collapse

Auteur Topic: Vader en dochtertje  (gelezen 18844 keer)

Offline TeD-StaR

• Schoppen 4
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Unbreakable....
Re: Vader en dochtertje
« Reactie #60 Gepost op: 7 augustus 2013, 00:51:33 »
ik heb zelf een dochtertje en ik kan jullie vertellen.... ik ga gewoon netjes naar de dames-toilet met mijn meisje...handj es wassen en we gaan eruit... wordt wel eens vreemd aangekeken maar gelukkig is wc gemaakt om je behoefte netjes te doen en niet om elkaar aan te gapen.. dat doen we maar lekker ergens anders..
MoNeY TalKs & B*LLsHiT WalKs!!

Kaise.nl

« Reactie #60 Gepost op: 7 augustus 2013, 00:51:33 »

Offline Kaatil

• Schoppen Boer
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Man
  • Come, let us make love deathless.
« Reactie #61 Gepost op: 7 augustus 2013, 08:09:11 »
of je gaat daar de vrouwen checken

Offline Princesita

• Schoppen 5
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: 14 december 2013, 16:34:56 »
Verschilt zeker hoor.. is ook niks mis mee als je neefje zo nu en dan nog een 'foutje' maakt.. Me dochtertje was er denk ik ook eerder bij omdat ze zag dat haar broer ook naar de wc ging.. en ze wil alles altijd nadoen van hem :P
Sommige kinderen kunnen onderweg ook hun behoefte echt niet inhouden he... bij een familielid van ons.. als die kids dat aangeven dan moeten ze zelfs in een flesje plassen en in luier poepen.. Anders auto helemaal onder met die viezigheid  :P
Moet wel zeggen dat ik het eng vind om naar de damestoilet te gaan met me dochtertje.. tot nu toe nog geen probs gehad ermee.. maar misschien jaagt een dame me ooit wel weg hahaha

Ik denk niet dat ze je zullen wegjagen hoor en anders hebben ze pech want als ik een dochter had zou ik haar ook niet naar een mannen wc brengen
Ik neem vaak mijn kleine nichtje mee op sleeptouw, maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden om haar naar openbare toilet te brengen.
Als het echt niet anders kan dan zet ik eerst wc papier op de bril, moet je ook doen hoor met je dochtertje laat haar niet op een wc bril zitten waar mensen met hun vieze billen op zijn geweest.
Echt lief om te lezen hoe jullie met jullie dochters omgaan, beter dan mannen die alles aan de vrouw overlaten en zelfs bang zijn om een luier te verschonen van hun dochter.
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, dan zul je hem nooit meer zien op gaan.

Kaatol

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: 28 februari 2014, 17:47:43 »
Ik denk niet dat ze je zullen wegjagen hoor en anders hebben ze pech want als ik een dochter had zou ik haar ook niet naar een mannen wc brengen
Ik neem vaak mijn kleine nichtje mee op sleeptouw, maar ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden om haar naar openbare toilet te brengen.
Als het echt niet anders kan dan zet ik eerst wc papier op de bril, moet je ook doen hoor met je dochtertje laat haar niet op een wc bril zitten waar mensen met hun vieze billen op zijn geweest.
Echt lief om te lezen hoe jullie met jullie dochters omgaan, beter dan mannen die alles aan de vrouw overlaten en zelfs bang zijn om een luier te verschonen van hun dochter.

waarom moet dat kind aan n sleeptouw kan dat kut kind niet zelf lopen?

Kaise.nl

« Reactie #63 Gepost op: 28 februari 2014, 17:47:43 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: