collapse

Auteur Topic: Vader en dochtertje  (gelezen 20687 keer)

Offline Fast

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 5
  • Geslacht: Man
  • JAI HIND
Vader en dochtertje
« Gepost op: 16 mei 2011, 15:13:20 »
Beste vaders,

Heb me altijd het volgende zitten af te vragen...
wat is gezonde opvoeding voor je kind?

Vader stel je bent met je dochtertje en zij moet dringend naar het toilet
Breng je haar naar de heren of dames toilet?

U mag niet in het dames toilet en U zult haar vast niet in de heren toilet brengen

Kaise.nl

Vader en dochtertje
« Gepost op: 16 mei 2011, 15:13:20 »

Sensuous Gold

• Gast
Re: Vader en dochtertje
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2011, 15:16:56 »
Als ik een man zou zijn, dan zou ik eerst kijken of er geen man op dat moment bij zo'n pot staat te plassen en als het dan vrij is dan zou ik haar naar het heren toillet brengen en dan naar dat gesloten hokje, jullie hebben toch ook meestal zo'n normale wc??

En als ze oud genoeg is om zelf haar ding te doen dan zou ik haar gewoon naar de dameswc sturen en zelf op de gang wachten.

Sapna...

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2011, 15:22:40 »
Wat ik zie bij me zwager dat hij gewoon de meiden toilet instapt. Je kan beter gewoon de meiden toiltet ingaan dan de mannen toilet want je weet niet wat voor gevallen zo een meisje daar wel niet zal zien... Dus beter de damestoilet ingaan is veiliger :) Dan zal ze ook geen trauma's oplopen :)

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2011, 15:24:29 »
Voordat ik uit huis ga, altijd laten plassen.... en verder bij iedre mogelijk toilet waar ze zou kunnen gaan, vragen of z moet.... in het uiterste geval zou ik de damestoilet opgaan.

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
  • AJAX-If you ain't with us, ur against us!-
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2011, 15:33:05 »
Haar gwn in de dames wc laten gaan en jij wacht buiten?
.. - AJAX - ..Ik misgun niemand iets, Gun het mezelf gewoon meer.. :) "

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #5 Gepost op: 16 mei 2011, 15:34:45 »
Haar gwn in de dames wc laten gaan en jij wacht buiten?

wanneer ze 2en een half is kan dat niet.

Offline Batchie

• Schoppen 8
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 16 mei 2011, 15:35:50 »
ik zie wel vaker vaders vrouwen toilet in gaan met hun dochter, is toch iets netter dan de heren wc's met die urinoirs..
Citaat
"I went to a bookstore and asked the saleswoman, "Where's the self-help section?" She said if she told me, it would defeat the purpose." ~George Carlin

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2011, 16:29:22 »
wanneer ze 2en een half is kan dat niet.
hmmm als ze zindelijk zijn kunnen ze toch alleen naar toilet? (Bij een grote boodschap is weleens hulp nodig)
En anders gwn naar een vrouwen wc:p

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #8 Gepost op: 16 mei 2011, 16:32:03 »
hmmm als ze zindelijk zijn kunnen ze toch alleen naar toilet? (Bij een grote boodschap is weleens hulp nodig)
En anders gwn naar een vrouwen wc:p

klopt... maar ivm hygiene heb ik liever dat ik of mn vrouw erbij is.... kleintjes hebben nog niet echt door als er iets vies is... en het dan vasthouden oid... thuis gaat ze wel gewoon alleen.... maar ergens anders is dr ma er altijd bij...

Offline LL

• Global Moderator
  • 3 of a kind
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #9 Gepost op: 16 mei 2011, 16:38:23 »
klopt... maar ivm hygiene heb ik liever dat ik of mn vrouw erbij is.... kleintjes hebben nog niet echt door als er iets vies is... en het dan vasthouden oid... thuis gaat ze wel gewoon alleen.... maar ergens anders is dr ma er altijd bij...
i knowww ik vind t ook niks
Maar heb t nog niet meegemaakt dat die van mij moest plassen als ze met dr vader weg was
Mjaaah t kan nog komen hhahaha denk dat mn man liever naar huis komt ipv dat hij een vrouwen toilet inloopt:p

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #10 Gepost op: 16 mei 2011, 16:39:19 »
i knowww ik vind t ook niks
Maar heb t nog niet meegemaakt dat die van mij moest plassen als ze met dr vader weg was
Mjaaah t kan nog komen hhahaha denk dat mn man liever naar huis komt ipv dat hij een vrouwen toilet inloopt:p

als ze t kan ophouden wacht ik piever tot we thuis zijn..... maar als het niet anders kan dan wel...

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
  • Een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
« Reactie #11 Gepost op: 16 mei 2011, 17:14:20 »
wat maakt et nou uit welke wc je neemt? laat dat kind plassen joh!
of je nou dames of heren gaat, niemand die daar raar van opkijkt. 
There are many wonders
great and small
but you my child are the most
beautiful of them all

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #12 Gepost op: 16 mei 2011, 17:15:41 »

denk eerder dat iedereen het schattig en aandoenlijk vind dat een vader zijn 2-jarig dochtertje probeert te helpen.
ik althans wel.
There are many wonders
great and small
beautiful of them all

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #13 Gepost op: 16 mei 2011, 17:17:33 »
en 2jarige dragen tegenwoordig nog luiers toch?
There are many wonders
great and small
beautiful of them all

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #14 Gepost op: 16 mei 2011, 17:20:11 »
en 2jarige dragen tegenwoordig nog luiers toch?
hangt ervan af of ze al zindelijk zijn

Offline bubblicious

• Schoppen Vrouw
  • *
  • Strafpunt 0
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe Diem
« Reactie #15 Gepost op: 16 mei 2011, 17:22:22 »
Wat ik zie bij me zwager dat hij gewoon de meiden toilet instapt. Je kan beter gewoon de meiden toiltet ingaan dan de mannen toilet want je weet niet wat voor gevallen zo een meisje daar wel niet zal zien... Dus beter de damestoilet ingaan is veiliger :) Dan zal ze ook geen trauma's oplopen :)

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
  • Eat Clean, Train Mean & Get Lean !!
« Reactie #16 Gepost op: 16 mei 2011, 17:24:24 »
Beste vaders,

Heb me altijd het volgende zitten af te vragen...
wat is gezonde opvoeding voor je kind?

Vader stel je bent met je dochtertje en zij moet dringend naar het toilet
Breng je haar naar de heren of dames toilet?

U mag niet in het dames toilet en U zult haar vast niet in de heren toilet brengen

Dames toilet!! Doe ik altijd met me dochtertje. Ben gek als ik die op een mannentoilet zet..
En dan nog maak ik de wc bril goed school.. en daarna goed verschonen en handen wassen.
Kaise.nl Forum Global Moderator |E-mail: vinod@kaise.nl

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #17 Gepost op: 17 mei 2011, 11:10:57 »
hangt ervan af of ze al zindelijk zijn
maar dan nog toch, kun je een luier omdoen als je samen met haar op stap gaat. veel makkelijker en hygiŽnischer dan openbare toilet lijkt mij.
There are many wonders
great and small
beautiful of them all

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #18 Gepost op: 17 mei 2011, 11:13:45 »
maar dan nog toch, kun je een luier omdoen als je samen met haar op stap gaat. veel makkelijker en hygiŽnischer dan openbare toilet lijkt mij.

Een kind dat al enige tijd zindelijk is, krijg je echt geen luier meer om hoor.. zeker als ze al 3 jaar of ouder zijn.. Maar je moet ze nog wel helpen met verschonen.. tot ze wat ouder zijn en ze het zelf goed genoeg kunnen.

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #19 Gepost op: 17 mei 2011, 11:22:27 »
Een kind dat al enige tijd zindelijk is, krijg je echt geen luier meer om hoor.. zeker als ze al 3 jaar of ouder zijn.. Maar je moet ze nog wel helpen met verschonen.. tot ze wat ouder zijn en ze het zelf goed genoeg kunnen.

mijn neefje was met 3 jaar zindelijk maar kreeg bij lange reizen of op stap wel een luier om.
dat ze zindelijk zijn wil niet zeggen dat het altijd goed gaat toch? hij is nu 5 en plas af en toe nog steeds in bed ondanks dat ie zindelijk is.
There are many wonders
great and small
beautiful of them all

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #20 Gepost op: 17 mei 2011, 11:37:42 »
mijn neefje was met 3 jaar zindelijk maar kreeg bij lange reizen of op stap wel een luier om.
dat ze zindelijk zijn wil niet zeggen dat het altijd goed gaat toch? hij is nu 5 en plas af en toe nog steeds in bed ondanks dat ie zindelijk is.

Owh oke.. me dochtertje is net 5, maar plast allang niet meer in bed... hahaha... ik denk dat ze gaat gillen als we bij haar met een luier aankomen  :P

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #21 Gepost op: 17 mei 2011, 11:41:14 »
Wij mannen hebben grote moeite met richtgevoel als het aankomt om een openbaar toilet.
Al staan er Urinoirs, die WC potten zijn altijd omgeven door een atlantische oceaan.
Als je binnenloopt, ga je automatisch op een afstand staan, liefst tegen de deur aan, om niet in de pis van een ander te staan.
En dan begin je met een explosie, zodat je niet op je eigen broek spettert, maar meteen in de pot richt die anderhalve meter voor je staat.
Daar gaat het al fout, want 9 van de 10 keer moet de richting bijgesteld worden.
Bij het laatste beetje moet je toch wel de de oceaan van wat extra smeltwater voorzien omdat de druk uitgewerkt is.

Om terug te komen op de topic,
Daarom ga je liever met je dochtertje naar een damestoilet in de veronderstelli ng dat dames beter kunnen richten.
En het is helemaal geen schande maar juist een trots dat je als vader zijnde alleen kunt zorgdragen voor je kind.

De meeste kinderen zijn bji 3 jaar al helemaal zindelijk.
Tussen 2 en 3 zal het wel eens voorkomen dat ze in bed of broek plassen, maar dat aantal is op 1 hand te tellen, uitzonderingen daar gelaten.
heeft alles te maken met de hygienische manier van pissen...  ;-)

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #22 Gepost op: 17 mei 2011, 11:43:45 »
Owh oke.. me dochtertje is net 5, maar plast allang niet meer in bed... hahaha... ik denk dat ze gaat gillen als we bij haar met een luier aankomen  :P

haha, nee mijn neefje draag nog heel zelden een luier bij het slapen gaan.
maar verschilt ook wel per kind en situatie he. ik heb er (voor nu nog) weinig verstand van. :)P

There are many wonders
great and small
beautiful of them all

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #23 Gepost op: 17 mei 2011, 11:46:23 »
Wij mannen hebben grote moeite met richtgevoel als het aankomt om een openbaar toilet.
Al staan er Urinoirs, die WC potten zijn altijd omgeven door een atlantische oceaan.
Als je binnenloopt, ga je automatisch op een afstand staan, liefst tegen de deur aan, om niet in de pis van een ander te staan.
En dan begin je met een explosie, zodat je niet op je eigen broek spettert, maar meteen in de pot richt die anderhalve meter voor je staat.
Daar gaat het al fout, want 9 van de 10 keer moet de richting bijgesteld worden.
Bij het laatste beetje moet je toch wel de de oceaan van wat extra smeltwater voorzien omdat de druk uitgewerkt is.

Om terug te komen op de topic,
Daarom ga je liever met je dochtertje naar een damestoilet in de veronderstelli ng dat dames beter kunnen richten.
En het is helemaal geen schande maar juist een trots dat je als vader zijnde alleen kunt zorgdragen voor je kind.

De meeste kinderen zijn bji 3 jaar al helemaal zindelijk.
Tussen 2 en 3 zal het wel eens voorkomen dat ze in bed of broek plassen, maar dat aantal is op 1 hand te tellen, uitzonderingen daar gelaten.

en bedankt voor de beelvorming... :|

en idd, vind et eerder schatig als een vader zijn kleine meid zo te hulp schiet. ^^
There are many wonders
great and small
beautiful of them all

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #24 Gepost op: 17 mei 2011, 11:47:14 »
en bedankt voor de beelvorming... :|

en idd, vind et eerder schatig als een vader zijn kleine meid zo te hulp schiet. ^^
der meeste vrouwen vinden het al schattig wanneer een vader met zn dochtertje door de stad loopt... hahahahahaha

Offline ViNoD

• Global Moderator
  • Straight
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #25 Gepost op: 17 mei 2011, 11:50:24 »
haha, nee mijn neefje draag nog heel zelden een luier bij het slapen gaan.
maar verschilt ook wel per kind en situatie he. ik heb er (voor nu nog) weinig verstand van. :)P

Verschilt zeker hoor.. is ook niks mis mee als je neefje zo nu en dan nog een 'foutje' maakt.. Me dochtertje was er denk ik ook eerder bij omdat ze zag dat haar broer ook naar de wc ging.. en ze wil alles altijd nadoen van hem :P
Sommige kinderen kunnen onderweg ook hun behoefte echt niet inhouden he... bij een familielid van ons.. als die kids dat aangeven dan moeten ze zelfs in een flesje plassen en in luier poepen.. Anders auto helemaal onder met die viezigheid  :P
Moet wel zeggen dat ik het eng vind om naar de damestoilet te gaan met me dochtertje.. tot nu toe nog geen probs gehad ermee.. maar misschien jaagt een dame me ooit wel weg hahaha

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #26 Gepost op: 17 mei 2011, 11:57:49 »
der meeste vrouwen vinden het al schattig wanneer een vader met zn dochtertje door de stad loopt... hahahahahaha

en daar maak jij dankbaar gebruik van? :)P
There are many wonders
great and small
beautiful of them all

siddhani

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 17 mei 2011, 12:00:27 »
Als ik sommige reacties hier lees, dan denk ik sommige hebben echt totaal geen ervaring met kleintjes uit de omgeving ofzo hahah..
Anyways gewoon damestoilet in, de dames die zich daar bevinden begrijpen dat heus wel. Heb nog nooit iemand daar moeilijk om zien doen.  Ik heb er ook geen moeite mee. Zou mn vent gewoon adviseren damestoilet in te gaan met de kleine en zich te excuseren tegenover de dames die zich daar bevinden. Klaar, niet moeilijk doen. Herentoilet, nee, zal net een vent staan te plassen.

Offline chander

• One Pair
  • *
  • Strafpunt 6
  • DESI PAPA
« Reactie #28 Gepost op: 17 mei 2011, 12:04:29 »
en daar maak jij dankbaar gebruik van? :)P
gebruik? nee..  ik ben trouw aan de moeder van mn knd....

maar dat neemt niet weg dat ik t niet leuk mag vinden...  :P

Offline shivani

• Schoppen 7
  • *
  • Strafpunt 0
« Reactie #29 Gepost op: 17 mei 2011, 12:05:29 »
Verschilt zeker hoor.. is ook niks mis mee als je neefje zo nu en dan nog een 'foutje' maakt.. Me dochtertje was er denk ik ook eerder bij omdat ze zag dat haar broer ook naar de wc ging.. en ze wil alles altijd nadoen van hem :P
Sommige kinderen kunnen onderweg ook hun behoefte echt niet inhouden he... bij een familielid van ons.. als die kids dat aangeven dan moeten ze zelfs in een flesje plassen en in luier poepen.. Anders auto helemaal onder met die viezigheid  :P
Moet wel zeggen dat ik het eng vind om naar de damestoilet te gaan met me dochtertje.. tot nu toe nog geen probs gehad ermee.. maar misschien jaagt een dame me ooit wel weg hahaha
en over het algemeen zijn meisjes ook flinker dan jongens ( zeggen ze). ze schijnen meestal met alles eerder te zijn.

en in flesjes?? :smile008: die ouders sporen niet! :smile010:
stap dan liever even uit en ga aan de kant van de weg zitten denk ik dan.

There are many wonders
great and small
beautiful of them all

Kaise.nl

« Reactie #29 Gepost op: 17 mei 2011, 12:05:29 »

Met de functie Snel beantwoorden kun snel een bericht plaatsen terwijl je een topic bekijkt, zonder een nieuwe pagina te hoeven laden. Je kunt gewoon bulletin board code en smileys gebruiken, zoals je zou doen in een normaal bericht.

Merk op: het bericht zal niet verschijnen tot het is goedgekeurd door een moderator.
Naam: E-mail:
Verificatie:
Tik in kaise.nl: