gewoon meer moderators

Offline Biesoes

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • In Upendi
« Reactie #19 Gepost op: 30 mei 2011, 18:02:35 »
Ach.. tis moeilijk. Als je alle forumbezoekers beschouwt.. zijn er een aantal bij die juist graag sensatie willen lezen.. en een aantal willen juist een net gezellig forum hebben..  Je moet dan ergens een middenweg vinden. Alleen maar members haalt de hele sensatie weg.. als gast durven mensen eerder een ongezouten mening kwijt dan als member.. En ongecontroleer de berichtenstrom en van gasten jagen natuurlijk alle vast members weg...
Ik denk dat we iets strenger moeten omgaan met scheldwoorden en reacties die echt te ver gaan met zwartmakerijen ..
Of we moeten bepaalde subfora alleen member-toegankelijk maken en andere subfora toegankelijk voor iedereen (members en gasten)..

tja, t is geheel aan de beheerder welke kant hij op wilt met dit forum. t is sowieso gebleken dat de vaste member geen enkele inbreng heeft. ik reageer al weinig, maar denk er wel aan om gewoon niet meer te reageren zoals ik een tijdje al deed. de sfeer is heel anders

Online Thakur Ganga Singh

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 30 mei 2011, 18:16:36 »
Serieus de moderators die beweren dat iets te veel tijd of moeite kost....
Ik vind dat elke subforum zijn eigen mod moet krijgen.
Zo verdeel je de taken wat beter.
ज़िंदगी तो बेवफ़ा है एक दिन ठुकरायेगि। मौत महबूब है अपने साथ लेकर जाएगी।

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #21 Gepost op: 30 mei 2011, 18:22:58 »
tja, t is geheel aan de beheerder welke kant hij op wilt met dit forum. t is sowieso gebleken dat de vaste member geen enkele inbreng heeft. ik reageer al weinig, maar denk er wel aan om gewoon niet meer te reageren zoals ik een tijdje al deed. de sfeer is heel anders

Idd. De meerderheid wilt gewoon dat de gastenfunctie wordt gesloten. En tja de beheerder kiest wat hij zelf wilt. En dat als gevolg dat weinig members reageren of helemaal niet meer reageren. Zoo jaagt men gewoon zijn eigen vaste members weg. Op een gegeven moment zullen alleen die gasten overblijven..

Offline Nadeem

• Two pair
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #22 Gepost op: 30 mei 2011, 19:19:35 »
1. Moderators moeten niet klagen als het teveel werk is. Sorry hoor, maar je hebt ZELF ervoor gekozen om de vrijwilligersf unctie als mod te beoefenen. Ik neem iig aan dat Shailesh niet met een pistool aan je hoofd je gedwongen heeft om mod te worden!? Dus is het teveel werk, teveel moeite. Treed dan terug en zeur niet.

2. Waarom ouwe koeien uit de sloot halen? Hierover is al JAREN discussie. Elke keer wordt het weer opgerakeld. Met als 1 eindstand. GEEN winst.

Ikzelf kom na jaren weer op dit forum vanwege een botsing met Shailesh. Was een persoonlijke boycot. Ik kom nu juist weer uit verveling en in de hoop dat er verbetering heeft opgetreden. Dit heeft niet plaats gevonden. Maar hoor je me zeiken? Nee, want ik heb er echt schijt aan. Ik vermaak me wel op m'n eigen manier. Zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen.

Mazzel.

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #23 Gepost op: 30 mei 2011, 22:24:00 »

Hier is dus niets van waar... want het is dus teveel werk.
http://forum.kaise.nl/index.php/topic,195327.0.html

Er kan hierdoor dus niet 1 lijn getrokken worden tussen members en gasten.
Er wordt hier notabene iemand voor slet uitgemaakt, terwijl het niet op het forum had mogen komen.

De vraag is nu wat er gedaan kan worden om dit soort blunders te voorkomen.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #24 Gepost op: 31 mei 2011, 01:06:50 »
Ommige dingen kunnen ook niet zoals schelden op zo een manier ed.
Maar een discussie zou gwn moeten kunnen want sommige members hier zijn echt een btje te drama af en toe hoor :s

Missch handig om bep post aan te passen voordat we ze goedkeuren? Scheelt naar de topic gaan ed.
Shai?
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 31 mei 2011, 01:10:28 »
Ik vraag dat opeens in godsnaam ook af!!?? :s
shit jongoe!! laat die beste heer daar boven met rust. :P

Offline Rishma*

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 31 mei 2011, 07:05:02 »
en waarom worden zulke topics niet verwijderd ?
http://forum.kaise.nl/index.php/topic,196610.0.html

Offline Chocomel

• Schoppen 9
  • *
  • Strafpunt 2
  • De Enige Echte
« Reactie #27 Gepost op: 31 mei 2011, 08:35:02 »
Deze topic wou ik er net bij halen. Moderators posten hier ook zelf in, terwijl er duidelijk gescholden en zwart gemaakt word

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #28 Gepost op: 31 mei 2011, 09:19:48 »
Ommige dingen kunnen ook niet zoals schelden op zo een manier ed.
Maar een discussie zou gwn moeten kunnen want sommige members hier zijn echt een btje te drama af en toe hoor :s

Missch handig om bep post aan te passen voordat we ze goedkeuren? Scheelt naar de topic gaan ed.
Shai?

Je moet ze eerst goedkeuren alvorens we kunnen aanpassen.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #29 Gepost op: 31 mei 2011, 09:21:18 »

Bij opsporing verzocht worden reacties/topics doorgaans verwijderd pas als daar een verzoek toe wordt gedaan. De scheldpartijen zijn gepost nadat ik had gereageerd.. had die niet gezien.. zal deze alsnog verwijderen.

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 31 mei 2011, 09:21:18 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: