Nieuwsbrief

Naam:
Mobiel:

Uitgaantips

?

Auteur Topic: Elk meisje heeft een man nodig in haar leven!?  (gelezen 2832 keer)

Offline Sar.hasje

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • FWH
Elk meisje heeft een man nodig in haar leven!?
« Gepost op: 20 mei 2011, 00:21:50 »
Beste forum-leden,
Ik heb een (beste) vriendin die ik al jaren ken. Ze heeft een slechte relatie met der vader, ze praten namelijk nooit met elkaar. Ze hebben geen ruzie of dergelijke. Maar sinds mn vriendin aan het puberen is, heeft haar vader afstand genomen. Hoewel zij dacht dat haar vader weer normaal zal doen na een tijdje, is dit helaas niet gebeurt.
'Probleem' nu is dat ze veelal op oudere mannen valt. Ze is zelf 18 en gaat met een man van 36. Ik denk dat dit komt door de relatie tussen haar en haar vader. Maar wanneer ik erover begin, wordt ze helemaal gek. Ze zegt dan ook: elk meisje heeft een man nodig in haar leven.
Hoe moet ik dit aan haar uitleggen, en is mijn verklaring logisch of kunnen er andere dingen rol spelen?
Cauz when you smile for me the world seems alright !

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
Re: Elk meisje heeft een man nodig in haar leven!?
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2011, 00:26:43 »
Niet iedereen met een oudere man is opzoek naar een vader figuur
En waarom is t een probleem?
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • Geslacht: Man
  • DESI PAPA
« Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2011, 00:35:32 »
Ik denk dat ze een vaderlijk figuur mist, vandaar ook een oudere vent...

Offline shivani

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
  • Een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2011, 09:58:00 »

precies! zolang ze samen gelukkig zijn zie ik het probleem ook niet.
The most beautiful girl in the world calls me mommy

Kaise.nl

« Reactie #3 Gepost op: 20 mei 2011, 09:58:00 »

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Music is the heart of our Soul
« Reactie #4 Gepost op: 20 mei 2011, 10:08:31 »
18 met 36.. gadverdamme mang
Ze is nog nauwelijks kind af.. meisje van 18 zit doorgaans in een heel andere levensfase. Je gaat toch geen pappa figuur zoeken in je partner.. sick hoor
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl | BB PIN: 25F88AC3

Offline ..BaBy_MisZ..

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #5 Gepost op: 20 mei 2011, 10:14:07 »
Beste forum-leden,
Ik heb een (beste) vriendin die ik al jaren ken. Ze heeft een slechte relatie met der vader, ze praten namelijk nooit met elkaar. Ze hebben geen ruzie of dergelijke. Maar sinds mn vriendin aan het puberen is, heeft haar vader afstand genomen. Hoewel zij dacht dat haar vader weer normaal zal doen na een tijdje, is dit helaas niet gebeurt.
'Probleem' nu is dat ze veelal op oudere mannen valt. Ze is zelf 18 en gaat met een man van 36. Ik denk dat dit komt door de relatie tussen haar en haar vader. Maar wanneer ik erover begin, wordt ze helemaal gek. Ze zegt dan ook: elk meisje heeft een man nodig in haar leven.
Hoe moet ik dit aan haar uitleggen, en is mijn verklaring logisch of kunnen er andere dingen rol spelen?

ik begrijp je issue....
heb zoiets ook meegemaakt
probeer tog met der te praten, ook al word ze geak, tis je (beste) vriendin, die luistert tog wel naar wat je te zeggen hebt,  laat haar zien dat jongens van haar lft ook interesant kunne zijn, kijk als ze gelukkig is met de man, zou ik het laten hoe nasty het ook klinkt ze komt er zelf wel achter(als het misloopt), die man natuurlijk happy.. lekker een jong ding om me te pronken

Offline lindsay

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 0
  • just believe in jezus christ
« Reactie #6 Gepost op: 20 mei 2011, 10:37:10 »

Ik ben het met je eens

Offline Popsy

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 20 mei 2011, 11:06:34 »
Het lijkt erop dat ze idd een vaderfiguur zoekt... Als eerste moet je er voor haar zijn, praat met haar ook al wordt ze gek. Ze zit nu in de pubertijd in die tijd hebben ze vaak hele andere gedachten. Andere kant vind ik ook dat die 36 jarige man zijn verstand moet gebruiken. Enige wat jij kan doen haar bijstaan en er voor d'r zijn. 

Offline shivani

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #8 Gepost op: 20 mei 2011, 11:07:59 »
Ze is nog nauwelijks kind af.. meisje van 18 zit doorgaans in een heel andere levensfase. Je gaat toch geen pappa figuur zoeken in je partner.. sick hoor

dat hoef dus echt niet zo te zijn..really!
ken genoeg mannen die op hun 36ste nog hartstikke jong uitzien, en genoeg meiden die volwassen zijn op hun 18e.

Offline steinberg

• Schoppen Aas
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 20 mei 2011, 11:08:04 »
ze zit nu in een 2 de ontdekkings fase. wil graag alles uitproberen.
wat niet kan is altijd spannender.

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Music is the heart of our Soul
« Reactie #10 Gepost op: 20 mei 2011, 11:38:04 »
dat hoef dus echt niet zo te zijn..really!
ken genoeg mannen die op hun 36ste nog hartstikke jong uitzien, en genoeg meiden die volwassen zijn op hun 18e.

Nee sorry.. ik vind dat echt niet kunnen hoor. Als me dochtertje van 18 met iemand van 36 thuis komt kap ik zijn piemel eraf
Een paar jaar verschil is okee... maar 18 jaar.. dubbele leeftijd nota bene... Een meisje is op die leeftijd misschien al volwassen maar moet nog veel levenservaring opdoen om bewust een goede keuze te maken.. zeker in een dergelijke situatie. Als ze bijvoorbeeld 25 was en die man 43 vind ik het al wat acceptabeler.. . Gaat me om die zeer jonge leeftijd
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl | BB PIN: 25F88AC3

Offline Woman

• Straight
  • *
  • Strafpunt 3
  • ..Woman..
« Reactie #11 Gepost op: 20 mei 2011, 11:46:14 »
Beste forum-leden,

Als ik het zo lees dan is ze gewoon opzoek naar een vaderfiguur. Vaak als meisjes geen vader hebben gehad of geen goede band hebben met hun vader.. gaan ze op zoek naar de warmte/liefde bij andere mannen. Het hoeft niet perse oudere mannen te zijn maar toch komt dat wel vaak voor.
Het is moeilijk om het haar uit te leggen. Ze zal er toch niks mee doen.

Offline varisha

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 0
  • Wat je zaait zal je oogsten
« Reactie #12 Gepost op: 20 mei 2011, 12:23:47 »
ik denk inderdaad dat ze op zoek is naar een vaderfiguur.
en dat heeft ze gevonden.
maar ik zou het ook niet accepteren als me dochter dat zou doen.

Offline shivani

• Schoppen 6
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 20 mei 2011, 15:37:39 »
Nee sorry.. ik vind dat echt niet kunnen hoor. Als me dochtertje van 18 met iemand van 36 thuis komt kap ik zijn piemel eraf
Een paar jaar verschil is okee... maar 18 jaar.. dubbele leeftijd nota bene... Een meisje is op die leeftijd misschien al volwassen maar moet nog veel levenservaring opdoen om bewust een goede keuze te maken.. zeker in een dergelijke situatie. Als ze bijvoorbeeld 25 was en die man 43 vind ik het al wat acceptabeler.. . Gaat me om die zeer jonge leeftijd

over het algemeen zijn ze op die leeftijd idd nog puberig ( uitzonderingen daar gelaten, waar het dus wel kan he! )
mar ik gebrijp wat je bedoelt.

Online bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Carpe Diem
« Reactie #14 Gepost op: 20 mei 2011, 15:55:22 »
dit

Offline Fast

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • JAI HIND
« Reactie #15 Gepost op: 20 mei 2011, 16:09:58 »
Als ik het zo lees dan is ze gewoon opzoek naar een vaderfiguur. Vaak als meisjes geen vader hebben gehad of geen goede band hebben met hun vader.. gaan ze op zoek naar de warmte/liefde bij andere mannen. Het hoeft niet perse oudere mannen te zijn maar toch komt dat wel vaak voor.

Dit is waar
Collega van mijn vrouw heeft ook problemen met haar vader en valt alleen op oudere mannen. Maar het probleem is, zijn mannen met vrouw en kinderen die het niet menen met haar. Waardoor zij altijd verdriet krijgt.

Smile

Offline Sar.hasje

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FWH
« Reactie #16 Gepost op: 20 mei 2011, 22:03:41 »
Het probleem is dat er zoveel leuke jongere jongens zijn, die haar willen. Maar die negeert ze gewoon om die man.

Offline Sar.hasje

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FWH
« Reactie #17 Gepost op: 20 mei 2011, 22:04:22 »
Ja dat dacht ik dus ook. En dat zei ik ook tegen haar, kreeg alleen toen wel de wind van voren.

Offline Sar.hasje

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FWH
« Reactie #18 Gepost op: 20 mei 2011, 22:06:46 »
ik begrijp je issue....
heb zoiets ook meegemaakt
probeer tog met der te praten, ook al word ze geak, tis je (beste) vriendin, die luistert tog wel naar wat je te zeggen hebt,  laat haar zien dat jongens van haar lft ook interesant kunne zijn, kijk als ze gelukkig is met de man, zou ik het laten hoe nasty het ook klinkt ze komt er zelf wel achter(als het misloopt), die man natuurlijk happy.. lekker een jong ding om me te pronken
Jaaa, ik heb der aantal keer geprobeerd te koppelen. Maar zodra ze weer aan die man dacht, haakte ze af. En jaa die man is niet zo dat ie alleen pronkt, hij verzorgd haar wel heel goed.

Offline Sar.hasje

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FWH
« Reactie #19 Gepost op: 20 mei 2011, 22:08:53 »
Het lijkt erop dat ze idd een vaderfiguur zoekt... Als eerste moet je er voor haar zijn, praat met haar ook al wordt ze gek. Ze zit nu in de pubertijd in die tijd hebben ze vaak hele andere gedachten. Andere kant vind ik ook dat die 36 jarige man zijn verstand moet gebruiken. Enige wat jij kan doen haar bijstaan en er voor d'r zijn.
Hmm ik heb der vaak genoeg gek gemaakt met het onderwerp. En ik sta sowieso wel achter der, maar het voelt niet juist zij en die man..

Offline Sar.hasje

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FWH
« Reactie #20 Gepost op: 20 mei 2011, 22:10:14 »
Dit is waar
Collega van mijn vrouw heeft ook problemen met haar vader en valt alleen op oudere mannen. Maar het probleem is, zijn mannen met vrouw en kinderen die het niet menen met haar. Waardoor zij altijd verdriet krijgt.
Hmm tot nu toe is het nog niet fout gegaan. Die man is al wel getrouwd geweest, en heeft 2 dochters. Maar of hij het meent is mij een raadsel..

Offline Sar.hasje

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FWH
« Reactie #21 Gepost op: 20 mei 2011, 22:25:44 »
Ja, waarschijnlijk is het gevoel bij haar nog sterker, omdat ze onschuldig is. En ja ze zeggen niet voor niets, als er binnen niks te knabbelen is wordt dat al snel buiten gezocht.

Offline Sar.hasje

• Schoppen 3
  • *
  • Strafpunt 0
  • FWH
« Reactie #22 Gepost op: 20 mei 2011, 22:29:14 »
Precies dat leg ik haar uit. Maar dan krijg ik steeds grote bek terug van leeftijd maakt niet uit. Hij deelt zn levenservaring met haar zegt ze.

test

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: 21 mei 2011, 00:24:56 »
Hoe vervelend het ook is, ze is 18 en dus volwassen om die keuze te maken. Het heeft geen zin om haar te vertellen dat het niet. Daar zal ze zelf achter komen, of misschien ook niet en gaat deze relatie juist heel goed.

Als ze jouw beste vriendin is, accepteer je haar keuze en blijf je haar steunen. 

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #24 Gepost op: 21 mei 2011, 14:59:32 »
Hoe vervelend het ook is, ze is 18 en dus volwassen om die keuze te maken. Het heeft geen zin om haar te vertellen dat het niet. Daar zal ze zelf achter komen, of misschien ook niet en gaat deze relatie juist heel goed.

Als ze jouw beste vriendin is, accepteer je haar keuze en blijf je haar steunen. 
wanneer hij 45 is en zij in de bloei van haar leven staat, is hij aan het aftakelen.. (is ie  nu al) ze zal niet bij hem blijven... believe me..

test

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: 22 mei 2011, 23:36:12 »
wanneer hij 45 is en zij in de bloei van haar leven staat, is hij aan het aftakelen.. (is ie  nu al) ze zal niet bij hem blijven... believe me..

Vast, maar daar zal ze zelf wel achter komen.

Offline chander

• No Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #26 Gepost op: 23 mei 2011, 07:40:08 »

Vast, maar daar zal ze zelf wel achter komen.
;-)

Vaishali

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 23 mei 2011, 19:28:09 »
Ik ken ook iemand die een relatie heeft met een veel oudere man, waarschijnlijk kwam dat doordat zij vroeger ook geen aandacht kreeg van haar vader. Eerst dacht ik GATVER, maar ze geeft aan heel gelukkig met hem zijn en is nu al een tijdje met hem. Maar ik moet er niet aan denken om met een man thuis te komen die even oud is als mijn vader. Hij laat me meteen alle hoeken van huis zien!

Vaishali

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 23 mei 2011, 19:50:11 »
Ik ken ook iemand die een relatie heeft met een veel oudere man, waarschijnlijk kwam dat doordat zij vroeger ook geen aandacht kreeg van haar vader. Eerst dacht ik GATVER, maar ze geeft aan heel gelukkig met hem zijn en is nu al een tijdje met hem. Maar ik moet er niet aan denken om met een man thuis te komen die even oud is als mijn vader. Hij laat me meteen alle hoeken van huis zien!

Foutje, ik bedoel HET huis

Vaishali

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 23 mei 2011, 19:57:04 »
Ohh jee, weer een fout. SORRY!

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 23 mei 2011, 19:57:04 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik 9 in.: